Chorcheho otloukánek
Re: Chorcheho otloukánek
Honzo, ty EBC sou pro mě moc exotika za nesmyslnou cenu (363 liber za přední kotouče a destičky a 236 za zadní). Dopručíte mi ještě něco jinýho běžnějšího?
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chorcheho otloukánek
Co je s pevnejma trmenama za potize? Krome repasu gumicek, kde je vic pistku v uzsim prostoru. To se nedela tak casto a obcas to chce ocistit desky, coz je prace na 2 minuty pri prezouvani kol.
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Chorcheho otloukánek
Když ne EBC, tak prostě ATE...cokoliv jinýho v té běžné cenové úrovni bude stejný nebo horší
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
Chorche to je super, že ses vrátil spokojenej a ne nasranej, a že Oťas tvá očekávání překonal !!
Já už léta brzdím Ferodo Premier. Kotouče mám myslím Meyle, už je mám hrozně dlouho. Absolvoval jsem s tímhle setupem 4 balkánský expedice a s brzdama jsem problém nikdy neměl. Pravda je, že i ta zamčená jednička je hrozně dlouhá, ale brzdy jsem nikdy neohřál tak, aby smrděly.
Jinak mám teda doma taky připravený brzdy z WRX na repasi, koupil jsem je už celkem dávno. Nečekám od toho nějaký zásadní rozdíly v brzdných vlastnostech, ale závěr si udělám, až to vyzkouším.
Já už léta brzdím Ferodo Premier. Kotouče mám myslím Meyle, už je mám hrozně dlouho. Absolvoval jsem s tímhle setupem 4 balkánský expedice a s brzdama jsem problém nikdy neměl. Pravda je, že i ta zamčená jednička je hrozně dlouhá, ale brzdy jsem nikdy neohřál tak, aby smrděly.
Jinak mám teda doma taky připravený brzdy z WRX na repasi, koupil jsem je už celkem dávno. Nečekám od toho nějaký zásadní rozdíly v brzdných vlastnostech, ale závěr si udělám, až to vyzkouším.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
LKQ, Kelly a Elit je to samý. LKQ to koupilo. Auto Kelly a Elit jsou jenom obchodní značky.
A jo, neříkám, že jsou levný ani běžný (i když to poměrně jo). Ale fungujou. Ty zelený desky v podstatě můžeš dát i na běžný slušný kotouče a brzdí to "milionkrát" líp. Klidně bych začal s tím, dát je jenom na předek.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Chorcheho otloukánek
Mě to nejspíš ukázalo držáky pod jiným číslem.
Ještě k těm sjezdům. Outback má vlastně brzdy 3. Nešlo by si pomáhat bubnovou ručkou?
Ještě k těm sjezdům. Outback má vlastně brzdy 3. Nešlo by si pomáhat bubnovou ručkou?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
No to by byl ten nejpitomější nápad, co bys mohl mít. To nejsou pakny ale pakýnky. To udělat s naloženým autem, tak ti pod kopcem ta ručka už brzdit nebude.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
Vzhledem k tomu, že je koncipována i jako nouzová brzda, musí bejt schopná zastavit auto. Ale nejsem si jistej, jestli pak není potřeba všechno vyměnit. Je to přecijen bubínek jak prd.
EDIT: Předseda byl rychlejší.
EDIT: Předseda byl rychlejší.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chorcheho otloukánek
Hlavne ta rucka hreje stejny zelezo jako ty zadni brzdy, takze s odvodem tepla si nijak nepomuzes
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Chorcheho otloukánek
Hele už si nepamatuji. Jsem to vypustil hned, jak jsem to řešení zavrhl. Možná jenom oni "rádci" chtěli, aby zbylo víc WRX brzd na ně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Chorcheho otloukánek
Jinak pokud koupíš klasický kotouče (ne Ultimax nebo podobný), tak sada je za cca 175 liber, zadní podobně. To mi nepřijde tak hrozný. Plus teda doprava (myslím 14 liber) a clo. DPH sice u nás zaplatíš, ale ono ti ho EBC nenaúčtuje, když vybereš zemi doručení do EU.
Což je koncová cena asi 11-12 tisíc za celý auto. To mi přijde v pohodě, pokud to má brzdit.
Nevím, jestli jsem správně nakonfiguroval tvoje auto. (Píšou sice delivery Mainland UK, ale celková cena je bez jejich VAT a s doručením do CZ.)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Chorcheho otloukánek
no ty samotný zelený desky teda zvážim... i když tam píšou, že je to spíš pro lehčí a pomalejší auta tak nevim. Pro těžší a rychlejší doporučujou ty červený. Jinak předpokládám, že to dodávaj bez plíšků. Takže další náklady navíc
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Chorcheho otloukánek
Plíšky jsou nerezový, ty stačí do něčeho namočit a pak utřít. Teda jestli už tam někdo aktivní před tebou nedal nějakej aušus.
Co se týče toho, co tam píšou, tak to bych nebral moc v potaz. Já je mám zatím jenom vpředu, už asi 8 let a utavil jsem je jenom v Bělý na okruhu a při sjezdu cca 150 vejškovejch metrů na 2 km, kdy jsem za každou zatáčkou dal plnej. Tak dole už to bylo takový lehce gumový. Ale taky to mohlo bejt vodou v brzdovce.
Co se týče toho, co tam píšou, tak to bych nebral moc v potaz. Já je mám zatím jenom vpředu, už asi 8 let a utavil jsem je jenom v Bělý na okruhu a při sjezdu cca 150 vejškovejch metrů na 2 km, kdy jsem za každou zatáčkou dal plnej. Tak dole už to bylo takový lehce gumový. Ale taky to mohlo bejt vodou v brzdovce.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Chorcheho otloukánek
nojo, jenže ty máš lehký auto s malejma kolama
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Chorcheho otloukánek
No lehký... Ty 2 válce navíc jsou znát
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back