Vyzkoušeno, vydrží. Zas takový brutální nárůst tam není.bushman1 píše:Ta převodovka to vydrží?
Četl jsem, že po instalaci kompresor kitu od HKS jsou parametry kroutícího momentu motoru mimo to, na co byla převodovka dimenzovaná.
A pak aby to vydržely nápravy, brzdy,...
GT86 - Turbo
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: GT86 - Turbo
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: GT86 - Turbo
Osobní zkušenost tu má opravdu hodně lidí. Dělá jak pro AWD tak pro BA.amadjr píše: aa, moc dekuji koukam, je to skoro za rohem a po ceste mam dobreho pritele z polska takze by ani jazyk nemusel byt problem.
moc dekuji za tip
ps.: ma s nemi nekdo osobni zkusenost?
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob bře 26, 2022 12:23 pm
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Rýmařov
Re: GT86 - Turbo
tak, bud je prekladac do polstiny vazne tak spatny, nebo mi bohuzel nemohou pomoci nazdobit muj samochod :D asi tam budeme muset zavolat
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4338
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: GT86 - Turbo
4turbo.pl doporucuji!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob bře 26, 2022 12:23 pm
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Rýmařov
Re: GT86 - Turbo
ufff. takze panove, byl jsem v polsku a volal muj znamy, aby nebyl nebyl jazykovy problem a volal do 4turbo.pl, kde nam bylo sdeleno, ze to delat nebudou/neumi/netroufnou si na to.. udajne chip nejakeho STI neni problem ale odladit turbo je podle nich moc.. volali jsme jeste na dalsi 3 tuning dilny s motorovou brzdou a vpodstate nam rekli totez. jeden z nich nam sdelil, ze udajne se o to pokouseli 3 roky ale vysledek za to nestal. udajne jen motor vic klepal a zral ale vystupni vykon se nezvedl........................
suma sumarum, v polsku to zrejme jen tak nekdo neumi
suma sumarum, v polsku to zrejme jen tak nekdo neumi
Re: GT86 - Turbo
Hele a co koupit celý kit od renomovaného výrobce (např. Full Blown Stage 1 Turbo Kit), kde máš v ceně i remapping ECU?
Funguje to tak, že po instalaci dílů pošleš svoji ECU prodejci, oni ti jí přehrají zadarmo a pošlou zpět.
https://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=17592
Těch osvědčených kitů na GT86 je víc - HKS, Works, AVO...
Funguje to tak, že po instalaci dílů pošleš svoji ECU prodejci, oni ti jí přehrají zadarmo a pošlou zpět.
https://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=17592
Těch osvědčených kitů na GT86 je víc - HKS, Works, AVO...
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Omnitec
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 255
- Registrován: ned lis 02, 2014 10:55 am
- Jméno a příjmení: Petr Václavík
- Bydliště: Dříteň
Re: GT86 - Turbo
Možná pozdě, ale co Slapit.at ? Ladí tam takový šílenosti, že by to měli zvládnout v pohodě
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob bře 26, 2022 12:23 pm
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Rýmařov
Re: GT86 - Turbo
nakonec jsem se dostal az nejmenovanemu z ecumaster a ten mi dal takovou sadu, ze jsem se na to vykaslal.
vpodstate mi bylo receno, ze ty motory jsou tak zoufale spatne, ze bud bych musel udelat kompletni generalku abych tam mohl fouknout max 0,5baru a s delkou zateze tak mozna predjet autobus a nechat to odpocinout.. nebo nasypat do motoru 100K a pak by se moozna dalo neco realne ladit. takze ma vize ze svepomoci vyrobim turbo sadu s arashi za 40K se rozplynula jako para nad hrncem, jelikoz by to ten motor nemusel vydrzet ani tyden.
vpodstate mi bylo receno, ze ty motory jsou tak zoufale spatne, ze bud bych musel udelat kompletni generalku abych tam mohl fouknout max 0,5baru a s delkou zateze tak mozna predjet autobus a nechat to odpocinout.. nebo nasypat do motoru 100K a pak by se moozna dalo neco realne ladit. takze ma vize ze svepomoci vyrobim turbo sadu s arashi za 40K se rozplynula jako para nad hrncem, jelikoz by to ten motor nemusel vydrzet ani tyden.
Re: GT86 - Turbo
Tady na fóru píší nejen o problémech sériových motorů po ladění, ale i o mizerném a levném dílenském zpracování těch motorů:
https://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=56331
Netušil jsem, že tahle auta jsou na tom až tak špatně. Stěžuje si tam na to opravdu hodně lidí.
https://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=56331
Netušil jsem, že tahle auta jsou na tom až tak špatně. Stěžuje si tam na to opravdu hodně lidí.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: GT86 - Turbo
Som ti to napísal ako prvý príspevok do témy a až teraz s odstupom času tu čítam. Normálne nechápem tie odporúčania...amadjr píše: ↑úte dub 05, 2022 7:48 pm nakonec jsem se dostal az nejmenovanemu z ecumaster a ten mi dal takovou sadu, ze jsem se na to vykaslal.
vpodstate mi bylo receno, ze ty motory jsou tak zoufale spatne, ze bud bych musel udelat kompletni generalku abych tam mohl fouknout max 0,5baru a s delkou zateze tak mozna predjet autobus a nechat to odpocinout.. nebo nasypat do motoru 100K a pak by se moozna dalo neco realne ladit. takze ma vize ze svepomoci vyrobim turbo sadu s arashi za 40K se rozplynula jako para nad hrncem, jelikoz by to ten motor nemusel vydrzet ani tyden.
Každý príčetný by mal vedieť že prestavba atmosferického motoru na turbo nie je lacný špás a nie ti tu radiť ako zavolať tam či onam...
Akože čo si chcel za 40000,- ked potrebuješ za prvé zmenu kompresného pomeru!!! A tu dosiahneš len výmenou piestov za iné a len tu sa bavíme o sume +-25000,- , seriozne turbo stojí tolko isto a viac, potrebuješ upraviť zvody pre montáž turba, alebo nejaké kúpiť, ale tie nemusia mať tú prírubu turba aké si chcel kúpiť ty.
Brzdy BRZ by som povedal že sú tak akurát na ten výkon, teda bez rezervy, teda tiež by bolo treba upgrade...
Bolo by treba vylepšiť účinnosť chladenia, ako okruh vody, tak mať aj seriozny olejový chladič.
Muselo by sa vyriešiť riadenie motora, pretože atmosféra je podtlakový systém a turbo má pretlak...
To sú všetko veci ktoré vyženú úpravu kludne na 150-200tKč a to sú ešte len hrubé náklady, ešte nemáš žiadnu istotu v životnosti
PS: to čo som napísal na začiatku platí takmer vždy. Takmer vždy je lacnejšie kúpiť iné auto s požadovaným výkonom ako upravovať slabé, zvlášť ak má atmosferický motor.
Všetky tie hotové kity čo sa predávajú za cca 5000€ zahrnajú len mechanické časti, ešte stále v tom nemáš úpravu elektroniky a naladenie
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: GT86 - Turbo
A nebylo by řešení tam swapnout FA20 z WRX? Kód motoru bude stejnej, a ten motor je na turbo vhodně upravenej.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob bře 26, 2022 12:23 pm
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Rýmařov
Re: GT86 - Turbo
ufff. kde jen zacit.pufko píše: ↑úte dub 05, 2022 10:38 pm Som ti to napísal ako prvý príspevok do témy a až teraz s odstupom času tu čítam. Normálne nechápem tie odporúčania...
Každý príčetný by mal vedieť že prestavba atmosferického motoru na turbo nie je lacný špás a nie ti tu radiť ako zavolať tam či onam...
Akože čo si chcel za 40000,- ked potrebuješ za prvé zmenu kompresného pomeru!!! A tu dosiahneš len výmenou piestov za iné a len tu sa bavíme o sume +-25000,- , seriozne turbo stojí tolko isto a viac, potrebuješ upraviť zvody pre montáž turba, alebo nejaké kúpiť, ale tie nemusia mať tú prírubu turba aké si chcel kúpiť ty.
Brzdy BRZ by som povedal že sú tak akurát na ten výkon, teda bez rezervy, teda tiež by bolo treba upgrade...
Bolo by treba vylepšiť účinnosť chladenia, ako okruh vody, tak mať aj seriozny olejový chladič.
Muselo by sa vyriešiť riadenie motora, pretože atmosféra je podtlakový systém a turbo má pretlak...
To sú všetko veci ktoré vyženú úpravu kludne na 150-200tKč a to sú ešte len hrubé náklady, ešte nemáš žiadnu istotu v životnosti
PS: to čo som napísal na začiatku platí takmer vždy. Takmer vždy je lacnejšie kúpiť iné auto s požadovaným výkonom ako upravovať slabé, zvlášť ak má atmosferický motor.
Všetky tie hotové kity čo sa predávajú za cca 5000€ zahrnajú len mechanické časti, ešte stále v tom nemáš úpravu elektroniky a naladenie
-40K je realna cena za komplet mechaniku turba.. nikde jsem nepsal ze je to vcetne odbrzdeni nekde na dynu.
-zmena kompresniho pomeru je nutna jen v pripade, kdyz chces foukat vice nez 0,7 baru.. tak daleko jsem jit nechtel a to nejen kvuli tomu, ze bych musel vymenit i vstrikovaci soustavu
-cena kovanych pistu na BRZ je cca 15 000Kč, cena ojnic je cca 10 000Kč
-arashi je velmi seriozni turbo, cena cca 18 000Kč na loziskach
-brzdy jsou urcity limit na okruhu ale na okreskach jsou vice nez dostatecne.. driv, nez upalis brzdice vyvaris brzdovku, kterou jsem mimochodem jiz uvaril/vymenil za zavodni s vyssim bodem varu.. divil by jsi se, jak se projev brzd zmenil.
-chlazeni se samozrejme musi resit ale zahrnul jsem jej do ceny zastavby
vloni jsem postavil temer 400HP saaba, nejsem zadny tuner mister ale taky nejsem typek od klavesnice co nevi jak vypada v-band. ty cisla ktere jsem uvadel byly samozrejme pouze za material, jelikoz si delam auta z 90% sam tak naklady za praci neresim. a ted se dostavame k tomu, proc jsem to chtel postavit? protoze je to slaba vzduchovka ktere by stacilo pridat jen trochu k radosti.... bohuzel ty motory, jak jsem se dozvedel, jsou jeste mnohem horsi nez jsem si dokazal predstavit :/ nu coz, skoda. investoval 100K za +100hp mi nepripada uplne adekvatni
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: sob bře 26, 2022 12:23 pm
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Rýmařov
Re: GT86 - Turbo
to je dobra pripominka.. treba mi proleti ojnice blokem a neco takoveho skutecne podniknu protoze sehnat za rozumne penize BRZ motor bude asi jeste mnohem drazsi, nez STI.. jaka ironie