Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Poděkování
Na začátek bych chtěl poděkovat Chalupa Motors za zapůjčení SK. Grinch i Odin jsou u Chalupů na opravě. Protože oprava byla plánovaná na týden a já měl 2 cesty přes dálnici (Thor fra Norge nemá zatím dálniční), tak jsem požádal o náhradní vozidlo. Měl jsem přislíbenou Imprezu, ale nakonec jsem dostal forestíka SK (MR2021) Sport
Na začátek bych chtěl poděkovat Chalupa Motors za zapůjčení SK. Grinch i Odin jsou u Chalupů na opravě. Protože oprava byla plánovaná na týden a já měl 2 cesty přes dálnici (Thor fra Norge nemá zatím dálniční), tak jsem požádal o náhradní vozidlo. Měl jsem přislíbenou Imprezu, ale nakonec jsem dostal forestíka SK (MR2021) Sport
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Psychická příprava na eBoxer
Toto bylo moje první setkání s eBoxerem. Když jsem sháněl auto na firmu, tak bohužel SK s eBoxerem byl uveden až 4 měsíce poté, co jsem auto potřeboval, takže jsem musel jít do Grinche. V servisu mi říkali, že Grinch má mnohem lepší dynamiku zvláště u plného auta než SK s eBoxerem a navíc Metuzalém publikoval své strasti s eBoxerem u zapůjčeného XV, kdy při cestě po staré hradubické mu několikrát „umřel“ motor a on málem dostal infarkt. S touto výbavou jsem si v pondělí ráno převzal klíče od bílého forestíka.
Toto bylo moje první setkání s eBoxerem. Když jsem sháněl auto na firmu, tak bohužel SK s eBoxerem byl uveden až 4 měsíce poté, co jsem auto potřeboval, takže jsem musel jít do Grinche. V servisu mi říkali, že Grinch má mnohem lepší dynamiku zvláště u plného auta než SK s eBoxerem a navíc Metuzalém publikoval své strasti s eBoxerem u zapůjčeného XV, kdy při cestě po staré hradubické mu několikrát „umřel“ motor a on málem dostal infarkt. S touto výbavou jsem si v pondělí ráno převzal klíče od bílého forestíka.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Dělat závěry bez osobní zkušenosti není dobré
Během testovacího týdne jsem si uvědomil, že dělat závěry bez osobní zkušenosti, není správné. A to platí jak o eBoxeru, tak třeba o CVT. Dokud jsem neřídil SpecB s mým prvním automatem, tak jsem automat odmítal (i když nemám levou ruku od lokte). Díky SpecB jsem se do automatu zamiloval a při kupování dalšího služebního auta jsem měl hlavní podmínku na automat. Když jsem jel s SJ poprvé do terénu, tak jsem tam jel s despektem, ale na konci Forýskovic turbo narozenin jsem věděl, že jízda s CVT je moc pohodová. S CVT se lépe v terénu jelo (předchozí SH v dehtu moc rychle urval díky krouťáku podklad) a X-mode byl k nezaplacení. Opět se potvrdilo, že posuzovat něco bez osobní zkušenosti, není dobré. Na toto pravidlo jsem za těch 7 let zapomněl a po týdnu s SK jsem si uvědomil, že despekt k SK s eBoxerem nebyl na místě.
Během testovacího týdne jsem si uvědomil, že dělat závěry bez osobní zkušenosti, není správné. A to platí jak o eBoxeru, tak třeba o CVT. Dokud jsem neřídil SpecB s mým prvním automatem, tak jsem automat odmítal (i když nemám levou ruku od lokte). Díky SpecB jsem se do automatu zamiloval a při kupování dalšího služebního auta jsem měl hlavní podmínku na automat. Když jsem jel s SJ poprvé do terénu, tak jsem tam jel s despektem, ale na konci Forýskovic turbo narozenin jsem věděl, že jízda s CVT je moc pohodová. S CVT se lépe v terénu jelo (předchozí SH v dehtu moc rychle urval díky krouťáku podklad) a X-mode byl k nezaplacení. Opět se potvrdilo, že posuzovat něco bez osobní zkušenosti, není dobré. Na toto pravidlo jsem za těch 7 let zapomněl a po týdnu s SK jsem si uvědomil, že despekt k SK s eBoxerem nebyl na místě.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Skladba cest
V pondělí jsem jezdil po Hradubicích (hlavně směr HK), takže převýšení nula-nula-nic, ale bylo poskakování po městě.
V úterý delší cesta do Chvalčova (380 km) v dálné Asii se slušným převýšením (2 206 vystoupaných metrů) a možností vyzkoušet předjíždění a chování v zatáčkách Ve středu a čtvrtek jen po Hradubicích (hlavně HK, ale i Pardubice), i městský režim, převýšení nula-nula-nic. Ve čtvrtek odpoledne potřeboval kolega hodit po jednání v HK ze státních lesů na vlak do Pardubic. Jakmile jsme najeli u Opatovic na novou hradubickou, tak jsem zvolil rychlejší než normální tempo a SK jel opravdu pěkně a až do Pardubic nás nikdo nepředjel (díky tomu mi stoupla průměrná spotřeba ze 6.4 na 6.6 ).
Ráno jsem vyjížděl se studeným motorem, takže výsledná spotřeba odpovídá zimního provozu včetně zimních pneu.
Testovací „týden“ odpovídá mé normální skladbě cest (začátek v Polabí, kopce se zahřátým motorem), pokud bych bydlel třeba v Kopřivnici (kopce) nebo v Brně (totální městský režim), tak průměrná spotřeba by byla vyšší minimálně o litr.
V pondělí jsem jezdil po Hradubicích (hlavně směr HK), takže převýšení nula-nula-nic, ale bylo poskakování po městě.
V úterý delší cesta do Chvalčova (380 km) v dálné Asii se slušným převýšením (2 206 vystoupaných metrů) a možností vyzkoušet předjíždění a chování v zatáčkách Ve středu a čtvrtek jen po Hradubicích (hlavně HK, ale i Pardubice), i městský režim, převýšení nula-nula-nic. Ve čtvrtek odpoledne potřeboval kolega hodit po jednání v HK ze státních lesů na vlak do Pardubic. Jakmile jsme najeli u Opatovic na novou hradubickou, tak jsem zvolil rychlejší než normální tempo a SK jel opravdu pěkně a až do Pardubic nás nikdo nepředjel (díky tomu mi stoupla průměrná spotřeba ze 6.4 na 6.6 ).
Ráno jsem vyjížděl se studeným motorem, takže výsledná spotřeba odpovídá zimního provozu včetně zimních pneu.
Testovací „týden“ odpovídá mé normální skladbě cest (začátek v Polabí, kopce se zahřátým motorem), pokud bych bydlel třeba v Kopřivnici (kopce) nebo v Brně (totální městský režim), tak průměrná spotřeba by byla vyšší minimálně o litr.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Déjà vu – tady jsem už musel být
Když jsem si poprvé sednul do SK, tak nastalo totální déjà vu. Od roku 1999 mám najeto cca 1 mil km, s forestíky (SH, SJ) mám najeto 487 tkm (forestíka nemám od 2019) a když jsem dosedl do SK, tak jako bych si sednul do auta, které moc dobře znám a cítím se v něm dobře. Grinch je lépe vybaven, lepší komfort, lepší motor, ale v SK se cítím jako doma. Když pominu navigaci (SH ani SJ neměly), tak ovládání je tam, kde bych ho hledal, viditelnost do všech směrů, velká zrcátka, prostor nad hlavou. Něco jako u SJ, něco jako u Grinche. Naštěstí SK nemá ten tablet jako nejnovější otík BT.
Když jsem si poprvé sednul do SK, tak nastalo totální déjà vu. Od roku 1999 mám najeto cca 1 mil km, s forestíky (SH, SJ) mám najeto 487 tkm (forestíka nemám od 2019) a když jsem dosedl do SK, tak jako bych si sednul do auta, které moc dobře znám a cítím se v něm dobře. Grinch je lépe vybaven, lepší komfort, lepší motor, ale v SK se cítím jako doma. Když pominu navigaci (SH ani SJ neměly), tak ovládání je tam, kde bych ho hledal, viditelnost do všech směrů, velká zrcátka, prostor nad hlavou. Něco jako u SJ, něco jako u Grinche. Naštěstí SK nemá ten tablet jako nejnovější otík BT.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Bílý Sport s polepy = dobrá reklama
Bílou barvu jsem nikdy neměl nějak rád, ale Odin 3.6 mne nahlodal, protože BR v bílé se mi začalo líbit. Thor fra Norge byl potom jasnou volbou a forestíkovi SK ve Sport variantě bílá sluší. Osobně se mi líbí i ty PR polepy. Když jede člověk městem, tak se lidi otáčejí. Abych podpořil krásu forestíka, tak jsem ho zaparkoval před barákem tak, aby projíždějící auta hned viděla polepy Jezdí tudy jak místní, tak lidi na golf (https://grkh.cz/), ale i Ti, kteří si zkracují cestu od Býště na Pardubice.
Zaparkování na očích určitě zafungovalo, protože za 4 minuty psal starosta přes WhatsUp, co to je za nové auto .
Když jsem přijel s SK na jednání, tak první dotaz byl na to, kde je Grinch, případně, kterému z kolegů z firmy jsem ukradl auto (ve firmě máme 6 Subaru). Po vysvětlení situace následovaly dotazy ohledně eBoxeru, který není tak dobře znám. To byl i jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl napsat své dojmy, hlavně z pohledu Subaristy a ne novináře pějícího ódy na eBoxer.
Bílou barvu jsem nikdy neměl nějak rád, ale Odin 3.6 mne nahlodal, protože BR v bílé se mi začalo líbit. Thor fra Norge byl potom jasnou volbou a forestíkovi SK ve Sport variantě bílá sluší. Osobně se mi líbí i ty PR polepy. Když jede člověk městem, tak se lidi otáčejí. Abych podpořil krásu forestíka, tak jsem ho zaparkoval před barákem tak, aby projíždějící auta hned viděla polepy Jezdí tudy jak místní, tak lidi na golf (https://grkh.cz/), ale i Ti, kteří si zkracují cestu od Býště na Pardubice.
Zaparkování na očích určitě zafungovalo, protože za 4 minuty psal starosta přes WhatsUp, co to je za nové auto .
Když jsem přijel s SK na jednání, tak první dotaz byl na to, kde je Grinch, případně, kterému z kolegů z firmy jsem ukradl auto (ve firmě máme 6 Subaru). Po vysvětlení situace následovaly dotazy ohledně eBoxeru, který není tak dobře znám. To byl i jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl napsat své dojmy, hlavně z pohledu Subaristy a ne novináře pějícího ódy na eBoxer.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Odhlučnění SK
Po ujetí prvních 50 metrů od Chalupů jsem ihned věděl, že jsem ve forestíkovi – hučel. Když porovnám otíka BS/BT a forestíky SJ/SK, tak v otíkovi je ticho, ve forestíkovi víc hučí. Beru to jako vlastnost , řešilo se tady u SJ tlumení a tuto investici bych u SK doporučil.
Po ujetí prvních 50 metrů od Chalupů jsem ihned věděl, že jsem ve forestíkovi – hučel. Když porovnám otíka BS/BT a forestíky SJ/SK, tak v otíkovi je ticho, ve forestíkovi víc hučí. Beru to jako vlastnost , řešilo se tady u SJ tlumení a tuto investici bych u SK doporučil.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Přizpůsobení
Po převzetí jsem si udělal pár upravení, aby se mi lépe cestovalo. Nejdřív klasika zrcátka a sedadlo. Spárování telefonu přes BT bylo hned (stejné jako u Grinche), naladění stanic na radiu mi chvilku trvalo, protože to bylo trochu jinak než má BS. Rádio s navigací jsem si dal do slovenčiny. Jinak nebylo třeba si něco víc přizpůsobovat. Jo, ještě jsem si umístil magnetický držák na mobil. Nejdřív jsem se bál, že se na tak úzkou mřížku mobil nevleze, ale nakonec ok, pouze jsem si musel mřížku dát nahoru, protože jinak mi foukalo na ruku.
Celou dobu jsem měl zapnutou klimatizaci na Full AUTO a oba sektory na 19 stupňů (můj standard díky pár letům na Valachii). Kdybych neměl stále Full auto, tak i spotřeba by mohla být nižší.
Po převzetí jsem si udělal pár upravení, aby se mi lépe cestovalo. Nejdřív klasika zrcátka a sedadlo. Spárování telefonu přes BT bylo hned (stejné jako u Grinche), naladění stanic na radiu mi chvilku trvalo, protože to bylo trochu jinak než má BS. Rádio s navigací jsem si dal do slovenčiny. Jinak nebylo třeba si něco víc přizpůsobovat. Jo, ještě jsem si umístil magnetický držák na mobil. Nejdřív jsem se bál, že se na tak úzkou mřížku mobil nevleze, ale nakonec ok, pouze jsem si musel mřížku dát nahoru, protože jinak mi foukalo na ruku.
Celou dobu jsem měl zapnutou klimatizaci na Full AUTO a oba sektory na 19 stupňů (můj standard díky pár letům na Valachii). Kdybych neměl stále Full auto, tak i spotřeba by mohla být nižší.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Zrcátka
SK má klasicky velká zrcátka jako měl SJ Je v nich dost dobře vidět, u pravého mi přijde, že má mírně vpravo zahnutí (asi kvůli mrtvému bodu). Při zamknutí se zrcátka automaticky schovávají, což mne irituje a chtěl bych to vypnout, protože tuším poruchovou součást. BS předFL má taky automatické sklápění a BS poFL už naštěstí ne.
Při posledním parkování jsem si všimnul, že pravé zrcátko se mírně jakoby sklopilo dolů, aby bylo vidět na parkování. Možná to ale byl blud.
SK má klasicky velká zrcátka jako měl SJ Je v nich dost dobře vidět, u pravého mi přijde, že má mírně vpravo zahnutí (asi kvůli mrtvému bodu). Při zamknutí se zrcátka automaticky schovávají, což mne irituje a chtěl bych to vypnout, protože tuším poruchovou součást. BS předFL má taky automatické sklápění a BS poFL už naštěstí ne.
Při posledním parkování jsem si všimnul, že pravé zrcátko se mírně jakoby sklopilo dolů, aby bylo vidět na parkování. Možná to ale byl blud.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Rádio s navigací
Zapůjčený model měl rádio s navigací. Vizáží to vypadá jako stejné, co je v BS. Jen mi přišlo, že navigace hlásí odbočky trochu později než BS. Co se týče „kvality“ zvuku, tak jsem už zhýčkaný HK z Grinche. Když to tak zpětně porovnávám, tak je to stejná kvalita jako byla v SJ (a možná i SH). SpecB i Odin 3.6 mají bedýnky lepší. Spojení mobilu s BT taky proběhlo bez problémů. Když jsem měl puštěnou hlasovou navigaci a k tomu měl hovor, tak druhá strana potvrdila , že slyší sebe zduplikovaně (jako by echo). Podobný problém měl občas kolega, když mi volal do SJ, u BS se mi to neobjevilo. Na navigaci asi neproběhla aktualizace, protože v Přerově nebyla novější silnice, kterou Grinch už má (provádím průběžnou aktualizaci přes hotspot a když přijde email, tak i kompletní upgrade).
Zapůjčený model měl rádio s navigací. Vizáží to vypadá jako stejné, co je v BS. Jen mi přišlo, že navigace hlásí odbočky trochu později než BS. Co se týče „kvality“ zvuku, tak jsem už zhýčkaný HK z Grinche. Když to tak zpětně porovnávám, tak je to stejná kvalita jako byla v SJ (a možná i SH). SpecB i Odin 3.6 mají bedýnky lepší. Spojení mobilu s BT taky proběhlo bez problémů. Když jsem měl puštěnou hlasovou navigaci a k tomu měl hovor, tak druhá strana potvrdila , že slyší sebe zduplikovaně (jako by echo). Podobný problém měl občas kolega, když mi volal do SJ, u BS se mi to neobjevilo. Na navigaci asi neproběhla aktualizace, protože v Přerově nebyla novější silnice, kterou Grinch už má (provádím průběžnou aktualizaci přes hotspot a když přijde email, tak i kompletní upgrade).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Asistenti
Asistenti byla jedna z věcí, které jsem se bál. Otík BT jich má nechutně moc a vypnutí hovadin u BT znamená po každém nastartování matlat po tabletě. U SK mi vadil jen asistent pro držení pruhu, který otík BS má standardně vypnutý. U SK stačí jedno kliknutí pravačkou na volantu a je klid. Ostatní asistenti neotravovaly, jen blikač blikal při přejetí čáry bez blinkrů. Dvakrát se mi podařilo po rozjetí nevypnout udržování v pruzích a jakmile jsem se začal s volantem přetahovat, tak jsem věděl, že ho musím vypnout (zajímalo by mne, zda to někdo má vždy zapnuté).
Asistenti byla jedna z věcí, které jsem se bál. Otík BT jich má nechutně moc a vypnutí hovadin u BT znamená po každém nastartování matlat po tabletě. U SK mi vadil jen asistent pro držení pruhu, který otík BS má standardně vypnutý. U SK stačí jedno kliknutí pravačkou na volantu a je klid. Ostatní asistenti neotravovaly, jen blikač blikal při přejetí čáry bez blinkrů. Dvakrát se mi podařilo po rozjetí nevypnout udržování v pruzích a jakmile jsem se začal s volantem přetahovat, tak jsem věděl, že ho musím vypnout (zajímalo by mne, zda to někdo má vždy zapnuté).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Sedadla
Několikrát se u SJ řešila sedadla a jejich kvalita. SK má dost dobře tvarovaná sedadla s bočním vedením, skoro stejné, jako má Thor fra Norge. Pouze u SK mi přejde, že má (proti Thorovi fra Norge) kratší sedáky, takže jsou trochu cítit při delším cestování na stehnech. Když jsem si dal sedadlo nahoru (mám 180 cm a nad hlavou bylo dost prostoru), tak jsem zjistil, že nevidím na horní řadu ikonek na displeji v kapličce. Zkusil jsem s tím jezdit, ale na konci dne jsem rezignoval a snížil si sedadlo trochu níže.
Dále jsem zkoušel rychlost vyhřívání. Když to porovnám s SJ, tak asi tak nějak podobně, ale BS vyhřívá mnohem rychleji a víc. U SK jsem nemusel přepínat z maximálního režimu, dalo se to bez problémů vydržet (BS vyložené po chvíli griluje).
Několikrát se u SJ řešila sedadla a jejich kvalita. SK má dost dobře tvarovaná sedadla s bočním vedením, skoro stejné, jako má Thor fra Norge. Pouze u SK mi přejde, že má (proti Thorovi fra Norge) kratší sedáky, takže jsou trochu cítit při delším cestování na stehnech. Když jsem si dal sedadlo nahoru (mám 180 cm a nad hlavou bylo dost prostoru), tak jsem zjistil, že nevidím na horní řadu ikonek na displeji v kapličce. Zkusil jsem s tím jezdit, ale na konci dne jsem rezignoval a snížil si sedadlo trochu níže.
Dále jsem zkoušel rychlost vyhřívání. Když to porovnám s SJ, tak asi tak nějak podobně, ale BS vyhřívá mnohem rychleji a víc. U SK jsem nemusel přepínat z maximálního režimu, dalo se to bez problémů vydržet (BS vyložené po chvíli griluje).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Automatika na dálková světla
Ve středu večer jsem vyzkoušel automatiku na dálková a SK to má stejně tragické, jako BS. Na rovině to funguje bez problémů, ale mezi Bukovinou a Vysokou nad Labem, kde není 200 metrů rovně, ale stále nepatrná zatáčka, to nefunguje. Prostě to auto přijíždějící z mírného boku nezaregistruje a dál jsou dálková.
Ve středu večer jsem vyzkoušel automatiku na dálková a SK to má stejně tragické, jako BS. Na rovině to funguje bez problémů, ale mezi Bukovinou a Vysokou nad Labem, kde není 200 metrů rovně, ale stále nepatrná zatáčka, to nefunguje. Prostě to auto přijíždějící z mírného boku nezaregistruje a dál jsou dálková.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Couvací kamera
SK má zase o něco lepší kameru. Sport má i boční kameru (Grinch ji má taky), ale obraz z boční pouští na druhý horní displej SK má navíc sektory, kde se zobrazují barevně „problémová“ místa. Přišlo mi, že obraz je jasnější oproti kameře u Grinche (BS), asi srovnatelný s kamerou v BT. Přišlo mi, že noční obraz je vylepšený, takový ostřejší.
SK má zase o něco lepší kameru. Sport má i boční kameru (Grinch ji má taky), ale obraz z boční pouští na druhý horní displej SK má navíc sektory, kde se zobrazují barevně „problémová“ místa. Přišlo mi, že obraz je jasnější oproti kameře u Grinche (BS), asi srovnatelný s kamerou v BT. Přišlo mi, že noční obraz je vylepšený, takový ostřejší.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16192
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quicklyho dojmy z Forestíka 2021 (SK) Sport
Brzdy
Brzdy jsou na můj vkus dost dobré, chvilkami víc kousavější, než má BS. Podobný pocit jsem měl u brzd u BT.
Jednou večer chtěl u Borku spáchat sebevraždu zajíc, a když jsem dupnul brzdy, tak krásně zareagovaly.
Brzdy jsou na můj vkus dost dobré, chvilkami víc kousavější, než má BS. Podobný pocit jsem měl u brzd u BT.
Jednou večer chtěl u Borku spáchat sebevraždu zajíc, a když jsem dupnul brzdy, tak krásně zareagovaly.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm