Bartovo Forester S-Turbo
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jé ty máš narozky? Tak to fšechno nejlepší!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ale Tapane,... tohle nema kazdej,.....podivej jak je hezkej "Nubira-Forester. Clovece, s tim "R" mas pravdu. To by se nekde sehnat dalo , prijde ale na velikost.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Když mi upadlo R na impreze, všiml si každej tý mezery - SUBA U. Tak jsem se stavil u nich ma prodejně a koupil za dvacku jiný. Nikdy si nikdo nevšiml, že R není oŕigo R.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jo já nevím jestli o tom víte, ale tenhle nápis je místo toho velkého nápisu Co je teď na autě Subaru. A je to přímo originál Co se dává na forestry jenom v Japonsku .
Není to nic malého. .
Takže spíš to chci z toho důvodu že je to jedinečný u nás
U nás v Čr bych řekl že tenhle nápis nikdo mít na autě nebude
Není to nic malého. .
Takže spíš to chci z toho důvodu že je to jedinečný u nás
U nás v Čr bych řekl že tenhle nápis nikdo mít na autě nebude
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barts, ja vim ze to neni tuzing, ale original " Japan only". Porovnaval jsi ty "R" na tom FORESTER a SUBARU? Neni Tvar a velikost stejna?? Ale obavam se , ze pismena FORESTER jsou mensi.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Bohužel .. velikost je stejná. Ale tvar je jiný. Jinak děkuji všem za přání!
Jinak už jsme na táboře
Jinak už jsme na táboře
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ty jo paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak jsem dnes zkontroloval kotouče a hranku to bohužel dělá. Asi moc brzdím.barts píše: ↑stř črc 13, 2022 4:15 pm A ještě mě napadá viděl jsem nějakou konverzaci tady na fóru že tam jsou prý stejný desky i podle katalogového čísla jak 277mm a 294mm nebo co a dělá to pak hranku. (Možná nepletu si kotouče)? To by pak asi nemělo smysl . zrovna myslím ty si o tom psal nebo tak.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Desky nemají primárně s velikostí kotouče nic společnýho.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No tak Tábor jsem přežil bez vetší újmy . Ale Subaru má schopnost že se to rozbije i když se s tím nejezdí .
Takže k věci. V polovině tábora sem jěl na sraz auto celý týden stálo. Po nastartování svítilo 5 sekund kuře. Tak ok, po startu jsem jel lesní zpěvněnou cestou pomaličku pohodička takhle 2km, pak jsem najel na hlavní která byla do kopce třeba 10-12% a auto začalo jako hodně cukat rožlo se kuře a to jsem jel kolem 2500 tis otáček. Jak jsem vyjel do vesnice která už nebyla tak do kopce bylo to maličko lepší. Auto cukalo méňě ale pořád nic moc. PO 20km lehkýho cukání a neplynulých akcelerací jsem natankoval plnou a najel na dálnici.
Po dálnici to šlo težko posoudit skrze konstantnější rychlost ale pořád se mi to nezdálo OK. Po 50km po dálnici už trvale přestalo svítít kuře. Do té doby celou cestu blikalo svítilo a spíš svítilo než nesvítilo.
Jestli je ted auto v pořádku težko posoudit, jako předtím to tak plynule rozhodně neakceleruje, ale s tímhle rozhodně souvisí že při hodně velkých a častých cukačkách se mi někde bud utrhl silentblok nebo už se moc roztahal protože při puštění plynu to cukne víc než předtím. Ale tohle už jsem jednou řešil a vím že to může bejt uplně moc věcí takže to nechám na servisu.
Na srazu jsem todle potom řekl Honzovy (Leone Turbo) a ten mi řekl že by to mohla být voda v nádrži, že něco podobného zažil. V nádrži jsem měl cca 17l benzínu ale auto bylo v údolí u vody kde zrovna ten první týden byly velké rozdíly teplot. Přes noc kolem 5 °C a přes den kolem 25 °C. A všude bylo strašně moc rosy. Takže by dávalo smysl že se mi nakondenzovala voda na povrchu za týden a jak jsem jel do následného kopce tak čerpadlo nasálo vodu společně s benzínem?
Prý by mělo stačit nalít do nádrže nějaké aditivum které na sebe naváže vodu aby se spojila s benzínem a šla spálit. Co si o tomhle myslíéte popřípade doporučily bste nějaké aditivum?
PS: ano v servisním plánu za pár měsícu je v plánu prověřit funkčnost lambd.
Takže k věci. V polovině tábora sem jěl na sraz auto celý týden stálo. Po nastartování svítilo 5 sekund kuře. Tak ok, po startu jsem jel lesní zpěvněnou cestou pomaličku pohodička takhle 2km, pak jsem najel na hlavní která byla do kopce třeba 10-12% a auto začalo jako hodně cukat rožlo se kuře a to jsem jel kolem 2500 tis otáček. Jak jsem vyjel do vesnice která už nebyla tak do kopce bylo to maličko lepší. Auto cukalo méňě ale pořád nic moc. PO 20km lehkýho cukání a neplynulých akcelerací jsem natankoval plnou a najel na dálnici.
Po dálnici to šlo težko posoudit skrze konstantnější rychlost ale pořád se mi to nezdálo OK. Po 50km po dálnici už trvale přestalo svítít kuře. Do té doby celou cestu blikalo svítilo a spíš svítilo než nesvítilo.
Jestli je ted auto v pořádku težko posoudit, jako předtím to tak plynule rozhodně neakceleruje, ale s tímhle rozhodně souvisí že při hodně velkých a častých cukačkách se mi někde bud utrhl silentblok nebo už se moc roztahal protože při puštění plynu to cukne víc než předtím. Ale tohle už jsem jednou řešil a vím že to může bejt uplně moc věcí takže to nechám na servisu.
Na srazu jsem todle potom řekl Honzovy (Leone Turbo) a ten mi řekl že by to mohla být voda v nádrži, že něco podobného zažil. V nádrži jsem měl cca 17l benzínu ale auto bylo v údolí u vody kde zrovna ten první týden byly velké rozdíly teplot. Přes noc kolem 5 °C a přes den kolem 25 °C. A všude bylo strašně moc rosy. Takže by dávalo smysl že se mi nakondenzovala voda na povrchu za týden a jak jsem jel do následného kopce tak čerpadlo nasálo vodu společně s benzínem?
Prý by mělo stačit nalít do nádrže nějaké aditivum které na sebe naváže vodu aby se spojila s benzínem a šla spálit. Co si o tomhle myslíéte popřípade doporučily bste nějaké aditivum?
PS: ano v servisním plánu za pár měsícu je v plánu prověřit funkčnost lambd.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Podle toho co čtu, si nezjišťoval co to bylo za chybu. Tvoje auto má ještě diagnostický kabely na vyblikavani...
Vodu čerpalo nasát do okruhu nemůže, ale pouze vodu přisát k sacímu polštáři a zamezovat tak plynulýmu průtoku benzínu.....ale obávám se, že to nebude příčina tvé závady....je důležitý jaká chyba byla v řídící jednotce a podle toho postupovat.
Vodu čerpalo nasát do okruhu nemůže, ale pouze vodu přisát k sacímu polštáři a zamezovat tak plynulýmu průtoku benzínu.....ale obávám se, že to nebude příčina tvé závady....je důležitý jaká chyba byla v řídící jednotce a podle toho postupovat.
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Dej na Misuse. Jinak jestli chces vypalit vodu z nadrze, tak je nejlepsi lih. Ten na sebe vaze vodu, ale kdyz to dlouho stoji, tak se ta voda zase oddeli. Nejlepsi je, to nalejt do skoro prazdne nadrze, a pomerne rychle vyjet. V Cechach se tohle prodavalo pod jmenem "Velfobin". At ti zas brzy poradne jezdi.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Lambda spouštěla Check engine. Ale každopádně díky moc za názor Mišuse . Tyhle názory mám rád který jsou fakt extra odbroný a něco se dozvím.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
ještě k těm brzdám ( jak plánuju vyměnit třmeny s kotoučema za větší z Festra SG 294mm ) vidím že vzdálenost mezi montovacíma otvorama třmenu u větších kotoučů je 160 a u mého 164. Nebude to problém ?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw