Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Tak sláva, povedlo se spustit logger, zkusím nalogovat nějaký hodnoty teď( když je to ohřátý). I za tepla to v nízkejch otáčkách škube a jakoby se dusí. Když budete mít chvilku, tak mi prosím napište jestli jsem to udělal dobře 😀 dík za rady chlapy!!!!!
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Tak tady jsou logy start a nějaký logy z jizdy škubání atd... tak snad nějakej znalec posoudí :-) diik
Přílohy
romraiderlog_jizda 2_20211126_200953.csv
(47.58 KiB) Staženo 66 x
romraiderlog_jizda 3 _20211126_201155.csv
(9.52 KiB) Staženo 59 x
romraiderlog_jizda 4_20211126_201311.csv
(34.5 KiB) Staženo 57 x
romraiderlog_jizda 5_20211126_201526.csv
(13.18 KiB) Staženo 60 x
romraiderlog_jizda_20211126_200932.csv
(9.35 KiB) Staženo 64 x
romraiderlog_start_20211126_200737.csv
start volnoběh
(62.96 KiB) Staženo 66 x
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od mnov »

To je dobrá práce. (*_^) |,,,, Logy se podařilo vydolovat. :-)
Zkus udělat log s zaškrtnutím všech hodnot.
Tady není ani ta teplota chladící kapaliny.
Tedy v logu s nezdařeným startem je, ale je to nějaká divoká hodnota.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

mnov píše: sob lis 27, 2021 6:32 pm To je dobrá práce. (*_^) |,,,, Logy se podařilo vydolovat. :-)
Zkus udělat log s zaškrtnutím všech hodnot.
Tady není ani ta teplota chladící kapaliny.
Tedy v logu s nezdařeným startem je, ale je to nějaká divoká hodnota.
Dík že si na to kouknul, dneska ráno jsem dělal další, tak kouknu jestli tam je teplota chladící kapaliny. Díiiky
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Tak jo, tady je dnešek ráno, peklo, na dvojku bych musel tlačit. doufám že bude něco vidět... Dííííky
Přílohy
romraiderlog_jizda _20211127_101917.csv
první jízda až do zabrždění a chcípnutí. netáhne a cuká
(35.17 KiB) Staženo 66 x
romraiderlog_jizda 2_20211127_102201.csv
(17.56 KiB) Staženo 64 x
romraiderlog_start po chcipnuti_20211127_102124.csv
start po chcípnutí
(3.13 KiB) Staženo 59 x
romraiderlog_start_20211127_101804.csv
Studenej start ráno
(14.88 KiB) Staženo 62 x
romraiderlog_volnoběh_20211127_102311.csv
(6.28 KiB) Staženo 62 x
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od mnov »

Koukal jsem na to jen zběžně, ale v logách jsou naprosto nesmyslné hodnoty. Např. A/F Sensor #1 (Lambda) 2, Battery Voltage (V) nikdy nepřekročí 7 V.
Jsou to hrozně krátké časy, nejdelší je tam cca 80 s.
To logování asi moc nefunguje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21884
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od HonzaCZ »

Já tam vidím AFR, Battery i Coolant v pohodě. Kde konkrétně, mnove, vidíš problém?

Nic mě tam vyloženě do očí nepraštilo. 🤷🏻‍♂️
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od mnov »

Honzo, samozřejmě máš pravdu. :-)
Koukám na to na chalupě, notes s Linux asi 15 let starý a LibreOffice. Už jsem si zaškrtnul správně volby pro převod .csv a vypadá to lepší. :-)
Tak zítra na logy ještě kouknu doma.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Díky že na to koukáte. Ale nemám radost, že tam není nic zvláštního :-) už bych to potřeboval vyřešit, zachvilku s tím nepůjde jezdit :-) nějaký nápad co ještě logovat?
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Kdyby bylo něco vidět, tak si myslím že na tom prvním .csv souboru, to je ta chvíle kdy ta jednička ani dvojka nejede v nižších otáčkách tj. pod 4000 Ot. a na konci logu to při přibrždění zdechlo.
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7815
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od mnov »

Tak jsem si ještě otevřel správně ten první soubor.
Na první pohled tam nic nevidím, ale já neznám to chování elektronické škrtící klapky.
Tam mi to připadá nějaké divné. Accelerator Pedal Angle (%) je na 34 a Throttle Opening Angle (%) už je na 100. Přitom podle Fuel Injector #1 Pulse Width (ms) to tam moc benzínu nedává. Toto nemám s čím porovnat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21884
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od HonzaCZ »

Jediný, čeho jsem si v tom prvním všiml, že v rámci toho chcípání hodně rychle a hodně nízko klesl předstih (Ignition Total Timing). Ale nedokážu říct, jestli to je možná příčina nebo jenom důsledek. Prošel jsem všechny parametry ještě jednou, ale nic jinýho mě tam netrklo.

Jak píše mnov, zkus nalogovat úplně všechno, i když samozřejmě je lepší logovat co nejmíň položek, protože pak je nejlepší frekvence aktualizace údajů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

Ok, ráno zkusím nalogovat vše a snad se něco objeví. Díky
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

mnov píše: sob lis 27, 2021 10:34 pm Tak jsem si ještě otevřel správně ten první soubor.
Na první pohled tam nic nevidím, ale já neznám to chování elektronické škrtící klapky.
Tam mi to připadá nějaké divné. Accelerator Pedal Angle (%) je na 34 a Throttle Opening Angle (%) už je na 100. Přitom podle Fuel Injector #1 Pulse Width (ms) to tam moc benzínu nedává. Toto nemám s čím porovnat.
Je fakt, že když to chcípne, tak je velikej problém to nastartovat a pak to běží jakoby na 3 na 300 otáčka s tendencí každou chvilku opět zdechnout
deinos38
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 81
Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
Jméno a příjmení: Daniel Rauch

Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne

Příspěvek od deinos38 »

mnov píše: sob lis 27, 2021 10:34 pm Tak jsem si ještě otevřel správně ten první soubor.
Na první pohled tam nic nevidím, ale já neznám to chování elektronické škrtící klapky.
Tam mi to připadá nějaké divné. Accelerator Pedal Angle (%) je na 34 a Throttle Opening Angle (%) už je na 100. Přitom podle Fuel Injector #1 Pulse Width (ms) to tam moc benzínu nedává. Toto nemám s čím porovnat.
Možná bych mohl poprosit ženskou co tu ve vesnici má taky forestera sg 06 jestli bych si mohl nalogovat u ní a porovnat...
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“