Tomovo první subaru - znovuzrozený Outback BP07 2.5
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Máš stejný auto, takže mě vlastně potěšilo, že nájezd do půl míče není konec
Ale každopádně je to odvaha - motor to určitě dá, ale záleží, co ten plyn a převodovka...
Výfuk bych doporučil vyřešit u Málka, pak je od toho na nějakou dobu pokoj.
Zbytek věcí lze podle mě servisovat donekonečna, dílů je hodně, dieslů na vrakáčích taky, takže je záleží jak BP budou vzdorovat korozi.
Ale každopádně je to odvaha - motor to určitě dá, ale záleží, co ten plyn a převodovka...
Výfuk bych doporučil vyřešit u Málka, pak je od toho na nějakou dobu pokoj.
Zbytek věcí lze podle mě servisovat donekonečna, dílů je hodně, dieslů na vrakáčích taky, takže je záleží jak BP budou vzdorovat korozi.
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Alternativně lze koupit výfuk Polmostrow.
Cena pro 2.5l od katalyzátoru dozadu je cca 4000Kč a vydrží 3-4 roky, než se objeví první díry. Zvuk není špatný. Nelícuje úplně stoprocentně - je třeba ho dopasovat a má hnusné koncovky proti originálu.
Tady jsem ho měnil:
viewtopic.php?p=186046#p186046
Dával jsem ho na Legacy celkem 2x po odstranění originálního výfuku.
Jen pozor, je třeba ponechat původní zavěšení - je kvalitnější.
Cena pro 2.5l od katalyzátoru dozadu je cca 4000Kč a vydrží 3-4 roky, než se objeví první díry. Zvuk není špatný. Nelícuje úplně stoprocentně - je třeba ho dopasovat a má hnusné koncovky proti originálu.
Tady jsem ho měnil:
viewtopic.php?p=186046#p186046
Dával jsem ho na Legacy celkem 2x po odstranění originálního výfuku.
Jen pozor, je třeba ponechat původní zavěšení - je kvalitnější.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Mne se to zrovna trochu rozpada, kdyz jsem to za jeden den dvakrat naboril ale snad bude lip, prijde jaro, bude teplo na rozebirani a bude hotovy libero, abych mohl vrazet organy do lakovani narazniku
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Thomass
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon led 11, 2021 11:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Kadlec
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Nejprve všem děkuji za odpovědi a přání, těší mě ten přátelský přístup fóra a s nějakou tou otázkou se určitě obrátím
Ve zkratce se toho nebojím, s kdečím si poradím, navíc to ani nemusím dělat před barákem na koleni dle doporučení Podvlady - doma mám montážní jámu "kanál", na kterém jsem doposud zvádl všechno a volný přístup do dílny se zvedákem, COčko a pár velmi schopných lidí co se taky pohybují kolem aut. Navíc s tímhle fórem a informacemi na netu, to prostě musí fungovat... Čímž se rovnou rozdělím o pár skvělých odkazů, nevím kde jsem je vyšťoural, možná tady na fóru, každopádně třeba někomu s BP a nejen s ním pomůžou
Katalog dílů se super nákresy https://parts.subaru.com/Subaru_2007_Ou ... -Base.html
Dílenská příručka http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... 20SECTION/
K podložkám: Děkuji za rady, zdá se, že je tu opravdu spousta mě podobných bláznů, co jdou proti proudy snižování aut, to se mi líbí. Dám na vaše rady a až se do toho pustím dám 35 a offset. Jinak kola na něm jsou 215/55/17, ale zapsané mám i 215/60/16. R15 na něm zapsané vůbec nejsou a ani je nepotřebuju A stabilizátory bych si tam už jen pro pocit asi i radši nechal, uvidím, jak to půjde, ale ten doplněk skvěle pobavil
K LPG: Je to první auto s LPG co mám. Před koupí bylo u Coubala na prohlídce a prodloužení nádrže, takže zatím snad cajk. Počítám s častějším servisem a intervaly výměn striktně dodržuju, takže takový strach nemám. Co mě navíc uklidňuje je vstřik kapalné fáze. S tím vykucháním to asi nebude jen tak, jak píše VDC. Zatím doufám ve funkčnost toho mého systému...
K výfukům: Děkuji za doporučení, můj už je měněný, od svodů dál včetně tlumičů, řešil jsem tam jen tu sponu a zrovna teď se chystám na dílnu vyměnit spoj natvrdo za origo pružiny, pak sem hodím paár fotek. Každopádně ten můj snad ještě chvíli vydrží, jestli ho někde neurvu, nebo tak, protože hledat tu hranici toho, co už outback nezvládne v terénu mě nějak chytlo
Závěrem: Ještě jednou díky za přání. Sice to trochu vypadá, že se klub začal sázet o to, kdy se mi to pomstí, ale sranda musí bejt a jak psal předseda: "Kdo se bojí, sere v síni." (Uvažuju, že si to dám na rámeček SPZ, takové moto vozidla )
V ty postupné známky opotřebení doufám také (klepu na dřevo, nikoliv na ojnici ). Jinak je to třeba mladická nerozvážnost, nebo tak něco, ale co jsem tak objížděl ty všelijaké kusy okolo 250-350 tkm tak ten technický stav mi přišel možná snad horší, než tady, minimálně co se koroze, úniků oleje, chodem motrů týče. Spousta věcí je tu už minimálně jednou uděláno. A na tom autě mi nepřijde nic krom spotřebáku (brzdy, tlumiče, čepy...), který bych řešil stejně tak u jakéhokoliv jiného auta, tak proč ne u Subaru... Navíc od chvíle, kdy jsem začal po večerech pročítat vlákno o Kredencovi a dalších Tebou opravených kusech, jsem se zařekl, že trocha rzi mne taky nezaskočí A už když jsem uvažoval o koupi tohohle kusu, tak jsem věděl, že výměna těsnění pod hlavami není otázka jestli, ale kdy, navíc prý už byly dělány, i když to je asi celkem jedno.VDC píše: ↑stř pro 15, 2021 3:43 pm Musím říct, že obdivuji tvoji odvahu. Koupit káru s plynem se skoro půlmíčem na krku, to bych se upřímně bál. Ale kdo se bojí, sere v síni.
Lze ti jen popřát, aby to nějak fungovalo a známky opotřebení se projevovaly tak nějak postupně a ne všechny najednou. Protože co si budeme namlouvat, při tomhle nájezdu už je na tom autě všechno za hranicí životnosti.
Ve zkratce se toho nebojím, s kdečím si poradím, navíc to ani nemusím dělat před barákem na koleni dle doporučení Podvlady - doma mám montážní jámu "kanál", na kterém jsem doposud zvádl všechno a volný přístup do dílny se zvedákem, COčko a pár velmi schopných lidí co se taky pohybují kolem aut. Navíc s tímhle fórem a informacemi na netu, to prostě musí fungovat... Čímž se rovnou rozdělím o pár skvělých odkazů, nevím kde jsem je vyšťoural, možná tady na fóru, každopádně třeba někomu s BP a nejen s ním pomůžou
Katalog dílů se super nákresy https://parts.subaru.com/Subaru_2007_Ou ... -Base.html
Dílenská příručka http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... 20SECTION/
K podložkám: Děkuji za rady, zdá se, že je tu opravdu spousta mě podobných bláznů, co jdou proti proudy snižování aut, to se mi líbí. Dám na vaše rady a až se do toho pustím dám 35 a offset. Jinak kola na něm jsou 215/55/17, ale zapsané mám i 215/60/16. R15 na něm zapsané vůbec nejsou a ani je nepotřebuju A stabilizátory bych si tam už jen pro pocit asi i radši nechal, uvidím, jak to půjde, ale ten doplněk skvěle pobavil
K LPG: Je to první auto s LPG co mám. Před koupí bylo u Coubala na prohlídce a prodloužení nádrže, takže zatím snad cajk. Počítám s častějším servisem a intervaly výměn striktně dodržuju, takže takový strach nemám. Co mě navíc uklidňuje je vstřik kapalné fáze. S tím vykucháním to asi nebude jen tak, jak píše VDC. Zatím doufám ve funkčnost toho mého systému...
Tak ať to chodí, ono tomu v 1.9 stejně nezbyde nic jiného, na passatu se skoro 400k jsou na válcích ještě dobře znatelné stopy po honování A4 je shodná s tou mojí B5, takže kdyby něco, třeba dokážu poradit, je jen málo věcí, co jsem tam nedělal Každopádně díky.
K výfukům: Děkuji za doporučení, můj už je měněný, od svodů dál včetně tlumičů, řešil jsem tam jen tu sponu a zrovna teď se chystám na dílnu vyměnit spoj natvrdo za origo pružiny, pak sem hodím paár fotek. Každopádně ten můj snad ještě chvíli vydrží, jestli ho někde neurvu, nebo tak, protože hledat tu hranici toho, co už outback nezvládne v terénu mě nějak chytlo
Závěrem: Ještě jednou díky za přání. Sice to trochu vypadá, že se klub začal sázet o to, kdy se mi to pomstí, ale sranda musí bejt a jak psal předseda: "Kdo se bojí, sere v síni." (Uvažuju, že si to dám na rámeček SPZ, takové moto vozidla )
Naposledy upravil(a) Thomass dne čtv pro 16, 2021 4:39 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i MY2007
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1489
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Tome vítej v klubu
Za mě sis vybral nejhezčí Subo a ještě v té nej barvě
Co záleží na nájezdu, to spolu dáte ještě další stovky tkm
Tady je třeba ještě odvážnější kousek - má víc najeto a ještě starší https://auto.bazos.cz/inzerat/144438645 ... utback.php
Mimochodem na žádný Otb se 15" nikdy nevejdou - přes brzdiče ...
Za mě sis vybral nejhezčí Subo a ještě v té nej barvě
Co záleží na nájezdu, to spolu dáte ještě další stovky tkm
Tady je třeba ještě odvážnější kousek - má víc najeto a ještě starší https://auto.bazos.cz/inzerat/144438645 ... utback.php
Mimochodem na žádný Otb se 15" nikdy nevejdou - přes brzdiče ...
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3651
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Me se to auto taky libi.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Mě se to auto taky líbí.
Jen pozor, ta odkazovaná "dílenská příručka" je pro USDM modely.
Jen pozor, ta odkazovaná "dílenská příručka" je pro USDM modely.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Jak píše Tomiq R15 se nevejdou přes brzdiče. A 215/60 R16 jsou myslím o cca půl centimetru v poloměru menší jak 215/55 R17 Ono půjde o to, jak moc zubatou pneumatiku na tom budeš chtít. V tý 215/55 R17 (což je myslím nejvyšší legální pneu dle Subaru) myslím žádný ATčka a podobný pneumatiky nenajdeš. Jinak jak zmiňoval podvlada ty 215/65 R16 "nejdou" zapsat (mrk mrk, zápis v TP)
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
A ten katalog dílů na subaru.com bude možná také pro US modely. Chce to hledat buď na japonské nebo evropské verze.
Já jsem na Legacy 2008 hodně používal tohle:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat
Chce to znát VINko a trochu rusky
Já jsem na Legacy 2008 hodně používal tohle:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/su/su2.mycat
Chce to znát VINko a trochu rusky
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10636
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Jediný R15 co jdou přes brzdiče jsou Audi "kanáldekly". A kupodivu s bachratou pneu ani nevypadaj nějak hrozně
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Jo to máš pravdu. Stejnak až budu mít moře času, pojízdný auto, hotovej byt a budu mít po svatbě tak vymyslím tu úpravu abych mohl jezdit 225/65 R17 a pak tam dám větší brzdiče, aby to líp brzdilo
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Systém Vialle by som určite nemenil za obyčajné LPG. Vdaka tomu že vstrekuje kvapalné LPG tak pri zmene na plyn dochádza k výraznému poklesu teploty a tým pádom tolko netrpia ventily ako u klasického LPG, kde ku zmene skupenstva LPG dochádza už v reduktore, ktorý musí byť ohrievaný vodou aby nezamrzal.
Vialle prepína podla vonkajšej teploty a maximálny čas kedy prepne na LPG bol tuším 240s, pri teplotách okolo nuly prepne tuším za 120s bez ohladu aká je teplota chladiacej kvapaliny / motora.
Určite by som si ale dal vymeniť filter + olej v čerpadle Vialle, má sa to robiť každých 60tkm, dnes nové čerpadlo stojí tuším pod 500€, ked som mal systém Vialle pred x rokmi v Renaulte tak to čerpadlo stálo 650€. Vstreky sú tak sito drahšie, ale zasa kvalita / životnosť je trošku inde ako u lacného LPG
Nádrž je tiež podstatne drahšia, ale všetko som si vyriešil sám. Cez Ebay som si kúpil sadu na repas čerpadla, už ani neviem kolko to stálo a "revíziu" som si urobil sám. Normálne na drzovku som odbrúsil 4 body ktoré držali štítok na nádrži, zavaril pôvodné čísla r.v. a vyrazil také, aby to bolo na dalších 8 rokov. Nadrž má snád 5mm stenu a vnútri nebol kúsok hrdze, ale chápem že biznis je biznis.
Nikomu ten postup doma odporúčať nebudem, ja som to urobil preto, lebo som to auto kúpil havarované za cenu 590€ (údajne vytečené prevádzkové kvapaliny vrátane oleja a jediná vada po vypáčení kapoty bola prasknutá nádržka serva), tak je logické že nebudem kupovať druhú nádrž za 350€ + robota.
Bolo to také "pracovné auto"
Vialle prepína podla vonkajšej teploty a maximálny čas kedy prepne na LPG bol tuším 240s, pri teplotách okolo nuly prepne tuším za 120s bez ohladu aká je teplota chladiacej kvapaliny / motora.
Určite by som si ale dal vymeniť filter + olej v čerpadle Vialle, má sa to robiť každých 60tkm, dnes nové čerpadlo stojí tuším pod 500€, ked som mal systém Vialle pred x rokmi v Renaulte tak to čerpadlo stálo 650€. Vstreky sú tak sito drahšie, ale zasa kvalita / životnosť je trošku inde ako u lacného LPG
Nádrž je tiež podstatne drahšia, ale všetko som si vyriešil sám. Cez Ebay som si kúpil sadu na repas čerpadla, už ani neviem kolko to stálo a "revíziu" som si urobil sám. Normálne na drzovku som odbrúsil 4 body ktoré držali štítok na nádrži, zavaril pôvodné čísla r.v. a vyrazil také, aby to bolo na dalších 8 rokov. Nadrž má snád 5mm stenu a vnútri nebol kúsok hrdze, ale chápem že biznis je biznis.
Nikomu ten postup doma odporúčať nebudem, ja som to urobil preto, lebo som to auto kúpil havarované za cenu 590€ (údajne vytečené prevádzkové kvapaliny vrátane oleja a jediná vada po vypáčení kapoty bola prasknutá nádržka serva), tak je logické že nebudem kupovať druhú nádrž za 350€ + robota.
Bolo to také "pracovné auto"
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Tome jestliže máš takovéhle dílenské zázemí a jsi schopen si to opravovat sám, pak nemáš žádný problém a budete v pohodě fungovat. To je super !
Tak ať ti dělá jenom radost !!!
Tak ať ti dělá jenom radost !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Thomass
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon led 11, 2021 11:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Kadlec
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Nejprve děkuji všem za informace a postřehy, stejně tak přání
20.12.2021 Proběhla oprava spoje výfuku, těsnění mi nesedí úplně tak jak bych si představoval a s trochou pasty na výfuky to těsní jak má a konečně to není zvuk alias super-tuzing roura a taky to krom spotřeby paliva to i jede
Následovala výměna předních destiček, potěšil stav válečků a gumiček. ¨
A následují dva dotazy:
1. Po opravdu studeném startu (ráno), než se motor trochu ohřeje je při sešlápnutí spojky slyšet hvízdání, jakoby utíkal podtlak? Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?
2. Jde na palubáku/navi (foto ilustrační, ale model sedí) zobrazit okolní teplota? Předpokládám, že by se měla zobrazit dole vedle hodin, tam jsou nerozsvícené pixely, jen jsem to nikde v menu nenašel. Je to featura, co mi fakt chybí PS: Je tu na fóru nějaká možnost otočit fotky pohledově správně? :D
20.12.2021 Proběhla oprava spoje výfuku, těsnění mi nesedí úplně tak jak bych si představoval a s trochou pasty na výfuky to těsní jak má a konečně to není zvuk alias super-tuzing roura a taky to krom spotřeby paliva to i jede
Následovala výměna předních destiček, potěšil stav válečků a gumiček. ¨
A následují dva dotazy:
1. Po opravdu studeném startu (ráno), než se motor trochu ohřeje je při sešlápnutí spojky slyšet hvízdání, jakoby utíkal podtlak? Nemá s tím někdo nějakou zkušenost?
2. Jde na palubáku/navi (foto ilustrační, ale model sedí) zobrazit okolní teplota? Předpokládám, že by se měla zobrazit dole vedle hodin, tam jsou nerozsvícené pixely, jen jsem to nikde v menu nenašel. Je to featura, co mi fakt chybí PS: Je tu na fóru nějaká možnost otočit fotky pohledově správně? :D
Subaru Outback 2.5i MY2007
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomovo první subaru - Outback BP07 2.5
Hvízdání po vyšlápnutí spojky bych tipoval na spojkový ložisko...
Ty fotky by se měly otáčet automaticky podle exif fotky. A i se to tak dělo, ale teď po upgrade fóra to někdy blbne. Kdysi v minulosti se mi stávalo, že se mi fotky taky nahrávaly blbě. Už si nepamatuju čím to bylo. Ale vždycky spolehlivě fungovalo tu fotku kousek oříznout a uložit a ona se nahrála dobře.
Ty fotky by se měly otáčet automaticky podle exif fotky. A i se to tak dělo, ale teď po upgrade fóra to někdy blbne. Kdysi v minulosti se mi stávalo, že se mi fotky taky nahrávaly blbě. Už si nepamatuju čím to bylo. Ale vždycky spolehlivě fungovalo tu fotku kousek oříznout a uložit a ona se nahrála dobře.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97