Stránka 24 z 43

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pon srp 01, 2022 9:53 am
od barts
Jako jo ale na zahraničních foŕech sem se dočetl že to lidi předělávají a cajk ale nevím no :-) . Čtyřpístky se taky běžně dávají na Forestry SF, SG nebo se to míchá mezi rézama GC, GD a víc druhů čtyřpístků jsem uplně nenašel.
Jediné co se řeší je zadek u dvoupístku třeba protože tam musí být ta "redukce".
Zeptám se ještě na zahraničním Forester fóru

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pon srp 01, 2022 10:18 am
od mišus
Spíš si to špatně změřil, ty rozteče jsou stejný.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: pon srp 01, 2022 11:24 am
od barts
No jel sem podle toho co psaly na stránkách s autodílama. Ale víme všichni jak to mají s popisema a rozměrama stránky s dílama :-) . Každopádně díky jen sem si chtěl být 100% jistej.
Díky moc všichni ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,,

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 10:42 am
od barts
Jinak abych toho s Forejsem neměl málo. Sednu po táboře do mazdy a v mazdě zůstalo svítí kuře . :-DDD [FUCK PC] . No ale zhruba po 4 startech zhaslo. Tak mi to bylo víceméně jasný, ale dneska sem byl u kámoše na diag a hele se lambda sonda KO 8() :-D :-D .
Takže asi to mazda chytla od forestra ty problémy s lambdama <:-< :-DDD

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 11:55 am
od mišus
barts píše: stř srp 03, 2022 10:42 am Jinak abych toho s Forejsem neměl málo. Sednu po táboře do mazdy a v mazdě zůstalo svítí kuře . :-DDD [FUCK PC] . No ale zhruba po 4 startech zhaslo. Tak mi to bylo víceméně jasný, ale dneska sem byl u kámoše na diag a hele se lambda sonda KO 8() :-D :-D .
Takže asi to mazda chytla od forestra ty problémy s lambdama <:-< :-DDD
Záleží kdy byla měněna naposledy a jestli vůbec. Lambda má limit od 140 do 160tisic km [COFFEE]

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 12:53 pm
od StandaB
Michale, moje orig. Lambda ma 210tis. (SF atmo) Znamena to ze brzy pojde?? :-/

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 1:15 pm
od barts
mišus píše: stř srp 03, 2022 11:55 am Záleží kdy byla měněna naposledy a jestli vůbec. Lambda má limit od 140 do 160tisic km [COFFEE]
Pěkný, že bych pro klid duše vyměnil obě :-D. To zas bude raketa v servise

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 1:21 pm
od Mira
Mi lambda odešla ve 140, což bylo tak akorát.

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 7:13 pm
od mišus
StandaB píše: stř srp 03, 2022 12:53 pm Michale, moje orig. Lambda ma 210tis. (SF atmo) Znamena to ze brzy pojde?? :-/
Od toho je servisní plán..... :D 210= přejetá o 50k může bejt funkční, to nepopírám, ale časovaná bomba

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: stř srp 03, 2022 7:23 pm
od StandaB
OK. Dik . Pripravim se na to. :-)

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: čtv srp 04, 2022 7:25 am
od spm
Já mám po 365 vyměněnou jednu... :-DDD Dobře, možná byly měněný už přede mnou :-D

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: úte srp 09, 2022 2:50 pm
od barts
Tak na Mazdě vyměněná Lambda a kuře vyřešeno. Snad bude jezdit dlouho bez závad :-) No a ted se posadtě na další kapitolu výměna nápisu na zadních dvěřích "Subaru" za "forester".
Na jednom písmenu byl poškozený chrom, tak jsem to samozřejmě chtěl opravit. Nejjednodušší variantou jsem zkusil "vyžrané" místo zadělat nějakou stříbrnou barvou no to moc hezký nebylo.
Takže sem si říkal že se to udělá znova. Musel sem chrom sundat což taková sranda nebyla. Internet mi poradil namočit to do sava...
Jop šlo to ale trvalo to 4 dny :-D. pak jsem to ještě dobrušoval a odstraňoval zbytky chromu nožíkem. Při finálním brošením sem písmeno zlomil ve slabém místě =) . No super <:-< :-D . Takže féze sekundové lepidlo ale naštěstí to nejde poznat. Po finalním brošením sem se rozhodl že to zkusím udělat doma a to zrcadlovou chromovou fólií. Práce s fólií je pro vě velká neznámá a jak jsem zjistil dělat to písmeno s tolikati záhyby a ostrýma hranama je nemožné ::-((( . Takže fólie vyhozený prachy a vyhozený nervy :-) .
Pak přišla finální možnost ta nejdražší a to poslat do do firmy co chromuje plasty. Paní z firmy když jsme si telefonovaly říkala že je to celkem rozesmálo když viděli že je to fakt jedno písmenko :-). Ale tam to udělají pěkně jak origo. Akorát tahle možnost skrze poštu se celkem prodraží. Pošta tak 300,- a chromování 200,-. Ted se mi můžete zasmát jakej sem blázen co dělám pro jedno písmenko :-DDD :-DDD .
každopádně už mám všechno nakoupeno a pásku použiju od Würth kterou se lepí přímo lišty atd v automobilovém průmyslu. Všechny písmena jsem si s právítkem vyfotil kdybych náhodou někdy nějaká ztratil, aby nebyl problém udělat na 3D tisku kopii.
Ještě se teším na demontáž původního nápisu protože byl přelepovanej ale nevím jak, takže snad to půjde dolů bez laku :-) :-D
Jinak jsem objednal další Dinitrol abych ještě dovystříkal ty zadní kapsy nad kolama ;-D a pak jsem se ještě objednal za dva měsíce do servisu Fryčovice a dostanu nahradní auto Legacy, tak jsem zvědav :-) . Zatím jsem řídil jen Forestry ze Subaru [SUBARU]

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: úte srp 09, 2022 3:15 pm
od seatik
Tohle by ti nějak pomohlo? Mám tu celý nápis Forester ze svého SG. Na R je ještě tyčka aby zapadla do dírky 5 vrat. Je možno ulomit

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: úte srp 09, 2022 4:16 pm
od barts
Bohužel, ale díky za snahu. Tohle je přímo místo "velkého" nápisu. Měly to ediční Forestry pouze v Japanu

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Napsal: úte srp 09, 2022 4:28 pm
od seatik
Teď už mi to je jasný. Rád se na Tvého fozzyho chodím dívat do tématu a moc ti fandím. Ďábel více fotek prosím , klidně i z průběhu prací s dinitrol a pod.