Tomovo první subaru - znovuzrozený Outback BP07 2.5
- Thomass
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon led 11, 2021 11:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Kadlec
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Tomovo první subaru - znovuzrozený Outback BP07 2.5
Po vzoru zdejších skvělých vláken, které mi byli skvělou sbírkou poznatků, nápadů, ale i neduh před koupí (za což patří zdejším členům, zejména uživatelům podvlada a VDC, které tímto zdravím a trochu si beru vlákna jako vzor), si po koupi svého vlastního prvního subaru dovoluji založit i své vlákno. S pár opravami jsem počítal už předem, na nějaké problémy jsem už narazil sám a spousta plánů čekají do doby budoucí. Teď už k autu:
Subaru Outback 2007 (BP)
Motor EJ25 127kW, "fabrické" LPG Vialle, 5MT, barva modrá perleť 64Z
Výbava - krom xenonů a panorama okna asi plná výbava
Najeto při koupi: +-485 000km
Nákupní cena: 75 000,-
Známé problémy při koupi:
- Propadlá TK
- Sjeté celoroční pneu
- Ozývá se spojkové ložisko
- Brzdové destičky kousek před smrtí
- "Povolená" spona výfuku
- Oprýskaný lak na náraznících
- Chybějící přepadová hadička do expanzky
- Únik oleje kolem vany
- "Chybějící" klíč od odnímatelného tažného
- Nedrží ruční brzda
- A na konec koroze povozku, místem lepší, místem horší
Zjištěné závady po koupi/při prvním servisu
- "Povolená" spona se při pokusu o interakci rozpadla
- Vana byla krom netěsnosti i promáčknutá
- Chybějící klíč nebyl potřeba, tažné není uzamykatelné, rozhýbáno a sundáno už při koupi vozu
- Nejspíš nětěsnost kolem gufera klikového hřídele /Edit: Potvrzeno, opraveno/
- Rejdový čep před smrtí /Edit: Nejedná se o rejdový čep, ale kloub z vnitřní strany táhla řízení/
- Spojení svodů a výfuku samodomo, naštěstí jen šrouby
Servis:
5.11.2021 Olej, filtry, svíčky, přetěsněná a vyklepaná vana, nastavení ruční brzdy
15.11.2021 Přezuto na nové zimní Nexen Winguard sport
1.12.2021 Oprava přelámaných kabelů 5. dveří
11.12.2021 "Oprava" táhla pravých zadních dveří, stačilo nasadit na své místo
20.12.2021 Spoj výfuku, přední brzdové destičky
8.1.2022 Výměna motorového oleje, seřízení ventilových vůlí
26.1.2022 Oprava poškozené trubky ke vstřikovačům, přetěsnění vstřikovačů
17.2.2022 Výměna spojky, tyček a uložení stabilizátoru
18.2.2020 - 27.7.2022 Výměna ložisek kol (všech), výměna tyček stabilizátoůrů a jejich uložení na zadní nápravě, pakny + nastavení chodu ruční brzdy, výměny olejů atd.
3.8.2022 Výměna rozvodů + větší údržba
20.8.2022 Zahájení velké opravy
28.12.2022 Ukončení velké opravy
Moje kratší story
Po dvou rocích provozování Passatu B5 1.9TDi jsem začínal cítit, že by to chtělo jít o level výš a vzhledem k tomu, že částečně prucuji v lese a mimo silnice se pohybuji naprosto běžně tak mi předohrab úplně nestačil, ne že by to nešlo, ale čtyřkola by prostě byla lepší... První myšlenky byly takové, že bych pořídil další B5 ale syncro (poslední kloudná 4x4 od VW). Současně jsem ale přemýšlel nad vysněným outbackem. Po tom, co na passatu klekl motor jsem asi měsíc jezdil Audi a4 2.5tdi quatrro, ze které jsem byl vesměs nadšený, ale nafta nebyla úplně to po čem bych zrovna toužil. Zajel jsem se tedy postupně podívat na pár různých Legacy i Outbacků. Po první zkušební jízdě s Legem 2.0R bylo jasno, že dvoulitr pro mě není, Legacy 2.5 byla o něco jiná písnička, ale musel bych ho dost nazvedat a stejně se mi outbacky líbí víc. Takže postupně se výběr zůžil, až jsem se dostal k tomu svému...
První dojmy z jízdy - Přesednout z přeplňovaných naftových motorů na atmo benzín bylo znát a nějakou chvíli jsem se cítil zase jednou nohou v autoškole. Ale celé to kompenzoval celkový požitek z jízdy, chování v zatáčkách a hlavně v neposlední řadě schopnosti auta v terénu. A teď v zimě je to vůbec jinde, i když si na stálou 4x4 pořád zvykám.
První dojmy ze servisu - Oproti koncernu VW, na který jsem byl už zvyklý mi přijde spousta technický věcí na subaru vyřešených jednodušeji, nebo minimálně lépe z pohledu jednoduchosti provedení oprav, no uvidíme jak se bude můj názor vyvíjet do budoucna
Ve zkratce, Outback totálně oslnil.
Současné větší plány:
- Přizvednutí karoserie +-4 cm
- Výroba krycího plechu motoru
- Větší servis po zkráceném intervalu (oleje, filtry, nastavení ventilových vůlí...)
- Kompletní odrezovací procedura podvozku
- Přelakování nárazníků
- A další nápady určitě budou přibývat
Subaru Outback 2007 (BP)
Motor EJ25 127kW, "fabrické" LPG Vialle, 5MT, barva modrá perleť 64Z
Výbava - krom xenonů a panorama okna asi plná výbava
Najeto při koupi: +-485 000km
Nákupní cena: 75 000,-
Známé problémy při koupi:
- Propadlá TK
- Sjeté celoroční pneu
- Ozývá se spojkové ložisko
- Brzdové destičky kousek před smrtí
- "Povolená" spona výfuku
- Oprýskaný lak na náraznících
- Chybějící přepadová hadička do expanzky
- Únik oleje kolem vany
- "Chybějící" klíč od odnímatelného tažného
- Nedrží ruční brzda
- A na konec koroze povozku, místem lepší, místem horší
Zjištěné závady po koupi/při prvním servisu
- "Povolená" spona se při pokusu o interakci rozpadla
- Vana byla krom netěsnosti i promáčknutá
- Chybějící klíč nebyl potřeba, tažné není uzamykatelné, rozhýbáno a sundáno už při koupi vozu
- Nejspíš nětěsnost kolem gufera klikového hřídele /Edit: Potvrzeno, opraveno/
- Rejdový čep před smrtí /Edit: Nejedná se o rejdový čep, ale kloub z vnitřní strany táhla řízení/
- Spojení svodů a výfuku samodomo, naštěstí jen šrouby
Servis:
5.11.2021 Olej, filtry, svíčky, přetěsněná a vyklepaná vana, nastavení ruční brzdy
15.11.2021 Přezuto na nové zimní Nexen Winguard sport
1.12.2021 Oprava přelámaných kabelů 5. dveří
11.12.2021 "Oprava" táhla pravých zadních dveří, stačilo nasadit na své místo
20.12.2021 Spoj výfuku, přední brzdové destičky
8.1.2022 Výměna motorového oleje, seřízení ventilových vůlí
26.1.2022 Oprava poškozené trubky ke vstřikovačům, přetěsnění vstřikovačů
17.2.2022 Výměna spojky, tyček a uložení stabilizátoru
18.2.2020 - 27.7.2022 Výměna ložisek kol (všech), výměna tyček stabilizátoůrů a jejich uložení na zadní nápravě, pakny + nastavení chodu ruční brzdy, výměny olejů atd.
3.8.2022 Výměna rozvodů + větší údržba
20.8.2022 Zahájení velké opravy
28.12.2022 Ukončení velké opravy
Moje kratší story
Po dvou rocích provozování Passatu B5 1.9TDi jsem začínal cítit, že by to chtělo jít o level výš a vzhledem k tomu, že částečně prucuji v lese a mimo silnice se pohybuji naprosto běžně tak mi předohrab úplně nestačil, ne že by to nešlo, ale čtyřkola by prostě byla lepší... První myšlenky byly takové, že bych pořídil další B5 ale syncro (poslední kloudná 4x4 od VW). Současně jsem ale přemýšlel nad vysněným outbackem. Po tom, co na passatu klekl motor jsem asi měsíc jezdil Audi a4 2.5tdi quatrro, ze které jsem byl vesměs nadšený, ale nafta nebyla úplně to po čem bych zrovna toužil. Zajel jsem se tedy postupně podívat na pár různých Legacy i Outbacků. Po první zkušební jízdě s Legem 2.0R bylo jasno, že dvoulitr pro mě není, Legacy 2.5 byla o něco jiná písnička, ale musel bych ho dost nazvedat a stejně se mi outbacky líbí víc. Takže postupně se výběr zůžil, až jsem se dostal k tomu svému...
První dojmy z jízdy - Přesednout z přeplňovaných naftových motorů na atmo benzín bylo znát a nějakou chvíli jsem se cítil zase jednou nohou v autoškole. Ale celé to kompenzoval celkový požitek z jízdy, chování v zatáčkách a hlavně v neposlední řadě schopnosti auta v terénu. A teď v zimě je to vůbec jinde, i když si na stálou 4x4 pořád zvykám.
První dojmy ze servisu - Oproti koncernu VW, na který jsem byl už zvyklý mi přijde spousta technický věcí na subaru vyřešených jednodušeji, nebo minimálně lépe z pohledu jednoduchosti provedení oprav, no uvidíme jak se bude můj názor vyvíjet do budoucna
Ve zkratce, Outback totálně oslnil.
Současné větší plány:
- Přizvednutí karoserie +-4 cm
- Výroba krycího plechu motoru
- Větší servis po zkráceném intervalu (oleje, filtry, nastavení ventilových vůlí...)
- Kompletní odrezovací procedura podvozku
- Přelakování nárazníků
- A další nápady určitě budou přibývat
Naposledy upravil(a) Thomass dne úte pro 27, 2022 9:49 am, celkem upraveno 9 x.
Subaru Outback 2.5i MY2007
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Tome vítej mezi námi, jsem rád, že ti naše vlákna s Vláďou byla inspirací.
Musím říct, že obdivuji tvoji odvahu. Koupit káru s plynem se skoro půlmíčem na krku, to bych se upřímně bál. Ale kdo se bojí, sere v síni.
Lze ti jen popřát, aby to nějak fungovalo a známky opotřebení se projevovaly tak nějak postupně a ne všechny najednou. Protože co si budeme namlouvat, při tomhle nájezdu už je na tom autě všechno za hranicí životnosti.
Co se servisu týče, tak na podvozku není nic složitýho a ve výsledku, není nic zásadně složitýho nebo složitějšího ani kolem motoru.
Podložky doporučuji max 35 mm, lze tam narvat víc, ale je to na úkor životnosti silentbloků zadní nápravy, které jsou pak zbytečně namáhány.
Musím říct, že obdivuji tvoji odvahu. Koupit káru s plynem se skoro půlmíčem na krku, to bych se upřímně bál. Ale kdo se bojí, sere v síni.
Lze ti jen popřát, aby to nějak fungovalo a známky opotřebení se projevovaly tak nějak postupně a ne všechny najednou. Protože co si budeme namlouvat, při tomhle nájezdu už je na tom autě všechno za hranicí životnosti.
Co se servisu týče, tak na podvozku není nic složitýho a ve výsledku, není nic zásadně složitýho nebo složitějšího ani kolem motoru.
Podložky doporučuji max 35 mm, lze tam narvat víc, ale je to na úkor životnosti silentbloků zadní nápravy, které jsou pak zbytečně namáhány.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Vítej a ať to jezdí!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Vítej u nás, děkuji za zmínku, jsem rád, že jsem mohl být inspirací a nezbývá než popřát ať to co nejvíc času jezdí
Máš odvahu, to jo. Budiž ti útěchou, že většina věcí se dá vyměnit před barákem na koleni.
Jak píše Tomáš - VDC, tak bez dalších úprav jsou na hraně tak ty cca 3 cm jen pomocí podložek. Pokud bys podkládal i nápravnici vzadu, tak opět cca 2 - 3 cm navíc. Silentbloky trpí, ale spíš jen ty tovární (sendvič kov - navulkanizovaná guma - kov), který nedovolí se otočit (pokud to je našroubovaný a utažený v provozní pozici. Jak jsem dal polyuretanový StrongFlexy, tak ty jsou "volně", mohou se otáčet, a nastrkat to pak zpět na auto s liftem šlo mnohem líp. Tohle všechno platí u zadní nápravy. Vpředu už moc víc jak ty 3 - 4 cm max nevymyslíš, a je dobrý si ty podložky nad tlumiče nechat udělat "s offsetem", tedy takový, kde ta horní plocha je vůči spodní posunutá, aby šel u MacPhersonu líp nastavit odklon. Jinak budeš mít kola jak prázdná tatrovka
Jak říkáš, pozitiva těchhle aut jsou jinde než v mocnym zátahu vocpoda. Tak držím palce a neboj se tu zeptat kdyby něco.
Máš odvahu, to jo. Budiž ti útěchou, že většina věcí se dá vyměnit před barákem na koleni.
Jak píše Tomáš - VDC, tak bez dalších úprav jsou na hraně tak ty cca 3 cm jen pomocí podložek. Pokud bys podkládal i nápravnici vzadu, tak opět cca 2 - 3 cm navíc. Silentbloky trpí, ale spíš jen ty tovární (sendvič kov - navulkanizovaná guma - kov), který nedovolí se otočit (pokud to je našroubovaný a utažený v provozní pozici. Jak jsem dal polyuretanový StrongFlexy, tak ty jsou "volně", mohou se otáčet, a nastrkat to pak zpět na auto s liftem šlo mnohem líp. Tohle všechno platí u zadní nápravy. Vpředu už moc víc jak ty 3 - 4 cm max nevymyslíš, a je dobrý si ty podložky nad tlumiče nechat udělat "s offsetem", tedy takový, kde ta horní plocha je vůči spodní posunutá, aby šel u MacPhersonu líp nastavit odklon. Jinak budeš mít kola jak prázdná tatrovka
Jak říkáš, pozitiva těchhle aut jsou jinde než v mocnym zátahu vocpoda. Tak držím palce a neboj se tu zeptat kdyby něco.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1752
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Vítej tu! Hrozně mě těší, že se tu množí lidi s BPčkama.
Jak tu bylo řečeno lift do 30-35 mm. Já doporučuju při liftu vzadu o 35 mm podložit i nápravnici o 20 mm. Další 1 cm dostaneš pokud tam dáš větší kola. Bez problémů se vejdou 215/65 R16 jen je nezapíšeš do TP ale valná většina subaráků to neřeší.
Jak tu bylo řečeno lift do 30-35 mm. Já doporučuju při liftu vzadu o 35 mm podložit i nápravnici o 20 mm. Další 1 cm dostaneš pokud tam dáš větší kola. Bez problémů se vejdou 215/65 R16 jen je nezapíšeš do TP ale valná většina subaráků to neřeší.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Jo, ještě drobnost, mně se s 35mm podložkami už nevešel stabilizátor. Tyčky ("kosti") kolidovaly s něčím na nápravě, už nevím s čím. Tak ho tam nemám, nepozoruju žádný negativní vlastnosti. Teď, když mam i podloženou nápravnici by zpět asi už šel, ale prdim na to.
Pneu 215/65 R16 zapíšeš, jen to neni jednoduchý a je potřeba to řešit individuálně.
Pneu 215/65 R16 zapíšeš, jen to neni jednoduchý a je potřeba to řešit individuálně.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
485 tisíc s originál Vialle je velká odvaha. Jsem zvědav na vývoj servisu tohoto vozu.
Jakmile se to LPG začne sypat, tak doporučuji celý předek LPG vykuchat, nechat jen nádrž a rozvody a vrazit tam Magic. Ekonomicky to vyjde lépe.
Alespoň tak jsem to udělal já. Stálo mě to tenkrát 12 tisíc.
Na druhou stranu Vialle montáž má legislativní výhodu v prodlužování revize nádrže donekonečna.
Já ji musel u Magicu po 10 letech vyměnit.
Jinak já jsem trochu "závodník", takže mě ta dvaapůlka 127kW přišla zdechlá. Ale jsou tu lidi, co si ji dynamicky chválí.
Takže je to dost subjektivní.
Ono to těžké Subárko se čtyřkolkou výkonově odpovídá nějaké 110kW atmosférické předokolce.
A zátah turbodieselu je ve spodním spektru otáček samozřejmě jiné kafe než ta atmosféra.
Jakmile se to LPG začne sypat, tak doporučuji celý předek LPG vykuchat, nechat jen nádrž a rozvody a vrazit tam Magic. Ekonomicky to vyjde lépe.
Alespoň tak jsem to udělal já. Stálo mě to tenkrát 12 tisíc.
Na druhou stranu Vialle montáž má legislativní výhodu v prodlužování revize nádrže donekonečna.
Já ji musel u Magicu po 10 letech vyměnit.
Jinak já jsem trochu "závodník", takže mě ta dvaapůlka 127kW přišla zdechlá. Ale jsou tu lidi, co si ji dynamicky chválí.
Takže je to dost subjektivní.
Ono to těžké Subárko se čtyřkolkou výkonově odpovídá nějaké 110kW atmosférické předokolce.
A zátah turbodieselu je ve spodním spektru otáček samozřejmě jiné kafe než ta atmosféra.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 144
- Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Ostrava
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Kdo ti to prosím tě předělával z vialle na magic? Jaký systém jsi měl, LPI nebo LPG ?Byl jsem v HL propanu a tam mi řekli, že se musí dát nové vše, včetně hadic, nádrže...prostě vše.
Nádrž vialle nelze prodloužit do nekonečna. Ověřeno u pana Coubala z Prahy, který dělal montáž.
Nádrž vialle nelze prodloužit do nekonečna. Ověřeno u pana Coubala z Prahy, který dělal montáž.
Subaru Outback 2,5i AT 2007
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Musím potvrdit tvoje slova. Momentálně si servisuju A4 a je to prostě složitější a vše méně přístupné. U subaru jde vše jednoduše rozebrat, vyměnit. Teda kromě svíček a štelování ventilů.
A koukám, že jsi docela dobrodruh vzít takový auto. Tak ať slouží.
A koukám, že jsi docela dobrodruh vzít takový auto. Tak ať slouží.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Tade je sice hezký, že se tu množí lidi s BPčkama, ale není to zase takový překvápko, když už se to dá koupit za kilo a méně.
Zase se všimni, jak tu ubejvaj BH. Z lidí, co se jim to nerozpadá pod zadkem už jsme tu akorát já, SPM, US biker a Pafka.
Jestli si to dobře pamatuju, tak Bushman z toho taky nevyndaval Viale, ale nějakej Teleflex, takže plynnou fázi. Vyndat Viale a dát Magic by myslím znamenalo komplet vyndat Viale a udělat komplet Magic, takže by to nebylo za 12, ale za regulerní cenu nový vestavby.
Zase se všimni, jak tu ubejvaj BH. Z lidí, co se jim to nerozpadá pod zadkem už jsme tu akorát já, SPM, US biker a Pafka.
Jestli si to dobře pamatuju, tak Bushman z toho taky nevyndaval Viale, ale nějakej Teleflex, takže plynnou fázi. Vyndat Viale a dát Magic by myslím znamenalo komplet vyndat Viale a udělat komplet Magic, takže by to nebylo za 12, ale za regulerní cenu nový vestavby.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Já bych si teda u SPM nebyl tak jistejVDC píše:Tade je sice hezký, že se tu množí lidi s BPčkama, ale není to zase takový překvápko, když už se to dá koupit za kilo a méně.
Zase se všimni, jak tu ubejvaj BH. Z lidí, co se jim to nerozpadá pod zadkem už jsme tu akorát já, SPM, US biker a Pafka.
Jestli si to dobře pamatuju, tak Bushman z toho taky nevyndaval Viale, ale nějakej Teleflex, takže plynnou fázi. Vyndat Viale a dát Magic by myslím znamenalo komplet vyndat Viale a udělat komplet Magic, takže by to nebylo za 12, ale za regulerní cenu nový vestavby.
Každopádně jako majitel BP jsem rád, že se množí BP Ať to slouží bez problémů
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Já měl Teleflex.
Takže s tím Magicem to byla plynná fáze za plynnou fázi.
Jak nad tím přemýšlím, tak u Vialle to nebude tak jednoduché, protože máš nějaké komponenty i v nádrži, ne?
Takže by muselo asi fakt vše ven.
A to info o prodlužování revize nádrže vždy po 10 letech mám od Coubala. Vialle mělo jako jediné v ČR výjimku.
Jenže možná se to změnilo a už to neplatí.
Takže s tím Magicem to byla plynná fáze za plynnou fázi.
Jak nad tím přemýšlím, tak u Vialle to nebude tak jednoduché, protože máš nějaké komponenty i v nádrži, ne?
Takže by muselo asi fakt vše ven.
A to info o prodlužování revize nádrže vždy po 10 letech mám od Coubala. Vialle mělo jako jediné v ČR výjimku.
Jenže možná se to změnilo a už to neplatí.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Viale má výjimku pořád, ale ne do nekonečna, ale myslím, že pouze jednou.
Viale je konstrukčně a funkčně úplně jiný systém. V nádrži je čerpadlo, to pumpuje dopředu kapalný plyn a ten je nějak, nevím jak, vstřikován v kapalné fázi do motoru. Takže je tam úplně všechno jinak. Jiné vedení, jiná elektrika, předpokládám, že i jiné napojení na sací potrubí.
Prostě při výměně by to bylo všechno vytrhat a všechno namontovat. Počínaje nádrží, přes vedení, reduktor, vstřikovače, elektriku.
Viale je konstrukčně a funkčně úplně jiný systém. V nádrži je čerpadlo, to pumpuje dopředu kapalný plyn a ten je nějak, nevím jak, vstřikován v kapalné fázi do motoru. Takže je tam úplně všechno jinak. Jiné vedení, jiná elektrika, předpokládám, že i jiné napojení na sací potrubí.
Prostě při výměně by to bylo všechno vytrhat a všechno namontovat. Počínaje nádrží, přes vedení, reduktor, vstřikovače, elektriku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
No dovolte...VDC píše:Z lidí, co se jim to nerozpadá pod zadkem už jsme tu akorát já, SPM, US biker a Pafka.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Tome promiň, kaju se a omlouvám !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97