Bartovo Forester S-Turbo
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1489
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nebo si koupíš až odejde žárovka nový - určitě nebyly drahý
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Bartovo Forester S-Turbo
A čo tak pokúsiť sa to nahrať teplovzdušnou pištoľou či by sa neoddelilo "sklíčko" od tej základne? A potom zameniť.barts píše: ↑stř bře 16, 2022 2:23 pm Tak, dneska přišly z japanu čiré blinkry a sranda začíná . To že jsou rozměrově stejný a že to bude pasovat, to jsem veděl ale jak bude připojení toho jsem se bál A nejvtipnější je že u toho origo čirého nejde měnit žárovka. Prostě nejde . Tak jsem zvědavej musím to nějak pokraftit. Asi přijde na řadu mikrobruska uříznu tady (viz červená čára) to abych se dostal na žárovku a tavnou pistolí to napojím zpátky, snad to bude držet. A snad půjde nějak odpojit konektor od patice z origo žárovky a bude to pasovat ale nemyslím si . To si člověk řekně to je origo díl to sedne
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To právě nejde, chci tam dát diadem chromový. Čiré blinkry s oranžovým uvnitř bych nepřežil
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nebude lepší někde koupit ty konektory na vrakáči a jenom je přehodit, případně spojit kabely?
Jinak koukám, že na té geometrii se moc nenadřeli.
Jinak koukám, že na té geometrii se moc nenadřeli.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Toho bych se bál nejvíc že se tam pak bude dostávat vlhkost, no uvídíme
Konektory tam nějak nabastlím to není problém. Nojo no srovnaly defacto volant za litra no :D.
Nejvíc mi visí stejně v hlavě ty JDM zadní světla. Minulá nabídka co se na Ebay prodala byla s poštovným 6000 a ted je další nabídka od toho samého prodejce za 7500 a světla jsou v podbném stavu. Jop je to dost za světla, fakt dost. Ale časem to bude jenom dražší . Oni moc nejsou ani na ebayi no ...
Ale... prostě Když dělám upravy na zmizení oranžových prvků a zadní světla budou pak poslední oranžovej prvek. Bude mě to štvát beztak
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Hochu ty máš těžkej život, když řešíš takovýhle píčoviny :D
Pokud máš vpředu čirý a vzadu oranžový.....to je fuk ne, stejně to auto nevidí nikdy nikdo jako celek, horší by bylo mít levý vzadu čirý a pravý oranžový....i když zase by si někdo mohl myslet že je to zpátečka :D
Pokud máš vpředu čirý a vzadu oranžový.....to je fuk ne, stejně to auto nevidí nikdy nikdo jako celek, horší by bylo mít levý vzadu čirý a pravý oranžový....i když zase by si někdo mohl myslet že je to zpátečka :D
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Pokud s takhle rozdělaným autem přijede na Severku, tak určitě dostaně kartáč, že to není pěkně jednotný
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak jakoby číčoviny to jsou no. . Ale já mám takové detaily rád no a čím víc se to nedá sehnat, tím je to lepší. Kdyby stály míň ale tohle už je raketa . Nemám rád auta jenom kvůli výkonu a komfortní stránce
Kdyby se mi to nelíbilo, radši bych to nechal v garáži
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Pak ti to někdo na parkovišti vyskli dverma a akorát budeš nasranej :D
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Zhor:
Navíc si to budou všichni pamatovat dlouhé roky ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Navíc si to budou všichni pamatovat dlouhé roky ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Operace proběhla úspěšně pacient nezemřel . Ale ještě jsem musel splašit konektory z SG aby to sedlo a ty přijdou příští tejden pak už to jen přepájet a pohoda . Jo vím sem magor .....
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Žárovky v předních blinkrech po výměně. Já jsem spokojen ještě pak ty boční. Svítivost je možná i lepší a barevný odstín pořád sytě oranžový. Jsou to OSRAMky všechny ty diadem žárovky. Ten oranžovej flek v blinkru mě vyloženě sral . páč zepředu je to auto nejkrásnější
btw jak se otáčí obrázky? prostě na to nemůžu přijít
btw jak se otáčí obrázky? prostě na to nemůžu přijít
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No měsíc jsem vlastnil Oktávku 1.6 benzín a auto mi nějak vůbec nesedlo Důvody bych nerozváděl to by bylo na odstavec .
Každopádně dobře jsem ji koupil opravil a ještě na prodeji něco málo vydělal.
Požadavky na nový auto jsem měl težký . Velikost ala Felicia hatch, aby to jelo tak normálně, 6q, benzín, ne koncern, nejlépe japan, aby to moc nežralo, aby to auto bylo trochu individuální, aby vyloženě neklesala jeho cena . Bude jezdit jako daily a cena kolem kila
No moc takovejch aut není.
Tak se pro káru jelo do Liberce cca 4 hodiny zpátky autem
No a tady je Mazda 3 Kintaro
Něco o autě: Rok 2007, najeto 130 tis, Opravdu první a jediný majitel v DE, servisováno pouze v Mazdě takže kdybych si zajel do mazdy tak mi asi i vyjedou servisku páč maj jakousi elektronickou. Koupeno přes bazar který to dotáhnul z DE. Motor 2.0 ,110kw. 6 q převodovka.
Auto je ve speciální edici Kintaro kdy je auto znatelně snížené na pružinách Eibach, vnitřní doplňky piano black, jiné sedačky a tapce, automatická klima, trochu jiný přední a zadní narazník, a boční nástavce na prahy, taková skoro MPS
Moje pocity a první cesta 250km po okrskách.
Auto je super motokára, jede to tak akorát. Když člověk točí do 3000 motor jakoby neexistoval a pak se to rozjede. Na těch 1300kg je to mrštné. Jak je to snížené tak je tvrdší to je jasný ale žádnej extrém to není,ale na patníky si musím dávat bacha přední narazník nemá rád patníky . Strašně se mi líbí podsvícení večer, toje pecka.
Jinak jízda domů 250km po okrseskách sem tam i kolona a nějaký popojíždění tak byla 6,3L se zaplou klimou po celou cestu. To jsem mega spokojenej . Motor je při volnoběhu extrémně tichej a to jako fakt. Stojíte vedle a ne že by byl slyšet potichu on fakt nejde slyšet Servis to vyloženě nevyžaduje ted žádnej. Jízda byla v poho nikde nic neklepe a všechno funguje jak má. A tahle mazda v tomhle provodení semi už odmala líbila , S turbo a Mazda už se taky poznaly
Ted jen počkat na značky
A samozřejmě perlička na závěr to bych nebyl já abych něco neposral . Mazda má hodně debilní měrku oleje to jako fakt , tak před odjezdem jsem kontroloval olej a zdálo se mi málo že bylo na spodní rysce tak sem říkal bazarníkovi at mi tam šoupne půl litru. (kdyby to třeba žralo olej což on vedět nemohl žejo, tak at dojedu). No kontroluju ho pak dneska a sem debil olej je půl cm na ryskou což je tak půl litru co jsem si nechaldolít .
Tak snad jsem ho nějak nepoškodil když sem s tímhle najel v klidu 200 a sportovní jízdou 50 km . Samozřejmě hned odsaju. Ale je mi to líto a jsem na sebe dost naštvanej
Každopádně dobře jsem ji koupil opravil a ještě na prodeji něco málo vydělal.
Požadavky na nový auto jsem měl težký . Velikost ala Felicia hatch, aby to jelo tak normálně, 6q, benzín, ne koncern, nejlépe japan, aby to moc nežralo, aby to auto bylo trochu individuální, aby vyloženě neklesala jeho cena . Bude jezdit jako daily a cena kolem kila
No moc takovejch aut není.
Tak se pro káru jelo do Liberce cca 4 hodiny zpátky autem
No a tady je Mazda 3 Kintaro
Něco o autě: Rok 2007, najeto 130 tis, Opravdu první a jediný majitel v DE, servisováno pouze v Mazdě takže kdybych si zajel do mazdy tak mi asi i vyjedou servisku páč maj jakousi elektronickou. Koupeno přes bazar který to dotáhnul z DE. Motor 2.0 ,110kw. 6 q převodovka.
Auto je ve speciální edici Kintaro kdy je auto znatelně snížené na pružinách Eibach, vnitřní doplňky piano black, jiné sedačky a tapce, automatická klima, trochu jiný přední a zadní narazník, a boční nástavce na prahy, taková skoro MPS
Moje pocity a první cesta 250km po okrskách.
Auto je super motokára, jede to tak akorát. Když člověk točí do 3000 motor jakoby neexistoval a pak se to rozjede. Na těch 1300kg je to mrštné. Jak je to snížené tak je tvrdší to je jasný ale žádnej extrém to není,ale na patníky si musím dávat bacha přední narazník nemá rád patníky . Strašně se mi líbí podsvícení večer, toje pecka.
Jinak jízda domů 250km po okrseskách sem tam i kolona a nějaký popojíždění tak byla 6,3L se zaplou klimou po celou cestu. To jsem mega spokojenej . Motor je při volnoběhu extrémně tichej a to jako fakt. Stojíte vedle a ne že by byl slyšet potichu on fakt nejde slyšet Servis to vyloženě nevyžaduje ted žádnej. Jízda byla v poho nikde nic neklepe a všechno funguje jak má. A tahle mazda v tomhle provodení semi už odmala líbila , S turbo a Mazda už se taky poznaly
Ted jen počkat na značky
A samozřejmě perlička na závěr to bych nebyl já abych něco neposral . Mazda má hodně debilní měrku oleje to jako fakt , tak před odjezdem jsem kontroloval olej a zdálo se mi málo že bylo na spodní rysce tak sem říkal bazarníkovi at mi tam šoupne půl litru. (kdyby to třeba žralo olej což on vedět nemohl žejo, tak at dojedu). No kontroluju ho pak dneska a sem debil olej je půl cm na ryskou což je tak půl litru co jsem si nechaldolít .
Tak snad jsem ho nějak nepoškodil když sem s tímhle najel v klidu 200 a sportovní jízdou 50 km . Samozřejmě hned odsaju. Ale je mi to líto a jsem na sebe dost naštvanej
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Vypada hezky "drave"