Moje XV
Re: Moje XV
Jak dlouho vám na facelift XV nehybrid vydržela první baterka? Moje má přesně čtyři roky a asi už slábne...tak brzo? Ale nevyloučím, že první majitelka používala start-stop.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje XV
Taky ji mám podobně dlouho a funguje dobře...zrovna včera jsem nechal svítit vevnitř zadní lampičku a po asi 20 hodinách na upozornění souseda jsem ke svému překvapení nastartoval v mrazu normálně...stopstart vypínám...baterku občas dobijim cetekem
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
Re: Moje XV
Já bych asi nic nepoznal, ale Webasto se dnes ráno vypnulo předčasně i přes teoretické večerní nabití na 100% dle OBD. A zdálo se mi, že už trochu líněji startuje...ale stejně jsem to v mínus osmi rozběhl bez problémů.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Moje XV
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje XV
Pěkná romantika.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje XV
Tak moje pochybnosti o baterce mají nakonec rozuzlení: odvezl jsem auto do servisu aby baterku změřili jakýmsi testerem, na testeru vyšla aktuální kapacita 50% původní, takže okamžité rozhodnutí a výměna za novou. Těch 50% zhruba odpovídá tomu, co jsem nahrubo odhadoval - ještě stačí na aktuální běžný provoz, ale už hrozí selhání hlavně v mrazech v kombinaci s Webastem, takže po čtyřech letech radši nová. Původně tam byla baterka zvrchu popsaná japonsky, na boku bylo vylisováno Panasonic Made in Japan. Ale nemyslím, že by s ní bylo něco v nepořádku, spíš asi první majitelka nevypínala start-stop a asi jezdila i krátké trasy.
Servis potěšil, termín jsem dostal okamžitě, přesně v pět jsem tam byl a ve čtvrt na šest auto vyjíždělo z dílny s novou baterkou. Při výměně připojili auto na náhradní zdroj, nová baterka je EFB Banner 565 15 oblepená z boku nálepkami Subaru a dodaná od Subaru jako originální náhradní díl. Za baterku naúčtovali 119€ a za práci nefakturovali nic. Na netu jsem stejný model našel nejlevnější za 115€, takže spokojenost.
V rámci zkoumání stavu baterie jsem sledoval i dobíjení, XV dobíjí jako vzteklý - při běžných cestách do práce žádný náznak "inteligentního" dobíjení, na začátku po dvaceti minutách Webasta a následném startu to tam pere až 100A. Krásně dobíjí už od volnoběhu a do deset patnácti minut po startu to dobije blízko ke sto procentům a pak už tam tlačí jen nekolik málo ampér - ale trvale, na úkor baterky jsem to s běžícím motorem nikdy neviděl.
Servis potěšil, termín jsem dostal okamžitě, přesně v pět jsem tam byl a ve čtvrt na šest auto vyjíždělo z dílny s novou baterkou. Při výměně připojili auto na náhradní zdroj, nová baterka je EFB Banner 565 15 oblepená z boku nálepkami Subaru a dodaná od Subaru jako originální náhradní díl. Za baterku naúčtovali 119€ a za práci nefakturovali nic. Na netu jsem stejný model našel nejlevnější za 115€, takže spokojenost.
V rámci zkoumání stavu baterie jsem sledoval i dobíjení, XV dobíjí jako vzteklý - při běžných cestách do práce žádný náznak "inteligentního" dobíjení, na začátku po dvaceti minutách Webasta a následném startu to tam pere až 100A. Krásně dobíjí už od volnoběhu a do deset patnácti minut po startu to dobije blízko ke sto procentům a pak už tam tlačí jen nekolik málo ampér - ale trvale, na úkor baterky jsem to s běžícím motorem nikdy neviděl.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje XV
To si na baterku přirazili málo. To je super.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje XV
Přestal mi fungovat normální ne-ES tempomat, respektive nejde zapnout. Když jsem auto koupil, ještě tam byl a aktivoval se delším podržením tlačítka, teď už to ale nejde. Když zrovna nejde ES, jsem bez tempomatu. Tuší někdo proč?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Moje XV
Většinou se to snažím parkovat dál od sebe, aby sousedi neprudili, ale někdy utvořím kolonu...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)