Bartovo Forester S-Turbo
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14880
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bartovo Forester S-Turbo
A my jsme zrovna pryč, sakryš... Teda ne že bych měl co vystavovat, ale jel bych se kouknout, jaký to máte hezký
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Já tam budu nejspiš hlavně v sobotu. V neděli tam jako auto bude ale já asi ne, půjdu někam na vejlet asi . Už bych to znal asi nazpamět ten areál s autama.
U mě budou přípravy probíhat na mycím boxu někde v Praze. Po 300km po dálnci v tomhle období to bude na přední části vozu slušnej hřbitov hmyzáků .
Tak se potkáme třeba
U mě budou přípravy probíhat na mycím boxu někde v Praze. Po 300km po dálnci v tomhle období to bude na přední části vozu slušnej hřbitov hmyzáků .
Tak se potkáme třeba
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Honzíku tak tam hezky reprezentuj. My se jedeme o víkendu zprasit do Milovic.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ja bych tam chtel jet nejradeji v sobotu, ale nevim jak to bude s casem. Ale jedu v kazdem pripade. V Milovicich bych si to moc umazal.
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tome Kurec milovice hned bych jel tez kde se o tom bavite
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
Odesláno z mého M2103K19G pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Automobilky vozí auta na kamionech zabalené do strečové fólie, tak zkus na cestu zabalit co půjde a budeš mít polovinu práce. I když má být poměrně chladno, tak toho hmyzu asi moc nebude.
A když už se nakously ty víkendové plány, tak já pro změnu budu na Ecce Homo.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Ondro veřejně jsme se o tom nikde nebavili. Není to organizovaná akce.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Na ecce homo me uz nikdy nikdo nedostane, clovek to jede jako klobouk se zaseknutejma brzdama a pak mu stejně přijde fotka ze Šternberkazhor píše: Automobilky vozí auta na kamionech zabalené do strečové fólie, tak zkus na cestu zabalit co půjde a budeš mít polovinu práce. I když má být poměrně chladno, tak toho hmyzu asi moc nebude.
A když už se nakously ty víkendové plány, tak já pro změnu budu na Ecce Homo.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak to už si nejel po Ecce homo, ten radar je schovanej jinde, než kde je závodní trať. A taky mám z něj fotku, aji se závodním číslem, když jsem nechtěl čekat na svoz, a jel do servisu po silnici
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jo, vybavuju si, že je to nějak za... a dost mě to tenkrát namíchlo. Volant se klepal tak, div mi z rukou nevypad, takže jsem s tím jel jako s hnojem a přijde mi pokuta...
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Tak Legendy dobrý, cesta taky dobrá vlastně zpátky už moc ne ale k tomu se dostaneme níže
Organizace poněkud zmatečná, přístup od Subaru super , a viděl jsem Solteru Ale hodně lidí co zažilo legendy říkalo že ted už to bylo takový o ničem, víc stánku se žrádlem než aut, málo doprovodného programu a tak.
A ted k cestě zpátky.
Při jízdě do většího kopce po dálnici to ztratilo tah ale jen třeba na 2 sekundy pak se chytl lehce, pak pár sekund dobrý pak sem přidal víc a zase to ztratilo tah. Tohle se stalo ale jen 3x takhle „za sebou“. Bylo to na 5tku kolem 120km/h. No a po tomhle se po 20 sekundách rozsvítil check engine a po 5 sekundách zhasnul. Zastavil jsem na nejbližší benzíně a žádnej problém jsem neshledal.
A dalších 270km po dálnici žádnej probléma a to sem zkusil snad všechny jízdní styly. Nikdy se to nestalo.
Dva dny před tímhle problémem jsem jel 300km z toho 275km dálnice a žádnej problém. Mezitím se z autem nic nedělalo.
Možná ještě zkusím přiblížit situaci jestli to není třeba shoda 30náhod nebo špatná konstalace hnězd.
Vyrazil sem, jel jsem městem asi 4km pak i lehce po dálnici asi 10km kolem kila, jel sem z kopce i do kopce. Dával sem tomu i nedával. Měl sem půlku nádrže. Natankoval jsem do maximálně do plna na OMV. A popojel sem a zaparkoval, to u té stejné benzínky a kecal z borcem 10 minut. Auto stálo čumákem z kopce. A pak sem vyrazil z benziny a ten dálniční kopec byl hned asi 100m za výjezdem z benzínky. Tak nevím. Auto byla zahřáté i Olej. Olej je na horní hranici měrky. Tak nevím jestli rozkreslení detailu nějak pomůže.
Nevím co to mohlo být, jediné co mě napadá že to bylo něco ze spalováním když to ztratilo výkon. Ale zas nepoznám jestli jenom přestalo foukat turbo nebo motor přestal jet celej. Dle mého přestalo jen foukat turbo, protože motor pořád trochu jel.
Nemůže to být něčeho předzvěst? Co jsem s tím autem najel za dobu vlastnictví 6000 km nikdy jsem to nepotkal tenhle problém.
Organizace poněkud zmatečná, přístup od Subaru super , a viděl jsem Solteru Ale hodně lidí co zažilo legendy říkalo že ted už to bylo takový o ničem, víc stánku se žrádlem než aut, málo doprovodného programu a tak.
A ted k cestě zpátky.
Při jízdě do většího kopce po dálnici to ztratilo tah ale jen třeba na 2 sekundy pak se chytl lehce, pak pár sekund dobrý pak sem přidal víc a zase to ztratilo tah. Tohle se stalo ale jen 3x takhle „za sebou“. Bylo to na 5tku kolem 120km/h. No a po tomhle se po 20 sekundách rozsvítil check engine a po 5 sekundách zhasnul. Zastavil jsem na nejbližší benzíně a žádnej problém jsem neshledal.
A dalších 270km po dálnici žádnej probléma a to sem zkusil snad všechny jízdní styly. Nikdy se to nestalo.
Dva dny před tímhle problémem jsem jel 300km z toho 275km dálnice a žádnej problém. Mezitím se z autem nic nedělalo.
Možná ještě zkusím přiblížit situaci jestli to není třeba shoda 30náhod nebo špatná konstalace hnězd.
Vyrazil sem, jel jsem městem asi 4km pak i lehce po dálnici asi 10km kolem kila, jel sem z kopce i do kopce. Dával sem tomu i nedával. Měl sem půlku nádrže. Natankoval jsem do maximálně do plna na OMV. A popojel sem a zaparkoval, to u té stejné benzínky a kecal z borcem 10 minut. Auto stálo čumákem z kopce. A pak sem vyrazil z benziny a ten dálniční kopec byl hned asi 100m za výjezdem z benzínky. Tak nevím. Auto byla zahřáté i Olej. Olej je na horní hranici měrky. Tak nevím jestli rozkreslení detailu nějak pomůže.
Nevím co to mohlo být, jediné co mě napadá že to bylo něco ze spalováním když to ztratilo výkon. Ale zas nepoznám jestli jenom přestalo foukat turbo nebo motor přestal jet celej. Dle mého přestalo jen foukat turbo, protože motor pořád trochu jel.
Nemůže to být něčeho předzvěst? Co jsem s tím autem najel za dobu vlastnictví 6000 km nikdy jsem to nepotkal tenhle problém.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester S-Turbo
Jediný kuře, co může zhasnout za jízdy je lambda (a ta by měla blikat, pokud se dobře pamatuju, ale může to být jinak u starších aut). Ale i tak by měla být v logovaných chybách. Krátká ztáta tahu bude nejspíš otevření wastegate, to se občas za teplého počasí a potřeby velkého výkonu stává. Je to takové, jako bys ztratil tak 5-10% výkonu na kratičkou chvíli.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Bartovo Forester S-Turbo
ale při otevření westgate ti to pak nevyhodí hlášku "kuře" ne? kJeden klučina mi poradil přes self diagnosticku čtení histori chyb "ala spojení dvou černých konektorů pod volantem"
Divný mi přijde že se "kuře" rožlo až potom, ale né při tom.
Divný mi přijde že se "kuře" rožlo až potom, ale né při tom.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw