Bartovo Forester S-Turbo
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak to rád slyším. . Někdy mi to připadne že už řeším každou prkotinu a fotit všechno už mi připadne že už to tuplem nikoho zajímat nebude.
Holt se mi líbí neobvyklý auta. A když už je obvyklý tak tam nasázet původní neobvyklý doplňky. Fozyho směrem je hodně JDM doplňků byt' hezkých tak takových že by ho to snížilo k zemi a to by byla pěkně na nic kára... Na to mi stačí Mazda a nevím jestli mám divnej výletovej styl, ale o víkendech když chci někam vytáhnou Mazdu protože Fozzy nemusí jezdit furt tak už se tak stává že v 70% vadí to že je nizká a stejně se jede Fozzym. Už sem na mazdě i odřel práh zespod . Ale samozřejme má to i svoje plusy ale spíš převažují mínusy. Takže nevím ale třeba půjde po zimě z domu
ted mě celkem mrzí že sem nevyfotil krásný místo u malém lomu u Brna kde jsme přespávaly v autě o víkendu. Typická polnačka která se postupně měnila v tankodrom kde se hodila světlá výška a druhej den podešti se to proměnilo na bahenní klozačku . Ale je pak jistota že na takovém místě je člověk nerušen .
A co bych chtěl za další auto? No... Chtěl bych zůstat někde kolem roku 2007 třeba, a jelikož to bude Subaru na daily tak musí být na plyn. Nejlíp se snášely 92kw s plynem což už je pro ten rok pasé. Ještě mám nějakej 3/4 rok si to načíst takže je to jen uvažování . Takže jestli Ooutback nebo Forester je mi asi jedno bude rozhodovat ten stav a jak se konkrétní motory snáší s LPG. Tohle by bylo potom dost universální auto aby umělo tak trochu všechno pro můj styl života.
Holt se mi líbí neobvyklý auta. A když už je obvyklý tak tam nasázet původní neobvyklý doplňky. Fozyho směrem je hodně JDM doplňků byt' hezkých tak takových že by ho to snížilo k zemi a to by byla pěkně na nic kára... Na to mi stačí Mazda a nevím jestli mám divnej výletovej styl, ale o víkendech když chci někam vytáhnou Mazdu protože Fozzy nemusí jezdit furt tak už se tak stává že v 70% vadí to že je nizká a stejně se jede Fozzym. Už sem na mazdě i odřel práh zespod . Ale samozřejme má to i svoje plusy ale spíš převažují mínusy. Takže nevím ale třeba půjde po zimě z domu
ted mě celkem mrzí že sem nevyfotil krásný místo u malém lomu u Brna kde jsme přespávaly v autě o víkendu. Typická polnačka která se postupně měnila v tankodrom kde se hodila světlá výška a druhej den podešti se to proměnilo na bahenní klozačku . Ale je pak jistota že na takovém místě je člověk nerušen .
A co bych chtěl za další auto? No... Chtěl bych zůstat někde kolem roku 2007 třeba, a jelikož to bude Subaru na daily tak musí být na plyn. Nejlíp se snášely 92kw s plynem což už je pro ten rok pasé. Ještě mám nějakej 3/4 rok si to načíst takže je to jen uvažování . Takže jestli Ooutback nebo Forester je mi asi jedno bude rozhodovat ten stav a jak se konkrétní motory snáší s LPG. Tohle by bylo potom dost universální auto aby umělo tak trochu všechno pro můj styl života.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Určitě to za mě stálo za to jedeš teyy k Waltrovi? Já už legacy okusil, taky na dobré slovo zapůjčené, děkuji mu tímto, prvně jsem řídil automat, šlo to, ale nechci hobarts píše: ↑úte srp 09, 2022 2:50 pm Tak na Mazdě vyměněná Lambda a kuře vyřešeno. Snad bude jezdit dlouho bez závad No a ted se posadtě na další kapitolu výměna nápisu na zadních dvěřích "Subaru" za "forester".
Na jednom písmenu byl poškozený chrom, tak jsem to samozřejmě chtěl opravit. Nejjednodušší variantou jsem zkusil "vyžrané" místo zadělat nějakou stříbrnou barvou no to moc hezký nebylo.
Takže sem si říkal že se to udělá znova. Musel sem chrom sundat což taková sranda nebyla. Internet mi poradil namočit to do sava...
Jop šlo to ale trvalo to 4 dny . pak jsem to ještě dobrušoval a odstraňoval zbytky chromu nožíkem. Při finálním brošením sem písmeno zlomil ve slabém místě . No super . Takže féze sekundové lepidlo ale naštěstí to nejde poznat. Po finalním brošením sem se rozhodl že to zkusím udělat doma a to zrcadlovou chromovou fólií. Práce s fólií je pro vě velká neznámá a jak jsem zjistil dělat to písmeno s tolikati záhyby a ostrýma hranama je nemožné . Takže fólie vyhozený prachy a vyhozený nervy .
Pak přišla finální možnost ta nejdražší a to poslat do do firmy co chromuje plasty. Paní z firmy když jsme si telefonovaly říkala že je to celkem rozesmálo když viděli že je to fakt jedno písmenko . Ale tam to udělají pěkně jak origo. Akorát tahle možnost skrze poštu se celkem prodraží. Pošta tak 300,- a chromování 200,-. Ted se mi můžete zasmát jakej sem blázen co dělám pro jedno písmenko .
každopádně už mám všechno nakoupeno a pásku použiju od Würth kterou se lepí přímo lišty atd v automobilovém průmyslu. Všechny písmena jsem si s právítkem vyfotil kdybych náhodou někdy nějaká ztratil, aby nebyl problém udělat na 3D tisku kopii.
Ještě se teším na demontáž původního nápisu protože byl přelepovanej ale nevím jak, takže snad to půjde dolů bez laku
Jinak jsem objednal další Dinitrol abych ještě dovystříkal ty zadní kapsy nad kolama a pak jsem se ještě objednal za dva měsíce do servisu Fryčovice a dostanu nahradní auto Legacy, tak jsem zvědav . Zatím jsem řídil jen Forestry ze Subaru
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barty, kamo, jen pis a fot. Vidim to jako seatik. Od tebe se necha hodne okoukat, nebo nabrat inspiraci.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ujišťuju tě, že nás to zajímá a fandíme ti !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Hele ani nevím asi jo :D . Ve Fryčovicích asi víc Subaru servisů nebude a myslím že Legacy v automatu právě dostanu a myslím že se menují Huvař a Strakoš. Naštěstí sem ten typ kterýmu do ruky padne uplne všechno i když jsem to nikdy neřidil.
Tak tutaj fotka třmenů, který byly předtím stav klasika 15 let strarý hnusný. Natřený je to jen tak lážo plážo zvenku alkytonem. Chtěl sem to natřít něčím jiným , ale dle lidí to celkem drží dlouho když se s tím nejedou závody
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak to promiň, já blb jsem tě četl moc rychle nejedeš do FM-Proturba, ale do Fryčovic, kde dříve Waltr působil.
Jinak taky mě cizí auta nedělají potíže, naopak, mám tu změnu rád, jelo se s tím moc dobře, o tom žádná, mělo to své výhody.
Jinak taky mě cizí auta nedělají potíže, naopak, mám tu změnu rád, jelo se s tím moc dobře, o tom žádná, mělo to své výhody.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jsou hezky. A hned vypadaji rychlejsi.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nooo takže jsem se pustil do demontáže zavazadlového prostoru abych to tam vystříkal DInitrolem v dutinách. Jak už to člověk dělá podruhé jde to o dost lépe . Hlavně na to mít ty správné nástroje na oddělávání těch "špuntů". Trvalo mi to asi hodinu a půl a bylo to, už sem ani neoddělával všechno, chtěl sme se dostat je do té dutiny nad podběh.
No první jsem samozřejmě zkouknul zadní hrnce a velice pěkné, koroze tam flíčky jsou, ale pouze v těch spojích a pouze v horních místech. po nahlednutí nad podběhy do "kapsy". Tak jse vidět jak to krésně rezne od té "výztuhy" směrem k podběhu. Fakt neštastné místo ale tam s tím vyloženě nic neudělám jen nastříkám Dinitrol ML a ještě to 10 let vydrží .
A ted k detektivce.
Co to rezavé místo v tom spoji mezi venkovním plechem a podběhem? Mám k tomu spoustu otázek . Probral sem si v hlavě snad všechny možnosti a nejpravděpodobnější mi připadá že je to z výroby, rezavý top bylo hlavně pod tím tmelem jinde už ne. Fotka je přidaná i jak to bylo když sem to našel a potom když jsme ten nedržící tmel odstranil. každopádně je to hlavně povrchová rez, nic brutálního. Díra skrze tam nikde není a od kola se tam nic z bordelu nedostává ani voda.
od kola nejde vidět vůbec nic ale vypadá to tam původně. Nevypadá to ani že by se tam nějak svařovalo či co. Mě jako laikovy to připadně jak řezaní flexou která to zahřála okolo a barva zevnitř opadala, když tam ještě nebyl venkovní plech. Zvenku to bylo asi v pohodě protože auto se stříká asi nakonec žejo. , Ale každopádně je to schované pod lemem. Určitě si bohužel myslím že skrze tu díru prosákla rez kolem díry i zevnitř ven. Je to velká škoda . Na druhé straně je to v pohodě ale zrovna přesně tam kde je to na opačné straně je to tady dost rezavé taky pod tím tmelem.
Při psaní tohodle textu mě ještě napadlo že jak někdo ve výrobě vrtal tu díru pro "okrasný" lem, tak měl tupej vrták a okolo to brutálně zahřál.
Takže co si o tom myslíte vy?
A věc další jak s tím naložit ? Konvertor rzi, barva, karosářský tmel a dinitrol (Dinitrolem to tam budu foukat tak či tak) ? Nebo už sem mám na tmel vykašlat. Nebo mám ještě Dinitirol nastříkat jako první do té "rány" abych se dostal tam kam nic jinýho ne? Vosk ve spreji se dostané víc všude než štetec zrovna v tom místě. Díky všem, tohle vidím moc nerad
Zajímavý fact: Když se oddělá plastovej malej "lem" nad koncem zadního prahu co navazuje na kryty dveří, tak tam máte dva otvory po plastových špuntících a tam když budete strkat hadičku směrem nahoru tak lze ta dutina vystříkat bez toho aby se oddělávaly plasty v kufru. Není to uplně 100% ale lepší než nic. Já se z hadičkou 60cm dostal tak do půlky té kapsy, takže kdyby někdo měl dělší tak určitě to tam doporučuju fouknout.
No první jsem samozřejmě zkouknul zadní hrnce a velice pěkné, koroze tam flíčky jsou, ale pouze v těch spojích a pouze v horních místech. po nahlednutí nad podběhy do "kapsy". Tak jse vidět jak to krésně rezne od té "výztuhy" směrem k podběhu. Fakt neštastné místo ale tam s tím vyloženě nic neudělám jen nastříkám Dinitrol ML a ještě to 10 let vydrží .
A ted k detektivce.
Co to rezavé místo v tom spoji mezi venkovním plechem a podběhem? Mám k tomu spoustu otázek . Probral sem si v hlavě snad všechny možnosti a nejpravděpodobnější mi připadá že je to z výroby, rezavý top bylo hlavně pod tím tmelem jinde už ne. Fotka je přidaná i jak to bylo když sem to našel a potom když jsme ten nedržící tmel odstranil. každopádně je to hlavně povrchová rez, nic brutálního. Díra skrze tam nikde není a od kola se tam nic z bordelu nedostává ani voda.
od kola nejde vidět vůbec nic ale vypadá to tam původně. Nevypadá to ani že by se tam nějak svařovalo či co. Mě jako laikovy to připadně jak řezaní flexou která to zahřála okolo a barva zevnitř opadala, když tam ještě nebyl venkovní plech. Zvenku to bylo asi v pohodě protože auto se stříká asi nakonec žejo. , Ale každopádně je to schované pod lemem. Určitě si bohužel myslím že skrze tu díru prosákla rez kolem díry i zevnitř ven. Je to velká škoda . Na druhé straně je to v pohodě ale zrovna přesně tam kde je to na opačné straně je to tady dost rezavé taky pod tím tmelem.
Při psaní tohodle textu mě ještě napadlo že jak někdo ve výrobě vrtal tu díru pro "okrasný" lem, tak měl tupej vrták a okolo to brutálně zahřál.
Takže co si o tom myslíte vy?
A věc další jak s tím naložit ? Konvertor rzi, barva, karosářský tmel a dinitrol (Dinitrolem to tam budu foukat tak či tak) ? Nebo už sem mám na tmel vykašlat. Nebo mám ještě Dinitirol nastříkat jako první do té "rány" abych se dostal tam kam nic jinýho ne? Vosk ve spreji se dostané víc všude než štetec zrovna v tom místě. Díky všem, tohle vidím moc nerad
Zajímavý fact: Když se oddělá plastovej malej "lem" nad koncem zadního prahu co navazuje na kryty dveří, tak tam máte dva otvory po plastových špuntících a tam když budete strkat hadičku směrem nahoru tak lze ta dutina vystříkat bez toho aby se oddělávaly plasty v kufru. Není to uplně 100% ale lepší než nic. Já se z hadičkou 60cm dostal tak do půlky té kapsy, takže kdyby někdo měl dělší tak určitě to tam doporučuju fouknout.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barte nechci ti brát tvoji představivost :D ale jako klempir, ti můžu zaručit, že to očouzený od toho, že tmel chytil při svařování, je to naprosto přirozenej jev. Navíc se podívej na fotku a kam směřuje šipka, krásně tam je vidět svár. Navíc se podívej vedle kotvy plastovyho lemu (homzdinky) jsou vidět dírky a prolejza tam polyuretanovy tmel....to si určitě chtěl slyšet, zejo
Jinak voda se solí se ti ti krásně natáhne mezi plechy lemů nahoru. Karoserie jsou perfektně katoforezne nalakovaný z fabriky (základní nátěr dělaný ponořením do lázně) , ale i když skelety svařuje a boduje robot není to nikdy dokonalý. Některý body jsou tak přesný, respektive sesazení vnějšího a vnitřního skeletu k sobě, že po zabodovani a následnýmu ponoření do barvy (když je karoserie hotová) je tam ani ta řídká barva nedostane i když tomu elektrika pomáhá při vzlínání a ulpívání, takže se stane to, že okolo zbodovani je odkrytá ocel. Je jen otázka času, kdy se k tomuhle odkrytemu místu dostane voda se solankou. Od toho místa to pak hnije dal a dál a těch míst je samozřejmě vzdy víc nejen jedno. Například vedle pružiny a tlumice vzadu je vnitřní skelet bodovaný k sobě stylem, že je horní plech uvnitř a spodní venku, logicky tam teda padá díky gravitaci mezi ty plechy písek a ostatní sracky ze silnice, ty působí jako abrazivum a jak se kastle kroutí a třese, abrazivum poškodí povrchovou úpravu a pak už to jede a jede, až je to úplně na sracky, proto je nutný auto mejt a konzervovat.Stačí ti tohle vysvětlení?
Jinak voda se solí se ti ti krásně natáhne mezi plechy lemů nahoru. Karoserie jsou perfektně katoforezne nalakovaný z fabriky (základní nátěr dělaný ponořením do lázně) , ale i když skelety svařuje a boduje robot není to nikdy dokonalý. Některý body jsou tak přesný, respektive sesazení vnějšího a vnitřního skeletu k sobě, že po zabodovani a následnýmu ponoření do barvy (když je karoserie hotová) je tam ani ta řídká barva nedostane i když tomu elektrika pomáhá při vzlínání a ulpívání, takže se stane to, že okolo zbodovani je odkrytá ocel. Je jen otázka času, kdy se k tomuhle odkrytemu místu dostane voda se solankou. Od toho místa to pak hnije dal a dál a těch míst je samozřejmě vzdy víc nejen jedno. Například vedle pružiny a tlumice vzadu je vnitřní skelet bodovaný k sobě stylem, že je horní plech uvnitř a spodní venku, logicky tam teda padá díky gravitaci mezi ty plechy písek a ostatní sracky ze silnice, ty působí jako abrazivum a jak se kastle kroutí a třese, abrazivum poškodí povrchovou úpravu a pak už to jede a jede, až je to úplně na sracky, proto je nutný auto mejt a konzervovat.Stačí ti tohle vysvětlení?
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No ale tohle přesně jsem chtěl slyšet tu reálnou situaci . Nenapadlo by mě že se něco takového stane pří výrobě že chytí tmel . Hlavně nejsem klempíř . Takže mooooc děkuji za vysvětlení, každopadně to člověka prostě překvapí. No takže postup mám jasnej.
Jen teda hlavní otázka mám tam dát ten tmel zase po tom co to ošetřím samozřejmě?
Fakt mě tyhle zajímají hlavně když mi to někdo vysvětlí.
Jen teda hlavní otázka mám tam dát ten tmel zase po tom co to ošetřím samozřejmě?
Fakt mě tyhle zajímají hlavně když mi to někdo vysvětlí.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
barts píše: ↑pát srp 12, 2022 9:21 pm No ale tohle přesně jsem chtěl slyšet tu reálnou situaci . Nenapadlo by mě že se něco takového stane pří výrobě že chytí tmel . Hlavně nejsem klempíř . Takže mooooc děkuji za vysvětlení, každopadně to člověka prostě překvapí. No takže postup mám jasnej.
Jen teda hlavní otázka mám tam dát ten tmel zase po tom co to ošetřím samozřejmě?
Fakt mě tyhle zajímají hlavně když mi to někdo vysvětlí.
To se nestalo při výrobě, asi jsem se ne úplně správně vyjádřil (zapomněl jsem napsat že tam byla díra a někdo ji zavařil :D) , ale už to někdo opravoval a ne úplně dobře:D
Tmel tam nedávej, vylej to vše voskem. M.
PS. Myslím že předseda to uvidí taky, co vidím já
Re: Bartovo Forester S-Turbo
precital som si to radsej 2x a cely cas mi nedavalo nejak logiku, preco sa chodi okolo horucej kase a vedecky rozobera (a zrovna mi chybalo, kedy misus napise, ze je to opravovane) ...
tam je jasne vidiet uz nejake dodatocne varenie a to urcite nie vo fabrike, proste to niekto pred tebou chcel mat pintlich a riesil kazdy detail a opravil (ano, slo by to asi kvalitnejsie), coz je dobre, pretoze pokracujes dalej v starani sa...
zavidim ti stav hrncov, kiez by som mal take ja:) ale snad si ich vyrobim a budem na tom podobne )
inac krasny forester, a zavist v starostlivosti, ktoru mu venujes...
tam je jasne vidiet uz nejake dodatocne varenie a to urcite nie vo fabrike, proste to niekto pred tebou chcel mat pintlich a riesil kazdy detail a opravil (ano, slo by to asi kvalitnejsie), coz je dobre, pretoze pokracujes dalej v starani sa...
zavidim ti stav hrncov, kiez by som mal take ja:) ale snad si ich vyrobim a budem na tom podobne )
inac krasny forester, a zavist v starostlivosti, ktoru mu venujes...
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Já na tom nic vedeckyho nevidím, jen píšu jak to je, holt jsem se seknul a zapomněl napsat že to je opravený....no to jsem pak napravil
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak pardón měl sem dlouhý vedení . Ale mě se to fakt nezdá. Byl sem se podívat i na živo znova a a moc tam ten svár nevidím, ale nejsem zkušenej v tomhle ohledu, mám chut odloupnout tmel i na druhé straně a podívat se jak to tam je.
Bývalýho majtele co to auto měl skoro 10 let sem se ptal jestli tam něco dělali na tom místě a ten mi řekl že ne, takže to mi přijde divný. Takže težko říct ale každopádně to asi už nebudem řešit já to ošetřím jak sem chtěl a zapomenu že to existovalo .
Díky za pevné nervy.
Bývalýho majtele co to auto měl skoro 10 let sem se ptal jestli tam něco dělali na tom místě a ten mi řekl že ne, takže to mi přijde divný. Takže težko říct ale každopádně to asi už nebudem řešit já to ošetřím jak sem chtěl a zapomenu že to existovalo .
Díky za pevné nervy.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw