Chorcheho otloukánek
Re: Chorcheho otloukánek
tam můžeš prakticky kamkolif do přírody a neuděláš chybu Je tam hezky fšude. Tak nečekej a jeť dokut to de.
A hamoune, respekt je fajn, ale krávy sou krávy. I kdyš tam byly i bejci u nich, kdyš jim nejdeš po telatech, tak sou krotký a přítulný. Věčinou na tebe jen tupě zíraj furt přemejšlim kerý zvíře je blbější - jesli ofce nebo kráva
A hamoune, respekt je fajn, ale krávy sou krávy. I kdyš tam byly i bejci u nich, kdyš jim nejdeš po telatech, tak sou krotký a přítulný. Věčinou na tebe jen tupě zíraj furt přemejšlim kerý zvíře je blbější - jesli ofce nebo kráva
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Chorcheho otloukánek
Dobrá fotka
A to je ono .. nějaká ta zkušenost ... a znalost ...
Houby vím, jak se stádo krav chová
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
A to je ono .. nějaká ta zkušenost ... a znalost ...
Houby vím, jak se stádo krav chová
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Chorcheho otloukánek
no stádo kraf se chová jako stádo kraf (myslim ženskejch kraf)
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
Krásný to tam je !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
dneska sem potkal dalšího albánskýho lesníka a jináč grilovačka na pláži
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
Krásný !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
díky za stálou chválu pane přecedo
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
To si chválu zaslouží. Je to nádhera !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Chorcheho otloukánek
Tak z fčerejška na dnešek sme zase kempili u Dunaje. Nějak stoupla voda tak sme museli o kus vedle a po cestě sme trochu zabrodili a protáhli otloukánka bahnem. Doma pak skusim hodit záznam z palubní kamerky na trupku Zadek nějak spíná páč měl v bahně tendenci předbíhat předek. Dneska chrápem uš v Třeboni
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Chorcheho otloukánek
jináč dneska sem zjistil, že mam přiutrženou rouru ze středovýho tlumiče. Ten je holt hodně na ráně a u Dunaje sem s nim párkrát pěkně štrejchnul. Nejrači bych ho úplně zrušil a nechal jen ty dva zadní. Neskoušel ste to někdo? Taky budu muset udělat geometrii, otloukánek začal trochu táhnout doprava. Asi se mu ty moje offvložky moc nelíbily... Ale na druhou stranu to ustál se ctí. Jo a taky bych rád pořešil gumový tísko co je mezi sklem zadních bočních dveří a kufrovým voknem. Ne že by netěsnilo, ale vylejzá mi ven a po každym zavření dveří ho musim zamačkávat dovnitř. Neni na to nějaká finta?
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Chorcheho otloukánek
Nevím přesně jak to těsnění tam máš, chtělo by to foto. Já na citro saxu měl problém s těsněním a tam jsem to pak vyřešil brutálně- navrtal jsem dírky do železa a těsnění přirazil plast cvočky zatémované skrz vlkost silikonem. Servisák si s tím nevěděl rady, jeden teda ne...to mě nešlo na rozum, tak jsem to takhle na barbara vyřešil. Na oko není vidět nic a funguje to, ale ty to máš asi jinak, nevím.
Předtím jsem zkoušel mamuta, ale nepodržel to...
Předtím jsem zkoušel mamuta, ale nepodržel to...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Chorcheho otloukánek
Co se týká tahání tak mi přijde že je to další vlastnost BPček bo jak moje tak tátovo občas začne někam tahat. Psk to zas zmizne. Oba máme geometrii v poho, oba máme zrepasovaný řízení. Každopádně skrz off a AT pneu dělám geo á 2 roky a pneu vážím dle vybrací každý 1-2 roky.Chorche píše: ↑sob čer 03, 2023 1:52 pm jináč dneska sem zjistil, že mam přiutrženou rouru ze středovýho tlumiče. Ten je holt hodně na ráně a u Dunaje sem s nim párkrát pěkně štrejchnul. Nejrači bych ho úplně zrušil a nechal jen ty dva zadní. Neskoušel ste to někdo? Taky budu muset udělat geometrii, otloukánek začal trochu táhnout doprava. Asi se mu ty moje offvložky moc nelíbily... Ale na druhou stranu to ustál se ctí. Jo a taky bych rád pořešil gumový tísko co je mezi sklem zadních bočních dveří a kufrovým voknem. Ne že by netěsnilo, ale vylejzá mi ven a po každym zavření dveří ho musim zamačkávat dovnitř. Neni na to nějaká finta?
Těsnění jsem taky řešil u obou vzorků. Jestli se nemýlím tak když ho odhrneš tak je tam taková zpětná drážka. Vrátit ho "za sklo" nepomůže a musíš ho protlačit do tý druhý drážky nějakým plastovým udělátkem. Pak jsem s tím přestal mít problém, než do toho někdo při nastupování/vystupování nedrknul a zas to nevytáhnul.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Chorcheho otloukánek
Tak hlásim návrat z Albošky domu, otloukánek to zase přežil
no a foto těsnění přikládám, ale co sem na to koukal, tak tam neni nic co by to mělo reálně držet. Musim si na to vzít brejle.
Jo a ještě mam jeden dotaz na kerej sem se chtěl zeptat uš dávno, ale dycky sem na to pak zapoměl - týká se tempomatu. A sice dvě věci:
1) tempomat mi neudrží rychlost do kopce, poněvač si nepodřadí. Respektive podřadí si, ale scela sporadicky, jednou z 10-20 případů. S tim souvisí i to, že kdyš jedu na tempomat a potřebuju předject, šlápnu na plyn, ale věčinou nedojde k sepnutí kickdownu, nepodřadí to a snaží se to zrychlit na čtyrku.
2) po ztrátě rychlosti do kopce začne za kopcem tempomat zrychlovat, ale ne dycky se zastaví na nastavený rychlosti, ale zrychluje do nekonečna, respektive do resetování nebo pauznutí...
Jako dá se s tim žít, před předjížděním stačí tempomat pausnout, po předjetí zase pokračovat. Ale lepší by bylo, kdyby si podřazoval sám pokaždý...
Jináč spotřeba se zahradou se pohybuje kolem 12-16 litrů plynu jak sem uš předestřel. Takže je třeba i počítat jestli se vyplatí se tahat se zahradou nebo si zaplatit ubytko
no a foto těsnění přikládám, ale co sem na to koukal, tak tam neni nic co by to mělo reálně držet. Musim si na to vzít brejle.
Jo a ještě mam jeden dotaz na kerej sem se chtěl zeptat uš dávno, ale dycky sem na to pak zapoměl - týká se tempomatu. A sice dvě věci:
1) tempomat mi neudrží rychlost do kopce, poněvač si nepodřadí. Respektive podřadí si, ale scela sporadicky, jednou z 10-20 případů. S tim souvisí i to, že kdyš jedu na tempomat a potřebuju předject, šlápnu na plyn, ale věčinou nedojde k sepnutí kickdownu, nepodřadí to a snaží se to zrychlit na čtyrku.
2) po ztrátě rychlosti do kopce začne za kopcem tempomat zrychlovat, ale ne dycky se zastaví na nastavený rychlosti, ale zrychluje do nekonečna, respektive do resetování nebo pauznutí...
Jako dá se s tim žít, před předjížděním stačí tempomat pausnout, po předjetí zase pokračovat. Ale lepší by bylo, kdyby si podřazoval sám pokaždý...
Jináč spotřeba se zahradou se pohybuje kolem 12-16 litrů plynu jak sem uš předestřel. Takže je třeba i počítat jestli se vyplatí se tahat se zahradou nebo si zaplatit ubytko
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Chorcheho otloukánek
To je zajímavý. Vzhledem k tomu, že v BL/BP už je tempomat součástí ECU a má to throttle by wire, tak moc nevím, čím by to mohlo být. Napadá mě souvislost s LPG a oblbováním ECU nebo nějaký problém na čidlech, zejména čidlo rychlosti na výstupu na přední nápravu v převodovce. A nebo chyba obsluhy, ta je vždycky ve hře.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chorcheho otloukánek
Chorche teď je otázka, zda to chování tvého tempomatu považovat za chybu nebo ne. V našich BH to naopak běžně funguje tak, že když začne padat rychlost, tempomat v kopci zběsile podřadí a pod plným plynem dosáhne nastavené teploty a pak zase upadne do letargie.
Takže my to řešíme tak, že při zapnutí tempomatu přepneme režim převodovky na HOLD, to jest tupý zimní režim, kdy ta převodovka zběsile neřadí a klidně v kopci nedodrží rychlost.
Co se toho kick downu týče, tak já když to sešlápnu, tak mi to klidně podřadí. Ale upřímně srovnávám nesrovnatelný, protože mám jinou motorizaci a jinou generaci.
Takže my to řešíme tak, že při zapnutí tempomatu přepneme režim převodovky na HOLD, to jest tupý zimní režim, kdy ta převodovka zběsile neřadí a klidně v kopci nedodrží rychlost.
Co se toho kick downu týče, tak já když to sešlápnu, tak mi to klidně podřadí. Ale upřímně srovnávám nesrovnatelný, protože mám jinou motorizaci a jinou generaci.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97