Bartovo Forester S-Turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3652
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od StandaB »

Barty, ty jsi fakt silenec. (*_^) |,,,, Delals to nekde v dilne, nebo zas venku? Vypada to jako z fabriky. Super. :-)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10646
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od Mira »

Pěkny to máš. Schválně jsem dnes koukal, zda je u SG osvětlenej popiš a je. =) I přihrádka u spolujezdce. Ale zjistil jsem, že mi přestalo svítit tl. varovnejch, tak mě taky čeká operace. Zkusím ho vyndat vrchem přes odkl. přihrádku, ale asi mě čeká celej panel.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

No... :-D . Na ulici samozřejmě. Ale jenom po tmě s čelovkou 8-?, Tenhle týden každý večer od 20:00 - 00:00. Čekal jsem kdo na mě zavolá cajty :-DDD
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
Tomiq
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1489
Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
Jméno a příjmení: Tomáš P.
Bydliště: Praha - Východ

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od Tomiq »

Takhle to není origo? :-DDD >B-)
Fakt pecka! *_*=*_* [WINNER] ,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Díky díky. Jediná "chyba" akorát je že to rádio nemá žadný "hmatný" tlačítka, akorád na dotyk což je za jízdy pěkně na ,,|,, (>_<) ,,|,, . Protože se musíte dívat očima. Takže je to ideální s auty co mají aspoň základní ovládání na volantu nebo si to dodělat.
Ale všechno jde v dnešní pokročilé době vyřešit. ;)
Já to budu řešit novou páčkou pod páčku s blinkrama (viz foto. Teprve mi to má přijít takže reálné foto ještě není. Na páččce přepnout písničku, štelování volume a mute což bohatě stačí aje to nejčastejší činnost na rádiu. Všechno ostatní už člověk stejně ani s tlačítkama bez koukání neudělá.
Je to skvělé řešení. Do nedávna byly jenom takový hnusný bastly co se dávají na volant a toje humáč :-DDD
Přílohy
Screenshot 2021-12-21 at 13-38-54 217 85CZK 60% OFF Universal Car Steering Wheel Button Remote Controller Car Radio GPS Nav[...].png
Screenshot 2021-12-21 at 13-38-35 217 85CZK 60% OFF Universal Car Steering Wheel Button Remote Controller Car Radio GPS Nav[...].png
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

Auto jezdí, je to radost už na to pohledět z venku nebo za volantem. Ale prostě čas od času dostanu přemýšlecí náladu nad mým motorem jestli zní dobře nebo špatně. Spousta lidí už to slyšelo a je to takové neobvyklé není to vyloženě ani špatný zvuk ale ani dobrý. Když mám muziku středně nahlas člověk na to zapomene ale do 2000 tis otáček to jde slyšet furt :-D, hlavně rozjezdy. Samozřejmě za studena je to horší za tepla lepší.
Borci z Fryčovic říkali že to bude nejspíš píst ale že je to v pohodě, neřešit a jezdit dál. Ale takhle ten motor prostě nezní a mě to štve :-)
Verdikt z veřejnosti je takový že budto ojniční ložiska nebo ventily. Já se přikláním spíš k ložiskům. :-/, bo jsem asi neslyšel neseštelovaný ventily, takže ještě uplně nevím.
Ted asi začnu objíždět mechaniky aby si to naposlouchaly :-D .
Ono je to težký může to fungovat i dlouho ale jestli to jsou ložiska tak se pak protočej a pápá lálá :-D .
V pátek jedu za jedním mechošem tak se uvidí. Ale zjistil jsem novinku zvuk je hlavně při záteži motoru. Když jeud třeba "konstantně" nebo lehce přidávám je ticho, ale jak razantně zrychlím tak se to ozve.
Popřípadě rozjedu debatu nejhoršího kalibru :-D . Má cenu kupovat jinej motor nebo opravit stávající? Dle mýho názoru druhej motor může být za chvilku podobnej. Tady na tom už se aspoň nějaká práce udělala jako rozvody, kola a silentbloky vaček.
Špatná představa že do toho padne dalších 50 :-D :*)
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od Tapan »

Asi bude perspektivnější udělat tenhle. Ale to pade do toho padne určitě, s tím počítej. Na jiný motor si poptej Subatech, Vrťase atd., vyjde to asi líp, ale nikdy nevíš, kolik toho takový motor má za sebou a kolik před sebou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od VDC »

Nechce se mi věřit, že by ti v Proturbu tvrdili, že je to píst, kdyby to byl lágr. To mi přijde divný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

VDC píše: pon led 10, 2022 3:42 pm Nechce se mi věřit, že by ti v Proturbu tvrdili, že je to píst, kdyby to byl lágr. To mi přijde divný.
ProTurbo je myslím ve frydku. Ve Fryčovicích to jsou zas jiní :-)
Tapan píše: pon led 10, 2022 3:24 pm Asi bude perspektivnější udělat tenhle. Ale to pade do toho padne určitě, s tím počítej. Na jiný motor si poptej Subatech, Vrťase atd., vyjde to asi líp, ale nikdy nevíš, kolik toho takový motor má za sebou a kolik před sebou.
No právě. Jetej neklepající motor se dá sehnat za 20 tis, ale....
Jedni borci mi poradily po jízdě a před si několikrát otřít měrku oleje o ubrousek a pak se mrknout jestli tam nejsou nějaký špony nebo tak. Ale víceméně nic. Svítil sem si baterkou a byly tam tam dvě uplný malý mikro co pouhým okem vidět nešly a šlo vidět jen s baterkou skrze odlesk.
To bych asi nenazval problémém. :-/ . Ale taky mám na novej olej najeto jen 2500 tis
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1488
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od mišus »

Barte.....pokud ti klepe motor za studena a za tepla míň, jsou to písty, nebo jejich čepy. Ložiska na ojnicích mají pravý opak projevu- za studena jsou tišší, díky hustšímu neohřátýmu oleji, kterej prostě ty vůle vymezí, ale po ohřátí, když je ridkej, začnou být ložiska slyšet. Navíc při zátěži ojniční ložisko, i když je volný, stichne, protože se o něj prostě oko ojnice opírá silou, když bys jel jen piano okolo 4/4.5 tisíce otáček, tak je uslyšíš nejlíp. Pokud mají ventily správný vůle, a vačky jsou zdravý (nemají drážky na povrchu) není důvod proč by dělaly bordel....
Uživatelský avatar
hetzer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1785
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: u Prostejova

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od hetzer »

Nejdřív bych zkusil vyměnit olej za "hustější". To je nejjednodušší a nejlevnější. Když jsem na první impreze měl olej s nižším HTHS tak taky klepal. Po výměně za Sunoco klepal už jen za studena, což je normální.

Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk

'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24303
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od sima »

barts píše: pon led 10, 2022 3:59 pm ProTurbo je myslím ve frydku. Ve Fryčovicích to jsou zas jiní :-)
Však i tam jsou subaru znalí věci.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1488
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od mišus »

hetzer píše: pon led 10, 2022 8:54 pm Nejdřív bych zkusil vyměnit olej za "hustější". To je nejjednodušší a nejlevnější. Když jsem na první impreze měl olej s nižším HTHS tak taky klepal. Po výměně za Sunoco klepal už jen za studena, což je normální.

Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk
Už teď tam má 10/60 :-DDD

A řekl bych, že díky těmto srackam se pak písty pridiraji a kloktájí ve válci i po roztažení, když je motor ohřátej. Zákonitě se tam za hodně nizky teploty ten olej ostrikem ojnice mezi píst a stěnu válce jen tak nedostane.... >:-f
Uživatelský avatar
barts
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Bydliště: Holomóc

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od barts »

mišus píše: pon led 10, 2022 6:40 pm Barte.....pokud ti klepe motor za studena a za tepla míň, jsou to písty, nebo jejich čepy. Ložiska na ojnicích mají pravý opak projevu- za studena jsou tišší, díky hustšímu neohřátýmu oleji, kterej prostě ty vůle vymezí, ale po ohřátí, když je ridkej, začnou být ložiska slyšet. Navíc při zátěži ojniční ložisko, i když je volný, stichne, protože se o něj prostě oko ojnice opírá silou, když bys jel jen piano okolo 4/4.5 tisíce otáček, tak je uslyšíš nejlíp. Pokud mají ventily správný vůle, a vačky jsou zdravý (nemají drážky na povrchu) není důvod proč by dělaly bordel....
No uvidím v pátek co mi řekne další odborník, ale z toho co říkáš by to dávalo smysl. Kdyby to bylo cajk koupím hlasitejší výfuk a nebude už slyšet nic :-DDD
Jako můžu zas naposílat videa mám jich tolik :-D . Za studena, za tepla, za jízdy , zvenku. :-D :-D
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw


Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1488
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Bartovo Forester S-Turbo

Příspěvek od mišus »

Tak necucam si to z prstu, ale ze zkušeností.....ber to hlavně tak, že atmosférický 85kw klepaly už z výroby za studena, je to vlastnost, ale to se týče atmosféry. Mě EJ20G turbo neklepe, co se týče pístů...... co ke mně jezdí znamej s SG5 turbem, tak mu to klepe taky za studena a za tepla je to sticha, ten motor má pravidelný servis a má najeto pouhých 110k km dostává 10/40 náplň (Helix hx7) Holt máš ty hliníkový písty opotřebovaný trošku víc, rozhodně bych do toho nelil 10w60......a asi bych to přestal řešit hele:D
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“