Bartovo Forester S-Turbo
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Při wastegate se nerožne kuře. Když to zase hned zhaslo, tak to bude prostě informace, že lambda naměřila něco co bylo mimo rozsah. Jedině lambda sama zhasne kuře. Při ostatních hybách svítí kuře pořád, do vymazání chyby přes diagnostiku.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak máš recht dle toho co mi řekl Forester je to O2 senzor takže lambda. Každopádne by mě zajímalo jaktože se to stalo až potom co to "nejelo"? jakože než se to dostalo k lambdě a prošlo to kolem lambdy?
Je to asi blbost ale na OMV jsem tankoval popré v životě ale jenom půlku tak že by to bylo tím ? blbost co . A řešit to asi nemusím ne? Protože kyby to byla chyba lambdy tak by asi svítila furt, protože by byla KO nebo dávala divný údaje ŘJ. Takže se tam něco událo, špatně spálilo a lambda vyhodila chybu jen na chvilku.
Takže pokud se to nebude opakovat takže asi neřešit?
Kldině dám lambdu novou ale jestli je to zbytečný tak proč žejo.
Je to asi blbost ale na OMV jsem tankoval popré v životě ale jenom půlku tak že by to bylo tím ? blbost co . A řešit to asi nemusím ne? Protože kyby to byla chyba lambdy tak by asi svítila furt, protože by byla KO nebo dávala divný údaje ŘJ. Takže se tam něco událo, špatně spálilo a lambda vyhodila chybu jen na chvilku.
Takže pokud se to nebude opakovat takže asi neřešit?
Kldině dám lambdu novou ale jestli je to zbytečný tak proč žejo.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To je chyba, která se prostě někdy objeví. Pokud to zmizelo a jelo to v pohodě dál, tak to byla nahodilá chyba.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Na BHcku to kure samo zhasne, pokud se chyba po nejakych vetsich kilometrech neobjevi (ale jo, neni to hned, trva to nejaky desitky km)zhor píše:Při wastegate se nerožne kuře. Když to zase hned zhaslo, tak to bude prostě informace, že lambda naměřila něco co bylo mimo rozsah. Jedině lambda sama zhasne kuře. Při ostatních hybách svítí kuře pořád, do vymazání chyby přes diagnostiku.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jeníku, nezmizí to spíš po určitým počtu startů, kdy se chyba neobjeví znovu? Protože na mých autech jo. 5 startů myslím, možná méně.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mě když se rožla lambda, tak to většinou souviselo s velkou změnou teploty výfuku, když jsem najel třeba na hodně mokrou silnici, proletěl velkou kaluží, a nebo jel hlubokým sněhem. Aspoň to jsem shledal jako společný symptom a nestane se to po každé, třeba jednou do roka, takže to může být i něčím jiným. Asi bych to nechal projevit se, nemyslím si, že by to bylo něco akutního k řešení.
Spm, Tapan: Je pravda, že kdysi mi nějaká chyba takhle zmizela, ale pak jsem si už pořídil diagnostiku, takže mě nevydrží kuře pečené moc dlouho.
Spm, Tapan: Je pravda, že kdysi mi nějaká chyba takhle zmizela, ale pak jsem si už pořídil diagnostiku, takže mě nevydrží kuře pečené moc dlouho.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
I to je mozny, zas tak presne jsem to nezkoumal...Tapan píše:Jeníku, nezmizí to spíš po určitým počtu startů, kdy se chyba neobjeví znovu? Protože na mých autech jo. 5 startů myslím, možná méně.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak konečně jsem se dostal k tomu abych poléčil těch pár zkorodovanejch míst na podvozku který se asi někde odřely v minulosti. Žádnej extrém to nebyl což je fajn na fotkách to akorát tak vypadá protože to nebylo očíštěný a zaprášený. Takže obrousit, konvertor rzi, polyuretan a pak něco mastného na ochranu, klasika . Náhodou nemají tam být nějaké záslepky v těch nosnících? Štvalo by mě kdyby tam mělo být něco co tam nemám . Že tam tak vesele padá bordel, a když už jsem v tom přemýšlím že bych koupil láhev nějakýho vosku na dutinu a foukl bych to tam když se tam hrabu
No ale co tak fajn nebylo že podvozek je ošetřenej. Ono ten nátěr je pořád celkem funkční a dost lepivý.
Dělal jsem to drátěným kotoučem a všechno co odletělo byly lepivé asfaltové bordely a kuličky který se na tebe přilepí a nejdou jen tak dolů.
Sundal jsem kryt motoru s tím že popřemýšlím o nějakým "hybridu" skloubit ten plastový s duralovým. Chtěl jsem tam hlavně přidat ty boky aby tam tolik nelítal bordel od kol. Ale když jsem měl aby dva fyzicky vedle sebe tak to není jen tak, a hlavně za deklem pod motor mám další plastovej dekl pod převodovkou kterej se z části drží pomocí toho originálního deklu pod motor.
Tak vlastně přemýšlím jestli ho tam budu dávat . Samozřejmě se to hodí ho tam mít, ale zase ten originální dekl fakt kryje motor hezky a nelítá tam prakticky nic nedostává se tam v zimě tolik soli a tak. A do velkýho terénu s Forejsem asi uplně neplánuju . Samozřejmě i na polní cestě se dokáže člověk dostat do pěkných kolejí kde si štrejne a dural je jistota.
A budto se tam něco stalo nebo zase začalo prokapávat gufero který se dělalo půl roku zpátky. Jinak je motor zespodu fajne a další podle mastného fleku na zadním zavěšením ramene už pomalu odchází.
No ale co tak fajn nebylo že podvozek je ošetřenej. Ono ten nátěr je pořád celkem funkční a dost lepivý.
Dělal jsem to drátěným kotoučem a všechno co odletělo byly lepivé asfaltové bordely a kuličky který se na tebe přilepí a nejdou jen tak dolů.
Sundal jsem kryt motoru s tím že popřemýšlím o nějakým "hybridu" skloubit ten plastový s duralovým. Chtěl jsem tam hlavně přidat ty boky aby tam tolik nelítal bordel od kol. Ale když jsem měl aby dva fyzicky vedle sebe tak to není jen tak, a hlavně za deklem pod motor mám další plastovej dekl pod převodovkou kterej se z části drží pomocí toho originálního deklu pod motor.
Tak vlastně přemýšlím jestli ho tam budu dávat . Samozřejmě se to hodí ho tam mít, ale zase ten originální dekl fakt kryje motor hezky a nelítá tam prakticky nic nedostává se tam v zimě tolik soli a tak. A do velkýho terénu s Forejsem asi uplně neplánuju . Samozřejmě i na polní cestě se dokáže člověk dostat do pěkných kolejí kde si štrejne a dural je jistota.
A budto se tam něco stalo nebo zase začalo prokapávat gufero který se dělalo půl roku zpátky. Jinak je motor zespodu fajne a další podle mastného fleku na zadním zavěšením ramene už pomalu odchází.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Drátěnej kotouč není nic moc, rez pořádně neodstraní, jen ji zaleští do kovu. Na odstranění starých ochranných nátěrů třeba dobrý, ale pak bys měl vzít tu rez ještě načisto brusným kotoučem do flexy nebo takovými těmi korundovými brusnými nástavci do minibrusky apod.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jojo pak jsem to na finále Brousil nástavcem brusným do vrtačky malý místa mikrobruskou s nástavcem brusným, zapomněl jsem dodat.
To s dratakem vím , jeho úloha byla hlavně dobře odstranit původní asfalty a nátěry
To s dratakem vím , jeho úloha byla hlavně dobře odstranit původní asfalty a nátěry
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak na odstranění těch starejch nátěrů je samozřejmě dráťák dobrej, hlavně copánkovej.
V těch dírách, co máš na fotkách, bejt záslepky nemají. Nicméně záslepky můžeš klidně dát, pokud ty dutiny jsou pořádně vylitý voskem.
Co se deklu týče, lepší než zavřený boky jsou boky otevřený, protože máš aspoň daleko větší šanci to při mytí vystříkat wapkou. Když je to zavřený, bordel se dovnitř stejně dostane, ale ven v podstatě nikdy.
V těch dírách, co máš na fotkách, bejt záslepky nemají. Nicméně záslepky můžeš klidně dát, pokud ty dutiny jsou pořádně vylitý voskem.
Co se deklu týče, lepší než zavřený boky jsou boky otevřený, protože máš aspoň daleko větší šanci to při mytí vystříkat wapkou. Když je to zavřený, bordel se dovnitř stejně dostane, ale ven v podstatě nikdy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No tak se se zas do nečeho pustil .Demontoval sem kryty prahů. A ejhle na ty roky je to TOP . Předek i zadek prahu přítomen . Na jedné straně je to trochu porezlý u zadního kola ale to se obrousí. (To jsem zapomel pofotit) a nakonec fouknu celej prah zvenku Dinitrolem 77B kterej už v minulosti někdo něčím stříkal a zevnitř voskem a bude to top . Škoda žě někdo slušně pomuchlal zvedací body . Přemyšlím jak to aspoň nějak pólečit, i když mi je jasné že se to jenom zpomalí. Takže mě u těch zvedacích bodů nenapadá nic jinýho než to obrousit jak to půjde a dát konvertor koroze a zatřit polyuretanem.
Snad bude někde sehnatelná ta plastová vložka do hranaté díry . Vrut snad takovej problém nebude.
Edit: vruty a plastový vložky sehnány je to nechutně drahý
Snad bude někde sehnatelná ta plastová vložka do hranaté díry . Vrut snad takovej problém nebude.
Edit: vruty a plastový vložky sehnány je to nechutně drahý
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
U ty druhý fotky v první příspěvku, jak se domníváš, že chcije gufero vačky......spíš bych tipl, že chcije klema co drží vacku a gufero....když ti dělali rozvody, tak měli klemy dole a pretesňovali je?
Těsnící zátky pod šrouby nevypadají nově a jsou podmazly taky a těsnění to samý, podmazly po celým obvodu......:(
Těsnící zátky pod šrouby nevypadají nově a jsou podmazly taky a těsnění to samý, podmazly po celým obvodu......:(
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tedka se o to dost postarám . Ty zátky půjdou nové . Ale za mě super výkon že tam jsou zadky prahu, na auto co normálně jezdí, garáž to nemělo a má najeto skoro 200tis
Ty klemy to neřeknu tyjo. Bylo tam celkem dost věcí když se na tom dělalo ale myslím že klemy ne. A abych byl chytřejší co konkrétně by se mělo mazat u těch zátek? At to když můžu udělat.
Ty klemy to neřeknu tyjo. Bylo tam celkem dost věcí když se na tom dělalo ale myslím že klemy ne. A abych byl chytřejší co konkrétně by se mělo mazat u těch zátek? At to když můžu udělat.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ty prahy nijak strašně nevypadají. Zvenku to udělej jak píšeš a hlavně to vystříkej zevnitř !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97