Bartovo Forester S-Turbo
Bartovo Forester S-Turbo
Tak nedalo mi to a musel jsem udělat nové vlákně at je to pohromadě od novoty
Něco o autu:
Rok výroby 1999, 2.0 turbo 125kw. Najeto 173 tis. Podvozek každej rok stříkanej. Rok 2012 dovezeno z Itálie s potom jeden majitel. Minulým majitelem v Čr bylo 2012 kontrola v autorizáku uplně všechny a výměna rozvodů při 110 tis rok 2012 ,děláno cca 2014 mezinaprovovy diff, 2016 benzinový čerpadlo, 2018 chladič vody, brzdy dělány pár měsíců zpátky, filtry a oleje v létě, leje tam 10w50, celkově se o to auto dobře staral a loučení bylo fakt dojemný . Na autě jsou vzadu silnější pružiny. Někde tady na fóru byl prý výkres na silnější a nechat si je někde vytočit.
INSTAGRAM: foz_sturbo
Opravy a úpravy:
Plánované opravy:
ke konci roku 2022 před STK udělat zadní brzdy a změřit ventilové vůle
2021
- 20.11. Kontrola celého auta Subaru Fryčovice (173 000)km
- Výměna rozvodů
- Výměna 4 gufer na vačkách směr rozvody
- Výměna ozubeného kola na vačce
- Výměna svíček
- Výměna všech filtrů
- Výměna všech olejů (diferák, převodovka, motorák 10w60)
- Přetěsnování výfuku
- Výměna startéru
- Kontrola a promazání brzd, vepředu výměna 3 válečků a gumiček, zadní cajk
- Všechno s prací 38 tis.
4.12.
- Spoiler 3000 Kč
- Volant 2000 Kč
- Zatmavení oken 2500 Kč
16.12.
- Android rádio 2500 Kč
- Origo JDM rámeček na 2din 600 Kč
- Pár částí interiéru které byly poškozené od původního majitele 800Kč
2022
20.1.
- výměna oleje 2000 Kč
- nerezový koncový díl výfuku 6000 Kč ( Hayward & Scott, UK)
5.2.
- výměna novou donwpipe s novým katalyzátorem nerez
- výměna za nový nerez středový díl
12000 Kč
3.3.
- nový kolečka ATS streetracing za 10 000Kč
- vyvážení, přezutí, geometrie 3000Kč
20.3.
- čiré blinkry 1000 Kč
- diadem žárovky přední blinkry a boční 500 kč
27.6
- oprava drobných orezlých míst na podvozku
- voskování podvozkových částí dutin a prahů 1500 Kč
7.10. (180 000 km)
- Výměna přední kotoučů, brzdičů, destiček za vetší 294mm
- výměna zadních kotoučů, destiček
- výměna zadního obložení a pružinek ruční brzdy
- vyvaření kousku zadního štítu brzd
- přeměření ventilových vůlí ( uplně v cajku )
- těsnění víka ventilů, těsnění pod šrouby a pod svíčkama
- těsnění mezi blokem a olej filtrem
- výměna zadních silentbloků předního ramene
- geometrie
- rozhýbání jednoho excentru a druhý nový na zadní nápravě
- výměna brzdové kapaliny
- číštění volnoběžného ventilu
- seznor klepáni
- kloub řadící páky
- číštění zkorodovaného hlavního motorového svazku
- všechno s prací 30 tis.
20.10.
- Komplet auto v keramické ochraně
20.12.
JDM zadní světla - 8000 kč
2023
21.02. Olej motor + filtry - 4000 Kč
Mazda serviska
24.3-23.4.
- diadem žárovky do předních a zadních světel 400Kč
- zadní led světla 1500
- předělání letních alu do černého komaxitu 6500 Kč
- přední žárovky Osram cool blue H7 300 Kč
- kabeláž na asubwoofer + hi/low adaptér 700 Kč
- adaptéry na repro 400 Kč
- nový volant méně ošahaná kůže 1200 kč
- bluetooth modul k rádiu + mikrofon 1500 Kč
- couvací senzory v SPZ 1500 Kč
- přední stěrače + žárovičky na podsvícení topení 400 kč
- přední a zadní znak v plasti dipu 300 Kč
- výměna žárovek vnitřních za Led 400 Kč
- komponentné reproduktory vepředu 165mm
2.6.
- kosti předních stabíků
- olej + filtry
- kontrola celého podvozku
10.8.
- výměna druhé lambda sondy
25.8.
- stříkání dutin voskem
Lexus IS 200 Sportcross serviska
plán:
Vyleštit lak, nalakovat blatníky a zrcátka, obrousit korozi a nalakovat, vyměnit rádio za 2din s rámečkem, couvací kamera, vyměnit žárovky v interiéru, vyměnit přední žárovky ve světlech, sehnat přední kola, zatmavit skla, nabarvit brzdiče, vyčistit motorák a interiér, vyměnit výhřev v sedáku, sehnat písmeno I z názvu, vyleštit světla, dolakovat masku,
27.1. Koupě auta
28.1. Koupě druhé sedačky oprava výhřevu 1000 Kč
7.2. ledky do zpátečky a do budíků 1000 kč
10.2 Osram cool blue do předních světel 1000 kč
13.2. Pneumatiky letní 1500 Kč + ALu R17 2000 Kč
15.2 Zápis Alternativních rozměrů kol do TP 650
19.2 Rozleštění světel
24.2. Zrcátko spolujezdce + plastovené vedené vzduchu 1000 kč
2.3. Lakování zrcátek do černa 500 Kč
5.3. Leštění laku, korekce a oprava škrábanců a t'ukanců od kamínků na laku, čistění motorového prostoru 1500 Kč
13.3. Blatník PP 4000 Kč
Něco o autu:
Rok výroby 1999, 2.0 turbo 125kw. Najeto 173 tis. Podvozek každej rok stříkanej. Rok 2012 dovezeno z Itálie s potom jeden majitel. Minulým majitelem v Čr bylo 2012 kontrola v autorizáku uplně všechny a výměna rozvodů při 110 tis rok 2012 ,děláno cca 2014 mezinaprovovy diff, 2016 benzinový čerpadlo, 2018 chladič vody, brzdy dělány pár měsíců zpátky, filtry a oleje v létě, leje tam 10w50, celkově se o to auto dobře staral a loučení bylo fakt dojemný . Na autě jsou vzadu silnější pružiny. Někde tady na fóru byl prý výkres na silnější a nechat si je někde vytočit.
INSTAGRAM: foz_sturbo
Opravy a úpravy:
Plánované opravy:
ke konci roku 2022 před STK udělat zadní brzdy a změřit ventilové vůle
2021
- 20.11. Kontrola celého auta Subaru Fryčovice (173 000)km
- Výměna rozvodů
- Výměna 4 gufer na vačkách směr rozvody
- Výměna ozubeného kola na vačce
- Výměna svíček
- Výměna všech filtrů
- Výměna všech olejů (diferák, převodovka, motorák 10w60)
- Přetěsnování výfuku
- Výměna startéru
- Kontrola a promazání brzd, vepředu výměna 3 válečků a gumiček, zadní cajk
- Všechno s prací 38 tis.
4.12.
- Spoiler 3000 Kč
- Volant 2000 Kč
- Zatmavení oken 2500 Kč
16.12.
- Android rádio 2500 Kč
- Origo JDM rámeček na 2din 600 Kč
- Pár částí interiéru které byly poškozené od původního majitele 800Kč
2022
20.1.
- výměna oleje 2000 Kč
- nerezový koncový díl výfuku 6000 Kč ( Hayward & Scott, UK)
5.2.
- výměna novou donwpipe s novým katalyzátorem nerez
- výměna za nový nerez středový díl
12000 Kč
3.3.
- nový kolečka ATS streetracing za 10 000Kč
- vyvážení, přezutí, geometrie 3000Kč
20.3.
- čiré blinkry 1000 Kč
- diadem žárovky přední blinkry a boční 500 kč
27.6
- oprava drobných orezlých míst na podvozku
- voskování podvozkových částí dutin a prahů 1500 Kč
7.10. (180 000 km)
- Výměna přední kotoučů, brzdičů, destiček za vetší 294mm
- výměna zadních kotoučů, destiček
- výměna zadního obložení a pružinek ruční brzdy
- vyvaření kousku zadního štítu brzd
- přeměření ventilových vůlí ( uplně v cajku )
- těsnění víka ventilů, těsnění pod šrouby a pod svíčkama
- těsnění mezi blokem a olej filtrem
- výměna zadních silentbloků předního ramene
- geometrie
- rozhýbání jednoho excentru a druhý nový na zadní nápravě
- výměna brzdové kapaliny
- číštění volnoběžného ventilu
- seznor klepáni
- kloub řadící páky
- číštění zkorodovaného hlavního motorového svazku
- všechno s prací 30 tis.
20.10.
- Komplet auto v keramické ochraně
20.12.
JDM zadní světla - 8000 kč
2023
21.02. Olej motor + filtry - 4000 Kč
Mazda serviska
24.3-23.4.
- diadem žárovky do předních a zadních světel 400Kč
- zadní led světla 1500
- předělání letních alu do černého komaxitu 6500 Kč
- přední žárovky Osram cool blue H7 300 Kč
- kabeláž na asubwoofer + hi/low adaptér 700 Kč
- adaptéry na repro 400 Kč
- nový volant méně ošahaná kůže 1200 kč
- bluetooth modul k rádiu + mikrofon 1500 Kč
- couvací senzory v SPZ 1500 Kč
- přední stěrače + žárovičky na podsvícení topení 400 kč
- přední a zadní znak v plasti dipu 300 Kč
- výměna žárovek vnitřních za Led 400 Kč
- komponentné reproduktory vepředu 165mm
2.6.
- kosti předních stabíků
- olej + filtry
- kontrola celého podvozku
10.8.
- výměna druhé lambda sondy
25.8.
- stříkání dutin voskem
Lexus IS 200 Sportcross serviska
plán:
Vyleštit lak, nalakovat blatníky a zrcátka, obrousit korozi a nalakovat, vyměnit rádio za 2din s rámečkem, couvací kamera, vyměnit žárovky v interiéru, vyměnit přední žárovky ve světlech, sehnat přední kola, zatmavit skla, nabarvit brzdiče, vyčistit motorák a interiér, vyměnit výhřev v sedáku, sehnat písmeno I z názvu, vyleštit světla, dolakovat masku,
27.1. Koupě auta
28.1. Koupě druhé sedačky oprava výhřevu 1000 Kč
7.2. ledky do zpátečky a do budíků 1000 kč
10.2 Osram cool blue do předních světel 1000 kč
13.2. Pneumatiky letní 1500 Kč + ALu R17 2000 Kč
15.2 Zápis Alternativních rozměrů kol do TP 650
19.2 Rozleštění světel
24.2. Zrcátko spolujezdce + plastovené vedené vzduchu 1000 kč
2.3. Lakování zrcátek do černa 500 Kč
5.3. Leštění laku, korekce a oprava škrábanců a t'ukanců od kamínků na laku, čistění motorového prostoru 1500 Kč
13.3. Blatník PP 4000 Kč
Naposledy upravil(a) barts dne čtv dub 13, 2023 11:06 pm, celkem upraveno 44 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tj dobře, že jsi tomuhle dravci založil vlákno, mě se moc líbí a obzvláště ten údajný stav, péče o něj a nájezd!!! to si rád vždy počtu, jak se ti bude žít s touhle mechanickou strojovnou dál, věřím, že jen nejlépe.
Trošku víc fotek příště, sesle luxusní myslím tu byly, třeba a vůbec
Trošku víc fotek příště, sesle luxusní myslím tu byly, třeba a vůbec
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester S-Turbo
První věc co mě trochu pří jízdě štvě. Malinko se nadzvedává kapota za jízdy. Na minulém festru to nedělalo. Jakoby v zamčeném stavu. Když za ni vezmu v zamčeném stavu ( směrem jako bych ji chtěl nadzvednout ) tak ji trochu nadzvednu pár mm. Celkem mě to štve .
tady asi prostříknutí zámku nepomůže. Nějak to poštelovat?
tady asi prostříknutí zámku nepomůže. Nějak to poštelovat?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To je přeci nafukování "schránky" na kapotě, to není závada jinak, myslím, že to tu někdo taky už zmiňoval.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Na krajích chladicovy příčky jsou dva šroubovací dorazy...tak je trošku vysroubuj nahoru...
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Abych nebyl uplně za neschopnýho tak jsem si to tu hledal a něco o tom tady našel, akorát jsem to pochopil až tady a ted . Díky moc
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Yeees už se kapota netřepe . Se mi líbí takový "subaru lifehacky" .
O víkendu jsem si dal za úkol nafotit víc fotek, tak snad se podaří. Přes týden se to nedá, už je tma brzo. .
O víkendu jsem si dal za úkol nafotit víc fotek, tak snad se podaří. Přes týden se to nedá, už je tma brzo. .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Mě se to taky líbí, subaru lehké opravy
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Včera jsem mu konečně dal napít a trochu ho prozkoušel. Tímto se omlouvám lidem kteří si budou myslet že jsem z turba unešený ale v životě jsem ho neměl tak mě to pořád překvapuje a musím vedět co to dokáže a snad si na to někdy i zvyknu .
Co se mi celkově líbí je chod motoru celkově v nižších otáčkách to jede pěkně, potom to že mám výkonostní "rezervu" . Při normální jízdě stačí cokoliv ale tady je fajn ta rezerva, když je potřeba předjet tak je to hned. A rychlé rozjezdy jsou do města super, konečně dlouho nečekám na velkou mezeru někde v odbočce .
Rozjezdy mi přijdou taky technicky jednodušší a turbo tomu hodně pomůže.
Zkoušel jsem si z 0-100 a je to fakt nějkých 8 sekund hodně pěkné .Z trochou techniky lepšího řazení a teplejšího počasí si myslím že je reálné pod 8s.
Dostat se do omezovače je celkem rychlé . Když se člověk jde povozit na okresky tak to chce mít potichu rádio protože krom silnice nestíhám sledovat otáčkoměr .
Vzal jsem ho i trochu do lesa na drsnější polňačku a když přišel kopec tak to bylo trochu komplikované na jedničku moc na dvojku málo ale to šlo očekávat.
Při 180 na "německé dálnici" taky nic neupadlo
A v ostřejší zatáčce je to turbo záludné, v atmo mi to málo kdy ujelo pod plynem v zatáčce ale s turbem to ujede jednodušeji ale to je zas na práci s plynem a s turbem.
NO jak říkám prosím nebijte mě za to že jsem jen poukázal na to co je očividné a že turbo prostě jede víc a líp než atmo
A teším se na snížek to jóó . Spotřeba při ostřejší jízdě 14l což jse očekávat.
Motor i po výletech do omezovače zní pořád stejně, takže zatím spokojenost , ted bude mít zas klidovej režim dědek, jsem potom zvědavej na nějakou kombinovanou spotřebu, bejvalej majitel říkal že kolem 10l což je fajn že to požere podobně jak atmo ale pojede to
Co se mi celkově líbí je chod motoru celkově v nižších otáčkách to jede pěkně, potom to že mám výkonostní "rezervu" . Při normální jízdě stačí cokoliv ale tady je fajn ta rezerva, když je potřeba předjet tak je to hned. A rychlé rozjezdy jsou do města super, konečně dlouho nečekám na velkou mezeru někde v odbočce .
Rozjezdy mi přijdou taky technicky jednodušší a turbo tomu hodně pomůže.
Zkoušel jsem si z 0-100 a je to fakt nějkých 8 sekund hodně pěkné .Z trochou techniky lepšího řazení a teplejšího počasí si myslím že je reálné pod 8s.
Dostat se do omezovače je celkem rychlé . Když se člověk jde povozit na okresky tak to chce mít potichu rádio protože krom silnice nestíhám sledovat otáčkoměr .
Vzal jsem ho i trochu do lesa na drsnější polňačku a když přišel kopec tak to bylo trochu komplikované na jedničku moc na dvojku málo ale to šlo očekávat.
Při 180 na "německé dálnici" taky nic neupadlo
A v ostřejší zatáčce je to turbo záludné, v atmo mi to málo kdy ujelo pod plynem v zatáčce ale s turbem to ujede jednodušeji ale to je zas na práci s plynem a s turbem.
NO jak říkám prosím nebijte mě za to že jsem jen poukázal na to co je očividné a že turbo prostě jede víc a líp než atmo
A teším se na snížek to jóó . Spotřeba při ostřejší jízdě 14l což jse očekávat.
Motor i po výletech do omezovače zní pořád stejně, takže zatím spokojenost , ted bude mít zas klidovej režim dědek, jsem potom zvědavej na nějakou kombinovanou spotřebu, bejvalej majitel říkal že kolem 10l což je fajn že to požere podobně jak atmo ale pojede to
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Slibované foto, jak jsem psal všehcno je řádně poblito zespodu . Na jaře se pak pustím do předních nosníků, pod nátěrem nějaká koroze bude, tak at se to chytí zavčas. Spodek jsem ještě neviděl na zvedáku. Duct tape zespod rezervy je proto že vypadla krytka, majitel neví kdy a dovnitř se dostala nějaká voda k rezervě ale vevnitř je fakt lehká povrchovka, origo zátka už objednaná, ale letí z Japanu.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
další várka
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Vypada to hezky, ale s tim podvozkem se pohraj. Je to nastrikane nejakym gumoasfaltem, nebo podobnou sragorou ktera ztvrdne a pak se odlupuje. Ty jsi ale sikovnej kluk a mas tim zkusenosti, tak si starosti nedelam. Uz se tesim jak bude hezkej pristi rok.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak jest, auto krásný, ale to zespoda vypadá spíš jak předprodejní maskovací nástřik staršího data, než že by to reálně mělo zásadněji pomoct. Problém toho bitumenu apod. je, že jak se pod to někudy dostane voda, tak si to pod nástřikem v klidu hnije, i když to není na první pohled vidět.
Auto jinak krásný, taky bych si takový přál
Auto jinak krásný, taky bych si takový přál
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No hlídej to. Začerněný je to důkladně. Ale jak napovídá ten nosník, asi moc neřešil podklad. Protože jestli stříkal bitumen rovnou na rez, tak je to skoro horší, než nic. Bitumen se když tak dá umejt benzínem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Díky moc . Předprodejní nástřik to určitě není. Už z toho že se to loupe je vidět že poslední nástřik byl před nějakou dobou cca 2 roky zpět jak říkal majitel, a do puntíku vše co řekl o autě tak byla pravda . Ale zato první nástřik byl hned jak to přijelo z Itálie takže snad pod tím bylo koroze minimum. Tady na těch nosnících to podlě mě někde schytalo nějaký odření od země bo nějakýho jinýho podkladu, a na jednom místě je promáčklej i předtím Forestrer to tam měl odřený a obouchaný. Asi místo co to často shytává za tím zadním silentblokem předních ramen
Péče bude určitě prvotřídní ale až na jaře ,
Péče bude určitě prvotřídní ale až na jaře ,
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw