Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zvuk
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Napadla mě šílená věc, máme tu za vsí krásný rovný kopec ), nový asfalt, rozjezdu to bez motoru a na těch 300 m třeba něco uslyším, ten zvuk je slyšet i při menších rychlostech, není tedy třeba větší rychlost, maximálně skončím v rybníku, takže to bude odbahnění, vysušení ....
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1125
- Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Mira Decky
- Bydliště: Valašské Meziříčí
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Já takhle diagnostikoval ten urvaný neurvaný držák středního dílu výfuku.
Ale to se postupně zhoršilo tak, že stačilo "prošlápnutí plynu" ten pohyb motoru to rozdrnčel.
Hlavne opatrně, lepší drnčet než šrotovat.
Ale to se postupně zhoršilo tak, že stačilo "prošlápnutí plynu" ten pohyb motoru to rozdrnčel.
Hlavne opatrně, lepší drnčet než šrotovat.
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Jestli stačí přibrzdit fakt jen malinko, tedy jen se trochu napne pohonný ústrojí, ale ještě to není takový zpomalení, aby se hejbaly věci směrem vpřed, mohlo by to být i něco kolem pohonu, třeba poloosy?
Jestli je potřeba zabrzdit víc (ať už motorem nebo brzdami) tak, aby se nějaká hmotnost trochu přesunula, tak bych tedy tipoval taky něco kolem "volných dílů" zespodu, tedy výfuk, stínící plechy, ...
Jestli je potřeba zabrzdit víc (ať už motorem nebo brzdami) tak, aby se nějaká hmotnost trochu přesunula, tak bych tedy tipoval taky něco kolem "volných dílů" zespodu, tedy výfuk, stínící plechy, ...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Tak když to nejsou silentbloky, tak taky tipuju vejfuk. Je jasný, že když to reaguje na dopředný pohyb ústrojí při brzdění, že to musí bejt něco, co se hejbe dopředu/dozadu. Motor, převodovka, ale taky vejfuk. O něco to klepe. Může to bejt klepání o stínící plech nad vejfukem, může to bejt štrejchání krycího plechu o kardan. Prostě něco takovýho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Jen blbni. Tak hlavně jednu ruku hned na klíček a nohu na brzdu...Vencamp píše:Napadla mě šílená věc, máme tu za vsí krásný rovný kopec ), nový asfalt, rozjezdu to bez motoru a na těch 300 m třeba něco uslyším, ten zvuk je slyšet i při menších rychlostech, není tedy třeba větší rychlost, maximálně skončím v rybníku, takže to bude odbahnění, vysušení ....
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Jenom doplním k jízdě bez motoru, neni ani potřeba startovat, je potřeba, aby se točil motor a vytvářel v sání podtlak (tedy u klasického podtlakového posilovače brzd, který je spojen se sáním samozřejmě, neberu teď v potaz turbomotory co mají vývěvu nebo si podtlak vytváří jinak).
Takže teoreticky stačí mít připravenou zařazenou rychlost a jen pustit spojku. Jako bonus i brzdíš motorem. Tím, že se hýbe, saje, v sání je podtlak a posilovač posiluje. Posilovač řízení (hydraulický) vlastně taky, protože se točí čerpadlo. A motor se maže, protože olejový čerpadlo je obvykle nějak spojený s klikovkou/rozvody To spíš pro případ, že člověk potřebuje hejbat s autem, co nenastartuje, nebo mu prostě motor neběží, třeba když se táhne a tak. Prej stačí zařadit klidně i za 5 (nejvyšší stupeň), aby nevytvářel odpor, ale motor se aspoň minimálně točil.
Takže teoreticky stačí mít připravenou zařazenou rychlost a jen pustit spojku. Jako bonus i brzdíš motorem. Tím, že se hýbe, saje, v sání je podtlak a posilovač posiluje. Posilovač řízení (hydraulický) vlastně taky, protože se točí čerpadlo. A motor se maže, protože olejový čerpadlo je obvykle nějak spojený s klikovkou/rozvody To spíš pro případ, že člověk potřebuje hejbat s autem, co nenastartuje, nebo mu prostě motor neběží, třeba když se táhne a tak. Prej stačí zařadit klidně i za 5 (nejvyšší stupeň), aby nevytvářel odpor, ale motor se aspoň minimálně točil.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Něco podobného mě dělal výfuk, taky jsem se s tím chvíli natrápil. U mě se klepal zadní tlumič o část tažného, přitom vše origo, možná se lauf trochu časem posunul, vytahanější závěsy...máš tažné? Ale může to být lauf opravdu kdekoliv. Jakože to není jisté a může to být něco jiného
Dělalo to dost pekelné zvuky, industriální, taky jsem myslel na bůhví co, na vše možné.
Dělalo to dost pekelné zvuky, industriální, taky jsem myslel na bůhví co, na vše možné.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Čau, tak dnes jsem zvedl Forestera na zvedáku, nastartoval, zařadil pětku a šel jsem pod auto, ten zvuk jde z převodovky, úplně ze zadní části, tam co vede hřídel na zadní kola, teď nevím zda to nemůže být ložisko, ale stačí malinko sešlápnout brzdu a ten zvuk je pryč. Takže mě asi čeká repase převodovky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
No tak když šlápneš na brzdu, tak to vadný ložisko zastavíš, nemýlím-li se ? Takže to může být ložisko na výstupu převodovky. Kolik to má najeto ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Najeto má 196 tisíc. Musí se asi udělat repase celé převodovky?
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Taky bych řekl ložisko, možná jen to výstupní na kardan...
Já třeba řešil na předchozím legu ložiska hřídele transferu, na 1 ložisku byl na 2 soudečcích miniaturní otěr a už to bylo hlučné. Ale tím, že to je transferová hřídel, tak symptomy byly jiné - hluk bez závislosti na zatížení, jenom na rychlosti a teplotě oleje.
Mrkni:
viewtopic.php?f=5&t=397&start=60#p420683
Já třeba řešil na předchozím legu ložiska hřídele transferu, na 1 ložisku byl na 2 soudečcích miniaturní otěr a už to bylo hlučné. Ale tím, že to je transferová hřídel, tak symptomy byly jiné - hluk bez závislosti na zatížení, jenom na rychlosti a teplotě oleje.
Mrkni:
viewtopic.php?f=5&t=397&start=60#p420683
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Kdyz mas auto na zdvizi nastartovany se zarazenou rychlosti, tak zkus fosnou zastavovat jednotlivy kola. Tipnul bych si, ze u pravyho zadniho zvuk zmizi. Pak je to jasne lozisko zadniho kola.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zv
Jestli je potřeba měnit ložiska kolem středovýho diffu, jestli to je stejně jako u mýho, tak to je akce co se dá zvládnout před barákem s nějakým základnim vybavením. Ty ložiska tam jsou 3 a víceméně každý stálo asi litr, origo Subaru samozřejmě. Co jsem teda nedělal bylo, že bych měřil nějaký vůle a případně podložkoval, prostě jsem jen dal nový. To bylo stejně jen preventivně, měnila se hlavně viskóza. Největší problém byl akorát nalisovat nový ložiska, protože nemam lis, jen trubku vhodného průměru a velký kladivoVencamp píše:Najeto má 196 tisíc. Musí se asi udělat repase celé převodovky?
Více zde viewtopic.php?f=39&t=9188&start=285#p521116
Takže bude záležet, jestli to jsou fakt jen ty výstupní ložiska. Na mym Foresteru to ukazuje ke 400, tedy dvakrát víc a převodovce nic není. Samozřejmě netušim, co s tim kdo dělal přede mnou (krom RadkaN kterej to tu dokumentoval ) a jestli to je původní převodovka nebo ne.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neiden.zvuk - vyřešeno
Problém vyřešen, jednalo se o 4xložiska v mezi-diferenciálu plus hlavní ložisko na kardanu, takže celkem výměna 5x ložisko. Forester je teď tichý jako nové auto Mám ještě jeden menší problém, při nastartování mi hučí nějaký ventilátor vedle motoru cca.3-4min., nad baterkou, prej se tam mají promazat ložiska, jde to asi rozebrat. Nemáte s tímto někdo zkušenost, jak postupovat. Předem Dík.
Re: Forester 2.0 116kW LPG r.v.2007 - neidentifikovatelný zvuk
Tady máš odkaz na návod viewtopic.php?f=70&t=5867
ale jestli tě trápí jen zvuk, tak bych se do toho nehrabal :D
Jinak odložím si tu při té příležitosti dotaz, vypadá to, že mám úplně stejný problém (hluk ze zadní části převodovky), s tím rozdílem, že mám automat... dokážete mi někdo poradit servis, kde by mi udělali repas?
ale jestli tě trápí jen zvuk, tak bych se do toho nehrabal :D
Jinak odložím si tu při té příležitosti dotaz, vypadá to, že mám úplně stejný problém (hluk ze zadní části převodovky), s tím rozdílem, že mám automat... dokážete mi někdo poradit servis, kde by mi udělali repas?
Forester SG 2006 2.0X