Tekutý krtek ala louh sodný je sviňa.zhor píše:Teploty jsou tam normální a chemie běžná koupelna, nevím o ničem agresivním. Hnije to kolem těsnění, mám v merku to nahradit nerezem od Hansgrohe, tak snad to bude ok.
Chlazení 4. válce pro EJ motory
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Musím koiknout na lego EJ253 s automatem, jak je to udělané. Ale proč to subaru ignoruje?
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Tam se krtek nepoužívá, maximálně tam jsou jsou vlasy, tak se vyčistí ten sifon manuálně, jinak je tam odtok dobrej. IMHO to rezne ve stojate vodě sifonu.suubaru píše: Tekutý krtek ala louh sodný je sviňa.
Ale zpátky k tématu. Dělal jsem malej průzkum. Pro mosaz uvádí teploty -20°C až +100°C, někdo +110°C, což mi přijde takový hraniční, pro vodu tesně u hlavy. Plast jsem koukal, tam je to trošku lepší, -30°C až +120 nebo 140°C, to by celkem šlo. Nylon byl od -65°C do +250°C. Nerez jsem moc nenašel, to se evidentně moc nedělá. Tak uvažuju nad tím nylonem. Matty, Dušane to tvoje téčko je z čeho?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Bych se kouknul na nějaký matroš ze solární techniky nebo topenařinu. Měď musí být ok. V kapalině je dost antikorozních solí.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Stando jakej má být průměr trubek u toho téčka ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Jsou tam 3/8 palcovy hadice(9,5mm), nebo taky 10mm by melo byt ok. To je vnitrni prumer hadic.
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- matty
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 474
- Registrován: stř kvě 14, 2014 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Martin Kopecky
- Bydliště: Jičín
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Tady ta je z plastu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
A co tam dát prostě 3/8 mosazný vodařský téčko se vzduchovými hadicovými koncovkami ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Jak jsem psal, tak mosaz nedoporučují moc nad 100°C, že pak už měkne, a když to bude stažený sponkama, tak by se to mohlo deformovat. To bych radši zkusil ten nylon.
Bude to těsně u hlavy, v motorovým prostoru, tak se mi moc nechce experimentovat s tím, jestli mosaz vydrží nebo ne. Navíc to bude celkem blbě přístupný (ve smyslu že se musí pod auto, takže kdyby se to podělalo, tak by byla mrdačka to nějak provizorně opravit někde na silnici), takže bych to chtěl udělat co nejrobustnější, tak aby se na to nemuselo více šahat a stresovat se, jestli to vydrží nebo ne.
matty: díky za info
Bude to těsně u hlavy, v motorovým prostoru, tak se mi moc nechce experimentovat s tím, jestli mosaz vydrží nebo ne. Navíc to bude celkem blbě přístupný (ve smyslu že se musí pod auto, takže kdyby se to podělalo, tak by byla mrdačka to nějak provizorně opravit někde na silnici), takže bych to chtěl udělat co nejrobustnější, tak aby se na to nemuselo více šahat a stresovat se, jestli to vydrží nebo ne.
matty: díky za info
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20688
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Když si koupíš nerezovou trubku, tak tady určitě někoho seženeš, kdo ti z ní dokáže udělat těčko. Jsou tady lasery, soustruhy i Tigy
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
A tak zase není cílem, aby to stálo majland a dělala se zakázková výroba. Určitě na to budou nějaké hotové výrobky, zas takový atyp to není. Psal mi Matty, že koupil tu svoji sadu, tak jsme se rozhodli založit vlákno trošku dřív. A já jsem se nedostal ve své realizaci tak daleko, takže se tu s váma dělím o svoje myšlenkové pochody. Zas tak na to nespěchám, teď stejně nejezdím, auto je stejně rozebrané (dobrovolně, ne že bych musel) a do srazu to snad seskládám a vyřeším. Jinak bych přijel taky bez Subaru, a to už by tam nebylo skoro žádné Subaru na srazu
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20688
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Proto jsem to psal, protože jsem myslel, že to nemusí být zítra.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Stando vodařský téčko tu teplotu udrží vždycky. Vždyť se to používá na topení a tam to musí být s rezervou. Toho bych se opravdu nebál.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
No nevim, v topeni ma voda 70 - 80°C, takze tam je rezerva.
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49285
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chlazení 4. válce pro EJ motory
Nikoliv. Topenářský materiál je dimezovaný tak, aby udržel i přetopený kotel na tuhá paliva. Taky to nemá úplně tenkou stěnu. Fakt bych se toho nebál.
Snad se všimne Seatik a potvrdí mojí domněnku.
Snad se všimne Seatik a potvrdí mojí domněnku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97