Stránka 30 z 43

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pát zář 16, 2022 12:31 pm
od Tapan
To sis spletl s H3 :⁠-⁠)

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pát zář 16, 2022 2:48 pm
od barts
Ajaj, tad ys eto zvrtlo :-) . Nebojte nechám to všechno tak. Hlavně s tím jezdím i rád to lehkýho terénu i se "sportovně" projedu. To je ta jeho nejlepší UNI vlastnost. Takže zvyšováním bo snižováním by utrpěla nějaká vlastnost takže tak je to cajk.
Tapan píše: pát zář 16, 2022 12:31 pm To sis spletl s H3 :⁠-⁠)
Já si říkal, který Subaru se vyrábělo s třema válcema a pak mi to došlo :-DDD

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pát zář 16, 2022 2:52 pm
od spm
Já si taky chvíli říkal, proč motor v Liberu označuje tak blbě, když je řadovej :-DDD

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned zář 18, 2022 3:08 pm
od barts
Po cestě z víkendového výletování, jsem si dal sraz z Mirou v Brně a podiskutovali jsme pár věcí. Ještě jednou díky za ochotu 8-?

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned zář 18, 2022 4:48 pm
od Mira
Nemáš vůbec zač. Je fajn poznat někoho s diagnózou Subaru.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned zář 18, 2022 9:11 pm
od sima
To jste se teda sešli :-) jsou to krasavci neskuteční, vážně jo ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: úte zář 20, 2022 7:25 am
od VDC
Hezky !! Sluší jim to spolu.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: čtv zář 22, 2022 9:10 am
od barts
Tak jó dneska je to rok :-) co ho mám.
Rok plný investicí, radostí, učení se novým věcem, check enginů :-D
Ale zatím sem toho za rok mysím stihl dost :-D

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: čtv zář 22, 2022 10:49 am
od VDC
To jo, byl to intenzivní rok. Hlavně, ať ti to ještě dlouho vydrží !!! :-)

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 6:56 pm
od barts
Tak dneska jsem zavezl Forejse do Fryčovic do servisu a dojel náhradním autem. A při vší parádě náhradní auto je skoro to samé za co bych chtěl příští rok vyměnit Mazdu. Je to lego ( BP/BL sám nevím ) 2,5 v plynu v automatu, vícéméně chci stejný set-up akorát Outback. Takže je pecka že si to můžu "ošahat"
První jídzní dojmy paráda....
Čekal sem od toho míň snad ve všech směrech :-) -.
Automat je takovej fajn, když člověk chce tak o přeřazovaní prakticky neví a jindy když se tomu dá tak krásně jede i řadí.
Super je že je tam i zvuk motoru. očekával sem jak je to "rodinné" auto že to bude až moc tichý ale když člověk chce boxer se ozve jinak je to tichý.
V autu na dálnici takovej v poho klid a i pohodlnost a tuhost je na místě (ano srovnávám to možná tam s Forejsem SF a automat jsem naposledy řídil tak 4 roky zpátky, takže to neberte moc objektivně :-D
Dokonce jsem i čekal že to bude línější hlavně když sem přesedl z Forejse, na dálnici jde hlavně poznat v kopcích ten kroutící moment a jinak to prostě ujde ani nepřekvapí ani neurazí a fakt to má pěknej zvuk.
V interiéru super a hlavně to fakt pěkne vypadá tojo... Ale fakt je to dost dlouhý ;-D. Zítra dodám foto jak to půjdu opláchnout.
Mají to jako pracovní a nahradní auto takže to chápu a nevytýkám ale mě to nezabije dát do toho stovku na ruční myčce aby to byl krasavec i když to není moje...
A ted pár dotazů na automaty :-D .
Když dojedu na křižovatku kde je dlouhá červená můžu dát polohu "P" aniž bych musel dávat ruční brzdu aby se auto nepohlo?
Dále režim Sport, můžu ho normálně přiřadit za jízdy že jen to posunu o maličko doleva?
V řežimu sport řadí to normálně samo akorát ve vyšších otáčkách s tím že si můžu řadit sám? nebo musím řadit vyloženě sám?

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 7:11 pm
od Cliffer
Co vím, že automaty nemají rádi moc "mrdlání" s voličem, takže se obecně na křižovatce nedoporučuje dávat jinou volbu než "D". Pokud je správně nalazená ruční brzda, tak lze zatáhnout ručku a pustit brzdu a mělo by to udržet. Někdo to dělá, někdo ne - já ne, je mi to takový proti srsti.

Sport nevím, protože mám poFL, kde už mám SI-Drive a tam můžu jak zavolit program a nechat to automatovat, tak si přepnout na manuál a mám "sekvenci" na voliči a já i na pádlech pod volantem. PředFL to má jinak.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 7:13 pm
od Tapan
Když je dlouhá červená, P můžeš dát, ale nedělá se to. Normálně to drž na brzdě se zařazeným N. Maximálně když se stojí fest dlouho (kyvadlové uzavírky), dám tam někdy N, to je hned vedle, nemusíš projet třičtvrtě voliče a neprobliknou ti couvačky :⁠-⁠)
Režim sport si řadí sám, dokud do toho nehrábneš, pak je řazení na tobě a sám si přeřadí až když máš otáčky na hranici rozsahu, kterej to považuje za přijatelnej. Myslím, že znovu na "sport auto" to přepneš zas jen přes klasický D a zpátky.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 7:29 pm
od barts
jasně díky

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 7:49 pm
od Mira
Štěpán si popletl při držení na brzdě "N" s "D". U automatu při jízdě platí mnemotechnická pomůcka "N" jako nepoužívat.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: ned říj 02, 2022 8:12 pm
od Tapan
Míro, čemu tam to "N" vadí, když stojím na červený na kyvadlovým stání a vidím, že auta od proti se teprve rozjely? Zejména při studeným motoru, kdy to "D" se s tou brzdou zbytečně docela pere...