Bartovo Forester S-Turbo
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Heled dutiny vystrikej poradne vyjetym motorovym olejem a klidne i podvozek v mezerach ale kdyz rikam poradne tak poradne nejlepe aby to 2dny kypalo a pak mas jistotu ze to nezrezne ja to aplykuji co pul roku a na podvozku nic rezaveho
Odesláno z mého SM-G398FN pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G398FN pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester S-Turbo
To je zase rada.
Když je čas, dělat to co půl roku, nebylo by lepší použít vosky k tomu určený a třeba pak ani nemuset to dělat každej půlrok?
Když je čas, dělat to co půl roku, nebylo by lepší použít vosky k tomu určený a třeba pak ani nemuset to dělat každej půlrok?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
No jako byla by ta moznost jenze ja jezdim v pisku a v dalsim bordelu a ten podvozek dostava zabrat co chvilku nekde skrkam tak proto co pul roku
Odesláno z mého SM-G398FN pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G398FN pomocí Tapatalk
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Barte já tě úplně vidím, ty zážitky s turbínou náhodou jsi to pěkně popsal, ouplně vidím sebe
Nevím čím to máš stříkané a kdo ví jak a kdy, ty víš a píšeš víc...já jen, že to mám taky nějakou směsí, dnes se už používají jiné, ale to co používám můj kámoš je takové furt mírně měkké a lepivé, takže černota je nic neříkajíc pojem, i dinitrol je ostatně určitě i černý, nebo ne?
Nevím čím to máš stříkané a kdo ví jak a kdy, ty víš a píšeš víc...já jen, že to mám taky nějakou směsí, dnes se už používají jiné, ale to co používám můj kámoš je takové furt mírně měkké a lepivé, takže černota je nic neříkajíc pojem, i dinitrol je ostatně určitě i černý, nebo ne?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester S-Turbo
4941 je černej vosk, 4942 "zlatej"
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Černota je pojem všeříkající. To je dehonestující označení klasických bitumenů na bázi asfaltu, které stejně jako asfalt vytvrdnou a loupou se.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak dneska jsem se akorát pěkně naštval. Primárně jsem šel pošetřit rez kolme chybějící průchodky v místu na rezervu. TO bylo poho je to bohužel už celkem dost tak jsem obrousil co jsem mohl a ošetřím to a dám novou záslepku co mi přiletěla z Japanu. Težko říct jak dlouho to bez ní jezdilo.
Následně chci zavřít kufr a skoro jsem to zavřel a nějak se tomu nechtělo, otevřu kufr a vyletěla jedna vzpěra pěkne se svezla po laku
No čumím na to jako blázen a nějaký **** vůbec nevím proč tam nainstaloval vzpěry které tam absolutně nepatří s tím že zpizdil nějak vrchni uložení vzpěry a spodní vlastně taky není origo protože z toho uložení to nejde oddělat a musí se to odšroubovat i s tím uložením.
Absolutně nechápu proč.....
Naštěstí mi ještě neposlali spoiler z Dobřan. ( chtěl sem to nechat jako překvápko pro místní ) Jsem objevil v Dobřanech zadní spoiler v mojí barvě, tak jsem z toho byl štastněj.
Takl je ještě poprosím aby mi tam šouply ještě uchycení vzpěr.
Zítra letím někam do autodílů a koupím stříbrnou metlu se štetečkem na opravu škrábanců a rychle všechno zatřu. No výživné velice....
A aby toho nebylo málo zjistil jsem že nějak chybí zadní "výztuha pod nárazníkem" ( na foto z bývalého forestra obtáhnute červeně ). Po tomhle tam nemám ani památky.
Následně chci zavřít kufr a skoro jsem to zavřel a nějak se tomu nechtělo, otevřu kufr a vyletěla jedna vzpěra pěkne se svezla po laku
No čumím na to jako blázen a nějaký **** vůbec nevím proč tam nainstaloval vzpěry které tam absolutně nepatří s tím že zpizdil nějak vrchni uložení vzpěry a spodní vlastně taky není origo protože z toho uložení to nejde oddělat a musí se to odšroubovat i s tím uložením.
Absolutně nechápu proč.....
Naštěstí mi ještě neposlali spoiler z Dobřan. ( chtěl sem to nechat jako překvápko pro místní ) Jsem objevil v Dobřanech zadní spoiler v mojí barvě, tak jsem z toho byl štastněj.
Takl je ještě poprosím aby mi tam šouply ještě uchycení vzpěr.
Zítra letím někam do autodílů a koupím stříbrnou metlu se štetečkem na opravu škrábanců a rychle všechno zatřu. No výživné velice....
A aby toho nebylo málo zjistil jsem že nějak chybí zadní "výztuha pod nárazníkem" ( na foto z bývalého forestra obtáhnute červeně ). Po tomhle tam nemám ani památky.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ty uložení jsou ale originál....Japonci mají kulový čep napevno. Alespoň do roku 2005 to tak je....musí se to vyšroubovat celé... stává se to že v čepu prehnije jistící kroužek a pak vzpěra vylitne, což je asi i tvůj případ. M.
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Aha tak to mě fakt nenapadlo že je to takhle origo. No vylítl mě ten jistící "drátek". Jde to nějak nahradit?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Sehnat drátek stejnyho průměru, stočit přes kulatinu, zkrátit do potřebných rozměrů.....a pak to tam zkusit natlačit, ale na to bych nespolihal. Koupil bych nový a máš zase na desítky let pokoj. (Málokdo ty čepy maže, jak je vidno je to velká chyba)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak dnešní den jsem si hrál na dráteníka. Naštěstí sem měl celý den volno.
Práce pakárna taková prkotina .
Vyzkoušel jsem spousty všemožných drátů 09mm, 10mm, 14mm než jsem zjistil který padne. Zaleží to taky na stavu čepu jak je ohoblovaný. Problém byl v tom vnitřním "pojistném" kroužku kterýmu očividně nic nebylo ale prosět to nefungovalo jako pojistný .
Bohužel nic kulatého požadovaného rozměru po ruce nebylo takže točil jsem to ručně v kombinačkách nakonec rozměr drátku 14mm.
Sundal jsem si horní uložení na pětkách s čepem. Dal si do svěráku čep a "uložení čepu vzpěry" a prakticky to zalisoval svěrákem a drží to fest tak snad byla dnešní několikahodinová práce a 15x sundání vzpěry k nečemu . Zkusil jsem to násilím rozdělit a drží tak snad. držte bude.
Práce pakárna taková prkotina .
Vyzkoušel jsem spousty všemožných drátů 09mm, 10mm, 14mm než jsem zjistil který padne. Zaleží to taky na stavu čepu jak je ohoblovaný. Problém byl v tom vnitřním "pojistném" kroužku kterýmu očividně nic nebylo ale prosět to nefungovalo jako pojistný .
Bohužel nic kulatého požadovaného rozměru po ruce nebylo takže točil jsem to ručně v kombinačkách nakonec rozměr drátku 14mm.
Sundal jsem si horní uložení na pětkách s čepem. Dal si do svěráku čep a "uložení čepu vzpěry" a prakticky to zalisoval svěrákem a drží to fest tak snad byla dnešní několikahodinová práce a 15x sundání vzpěry k nečemu . Zkusil jsem to násilím rozdělit a drží tak snad. držte bude.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak i po takové práci to po pár zavření zase vypadlo každopádně jsem objednal origo vzpěru z vrakáče tak už to konečně funguje jak má. Vídím že časem objendám i druhou at mám klid a nebojím se kdy vystřelí druhá .
Dneska jsem předal spoiler na lakování tak už se teším až bude hotov. Z montáže už takovej strach nemám porotže ty šrouby co jsou ve spoileru jdou demontovat, takže si na místa usazení nalepím papírovou pásku. Dosadím si křídlo, obkreslím si na pásku jak má sedět. Do díry po šroubu vytlačím třeba kus tempery nebo něco, dosadím si to na místo jak to má pasovat, udelá mi to flek na šroub a ,mělo by to proběhnout hladce .
Příští týden na servis tak pak dám vedět
Dneska jsem předal spoiler na lakování tak už se teším až bude hotov. Z montáže už takovej strach nemám porotže ty šrouby co jsou ve spoileru jdou demontovat, takže si na místa usazení nalepím papírovou pásku. Dosadím si křídlo, obkreslím si na pásku jak má sedět. Do díry po šroubu vytlačím třeba kus tempery nebo něco, dosadím si to na místo jak to má pasovat, udelá mi to flek na šroub a ,mělo by to proběhnout hladce .
Příští týden na servis tak pak dám vedět
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak auto je u mechošů ve Fryčovicích a jsou to machři. Parádně tomu rozuměj a poraděj a vše vysvětlí a dělají to opravdu tak jak by se to dělat mělo což je paráda!
Auto tam aktuálně je a je to jako pandořina skříňka .
Chtělo se původně dělat rozvody, svíčky, všechny oleje, kontrola auta, kontrola ventilových vůlí, mrknutí na výfuk
No ke kontrole auto z ložisek jen pod stetoskopem malinko jde slyšet leve přední ložisko ale má to ještě čas.
Brzdy jsou takový makové. Přední mají sice novější desky a kotouče ale někdo zanedbal kontrolu vodítek a gumiček a u předních brzd nechodí na každé straně jeden váleček.
Zadní jsou kapitola sama o sobě tam to brzdí asi na 1/3 kotouče ale funguje to takže to nespěchá a udělá se to za rok před technickou.
Svíčky jsou na výměnu.
Výfuk fučel ve spoji od katíku k středovýmu v tom pružným spoji. Bohužel příruby to mají za sebou a jeden držák uhnil. Takže bud to spojit vlnovcem a nebo se možná někde najdou příruby ze starýho výfuku jinýho. Do budoucna půjde novej ale ted to chce aby to aspoň rok drželo .
Jak se rozdělaly rozvody tak za nima tekly všechny 4 gufera. Takže ty se musí taky vyměnit a přitom se modlit že neprasknou ty plastový kola na nich at se nemusej kupovat.
Kontrola ventilových vůli se asi odsouvá protože pod víkama ventilů je nacpanej červenej silikon tak se to nejspíš seřizovalo při 110 tis když to přijelo do ČR a že nějak extra hlučný nejsou
A nakonec výměna startéru
Ale aby to nebylo jenom neštěstí tak, motor prý jede krásně a s turbem táhne krásně odspodu plynule. Co se týče klepání tak za studena chvilečku písty a za tepla nejspíš taky ale hodně potichoučku nebo něco jiného. Ještě se to bude prošetřovat, ale klika to není.
Možná bude i nějaký foto z Fryčovic
edit: Tak jedno kolo u gufera prasklo protože bylo nějaký porezavělý a popraskaný, už z času předešlého a musí se objednat origo od Subaru. Nechávat to tam by byl risk na potkání motoru.
Auto tam aktuálně je a je to jako pandořina skříňka .
Chtělo se původně dělat rozvody, svíčky, všechny oleje, kontrola auta, kontrola ventilových vůlí, mrknutí na výfuk
No ke kontrole auto z ložisek jen pod stetoskopem malinko jde slyšet leve přední ložisko ale má to ještě čas.
Brzdy jsou takový makové. Přední mají sice novější desky a kotouče ale někdo zanedbal kontrolu vodítek a gumiček a u předních brzd nechodí na každé straně jeden váleček.
Zadní jsou kapitola sama o sobě tam to brzdí asi na 1/3 kotouče ale funguje to takže to nespěchá a udělá se to za rok před technickou.
Svíčky jsou na výměnu.
Výfuk fučel ve spoji od katíku k středovýmu v tom pružným spoji. Bohužel příruby to mají za sebou a jeden držák uhnil. Takže bud to spojit vlnovcem a nebo se možná někde najdou příruby ze starýho výfuku jinýho. Do budoucna půjde novej ale ted to chce aby to aspoň rok drželo .
Jak se rozdělaly rozvody tak za nima tekly všechny 4 gufera. Takže ty se musí taky vyměnit a přitom se modlit že neprasknou ty plastový kola na nich at se nemusej kupovat.
Kontrola ventilových vůli se asi odsouvá protože pod víkama ventilů je nacpanej červenej silikon tak se to nejspíš seřizovalo při 110 tis když to přijelo do ČR a že nějak extra hlučný nejsou
A nakonec výměna startéru
Ale aby to nebylo jenom neštěstí tak, motor prý jede krásně a s turbem táhne krásně odspodu plynule. Co se týče klepání tak za studena chvilečku písty a za tepla nejspíš taky ale hodně potichoučku nebo něco jiného. Ještě se to bude prošetřovat, ale klika to není.
Možná bude i nějaký foto z Fryčovic
edit: Tak jedno kolo u gufera prasklo protože bylo nějaký porezavělý a popraskaný, už z času předešlého a musí se objednat origo od Subaru. Nechávat to tam by byl risk na potkání motoru.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Foto
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14845
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Hmm, takový brzdiče jsem už někde viděl Ale jak se ukázalo, zachránit se dá asi úplně všechno. Každopádně ta spodní prachovka vypadá po smrti, řešil bych to co nejdříve.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12