Bartovo Forester S-Turbo
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3652
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barty, ty jsi fakt silenec. Delals to nekde v dilne, nebo zas venku? Vypada to jako z fabriky. Super.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Pěkny to máš. Schválně jsem dnes koukal, zda je u SG osvětlenej popiš a je. I přihrádka u spolujezdce. Ale zjistil jsem, že mi přestalo svítit tl. varovnejch, tak mě taky čeká operace. Zkusím ho vyndat vrchem přes odkl. přihrádku, ale asi mě čeká celej panel.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No... . Na ulici samozřejmě. Ale jenom po tmě s čelovkou , Tenhle týden každý večer od 20:00 - 00:00. Čekal jsem kdo na mě zavolá cajty
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1489
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Takhle to není origo?
Fakt pecka!
Fakt pecka!
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Díky díky. Jediná "chyba" akorát je že to rádio nemá žadný "hmatný" tlačítka, akorád na dotyk což je za jízdy pěkně na . Protože se musíte dívat očima. Takže je to ideální s auty co mají aspoň základní ovládání na volantu nebo si to dodělat.
Ale všechno jde v dnešní pokročilé době vyřešit.
Já to budu řešit novou páčkou pod páčku s blinkrama (viz foto. Teprve mi to má přijít takže reálné foto ještě není. Na páččce přepnout písničku, štelování volume a mute což bohatě stačí aje to nejčastejší činnost na rádiu. Všechno ostatní už člověk stejně ani s tlačítkama bez koukání neudělá.
Je to skvělé řešení. Do nedávna byly jenom takový hnusný bastly co se dávají na volant a toje humáč
Ale všechno jde v dnešní pokročilé době vyřešit.
Já to budu řešit novou páčkou pod páčku s blinkrama (viz foto. Teprve mi to má přijít takže reálné foto ještě není. Na páččce přepnout písničku, štelování volume a mute což bohatě stačí aje to nejčastejší činnost na rádiu. Všechno ostatní už člověk stejně ani s tlačítkama bez koukání neudělá.
Je to skvělé řešení. Do nedávna byly jenom takový hnusný bastly co se dávají na volant a toje humáč
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Auto jezdí, je to radost už na to pohledět z venku nebo za volantem. Ale prostě čas od času dostanu přemýšlecí náladu nad mým motorem jestli zní dobře nebo špatně. Spousta lidí už to slyšelo a je to takové neobvyklé není to vyloženě ani špatný zvuk ale ani dobrý. Když mám muziku středně nahlas člověk na to zapomene ale do 2000 tis otáček to jde slyšet furt , hlavně rozjezdy. Samozřejmě za studena je to horší za tepla lepší.
Borci z Fryčovic říkali že to bude nejspíš píst ale že je to v pohodě, neřešit a jezdit dál. Ale takhle ten motor prostě nezní a mě to štve
Verdikt z veřejnosti je takový že budto ojniční ložiska nebo ventily. Já se přikláním spíš k ložiskům. , bo jsem asi neslyšel neseštelovaný ventily, takže ještě uplně nevím.
Ted asi začnu objíždět mechaniky aby si to naposlouchaly .
Ono je to težký může to fungovat i dlouho ale jestli to jsou ložiska tak se pak protočej a pápá lálá .
V pátek jedu za jedním mechošem tak se uvidí. Ale zjistil jsem novinku zvuk je hlavně při záteži motoru. Když jeud třeba "konstantně" nebo lehce přidávám je ticho, ale jak razantně zrychlím tak se to ozve.
Popřípadě rozjedu debatu nejhoršího kalibru . Má cenu kupovat jinej motor nebo opravit stávající? Dle mýho názoru druhej motor může být za chvilku podobnej. Tady na tom už se aspoň nějaká práce udělala jako rozvody, kola a silentbloky vaček.
Špatná představa že do toho padne dalších 50
Borci z Fryčovic říkali že to bude nejspíš píst ale že je to v pohodě, neřešit a jezdit dál. Ale takhle ten motor prostě nezní a mě to štve
Verdikt z veřejnosti je takový že budto ojniční ložiska nebo ventily. Já se přikláním spíš k ložiskům. , bo jsem asi neslyšel neseštelovaný ventily, takže ještě uplně nevím.
Ted asi začnu objíždět mechaniky aby si to naposlouchaly .
Ono je to težký může to fungovat i dlouho ale jestli to jsou ložiska tak se pak protočej a pápá lálá .
V pátek jedu za jedním mechošem tak se uvidí. Ale zjistil jsem novinku zvuk je hlavně při záteži motoru. Když jeud třeba "konstantně" nebo lehce přidávám je ticho, ale jak razantně zrychlím tak se to ozve.
Popřípadě rozjedu debatu nejhoršího kalibru . Má cenu kupovat jinej motor nebo opravit stávající? Dle mýho názoru druhej motor může být za chvilku podobnej. Tady na tom už se aspoň nějaká práce udělala jako rozvody, kola a silentbloky vaček.
Špatná představa že do toho padne dalších 50
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Asi bude perspektivnější udělat tenhle. Ale to pade do toho padne určitě, s tím počítej. Na jiný motor si poptej Subatech, Vrťase atd., vyjde to asi líp, ale nikdy nevíš, kolik toho takový motor má za sebou a kolik před sebou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nechce se mi věřit, že by ti v Proturbu tvrdili, že je to píst, kdyby to byl lágr. To mi přijde divný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
ProTurbo je myslím ve frydku. Ve Fryčovicích to jsou zas jiní
No právě. Jetej neklepající motor se dá sehnat za 20 tis, ale....
Jedni borci mi poradily po jízdě a před si několikrát otřít měrku oleje o ubrousek a pak se mrknout jestli tam nejsou nějaký špony nebo tak. Ale víceméně nic. Svítil sem si baterkou a byly tam tam dvě uplný malý mikro co pouhým okem vidět nešly a šlo vidět jen s baterkou skrze odlesk.
To bych asi nenazval problémém. . Ale taky mám na novej olej najeto jen 2500 tis
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barte.....pokud ti klepe motor za studena a za tepla míň, jsou to písty, nebo jejich čepy. Ložiska na ojnicích mají pravý opak projevu- za studena jsou tišší, díky hustšímu neohřátýmu oleji, kterej prostě ty vůle vymezí, ale po ohřátí, když je ridkej, začnou být ložiska slyšet. Navíc při zátěži ojniční ložisko, i když je volný, stichne, protože se o něj prostě oko ojnice opírá silou, když bys jel jen piano okolo 4/4.5 tisíce otáček, tak je uslyšíš nejlíp. Pokud mají ventily správný vůle, a vačky jsou zdravý (nemají drážky na povrchu) není důvod proč by dělaly bordel....
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nejdřív bych zkusil vyměnit olej za "hustější". To je nejjednodušší a nejlevnější. Když jsem na první impreze měl olej s nižším HTHS tak taky klepal. Po výměně za Sunoco klepal už jen za studena, což je normální.
Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk
Odesláno z mého T770H pomocí Tapatalk
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Však i tam jsou subaru znalí věci.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Už teď tam má 10/60
A řekl bych, že díky těmto srackam se pak písty pridiraji a kloktájí ve válci i po roztažení, když je motor ohřátej. Zákonitě se tam za hodně nizky teploty ten olej ostrikem ojnice mezi píst a stěnu válce jen tak nedostane....
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No uvidím v pátek co mi řekne další odborník, ale z toho co říkáš by to dávalo smysl. Kdyby to bylo cajk koupím hlasitejší výfuk a nebude už slyšet nicmišus píše: ↑pon led 10, 2022 6:40 pm Barte.....pokud ti klepe motor za studena a za tepla míň, jsou to písty, nebo jejich čepy. Ložiska na ojnicích mají pravý opak projevu- za studena jsou tišší, díky hustšímu neohřátýmu oleji, kterej prostě ty vůle vymezí, ale po ohřátí, když je ridkej, začnou být ložiska slyšet. Navíc při zátěži ojniční ložisko, i když je volný, stichne, protože se o něj prostě oko ojnice opírá silou, když bys jel jen piano okolo 4/4.5 tisíce otáček, tak je uslyšíš nejlíp. Pokud mají ventily správný vůle, a vačky jsou zdravý (nemají drážky na povrchu) není důvod proč by dělaly bordel....
Jako můžu zas naposílat videa mám jich tolik . Za studena, za tepla, za jízdy , zvenku.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak necucam si to z prstu, ale ze zkušeností.....ber to hlavně tak, že atmosférický 85kw klepaly už z výroby za studena, je to vlastnost, ale to se týče atmosféry. Mě EJ20G turbo neklepe, co se týče pístů...... co ke mně jezdí znamej s SG5 turbem, tak mu to klepe taky za studena a za tepla je to sticha, ten motor má pravidelný servis a má najeto pouhých 110k km dostává 10/40 náplň (Helix hx7) Holt máš ty hliníkový písty opotřebovaný trošku víc, rozhodně bych do toho nelil 10w60......a asi bych to přestal řešit hele:D