Ahojte subaru rodino,
tak nejspíš nastal rok r a doufám, že se zadaří a rozšířím vaše řady, kteří mávají, pomáhají si a prostě zapadají do této rodiny. S nákupem nespěchám, od včerejška mám min. na 2 roky vystaráno > úspěšné STK na Hondě FR-V. Takže nechávám tomu volný průběh a až se objeví ten pravý okamžik, nebudu váhat ani vteřinu!
Vezmu to trošku ze široka a dospějeme, proč jsem vlastně vybral mezi horké kandidáty Legacy 2.5 v 5. generaci, případně Outbacka nebo Forestra. Honda FR-V slouží plně k mé téměř maximální spokojenosti. Proč k téměř? Před 2 roky jsme se přestěhovali na kopec nad Zlínem cca 415 m n. m. Když začne zima a Subaristé očekávají rohlík od ucha k uchu a nemůžou se dočkat na první sněhové vločky, které pokryjí z celé části vozovku, tak u mě nastává okamžik, kdy bohužel jdu do garáže a dávám si do kufr řetězy. Bohužel jsem je letos již několikrát použil, abych se vydrápal do krpálu, který vede kolem našeho domu; někteří auta nechávají pod kopcem, protože to po několikátém pokusu vzdají, i couváním do kopce. No a majitelé aut s pohonem 4x4 v podstatě nic nezaznamenají a zvesela si vyjedou, i se zastavením. K nám to občas jde, stoupání se u nás láme z nějakých (teď něco plácnu a ještě případně upřesním - z mapy.cz a výškový profil to dělá na 150 m vystoupání o 21 m výškových - po kopec nahoru, kde se to láme zase do roviny). No, k tomu si přidejte zavítání sem tam na chalupu pod Kohútkou s občasným vyjížděním na Kohútku a dospějete k závěru, že bez auta 4x4 je těžké žít. Třešnička na dortu pak, že rodiče bydlí na protějším kopci Zlína...
Tak a teď již snad k samostatnému závěru, proč zrovna Legacy 2.5. Mnozí jistě budou namítat, že pro tyto účely je jak dělaný Outback nebo Forester. Plně s Vámi souhlasím, jenže tady nastává další ale. V dohledné době bych chtěl zateplovat dům a Legacy se dá sehnat o mnoho levněji, než zmiňované jiné vyšší modely.
Závěrem dám ještě mé myšlenkové pochody posledních pár dní.
Ahoj xxx,
zvažuji prosím nad těmito možnostmi:
Primárně asi 4x4... Pak kdyžtak jen 4x2 hybrid, PHVE a kdyžtak eskútr Prosím kolegu případně o zkušenosti
Ahoj xxx,
tak jsem si to nechal trochu rozležet v hlavě a výběr jsem zúžil následovně v tomto pořadí:
Stav se má takto. Včera jsem udělal STK na mé současné Hondě FR-V 1.8 r.v. 2009 (6 míst), takže s autem opravdu nespěchám; nechám tomu volný průběh. Za úvahu těch malých objemů byla asi chvilková myšlenková indispozice, to tak pak kdyžtak pro ženu. Máme 2 děti (4 a 6 let) a v pátek se jdeme dívat na štěně. Chci momentálně jedno auto rodinné, bezpečné + nejspíš eskútr do města. Tento rok mám v plánu zateplit dům. Až se něco rozumného objeví, můžeme nejspíš hned zakoupit. Poté bych poslal Hondu dál do světa a rád bych, aby zůstala v rodině nebo u někoho známého, protože taková auta už nebudou. Určitě zamáčknu nejednu slzu. Takže tak, abys věděl momentální stav.
Předevčírem jsem ujel na elektroskútru 32 km a dám zde minirecenzi, protože toto bude asi teď řešit více lidí a zajímat, tak mé postřehy. Můžu udělat klidně delší recenzi, ale času na rozdávání moc teď nemám
Ahojte,
dnes jsem zkousel testik eskutru. Najel jsem 32 km, do velkeho kopce pres Ciganov na svahy to misty jelo 8 km/h, ale byl jsem rychlejsi jak mlady kluk se spuntama v usich Ale co je hlavni, nemusel jsem ani 1x tlacit. Teda 1x jo, ale to bylo schvalne pres ty schody pomoci cesty pro kocarky. Zatezkavaci zkouska ve 2 taky probehla, ale radsi jen po rovince a mensiho kopce
Kdyby to do kopce jelo rychleji, aji by se mi to libilo
PS. Trasa trochu zmenena, nez bylo planovano. Ale to je az na dalsi fotoreportaz
Tak ve stručnosti, proč jsem došel k Legacy 2.5. Jo a ještě výhoda cestování po dálnici oproti vyšším autům. Jestli máte v plánu nebo někom víte, že plánuje se zbavit tohoto modelu, přínejhorším i ve 2.0 CVT (tady se obávám, že nebude rychlejší jak FR-Včko v 1.8), tak přinejhorším i tento model. Máte prosím vyzkoušené, kolik točí Legacy 2.0 CVT při 130 km/h na dálnici? 2.5 CVT jsem viděl hodnotu lehce nad 2000 ot/min, což je super.
Tož tak, Gerda