Bartovo Forester S-Turbo
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Proto píšu že je možná u takovýchto aplikací (jako je křídlo) někomu říct
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Chápu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To křídlo na imprezu jsme přidělali podle křídla, šablonu jsme neměli. Horší bylo to horní, nemohl jsem sehnat ty držáky, tak jsem si vyrobil jiný a nalepil přímo na zadní sklo. Drželo fakt dlouhý roky, ale jednoho dne na jedný straně upadlo. Ne proto, že by selhalo lepidlo, ale ty držáky jsem dělal ze surový oceli a nějak jsem opomněl je povrchově ošetřit, takže to z toho lepidla odrezlo.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
V klidečku . .
Včera před montáží plastů jsem to zkusil stejne sem se tam nedostal prostě ničím . Takže i nové způsoby postrádaly účinek. A internet jsem projel fakt celej, hlavně zahraniční fórům subaruforester.org tam je fakt všechno. A když tam někdo instaloval eu křídlo obrázky vyjely eror a ty co šli byly všechno na JDM křídla a ty maj prostě díry jinde. U toho jsem ztrávil klidně i 10 hodin
Ptal jsem se sevisů ohledně Subaru a všichni dávaj na lepidlo ....
Nedávno se na instalaci tohodle spoileru ptal borec na FB ve skupině a nikdo nic neporadil.
Ale dneska jsem to zkusil a drží to fakt dost brutálně a odstín barvy se krásně trefil na to že se to stříkalo na novo podle kódu.U tej světlejších barev to asi tolik netrpí na vyšisování. Co spíš ja vidím tak napoprvé že na křídle je nahustěných víc třpytek .
Ale je to krása ráno jsem byl fotit a do toho se ukázalo sluníčko a krásný fotky z toho vyšly. Tak večer se podělím.
Jo a na to že to dělá borec doma tak nádhera. Žádnej pomeranč ale top zrcadlo (lze vidět v rohu odraz kafe )
Jo na to mi ten spoiler taky strašně chyběl
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mira píše: ↑stř pro 08, 2021 12:51 pm To křídlo na imprezu jsme přidělali podle křídla, šablonu jsme neměli. Horší bylo to horní, nemohl jsem sehnat ty držáky, tak jsem si vyrobil jiný a nalepil přímo na zadní sklo. Drželo fakt dlouhý roky, ale jednoho dne na jedný straně upadlo. Ne proto, že by selhalo lepidlo, ale ty držáky jsem dělal ze surový oceli a nějak jsem opomněl je povrchově ošetřit, takže to z toho lepidla odrezlo.
I originál konzole horního křídla jsou lepený na okno, ale ještě jsou tam přes gumu takový dvě poutka (na každý straně jedno) a ty jsou spojeny se sloupkem u okna dveří. Já konzole měl origo, což bylo snadný, jen vyčistit nalakovat a přilepit.
Barte pěkný to máš, ono jakýkoliv Subaru, ať už je to turbo nebo atmo vypadá bez horního křídla příšerně:D na křídlo auto nejezdí.....mít to tam ale taky musím
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Zrovna jdu fotit a ráno krásne slunce, tak tady to je . Zatmaveno, zaspoilerováno, vyvolantováno
V budoucnu ještě vyměnit střední tunel protože od bejvalého majitele je ruplej a je tam spínač na chuje.
V budoucnu ještě vyměnit střední tunel protože od bejvalého majitele je ruplej a je tam spínač na chuje.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3651
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Moc hezky.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tj ale šupa
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jak se to mota jinak nez pres loket?VDC píše:Michale není to věda, ale jsou to takový jednoduchý pomůcky, který tě napadnou buď na základě praxe, nebo máš prostě dar od pámbůcha.
Okamžitě mě napadá příklad. Rodina mojí ségry je komplet samej lékař, vysokoškolsky vzdělaní lidé, vymontovat slinivku nebo ňáký ty zuby pro ně není problém. Ale smotat prodlužovačku nebo lano jinak než přes loket do osmiček prostě neumí. Ani jeden z nich. A snažil jsem se jim to vysvětlit a ukázat opakovaně a i nasraně. Prostě to nechápou. A matičky by je rozhodně taky nenapadly.
(Lano teda smotat umim, ale postupem na prodluzovacku podle me neaplikovatelnym )
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Motám přes loket furt, prodlužku jo, lano taky, viděl jsem to jako děcko u táty, zřejmě to funguje napříč generacemi, inovace, neinovace
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Bárte parádní !!!
Nebudem to tu Bártovi svinit školením o stáčení kabelů.
Nebudem to tu Bártovi svinit školením o stáčení kabelů.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Díky moc . V létě se ještě řádně pověnovat podvozku a časem shánět ještě nějaký věci co by se mi líbily
Třeba zadní světla co nemají oranžový pruh ale jsou čiré dole i nahoře a velký nápís na kufr místo Subaru tak Forester
Třeba zadní světla co nemají oranžový pruh ale jsou čiré dole i nahoře a velký nápís na kufr místo Subaru tak Forester
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
A ještě myšlenka která se mi honila hlavou celý dva roky co jsem měl přechozí SFko, udělat do auta 2din rádio. Mám v druhým autě androida 2din s navigací a Android auto, jak jsem si na to zvykl tak je to prostě skvělý. A vyloženě to není przvění interiéru protože i origo tam možnost byla.
U EX. SFka jsem to neučinil protože jsem neveděl kam dát ty spínače co jsou nad rádiem. Měl jsem tam o jeden spínač navíc než mám ted a ten mi to komplikoval. Měl jsem, tam Bright,Anténu,Naklápění světel, Ostřik světel. No a z toho jsem chtěl zachovat anténu a naklápění a nevěděl sem kam s tím.
Naklápění si lidi dávaj na levou stranu, do Prázdného místa ( jak jsou mlhovky ). ALe neveděl sem kam vrznout spínač na anténu tak jsem se na to vykvákl.
Ale nyní už nemám vysouvací anténu. Takže když to vezmu z použitelnýho hlediska. Bright-na nic už od výroby, Ostřik světel-ani nevím jestli mi na S turbu funguje, k ničemu , Naklápění-podstatná věc.
Takže hurá do toho a jde se vybírat 2 din!
V Japanu ho tam mají lidi bežně, páč tam, často mívají ty často digi klimy a ty maji vyrešený už rádio vetšinou i 2-din z roku 98 (viz příloha)
A nebo SF po faceliftu tam měl taky už připravený místo pro 2 din i s nomrálním panelem topením.
Nejvíc mě fascinuje žě z výroby tam mohla bejt nad výdechama topení velka navigace nebo TV . Holt v japonsku byly vždycky jinde
U EX. SFka jsem to neučinil protože jsem neveděl kam dát ty spínače co jsou nad rádiem. Měl jsem tam o jeden spínač navíc než mám ted a ten mi to komplikoval. Měl jsem, tam Bright,Anténu,Naklápění světel, Ostřik světel. No a z toho jsem chtěl zachovat anténu a naklápění a nevěděl sem kam s tím.
Naklápění si lidi dávaj na levou stranu, do Prázdného místa ( jak jsou mlhovky ). ALe neveděl sem kam vrznout spínač na anténu tak jsem se na to vykvákl.
Ale nyní už nemám vysouvací anténu. Takže když to vezmu z použitelnýho hlediska. Bright-na nic už od výroby, Ostřik světel-ani nevím jestli mi na S turbu funguje, k ničemu , Naklápění-podstatná věc.
Takže hurá do toho a jde se vybírat 2 din!
V Japanu ho tam mají lidi bežně, páč tam, často mívají ty často digi klimy a ty maji vyrešený už rádio vetšinou i 2-din z roku 98 (viz příloha)
A nebo SF po faceliftu tam měl taky už připravený místo pro 2 din i s nomrálním panelem topením.
Nejvíc mě fascinuje žě z výroby tam mohla bejt nad výdechama topení velka navigace nebo TV . Holt v japonsku byly vždycky jinde
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw