Vyhodilo kdysi, pořád hledám tu závadu co jsem psal na začátku a měním co se dá už mi docházejí nápadynámořník píše:Jinak, tobě to hází nějakou chybu?
Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Ráno to prostě nejede, než to vyleze do otáček, tak to trvá mírný kopec 2jka nezvládne, možná ani když je to ohřátý, tak to není ono, ale nemám s čím porovnat. Občas to i zdechne a hlavně za studena když to vytočíš a pak brzdíš, tak to neudrží otáčky a sotva to pak chytá (startuju třeb
a 15 sekund). Už mi dochází nápady
a 15 sekund). Už mi dochází nápady
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Ber to ode mně jen jako tip, když už měníš vše co tě napadne...
Kolega měl problémy se startováním oktávky vždy, když byla teplota pod nulou... chcípalo to na neutrál, pokud auto nedržel nastartované nějakou dobu (řádově minuty) pod plynem. Pak už to bylo v pohodě. Žádnou chybu diagnostika nepsala. Až jednou vypsala závadu jakéhosi polovodičového čidla, podle které ho se řídilo cosik... co má funkci "jakože sytič". Když byla teplota nad nulou, tak to to čidlo ještě zvládalo, ale už bylo špatné a až šlo do kopru úplně, tak to vyhodilo chybu.
To ber jen jako nápad, jak umí neřešitelně potrápit i taková drobnost.
A taky napřed vyměnil svíčky (jakože zasloužily), kabely, už nevím co dalšího a laborovali s tím na servise několikrát, včetně LPG ...
Knock senzor mi odešel taky, ale úporně házel chyby, až už nešly ani vymazat a bylo jasné, že je KO definitivně. Nicméně auto i tak pořád jelo (skoro) normálně.
Je vyměněn za origo Subaru (stálo to nesmysl, ale neorigo nefungoval ). Chyby občas pokračují, je ještě třeba vyměnit kabel mezi senzorem a řídící jednotkou. Prej tam vedou takové dva... ten co byl podezřelý rovnou, už je nový.
Kolega měl problémy se startováním oktávky vždy, když byla teplota pod nulou... chcípalo to na neutrál, pokud auto nedržel nastartované nějakou dobu (řádově minuty) pod plynem. Pak už to bylo v pohodě. Žádnou chybu diagnostika nepsala. Až jednou vypsala závadu jakéhosi polovodičového čidla, podle které ho se řídilo cosik... co má funkci "jakože sytič". Když byla teplota nad nulou, tak to to čidlo ještě zvládalo, ale už bylo špatné a až šlo do kopru úplně, tak to vyhodilo chybu.
To ber jen jako nápad, jak umí neřešitelně potrápit i taková drobnost.
A taky napřed vyměnil svíčky (jakože zasloužily), kabely, už nevím co dalšího a laborovali s tím na servise několikrát, včetně LPG ...
Knock senzor mi odešel taky, ale úporně házel chyby, až už nešly ani vymazat a bylo jasné, že je KO definitivně. Nicméně auto i tak pořád jelo (skoro) normálně.
Je vyměněn za origo Subaru (stálo to nesmysl, ale neorigo nefungoval ). Chyby občas pokračují, je ještě třeba vyměnit kabel mezi senzorem a řídící jednotkou. Prej tam vedou takové dva... ten co byl podezřelý rovnou, už je nový.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
No, jestli lezou správný hodnoty z čidla teploty chladící kapaliny jsme se ještě od začátku, kdy jsem se na to ptal, nedozvěděli.
A kontrola dalších čidel, který se dají snadno diagnostikovat (čidlo teploty nasávaného vzduchu, A/F poměry atd.), případně za pomoci servisního manuálu, taky nic?
Buďto budeš dělat diagnostiku nebo taky můžeš měnit jeden díl po druhým, dokud nevyměníš celej motor.
A kontrola dalších čidel, který se dají snadno diagnostikovat (čidlo teploty nasávaného vzduchu, A/F poměry atd.), případně za pomoci servisního manuálu, taky nic?
Buďto budeš dělat diagnostiku nebo taky můžeš měnit jeden díl po druhým, dokud nevyměníš celej motor.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Já bych zkusil auto hned od studena rozjet na LPG.
Tím bys mohl vyloučit vše okolo benzínu.
Většina systémů umí nouzově nastartovat na LPG i při studeném motoru. Většinou to bývá držení tlačítka přepínání při zapnutí klíčků.
Tím bys mohl vyloučit vše okolo benzínu.
Většina systémů umí nouzově nastartovat na LPG i při studeném motoru. Většinou to bývá držení tlačítka přepínání při zapnutí klíčků.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Ahoj, diag. jsem dělal a vše se tváří podle ostatních grafů normálně. sorry nedal jsem vědět...HonzaCZ píše:No, jestli lezou správný hodnoty z čidla teploty chladící kapaliny jsme se ještě od začátku, kdy jsem se na to ptal, nedozvěděli.
A kontrola dalších čidel, který se dají snadno diagnostikovat (čidlo teploty nasávaného vzduchu, A/F poměry atd.), případně za pomoci servisního manuálu, taky nic?
Buďto budeš dělat diagnostiku nebo taky můžeš měnit jeden díl po druhým, dokud nevyměníš celej motor.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Aha, to zkusím. Díkdracekvo píše:Já bych zkusil auto hned od studena rozjet na LPG.
Tím bys mohl vyloučit vše okolo benzínu.
Většina systémů umí nouzově nastartovat na LPG i při studeném motoru. Většinou to bývá držení tlačítka přepínání při zapnutí klíčků.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Nouzovým startem na plyn se může vyloučit jedině to, že tam nejde benzín.
Jinak je to stejně pořád řízeno vším z benzínové jednotky.
Jinak je to stejně pořád řízeno vším z benzínové jednotky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1144
- Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Mira Decky
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
No ještě to mužou být rozjeté paliva..
Na mondeu pravidělne co pul roku mažu palivové adaptace, bo potom to za studena na benzín chcípá, asi je plynová jednotka nastavená jinak, a na benzín se to uchlastne doslova..
Nevím zda neco podobného má i subaru.
Na mondeu pravidělne co pul roku mažu palivové adaptace, bo potom to za studena na benzín chcípá, asi je plynová jednotka nastavená jinak, a na benzín se to uchlastne doslova..
Nevím zda neco podobného má i subaru.
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Adaptace se vytvářejí samozřejmě i u Subaru.
Psal, že diagnostiku dělal a je to OK.
Psal, že diagnostiku dělal a je to OK.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Díky, ještě zkusíme měření emisí za jízdy, protože na volnoběh to bylo v poho, třeba to něco taky prozradí. Jen se musí udělat konektor ze zapalovače, ale to nebude problém.mnov píše:Adaptace se vytvářejí samozřejmě i u Subaru.
Psal, že diagnostiku dělal a je to OK.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Ještě jsem zkoušel odpojení baterie na noc kvůli ,,resetu" pár km to běželo jak pumpa na hovna a pak se to uvedlo do stavu v jakým je to teď.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Já bych udělal log RomRaiderem.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Okej, udělám. Dikmnov píše:Já bych udělal log RomRaiderem.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: úte říj 19, 2021 9:12 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rauch
Re: Forester SG 116 kW 2006 LPG, za studena netáhne
Čau, máte někdo ověřený odkaz na stažení Romraideru? Přišel mi KKL label tak ať můžu už udělat ten log... Díky