Bartovo Forester S-Turbo
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To pochromování je odloupnuté, nebo jen zašlé? Z fotky to nedokážu rozeznat. Já, když jsem koupil Imprezu, tak jsem měl zadní lištu hodně olezlou, vypadalo to trochu jako rez. Vzal jsem to silichromem a hned po nanešení se to krásně vyčistilo, že to bylo jako zrcadlo. A vlastně to drží do dneška. Tak jestli by ti ten silichrom třeba taky nepomohl.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Chromování plastu není problém. Jen základ je kvalitní chemická předpříprava toho plastu. Dělaj se tak všechny tyhle písmenka a znaky.
Mohl bych to zařídit, ale momentálně jsme offline, protože galvanka tak trošku schořela Bude fungovat asi tak za půl roku.
Mohl bych to zařídit, ale momentálně jsme offline, protože galvanka tak trošku schořela Bude fungovat asi tak za půl roku.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak to "R" origo není origo chromování bylo poškozené. A nápis je JDM takže sehnat duhej jaksi skoro není možné .
Odloupnuté to není je to jakoby zašlé a na omak "hrubější". Ale zkusím to vzít silichromem a uvidím nápad je to dobrej.
Odloupnuté to není je to jakoby zašlé a na omak "hrubější". Ale zkusím to vzít silichromem a uvidím nápad je to dobrej.
Jó kdytak uvidím nejhorší je ta předpříprava a dostat z toho ten chrom na čistěj plast bylo to fakt děs a hrůza a na dlouho . Tak uvidím časem
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Nějakou ultra náhodou jsem sehnal druhej tenhle nápis kde bylo písmeno "R" v lepším stavu, možná se do budoucna bude odlupovat nějaký chrom ale to uvidíme časem . Na detailech mi prostě zaleží! :D a chtěl jsem to mít na sraz pěkný. Takže už to není černý olezlý (viz. minulá stránka)
Meztím ještě nějakej srazík minulej víkend s FOrestrem a parkovat mezi svejma samozřejmě.
No a Lexusem tam je mrtě práce :D
Něco málo už jsem podělal. Odčalounil jsem sedačku abych ve výhřívané dečce našel rozpojený drát a opravil ho. Povyměňoval jsem spoustu světlýlek v interiéru co nefungovalo v interiéru. Dopředu dal pořádný žárovky Cool blue Osram HB3 a HB4 myslím. DOzadu pořádky Ledky na zpátečku abych něco viděl. Zrcátka jsem v mezičase nalakoval na černo a ještě je musím rozleštit do pořádnýho lesku jak pořádně zatvrdne barva. Pořádně vydetailoval a vyčistil interiér, korekčí tužkou jsem se pověnoval všem škrábancům a dírkám po kamínkách ( a že jich bylo ) následně jsem jednokrokem vyleštil lak zvenku a oživil plasty. Na závěr vosk na ochranu, a na podzim nahodím keramiku.
Na posledy jelikož mi to nedalo spát a musím mít prostě čisto všude, jsem vzal i motorový prostor aby to bylo fakt všude pěkný, kde jsem stejně měnil prasklé sání k airboxu.
Blatník který je od minulého majitele poškozený, se mi podařilo sehnat ale musel pro něj kámoš kamsi do Polska. Takže jak bude čas tak objednám barvy a stříknu oba blatníky do černé aby to bylo pěkné konečně, což chce celej víkend takže ton ebude hned .
No a dneska se bylo konečně přezout na letní a už to nějak i vypadá. Akorát těd jde krásně vidět vzadu orezavělý buben u kotouče tak se budu muset pověnovat i tomu, koroze mi prostě drásá oči a je jedno kde je . V servisu jak jsem okukoval podvozek tak mě zaujalo to "chlazení" brzd přímo z plechu za kotoučem, šikovné .
Ale na těch větších r17 to tomuhle autu fakt sluší hlavně se mi moc libí ty origo Lexus R17 (předposlední foto)
A samozřejmě jak pronikám do Lexus komunity tak zjištuju co a jak a že tyhle motory se často turbí a kompresorují. Tak uvidím jak to bude tenhle rok ale mám velkou chut' jít do kompresoru, cca 40tis a práce co zvádne doma člověk sám za den. Při malé kladce to tlačí 0,35 a z 115kw je cca 150kw. Nemusí se nic upravovat a motory to ustojí uplně s přehledem dlouhodobě a spotřeba je skoro stejná, jednotka je od základu jakási samoučící a sama se upravuje takže se přizpůsobí. Výrobce tuhle možnost nabízel i u nového auta až v posledních letech.
Ale lidi samozřejmě davají vetší kladky a bežně se chodí na 170kw kde se davají větší vstřiky a pak i výš ale to už je jiná pohádka .
No chtěl jsem to mám to ale baví mě to!
Meztím ještě nějakej srazík minulej víkend s FOrestrem a parkovat mezi svejma samozřejmě.
No a Lexusem tam je mrtě práce :D
Něco málo už jsem podělal. Odčalounil jsem sedačku abych ve výhřívané dečce našel rozpojený drát a opravil ho. Povyměňoval jsem spoustu světlýlek v interiéru co nefungovalo v interiéru. Dopředu dal pořádný žárovky Cool blue Osram HB3 a HB4 myslím. DOzadu pořádky Ledky na zpátečku abych něco viděl. Zrcátka jsem v mezičase nalakoval na černo a ještě je musím rozleštit do pořádnýho lesku jak pořádně zatvrdne barva. Pořádně vydetailoval a vyčistil interiér, korekčí tužkou jsem se pověnoval všem škrábancům a dírkám po kamínkách ( a že jich bylo ) následně jsem jednokrokem vyleštil lak zvenku a oživil plasty. Na závěr vosk na ochranu, a na podzim nahodím keramiku.
Na posledy jelikož mi to nedalo spát a musím mít prostě čisto všude, jsem vzal i motorový prostor aby to bylo fakt všude pěkný, kde jsem stejně měnil prasklé sání k airboxu.
Blatník který je od minulého majitele poškozený, se mi podařilo sehnat ale musel pro něj kámoš kamsi do Polska. Takže jak bude čas tak objednám barvy a stříknu oba blatníky do černé aby to bylo pěkné konečně, což chce celej víkend takže ton ebude hned .
No a dneska se bylo konečně přezout na letní a už to nějak i vypadá. Akorát těd jde krásně vidět vzadu orezavělý buben u kotouče tak se budu muset pověnovat i tomu, koroze mi prostě drásá oči a je jedno kde je . V servisu jak jsem okukoval podvozek tak mě zaujalo to "chlazení" brzd přímo z plechu za kotoučem, šikovné .
Ale na těch větších r17 to tomuhle autu fakt sluší hlavně se mi moc libí ty origo Lexus R17 (předposlední foto)
A samozřejmě jak pronikám do Lexus komunity tak zjištuju co a jak a že tyhle motory se často turbí a kompresorují. Tak uvidím jak to bude tenhle rok ale mám velkou chut' jít do kompresoru, cca 40tis a práce co zvádne doma člověk sám za den. Při malé kladce to tlačí 0,35 a z 115kw je cca 150kw. Nemusí se nic upravovat a motory to ustojí uplně s přehledem dlouhodobě a spotřeba je skoro stejná, jednotka je od základu jakási samoučící a sama se upravuje takže se přizpůsobí. Výrobce tuhle možnost nabízel i u nového auta až v posledních letech.
Ale lidi samozřejmě davají vetší kladky a bežně se chodí na 170kw kde se davají větší vstřiky a pak i výš ale to už je jiná pohádka .
No chtěl jsem to mám to ale baví mě to!
Naposledy upravil(a) barts dne pon bře 20, 2023 10:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Hezky si hraješ.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No jakoby ale už sem přelexusovanej .Těším se na sraz nasát pořádně Subaru atmosféru
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No chtěl bych tu rozvinout diskusi. Do budoucna budu bohužel prodávat forejse ale budu měnit celej vozovej park a jako víkendovku WRX a na všechno ostatní outbacka.
Kolik by jste cca nahodili cenu? Ono na trhu moc nejsou takže porovnávat moc není s čím.
Rozepisovat to tu nebudu prostě S turbo v topu, koroze skoro nic, najeto 180 tis. Spousta Japan doplňků, nové disky, Keramický povlaky všude a investováno do všeho co bylo potřeba a výměna všeho co se zdálo už opotřebované. Jen sednout a jezdit na dlouhou dobu. Všude tuny vosku víceméně všude kam to šlo.
Kdyžtak viz. První stránka.
Já nějakou představu mám ale zatím jsem všechny auta prodal asi pod cenou, nebo lidi uchvátil můj popis že mi vždy došly písmena na bazosu v popisu a miliony fotek a opravdu láska k vozidlu .
Kolik by jste cca nahodili cenu? Ono na trhu moc nejsou takže porovnávat moc není s čím.
Rozepisovat to tu nebudu prostě S turbo v topu, koroze skoro nic, najeto 180 tis. Spousta Japan doplňků, nové disky, Keramický povlaky všude a investováno do všeho co bylo potřeba a výměna všeho co se zdálo už opotřebované. Jen sednout a jezdit na dlouhou dobu. Všude tuny vosku víceméně všude kam to šlo.
Kdyžtak viz. První stránka.
Já nějakou představu mám ale zatím jsem všechny auta prodal asi pod cenou, nebo lidi uchvátil můj popis že mi vždy došly písmena na bazosu v popisu a miliony fotek a opravdu láska k vozidlu .
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No to co chystáš moc racionální není, protože to, jak jsi to vymazalil, asi fakt docení málokdo. SF prostě dnešní optikou není moc atraktivní auto a když po něm někdo touží, tak je to kvůli vlastnostem a nízký ceně. Na ježdění po lese nebo po stavbách je super kosmetika celkem zbytečná věc a předvádět se s tím nikdo jezdit nebude. Buď budeš mít kliku a najde se nějaký fanda značky, který to aspoň částečně finančně docení, nebo ne a provaříš na tom kalhoty. Anebo ti zůstane :-) Sám jsem dost zvědavý, za kolik ho prodáš, ale kilo je podle mne optimistický strop i pokud by se našel ten racionálně uvažující fanda značky.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Škoda, že v něm neni plyn, že bych vyměnil SG
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Takový auto zabít plynem? No fuj.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Je mi jasný žě za něj nedostanu nějakou přehnanou raketu. Ale nejvíc si u toho auta cením minimum koroze protože sehnat starý auto 25 let co se ti nesype na lopatku není tak jednoduchý sehnat, kord Subaru. Hlavně všechno znamená vetšinou servis za desitky tisíc . Ale víš co sou tací co si to koupí z nostalgie že s tím jezdily před X lety jako třeba první auto .
A hlavně třeba co jsem viděl koupíš pěkný S turba třeba za 80-90 ale servisní historie prd. Koupíš a bude to porezlý a bude to chtít servis za 50. U mě víš že to bylo mrtě krát v servise a udělalo se na tom první poslední. Což u starýho auta nějakou historii oceníš. A hlavně dalších pár let nemusíš nic nutnýho dělat A víc než kosmetiky si cením hlavně toho stavu celkově.
Ale je mi jasný že oslovení zájemců bude velice malý.
Co se vymazlení týče, kdyby na to přišlo sundám si z toho pár věcí který pak prodám bokem za dost víc a hned z toho bude tuctovka. A já nebudu z toho nebudu smutnej.
Ale v pohodě, chtěl jsem diskusi tak diskutujem
Všechno to je o kupcích asi no...
A hlavně třeba co jsem viděl koupíš pěkný S turba třeba za 80-90 ale servisní historie prd. Koupíš a bude to porezlý a bude to chtít servis za 50. U mě víš že to bylo mrtě krát v servise a udělalo se na tom první poslední. Což u starýho auta nějakou historii oceníš. A hlavně dalších pár let nemusíš nic nutnýho dělat A víc než kosmetiky si cením hlavně toho stavu celkově.
Ale je mi jasný že oslovení zájemců bude velice malý.
Co se vymazlení týče, kdyby na to přišlo sundám si z toho pár věcí který pak prodám bokem za dost víc a hned z toho bude tuctovka. A já nebudu z toho nebudu smutnej.
Ale v pohodě, chtěl jsem diskusi tak diskutujem
Všechno to je o kupcích asi no...
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Přesněěě Bááárte, ty mě udivuješ, tebe to vyloženě musí bavit co? Takhle si docela během krátké chvíle vyšlechtit tak nádherně S- turbo a pak jí zas po dalším autě, mezitím vším se pustit do dalšího a pak asi taky pryč s ním Já bych ho už nedal z ruky, nicméně tohle je hodně velká hozená rukavice, kdopak jí asi zvedne? Jak psal tuhle Tapan, kdybych neměl své (dvě) auta tak jdu do něj bez váhaní a neřeším cenu +- nějaký desátek tisíc nahoru. Je to nádherné, totálně vymazlené auto s mimořádnou péči, v zřejmě skvělém vyjímečném stavu a s turbínoj hlavně
To se musí přeci ocenit tohleto
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak takhle si dokážu vyšlechit každý auto. Jinak, jo baví mě to. Vždyt dodělal jsem Sturbo a musel koupit něco dalšího (Lexus) na čem bych dělal . Hlavně 3 auta už jsou dost. Dvě akorát ale pro člověka co bydlí víceméně na sildišti. Jako mám garáž a jedno auto stojí v garáži a druhý před. Třeti na ulici ale to jezdí každý den takže to mě netrápí. Ale nemám prostory na to někam to auto zahodit na půl roku a Zdar. Hlavně to mi přijde líto. Auta taky musí jezdit.
No k věci zpátky. Nechci ho prodat ale co bych s ním dělal. Rézu bych si koupil tak či tak, akorát třeba o rok až dva později. Pak bych s ním jezdil už minimálně. Pak by stejně jedno hezký Subaru muselo stát venku, což by mě taky štvalo
Proděj mě časem bude štvát ale všichni mají takové auto u kterého si říkají že já sem ho prodal. Ted to má mega hodnotu , ale bez toho aniž by ho prodaly by se třeba neposunuly dál k jinýmu autu nebo si nemůžou dovolit vlastnit tolik aut.
Mě by ani nenapadlo někdy rézu vlastnit. No a je to pro mě splnitelné :D. Na každým srazu se vždycky mastím podívat na Imprezy. Byt'' většinou moje Sturbo je někde jediné ale proto ( jak jste zmiňovaly ) je to obyčejné auto které uplne v ničem nevyniká a lidi si ho tolik nešlechtí.
Ale proto jich tolik pěkných není! .
Je čas začít novou kapitolu a ukončit starou.
První ho třeba zkusím poslat možná asi za 125 a uvidíme ale jak říkám nespěchá to jakože vůbec.
Za dva roky a půl Forestrem projelo 130 tisíc :D . Někdy si říkám proč si ty částky píšu
No k věci zpátky. Nechci ho prodat ale co bych s ním dělal. Rézu bych si koupil tak či tak, akorát třeba o rok až dva později. Pak bych s ním jezdil už minimálně. Pak by stejně jedno hezký Subaru muselo stát venku, což by mě taky štvalo
Proděj mě časem bude štvát ale všichni mají takové auto u kterého si říkají že já sem ho prodal. Ted to má mega hodnotu , ale bez toho aniž by ho prodaly by se třeba neposunuly dál k jinýmu autu nebo si nemůžou dovolit vlastnit tolik aut.
Mě by ani nenapadlo někdy rézu vlastnit. No a je to pro mě splnitelné :D. Na každým srazu se vždycky mastím podívat na Imprezy. Byt'' většinou moje Sturbo je někde jediné ale proto ( jak jste zmiňovaly ) je to obyčejné auto které uplne v ničem nevyniká a lidi si ho tolik nešlechtí.
Ale proto jich tolik pěkných není! .
Je čas začít novou kapitolu a ukončit starou.
První ho třeba zkusím poslat možná asi za 125 a uvidíme ale jak říkám nespěchá to jakože vůbec.
Za dva roky a půl Forestrem projelo 130 tisíc :D . Někdy si říkám proč si ty částky píšu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No když jsem si udělal průzkum trhu tak na mobile.de je použitelný jen jedno S-turbo za 110 000 a v česku za 100 000 a to jen s podobným nájezdem. Ale historie prd a to že po koupi proinvestujete ještě další kilo a to stejně pořádně envíte jak je to s korozí.
U mě je všechno jasný což dává asi velkou výhodu ale chce to najít ideálního kupce. takže spíš cenu nastřelím a at si na inzerci klidně leží dlouho. Myslím že si cestu najde
To bych taky viděl jako jedinečný kus mého Forejse. Spíš celkem čumím že nikde moc nejsou. A taky sem si říkal jestli inzercí nezačít třeba na mobile.de
U mě je všechno jasný což dává asi velkou výhodu ale chce to najít ideálního kupce. takže spíš cenu nastřelím a at si na inzerci klidně leží dlouho. Myslím že si cestu najde
To bych taky viděl jako jedinečný kus mého Forejse. Spíš celkem čumím že nikde moc nejsou. A taky sem si říkal jestli inzercí nezačít třeba na mobile.de
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw