Moje první zkušenost se subaru
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Moje první zkušenost se subaru
jo jo to je pravda , ale vyjímečně je i chválím , ale vyjímečně prostě mají své výhody i nevýhody jako každá značka, já nutně potřebuju solidní 4x4 s větším kufrem, co umí i trochu terén a zároveň aby to jelo normálně i na normálních cestách a takových aut moc není...
ještě navíc chci aby mě provoz moc nestál, takže bohužel nemůžu nějaký offroad , myslím tím servis i phm (chci nutně LPG) a to už je úplně vražedná kombinace
takže jsem si sečetl plusy a mínusy a mám subaru, no a sice to trvalo , ale už jsem si i zvykl
mám forestra a outbecka a najednu stranu jsou to opravdu hodně univerzální auta a na druhou stranu zas nevynikají v ničem, ale splňují mé zásadní požadavky a já jim za to odpouštím jejich nedostatky, kterých teda není málo
- zdenek675
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob říj 27, 2018 8:14 pm
- Jméno a příjmení: zdenek kozák
- Bydliště: zeleneč
Re: Moje první zkušenost se subaru
Tak ho pozvěte na sraz kde je dost aut a lidí co o tom něco vědí a hned přehled
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20639
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje první zkušenost se subaru
To ho nemusí nikdo zvát, to se stačí přihlásit
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Moje první zkušenost se subaru
Spatny napad to neni. Tolik Subaru s ukecanyma majitelama na jednom fleku hned tak nepotka.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
To s těma dílama mě u GordiKa vždycky baví Zvlášť když vezmu, jak jsem na BHčko tenhle týden dovezl už asi 2. sedu náhradních světel, když jsem za pětikilo sehnal obě přední ve stavu skoro nových Uznávám, že ne každého baví sbírat náhradní díly a sedí u internetu 24/7, aby po tom skákal... ale na druhou stranu taky na ty běžný auta to za tuhle cenu sehnat prakticky nejde, protože je příliš lidí, kteří po tom skočí i za násobek Jako nemůžu říct, že by mě na tom autě vůbec nic netrápilo, ale zrovna s dostupností dílů jsem ten problém nikdy neměl
- zdenek675
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob říj 27, 2018 8:14 pm
- Jméno a příjmení: zdenek kozák
- Bydliště: zeleneč
Re: Moje první zkušenost se subaru
Sraz se uskuteční druhý zářijový víkend, 10.-12.9.
Po dvou letech se vrátíme na Mostecko, do skiareálu Klíny, kde budeme jíst, pít a spát a kluci z Offroad Safari ukážou další nedoceněná místa naší země. Tentokrát by to mělo být Krušnohoří.
Po dvou letech se vrátíme na Mostecko, do skiareálu Klíny, kde budeme jíst, pít a spát a kluci z Offroad Safari ukážou další nedoceněná místa naší země. Tentokrát by to mělo být Krušnohoří.
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Moje první zkušenost se subaru
Přidám svou trochu do diskuze
Byl jsem na tom +- jako ty, majitel koncernu (předtím teda taky alfa,citroen, opel) co chtěl zkusit něco jiného. Outback BP (2005) jsem si vyhlédl už dřív jen jsem sbíral odvahu a hltal místní forum než jsem se dokopal jednoho koupit. S pomocí zdejšího osazensta samozřejmě
Koncern je pořád v rodině takže mohu porovnávat a hodnotit.
Za pět subaru nejezdí, mam to v plynu protože jsem věděl, že bude jezdit a provoz na benzin by pro mě
Nebyl úplně ekonomickej (2.5 121kw). Nejede to jako 1.9tdi protože prostě turbo nefoukne . Díly jsme na to zatím řešil minimálně a vše jsem sehnal.
Běžnou údržbu mi vždycky zvládl udělat mechanik co opravuje všechno.
Párkrát jsem si říkal jestli to auto vlastně potřebuju když by posloužila stejně nějaká libovolná ojetina za podobný peníz a nežrala by možná tolik plynu ani benzinu ani oleje Jo potřebuju!!! baví
mě v tom jezdit, baví mě zdejší komunita a mam to auto prostě rád
Subaru má svoje mouchy, ale prostupem času je přestaneš vnímat a budeš si užívat jízdu polem
Nepolem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Byl jsem na tom +- jako ty, majitel koncernu (předtím teda taky alfa,citroen, opel) co chtěl zkusit něco jiného. Outback BP (2005) jsem si vyhlédl už dřív jen jsem sbíral odvahu a hltal místní forum než jsem se dokopal jednoho koupit. S pomocí zdejšího osazensta samozřejmě
Koncern je pořád v rodině takže mohu porovnávat a hodnotit.
Za pět subaru nejezdí, mam to v plynu protože jsem věděl, že bude jezdit a provoz na benzin by pro mě
Nebyl úplně ekonomickej (2.5 121kw). Nejede to jako 1.9tdi protože prostě turbo nefoukne . Díly jsme na to zatím řešil minimálně a vše jsem sehnal.
Běžnou údržbu mi vždycky zvládl udělat mechanik co opravuje všechno.
Párkrát jsem si říkal jestli to auto vlastně potřebuju když by posloužila stejně nějaká libovolná ojetina za podobný peníz a nežrala by možná tolik plynu ani benzinu ani oleje Jo potřebuju!!! baví
mě v tom jezdit, baví mě zdejší komunita a mam to auto prostě rád
Subaru má svoje mouchy, ale prostupem času je přestaneš vnímat a budeš si užívat jízdu polem
Nepolem
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje první zkušenost se subaru
Už se tu několikrát objevil takový nešvar, píšete, že to nejede jako 1.9 TDI...tak já teda to srovnání mám taky, ono jak to píšete, tak to vyznívá, že si vás to TDI namaže na chleba. On se ten motor samozřejmě chová jinak, ale když si člověk zvkyne, že nesedí v dehtu, ale v točivé japonské atmosféře, prolomí nějaký vnitřní blok a naučí se občas podívat aspoň ke 4000 ot/min. a v případě potřeby klidně i výš, tak zjistí, že to taky jede, a moc hezky
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Moje první zkušenost se subaru
Tak jasně já to nemyslel nějak špatně.. jezdím obojím a je to o tom pocitu když na to šlápneš U tdi turbo foukne a jedeš, u subaru je to zrychlení citelně pomalejší a jo když si podřadím a vytočím tak to jede taky. Pouze pocitově to tdičko prostě ,,vystřelí” rychleji..Tapan píše:Už se tu několikrát objevil takový nešvar, píšete, že to nejede jako 1.9 TDI...tak já teda to srovnání mám taky, ono jak to píšete, tak to vyznívá, že si vás to TDI namaže na chleba. On se ten motor samozřejmě chová jinak, ale když si člověk zvkyne, že nesedí v dehtu, ale v točivé japonské atmosféře, prolomí nějaký vnitřní blok a naučí se občas podívat aspoň ke 4000 ot/min. a v případě potřeby klidně i výš, tak zjistí, že to taky jede, a moc hezky
Sent from my iPhone using Tapatalk
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Moje první zkušenost se subaru
Tak jasně já to nemyslel nějak špatně.. jezdím obojím a je to o tom pocitu když na to šlápneš U tdi turbo foukne a jedeš, u subaru je to zrychlení citelně pomalejší a jo když si podřadím a vytočím tak to jede taky. Pouze pocitově to tdičko prostě ,,vystřelí” rychleji..Tapan píše:Už se tu několikrát objevil takový nešvar, píšete, že to nejede jako 1.9 TDI...tak já teda to srovnání mám taky, ono jak to píšete, tak to vyznívá, že si vás to TDI namaže na chleba. On se ten motor samozřejmě chová jinak, ale když si člověk zvkyne, že nesedí v dehtu, ale v točivé japonské atmosféře, prolomí nějaký vnitřní blok a naučí se občas podívat aspoň ke 4000 ot/min. a v případě potřeby klidně i výš, tak zjistí, že to taky jede, a moc hezky
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Moje první zkušenost se subaru
Nevim jak co cítíte, ale prakticky 85 kW impreza vystřelila z místa bezmála 2x rychleji než scout 1,9 tdi a v klidu mu ujede. Ten boxer se musí točit, je na to stavěnej. Prostě tam kde tdi umírá, subaru ožívá. Diesel je plochej a nudnej. U benzínu jen musíte pracovat s plynem jinak, pak to je zábava. Do 3 tisíc se nic neděje a je to lemra líná, ale musíte se podívat k 6 tisícům a to dělá ty rohlíky.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Moje první zkušenost se subaru
jo dělá to pak rohlíky hlavně pompařům a servisákům chtěl bych vidět jak někdo jezdí stabilně od 4000 otaček výš aby to jezdilo aspoň trochu svižně jasně chvíli jo, je to zabava je to fajn , ale běžně takhle jezdit může jen dost velký magor ja naštěstí závodník nejsem a nepotřebuju kromě předjížděni auto nějak extra točit, ale že by byla nějaká super zábava točit třeba atmosféru 92kw nebo 115kw to alespoň mě vůbec nepřijde, že by to pak nějak extra jelo mi taky nepřijde, ano je to lepší, to je pravda, turbomotory u subaru by mohly být zábavné to asi jo....
ono to chce občas projet se něčím opravdu svižným aby měl člověk srovnání a byl v obraze jak dneska jezdí svižné auta
minulý týden jsme jeji skoro přes celou republiku se známýma na dovču, kamarád jel s 1,6tdi octavkou a jel dost svižně teda, ja jel outbackem 2,5 automat, abych nedělal ostudu a nebrzdil cestu tak jsem se ho držel , výsledek byl ,že jsem měl co dělat a musel jsem na to dost šlapat, má spotřeba cca 15 litrů naštěstí LPG, on cca 6 nafty , zpět jsme jeji každý sám , já jel téměř dle pravidel, max do 10km nad povolené rychlosti , spotřeba cca 10 lpg takže asi tak, ale být to v zimě na sněhu byl bych zase králem já
ono to chce občas projet se něčím opravdu svižným aby měl člověk srovnání a byl v obraze jak dneska jezdí svižné auta
minulý týden jsme jeji skoro přes celou republiku se známýma na dovču, kamarád jel s 1,6tdi octavkou a jel dost svižně teda, ja jel outbackem 2,5 automat, abych nedělal ostudu a nebrzdil cestu tak jsem se ho držel , výsledek byl ,že jsem měl co dělat a musel jsem na to dost šlapat, má spotřeba cca 15 litrů naštěstí LPG, on cca 6 nafty , zpět jsme jeji každý sám , já jel téměř dle pravidel, max do 10km nad povolené rychlosti , spotřeba cca 10 lpg takže asi tak, ale být to v zimě na sněhu byl bych zase králem já
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje první zkušenost se subaru
Já nevím co s těma dehtama a podobně furt máte 2.5 jsem teda nikdy neřídil, asi to zdechlé bude, zvlášť s automatem... Ale ta domácí 1.9 TDI má stejný výkon, co měly ty 1.6ky, které přišly potom a to je teda lemra líná nejezdící... jasně, ono to má max krouťák někde v 1800rpm, takže když člověk neumí vzít do ruky ten fofrklacek a sešlápne plyn k podlaze, tak má pocit kdo ví jak to nejede... jenže to kdo ví jak nejede asi půl sekundy a pak to úplně zdechne Takže ano, tu první půl sekundu to má asi i před H6 náskok, než si v ní automat uvědomí, co má dělat
A běžný ježdění nevim - pokud jedu normálně, tak to v těch normálních otáčkách funguje. Naopak nechci aby mi to za každou zatáčkou zlomilo vaz, takže tady fakt nechápu, co je u běžný jízdy za výhodu to, že to auto sebou trhne při každym přidání plynu. Pokud předjíždím, tak to stejně vždycky točím k červenýmu, ve finále i u tý nafty. A pokud teda potřebuju zrychlit někde za zatáčkou, křižovatkou a trochu víc, tak to holt trochu víc vytočím, chvilku, než dosáhnu té rychlosti, co chci a zařadím zpátku nahoru. Nemusim tam mít ty 4000rpm přece celejch 50km, když mi tam stačí chvíli při tý akceleraci.
A běžný ježdění nevim - pokud jedu normálně, tak to v těch normálních otáčkách funguje. Naopak nechci aby mi to za každou zatáčkou zlomilo vaz, takže tady fakt nechápu, co je u běžný jízdy za výhodu to, že to auto sebou trhne při každym přidání plynu. Pokud předjíždím, tak to stejně vždycky točím k červenýmu, ve finále i u tý nafty. A pokud teda potřebuju zrychlit někde za zatáčkou, křižovatkou a trochu víc, tak to holt trochu víc vytočím, chvilku, než dosáhnu té rychlosti, co chci a zařadím zpátku nahoru. Nemusim tam mít ty 4000rpm přece celejch 50km, když mi tam stačí chvíli při tý akceleraci.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje první zkušenost se subaru
Přesně to jsem Petrovi chtěl napsat. I když to točím a jedu svižně, tak tam stejně nemám těch 4000+ ot. víc než pár procent z doby jízdy. Když se to netočí za studena a poslední třeba 3 minuty jízdy se zvolní, nevidím důvod, proč by to motoru mělo vadit.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12