Bartovo Forester S-Turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3651
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od StandaB »

Kdyz si probehnes vlakno " Koroze na voze", tak najdes dost prispevku od Vaska Seatika. Je tam dost videjek, kde je rozkuchanej SF/SG. Tam je videt kde a jake pricky jsou v te karoserii, a kam je dobre neco nastrikat. (zadni kapsy,prahy, sloupky) Me to dost otevrelo oci. :-)
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1485
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od mišus »

barts píše: úte čer 28, 2022 9:12 am Tedka se o to dost postarám :). Ty zátky půjdou nové . Ale za mě super výkon že tam jsou zadky prahu, na auto co normálně jezdí, garáž to nemělo a má najeto skoro 200tis
Ty klemy to neřeknu tyjo. Bylo tam celkem dost věcí když se na tom dělalo ale myslím že klemy ne. A abych byl chytřejší co konkrétně by se mělo mazat u těch zátek? At to když můžu udělat.
Vše je v manuálu, tohle co máš na autě je špatně....nejspíš použity starý díly podmaznuty tmelem. Těsnění pod vika se tmelí pouze v ruzkach, kde je klema gufera vačky......pokud se sundavaly víka a měřily vůle ventilů, tak se ty klemy měly udělat, protože musí dolu komplet rozvody a víka ventilů (pokud se mají klemy ptetesnovat)....zatky se právě nepodmazavaji vůbec......hele nou koment.
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Jo todle to je v plánu na podzim meření vůle ventilů to dělaný nebylo. A ano pod těsnění víka ventilů někdo nacpal tmel kterej tam nemá co dělat.

No dneska jsem to dobrousil a co mě pekelně štvě tak jsou zadní zvedací body uplně KO. Vysloveně je tam prohlubeň i na prahu, tam kde to má bejt nabodovaný kde se setkávají ty 3 plechy a dělají "lem" je to uplně rozšklebený a každej kus plechu míří jinam. Hlavně prohlubeň je i v nosníku jak cyp u toho zvedacího bodu. ::-((( NA předešlým SFku sem je měl uplně v poho jak je tohle možný že se tak zdeformujou?
Každopádně lepší na sloupovým zvedáku si to enchat zvedat tam kde jsou ukotvený příčný ramena co a zvedat to přímo za příčný rameno co?
A taky v případě defektu tam ten origo zvedák nenasoukám ani kdybych se zbláznil když tam není pěkná hranka a kolem není rovná plocha. Asi si přibalit panenku a zvedat to přes dřevo bud za zadní diferák nebo za to příčný rameno což?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Tak zítra jdu do finále na dinitrol. Než se člověk ponatírá všema nátěrama je to na týden :-D. Zadní rozevřené a rozšklebené lemy prahu jsem za pomocí železných svorek srovnal do jednoho lemu co šlo, kupodivu jdou dost pevné . Každopádně je to lepší. A do větších mezer jsem nacpal polyuretan aby se tam nedostávala voda.
A za minulého majitele se fakt dost voskovalo 8-? .
Na fotce páté dveře zevnitř. No dost mi to ulehčí práci
Ale už toho mám plný brejle každej den po práci se plazit pod autem :-D týden v kuse
Přílohy
IMG_20220701_175258.jpg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od VDC »

Super !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Tak už to jen nastrojit a je hotovo. Byla to fuška :-D . Několikrát sem vosk ochutnal nic moc :-DDD . Každopádně budu před podzimem ještě voskovat Mazdu a zbytky na Subaru.
Na subaru sem dělal hlavně "podvozek" (přední a zadní nosníky, prahy). Potom chci ještě odstrojit kufr a vystříkat to nad tadníma podběhama a kapotu, protože tak nějak mi došlo že vyvoskování delá jako FAKT hodně co se budoucí koroze týče. Fakt hodně věcí spíš rezne spíš zevnitř než zvenku a pak ještě možná všechny dveře. Každopádně spotřeba dinitrolu mě překvapila nebylo to tak extra jak sem myslel.
Přílohy
IMG_20220703_115719.jpg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od VDC »

To je dobře, že jsi to pochopil, že většina tý koroze je zevnitř ven. :-) A že ochrana dutin je z hlediska prevence koroze to nejzásadnější.
Pod těma zadníma tapcema jde samozřejmě jednak o ty hrnce, ale taky o lemy zadních blatníků, okolí dvířek k nádrži. Prostě celej ten prostor od hrany zadních dveří až do kufru.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Tak náhodou jsem našel výrobce svýho koncáku. Je to nějakej Heyward a Scott. Znáte to někdo? Jinak by mě zajímalo jak se to sem dostalo. Jestli si to někdo objednal přes Ebay nebo co. Já to koupil v Subatechu že to někdo měl na Forestrerovi. https://www.haywardandscott.com/subaru/ ... lpipe.html

Edit: asi je to tím že v Subatechu tahaj auto z UK na díly takže asi tak se to sem dostalo. Každopádně je to asi na stejné úravni jako Prodrive takže zupa :).
Jinak dneska sem toh zas věnoval 2 hodinky umývání protože to bylo zaprašený a sem tam potečený voskem a je to zase 100% fešák jako vždycky a šup s ním do garáže a při nejbližší příložitosti to zas protáhnou bahnem :-D

Každopádne další díl seriálu bude, až mi přijde (pokud přijde) novej nápis do zadu nu místo velkýho subaru tak Forester ;-D . Je to hodně vzacný a hlavně na JDM Forestrech. Tak uvidíme jak ten původní půjde dolů. Protože mám dojem že předchozí majitel už to "nějak" řešil takže jsem moc zvědavej aby to šlo dolů bez poškození. Origo z továrny to už upadáva samo :-D
jediná drobnost budu muset nechat pochromovat R na kterým to trochu slezlo.
Přílohy
IMG_20220705_201950.jpg
IMG_20220705_202007.jpg
BF41065_3.jpg
BF41065_3.jpg (15.23 KiB) Zobrazeno 628 x
s-l1600.jpg
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10643
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od Mira »

Pěkně si s tím hraješ.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od VDC »

To jo. Paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
rajnoch
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 460
Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
Jméno a příjmení: ondra
Bydliště: palkovice

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od rajnoch »

Pekne si rikam ma cenu s autem vubec jezdit tolik prace zvazoval bych dat veteranske znacky a jezdit jen na srazy

Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk

sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24291
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od sima »

Opravdu si vyhraješ, příkladně se lesníkovi věnuješ, vypadá nebojím se říct famozně, taková stará kára a tak krásná :-) =) ,,,,| (*_^) |,,,, potřeboval bych taky jít víc do detailu, no záměry mám, aspoň něco jo.
Máš 16 kola? Neprojevují se dá se říct typickou neplechou- špatně dávají i jinak neznatelné vyjeté koleje na silnici?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Nop snažím se aby to pěkný bylo a pěkný zůstalo. Jo jasný v pěkným stavu S turb moc není, ale zas to není tak zmizelej druh :D . Ale vícméně daily to není tahám ho hlavně na srazy, výlety a tam kde potřebuju Combi :-D. Já to mám celkem dost jako hobby taklže mě to baví. Akaždá práce na Forestru je vlastně "fajn". Nejvíc na mě jde strach tedka na táboře 14 dní stání v lese. A bohužel znám spousty případů kdy při bouřce spadl strom na autí. To bych asi nerozdejchal :-)
sima píše: čtv črc 07, 2022 11:03 pm Máš 16 kola? Neprojevují se dá se říct typickou neplechou- špatně dávají i jinak neznatelné vyjeté koleje na silnici?
No hele asi nejsem takovej profík abych to poznal nebo porovnal takže to neodpovím. Ale je to origo rozměr 215/60 r16. Ja si vždycky užívám pohodlí protože na daily jsou sportovní pružiny takže je to pěknej kostitřas ale je to o zvyku, extrém to není :-D.

Do budoucna spíš přemýšlím co dál , chtěl bych aspoň ještě Forejse 2,5 Turbo. Vím že to není takovej držák jako 2.0 skrze vrtání, ale chci to zkusit. Samozřejmě Sturbo bych nejradši neprodával ale 2 turba bych nedal :-D . Hlavně by jedno fakt zbytečně moc stálo. Jako tohle je hudba třeba za 2 roky ale víte jak :-D a nebo žeby potunit motor u svýho? :-) :-DDD
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14822
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od Tapan »

Hele jeden takovej, co stavěl Forestera STI, už tady byl :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 944
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Tapan píše: pon črc 11, 2022 10:07 am Hele jeden takovej, co stavěl Forestera STI, už tady byl :-D
Ale to mě zajímá, má někde vlákno? :-) . Tak hodit tam vetši turbo, walbro pumpu a nechat to naladit. Sice je to v tom člověk tak za 60tis ale pár kW by to přidat mohlo. Vyloženě sem nemyslel extrém :-)

Tak přijde mi tohle jako zajímavá alternativa když se ho vyloženě nechci zbavovat a chci tam trochu toho výkonu nahoru. :-) Ale je jasný že tovární 2.5 je nejjistější volba. Tyhle úpravy taky motor nemusí přežít :-D
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“