Moje první zkušenost se subaru
Re: Moje první zkušenost se subaru
Fakt nevím, čím se to lišilo. Ale dokupovat se ovládání nemusí. Dá se to říznout.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jo, a prostavit pájenýma drátama. Doufám, že mě to nečeká
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Moje první zkušenost se subaru
No ono záleží. Já to víc nezkoumal, ale v podstatě tím rádiem jde jenom informace o podsvětlení, která jde i po UARTu z jednotky klimatizace. Jako rejpat bych se v tom nechtěl. Ale raketová věda to taky nebude.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
Napajet dratek na plosnak mi prijde jednodussi, nez vymotavat roztrhanej remen z motoru... jen tak pro porovnani
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- zdenek675
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob říj 27, 2018 8:14 pm
- Jméno a příjmení: zdenek kozák
- Bydliště: zeleneč
Re: Moje první zkušenost se subaru
Ten řemen Vám roztrhal vodní kámen . Tak se nerouhej a pracuj.
Re: Moje první zkušenost se subaru
Tak kluci po delší době se ozývám, snad už brzy bude ženich a audi pujde do světa. Často tu čtu o seřízení ventilu? Motory tipu boxer neznám, ale vůle ventilů sem seřizoval naposledy na traktoru ze 70 let. Musí se to u boxera dělat každých třeba 50 tisc.km? Jináč koukal jsem i v realu, forester se mi líbí víc ale zase tak veliký není takže to nakonec vypadá na outback 2.5.. neni větší ale když už krabici tipu forester tak bych si představoval určitě větší auto. Takže zustanu u karoserie jakou jsem měl vždy, combi
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
Pokud to bude jezdit na lpg, tak mozna ano, na benzin to vydrzi podstatne dele. Outback jinak je vetsi nez forester. Vsechny ty auta generacne dost rostly, takze posledni forester uz ma rozmery starych outbacku, nicmene ve stejne generaci byl forester vzdycky o dost mensi.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje první zkušenost se subaru
spm: první a druhej Forester (tedy do 2008) byl výrazně menší, než Outback, protože to byla v podstatě Impreza na chůdách. Od 3. generace je sice Forester pořád kratší než Outback, ale objem úložných prostor dohání tím, že je to oteklá krabice
Vx1998: ventilový vůle se mají po 60 tkm kontrolovat (při provozu na LPG po 30 tkm). Seřízení je potřeba v podstatně delších intervalech, na benzín obvykle nejdřív kolem 200 tkm, na plyn to může být častěji. Mnoho lidí, co jezdí na benzín, to nemusí seřizovat nikdy.
Vx1998: ventilový vůle se mají po 60 tkm kontrolovat (při provozu na LPG po 30 tkm). Seřízení je potřeba v podstatně delších intervalech, na benzín obvykle nejdřív kolem 200 tkm, na plyn to může být častěji. Mnoho lidí, co jezdí na benzín, to nemusí seřizovat nikdy.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
No SHcko objemove vetsi, nez treba BH teda neni, pokud se nepocita objem pod podvozkem nebo takneco ten kufr na nem je vylozene k smichu a ikdyz jsem ho nacpal az po strop, tak jsem tam porad dostal tak polovinu veci proti BH. I v SJ je ten kufr porad papirove o trosku mensi, byt to auto uz je sirsi a na delce mu chybi par centimetru.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jinak u benzínových Honda motorů, třeba 2.4 /148 kW se taky stelujou vůle....
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jak který motory. Starší SOHC měly kontrolu s případným seřízením po 100 000 km. DOHC, třeba 3.0R, tam se seřizuje pomocí podložek a tam ani interval uvedenej není. Asi se počítá, že se to bude kontrolovat s výměnou těsnění pod hlavama.
Na LPG se doporučuje interval 3-4x zkrátit.
Na LPG se doporučuje interval 3-4x zkrátit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jakoze uz kazdejch 50.000km?HonzaCZ píše:Asi se počítá, že se to bude kontrolovat s výměnou těsnění pod hlavama.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jj, pak už asi jo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Moje první zkušenost se subaru
Jsem na 90% rozhodlý pro outback kolem roku 2001 cca, 2.5 121kw bez LPG a klidně i automat.
Takže mě tam ventily čekají, déláte si to většinou sami, je k tomu normalní přístup tak aby to průměrný Český kutil co si na octavce vymění brzdy, pružiny čepy zvladl také? diky nejvíce mě děsí audio, teď sednu samo se spojí bluetooth s autem a hraju bezdratově. S tím si budu muset ještě pohrát
Takže mě tam ventily čekají, déláte si to většinou sami, je k tomu normalní přístup tak aby to průměrný Český kutil co si na octavce vymění brzdy, pružiny čepy zvladl také? diky nejvíce mě děsí audio, teď sednu samo se spojí bluetooth s autem a hraju bezdratově. S tím si budu muset ještě pohrát
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
Kolem roku 2001 je to vsechno 115kW, ty vykonnejsi verze zacinaji od 2003 vyse (a vetsinou strasne zerou olej)
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk