Auto navigace s napájeným držákem
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Já používám jen telefon a google mapy.
Když někdo volá, tak tam jen skočí nahoře hlášení a i když skočím někam jinam, tak mi furt okno navigace zůstane jako taková malá obrazovka vpravo dole.
A jednou se mi povedlo nějak vypnout data a offline jsem projel kus chorvatska. Data samozřejmě byla zapnutá když jsem vybíral trasu, ale pak jsem to někde při zastávce omylem vypnul a pokračoval dál offline. Normálně to ukazovalo. Takže nějakého výpadku dat bych se nebál. To se maximálně neaktualizuje stav kolon. A nějak extra dat to moc nežere.
Taky jsem byl dříve zastáncem offline map, ale už mě unavovalo neustále myslet na aktualizace. (silniční síť se v podlední době mění snad každý týden). A u offline map je utopie aby byli aktuální v době uzavírek na což online mapy reagují téměř okamžitě.
Já osobně za jízdy stejně netelefonuju. Protože pak si po telefonu tu část trasy vůbec nepamatuju jak jsem jí projel. Tak jsem vyhodnotil, že to pro mě není z hlediska bezpečnosti rozumné a holt pak zavolám zpět až můžu v klidu zastavit.
Když někdo volá, tak tam jen skočí nahoře hlášení a i když skočím někam jinam, tak mi furt okno navigace zůstane jako taková malá obrazovka vpravo dole.
A jednou se mi povedlo nějak vypnout data a offline jsem projel kus chorvatska. Data samozřejmě byla zapnutá když jsem vybíral trasu, ale pak jsem to někde při zastávce omylem vypnul a pokračoval dál offline. Normálně to ukazovalo. Takže nějakého výpadku dat bych se nebál. To se maximálně neaktualizuje stav kolon. A nějak extra dat to moc nežere.
Taky jsem byl dříve zastáncem offline map, ale už mě unavovalo neustále myslet na aktualizace. (silniční síť se v podlední době mění snad každý týden). A u offline map je utopie aby byli aktuální v době uzavírek na což online mapy reagují téměř okamžitě.
Já osobně za jízdy stejně netelefonuju. Protože pak si po telefonu tu část trasy vůbec nepamatuju jak jsem jí projel. Tak jsem vyhodnotil, že to pro mě není z hlediska bezpečnosti rozumné a holt pak zavolám zpět až můžu v klidu zastavit.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Vážení kolegové, dovolím si drobně oživit téma: Jakou navigační aplikaci v mobilu používáte a jak jste s ní spokojeni?
Několik let jezdím podle Waze a podle mě se v posledních pár měsících rapidně zhoršila - naviguje do naprostých myších děr, upravuje trasu pár sekund před odbočením (které tak nestihnu), pozdě dává instrukce ...
Několik let jezdím podle Waze a podle mě se v posledních pár měsících rapidně zhoršila - naviguje do naprostých myších děr, upravuje trasu pár sekund před odbočením (které tak nestihnu), pozdě dává instrukce ...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Tu je toho celkem dost
viewtopic.php?p=574589&hilit=navigace#p574589
viewtopic.php?p=574589&hilit=navigace#p574589
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Díky, pročetl jsem - zkusím tedy mapy.cz.
O uplynulém víkendu jsem zkusil mapy od google - no zoufalost, kdybych nejel známou trasu tak tam netrefím Plus vůbec nevěděl o uzavírce na dálnici a tvrdošíjně se mě snažil tam poslat zpátky. Nikdy více.
O uplynulém víkendu jsem zkusil mapy od google - no zoufalost, kdybych nejel známou trasu tak tam netrefím Plus vůbec nevěděl o uzavírce na dálnici a tvrdošíjně se mě snažil tam poslat zpátky. Nikdy více.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Google stojí za pendrek, sygic je úplně mimo mísu. Při navigaci používám hlavu a cedule u silnic, navi jedině ve městě když potřebuju najít adresu. Na objížďky před cestou používám https://dopravniinfo.cz/
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Mě u navigace jde hlavně o aktuální dopravní situaci - jezdím primárně dlouhé trasy a když vyjedu, je všechno krásné, průjezdné, sluníčko svítí a mír se rozkládá vůkol ... a za tři hodiny, když se už blížím k cíli je tam uzavřená dálnice, protože nějaký řidič v zúžení nedobrzdil a je potřeba ho vytáhnout zpod kamiónu - a na to žádné předcestovní plánování neplatí. Před pár lety to waze krásně umělo, ale jak píšu výše už to není co to bývalo, a jak jsem zjistil z odkazovaného vlákna viewtopic.php?p=574589&hilit=navigace#p574589 tak v tom nejsem sám.
Poznámka: Ta uzavřená dálnice už měla objížďku kde stála policie ČR a usměrňovala dopravu (velice rozumným způsobem), takže to nebylo nic čerstvého.
Poznámka: Ta uzavřená dálnice už měla objížďku kde stála policie ČR a usměrňovala dopravu (velice rozumným způsobem), takže to nebylo nic čerstvého.
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Jo, tento pozadavek mam tez, ale dlouhe trasy moc nejezdim. Prijde mi ale, ze waze obecne dost zmenil zpusob navigovani. Google mi zatim vyhovuje, ale jak rikam, moc dlouhych tras nejezdim.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22848
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Mne zpusob navigovani wazu prijde stejny, jenom mi prijde, ze za ta leta se hodne zhorsil provoz a uzavery na silnicich, co pak vede k vetsimu chaosu v navigaci...
Jinak nepridame do profilu na foru kolonku prumerny rocni najezd? Docela by me to zajimalo, zvlast u lidi, co davaji rad, ze se staci navigovat cedulema na silnici
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Jinak nepridame do profilu na foru kolonku prumerny rocni najezd? Docela by me to zajimalo, zvlast u lidi, co davaji rad, ze se staci navigovat cedulema na silnici
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Auto navigace s napájeným držákem
No nevím, ale já teda řídil ještě pár let před tím, co se GPS stalo použitelný a začalo se masivně rozšiřovat (což nastalo kolem roku 2005) a mnoho let před tím, hned jak jsem se naučil číst, tak jsem navigoval skoro všechny rodinné dovolené. A teda rozhodně nebyl problém někam dojet podle cedulí a autoatlasu. Včetně ciziny.
Ano, oceňuji, když jedu někam, kde to neznám, že se můžu plně soustředit na provoz a ovládání auta a nemusím řešit kudy, ale zase bych to tak nedramatizoval, že by to bez elektronický navigace nešlo.
Ano, oceňuji, když jedu někam, kde to neznám, že se můžu plně soustředit na provoz a ovládání auta a nemusím řešit kudy, ale zase bych to tak nedramatizoval, že by to bez elektronický navigace nešlo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Najezdím asi 10 tisíc za rok a na to mi ty cedule fakt stačí. Pokud jedem mimo kraj, nechávám se vozit. Doporučuju, o nic se nestarám, jen se vezu a do navigace nikomu nekafrám- Stejně to nemá cenu, každý má svou hlavu a jinou navígaci v mobilu. Naposled ve Vídni, kde jsme vybírali jednu ze tří tras a nakonec jeli krtkem.spm píše: ↑úte kvě 17, 2022 10:39 pm Mne zpusob navigovani wazu prijde stejny, jenom mi prijde, ze za ta leta se hodne zhorsil provoz a uzavery na silnicich, co pak vede k vetsimu chaosu v navigaci...
Jinak nepridame do profilu na foru kolonku prumerny rocni najezd? Docela by me to zajimalo, zvlast u lidi, co davaji rad, ze se staci navigovat cedulema na silnici
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49333
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Já teda zatím jezdím podle waze a protože toho najezdím čím dál tím míň, tak mě při navigování celkem nemá kdy nasrat.
Akorát se v poslední době zbláznil a kdykoliv ho zapnu, tak je v základním nastavení.
Hlas angličtina, nespárováno se Spotify. Takový zvláštní. Ale zatím mi furt vyhovuje víc, než Mapy nebo Google maps.
Akorát se v poslední době zbláznil a kdykoliv ho zapnu, tak je v základním nastavení.
Hlas angličtina, nespárováno se Spotify. Takový zvláštní. Ale zatím mi furt vyhovuje víc, než Mapy nebo Google maps.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22848
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Hele a kolik najezdis rocne? Jako ja nerikam, ze by clovek nemel umet cist v mapach nebo ze by nemel ten atlas mit hozenej v kastliku pro pripad, kdy ty elektronicky ptakoviny nefungujou. Ale: jenom podle palubaku v tom mensim aute v nem za tyden stravim asi 12 hodin. Takze plytvat v dnesni dobe dalsi 2 hodiny casu na to, abych si každou cestu dopredu naplanoval, kdyz v 99% pripadu staci akorat nacvakat do navigace a jet, mi prijde dost zbytecne.HonzaCZ píše:No nevím, ale já teda řídil ještě pár let před tím, co se GPS stalo použitelný a začalo se masivně rozšiřovat (což nastalo kolem roku 2005) a mnoho let před tím, hned jak jsem se naučil číst, tak jsem navigoval skoro všechny rodinné dovolené. A teda rozhodně nebyl problém někam dojet podle cedulí a autoatlasu. Včetně ciziny.
Ano, oceňuji, když jedu někam, kde to neznám, že se můžu plně soustředit na provoz a ovládání auta a nemusím řešit kudy, ale zase bych to tak nedramatizoval, že by to bez elektronický navigace nešlo.
A jak vyse potvrdil Mira, tak tyhle dobry rady maji pokazdy lidi, co jezdi akorat okolo komina furt stejny trasy
(Jinak podle spritmonitoru mam za rok zpetne najeto 30Mm a to mam pocit, ze to mam furt rozbity )
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Může být - ta hustota provozu. I když si myslím že se jim tak před půl rokem nějaká aktualizace moc nepovedla - změny trasy jsem měl i dřív, ale vždy byly ohlášeny dost dopředu abych mohl zareagovat, ne asi vteřinu před nutností odbočit na novou trasu. Objížďky taky byly "známé".
Ročně najezdím kolem 15 Mm, primárně dlouhé trasy (nad 300 km), motání kolem komína (do 50 km) minimálně. Papírovou mapu mám v kastlíku taky, každých cca pět let si kupuju novou, a ještě v době kdy navigace nebyly jsem podle ní dojel všude kam jsem potřeboval. Cedulím v ČR nevěřím - mám několik zážitků kdy jsem jel podle nich, a ani jeden nekončil dojezdem do žádaného cíle. Lepší byly vždy obce a čísla cest.
Ale v té době bylo Mrtvému moři teprve trochu šoufl.
Re: Auto navigace s napájeným držákem
No to jsem čekal, že se budeš ohánět mým nízkým nájezdem. Přesně proto vznikl ten můj předchozí komentář. Nepřijde mi, že by schopnost navigace záležela na tom, kolik člověk najede a jestli jezdí kolem komína nebo po celý Evropě. Podle mě se dá jezdit podle cedulí celkem v pohodě. Takže neříkám, že navigaci nepoužívám vůbec, ale že bych bez ní nevyjížděl, to fakt ne.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Auto navigace s napájeným držákem
Ale tady to prece neni o tom, ze bych nekam netrefil podle ceduli a/nebo papirove mapy. Zrovna minulyt tyden jsem vzpominal, jak jsem nekdy v roce 2007 vyrazil do slovinska s papirovou mapou CSSR a vytistenym itinerarem na 2 strankach a4. No samozrejme jsem zabloudil, kdyz jsem omylem odbocil do centra mnichova Tady jde preci o to, ze se chci vyhnout zapcpam. Vetsinu mych tras znam nazpamet a stejne vzdy jezdim podle navigace - bez vyjimky. A to jen a pouze proto, aby me pripadne upozornila na nejakou havarii, atp.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98