No, za ten týden, co jsme vypozorovali:
- oproti Levorgu je to zdechlé, oproti ostatnímu provozu je to pořád dynamičtější než většina z dnešního provozu...
- víc prostoru vpředu - nedosáhnu tak snadno na nohu ženy
- je trochu větší, tak se mi s ním hůř parkovalo, ale to je o zvyku
+ víc prostoru vzadu, mezi dětské sedačky jsem si dozadu celkem pohodlně sednul, navíc toho místa na nohy!
+ do Outbacku se nastupuje, do Levorgu se zapadává
+ z Outbacku se vystupuje/vypadává, z Levorga se souká
+ dá se výškově nastavit sedadlo spolujezdce (pevné nastavení v Levorgu ženě nevyhovuje, blbě se jí tam sedí, a když jsem tam teď jel já, tak mi ta poloha taky nebyla úplně příjemná)
+ při nakládání dětí jsme se ani jednou nepraštili do hlavy, mnohem lépe se nám děti usazovaly a zapínaly pásem...
+ je výrazně komfortnější, kde v Levorgu poskakuju a trpí záda, tam jsem v Outbacku proplul jako na obláčku
+ Outback neškrtá spodkem o každý obrubník, ty vyšší betonové příčné prahy, zvládne případně i trochu offroad... Levorg je proklatě nízko...
± Spotřeba stejná.
± Výhled z vozu steně dobrý, z Outbacku je možná víc vidět přes menší auta.
Evidentně stárnu, mám trochu problémy se zády a nastupování do auta pro mě začíná být jeden ze stěžejních parametrů, zrychlení naopak už asi ani nemusí být takové. Občas mi Levorga nakopne turbo, když ani nechci nějak moc dynamicky zrychlovat... To jsem u Outbacka nezažil (jasně, nemá turbo...), tam je všechno tak příjemně bez kopanců (zase ta záda).
Levorg
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Levorg
Měl jsem Levorga 2018 v užívání cca 3 týdny právě místo mého Outbacka BS. Strašně se mi vždycky líbil, ale prostě mi to nesedlo. Na okreskový ježdění to bylo fajn, fakt mě to bavilo, ale prodleva turba a celkový dojem z motoru, když jsem chtěl předjet apod., tak to byla slabota. To prostě Otb se rozhýbe snad rychleji a pak táhne. Je to můj subjektivní názor, ale asi i z důvodu velkého očekávání jsem z Levorga byl vlastně docela zklamaný.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg
Já jsem byl z Ovce s DSG zvyknutý si před předjížděním ručně podřadit, takže to s Levorgem dělám stejně, případně si to přepnu do Sport režimu a tam to pak jede líp.
Ale většinou jedu někam s rodinou, tak to jedu 100% bezpečně a předjíždím jen ty, co mě serou fakt hodně, a pak zase hned zvolním a mám pocit, že to auto je zklamané, že nejdeme točit do 6000 rpm, řadit v omezovači a vrhat se nadšeně do zatáček... Ono to bude tím jak je to vytočené někde třeba k 4500, sundám nohu z plynu, ono to chvíli počká a pak s klesajícím BBBbbbrrrrůůůůuuummm spadnou otáčky někam hluboko dolů, prostě z toho mám vždzcky pocit, jakoby si to zklamaně povzdechlo...
Když si člověk zvykne na nějaké ty počáteční prodlevy (a nebo je zvyklý z Ovce a ani mu to nepřijde...), tak to je pak v pohodě poježdění. Na rovince se s tím nemá smysl moc s někým honit, ale jak přijdou trochu zatáčky, tak všichni mistři rovinek najednou překážejí... Levorgu u nás chybí ten motor 2.0DIT, to by bylo hned jiné auto.
Já ho kupoval s tím, že tam hlavně potřebuju dostat rodinu, mít ji v bezpečí, no a pak výjimečně budu chtít se trochu svézt. To mi splňoval 100%, jen jak stárnu a bolí mě záda v bedrech, tak se mi fakt hodně zalíbil komfortem Outback BR, co jsem ho měl teď na pár dní půjčený... Získám navíc komfort, ztratím trochu dynamiky... S tím asi budu umět žít...
Ale většinou jedu někam s rodinou, tak to jedu 100% bezpečně a předjíždím jen ty, co mě serou fakt hodně, a pak zase hned zvolním a mám pocit, že to auto je zklamané, že nejdeme točit do 6000 rpm, řadit v omezovači a vrhat se nadšeně do zatáček... Ono to bude tím jak je to vytočené někde třeba k 4500, sundám nohu z plynu, ono to chvíli počká a pak s klesajícím BBBbbbrrrrůůůůuuummm spadnou otáčky někam hluboko dolů, prostě z toho mám vždzcky pocit, jakoby si to zklamaně povzdechlo...
Když si člověk zvykne na nějaké ty počáteční prodlevy (a nebo je zvyklý z Ovce a ani mu to nepřijde...), tak to je pak v pohodě poježdění. Na rovince se s tím nemá smysl moc s někým honit, ale jak přijdou trochu zatáčky, tak všichni mistři rovinek najednou překážejí... Levorgu u nás chybí ten motor 2.0DIT, to by bylo hned jiné auto.
Já ho kupoval s tím, že tam hlavně potřebuju dostat rodinu, mít ji v bezpečí, no a pak výjimečně budu chtít se trochu svézt. To mi splňoval 100%, jen jak stárnu a bolí mě záda v bedrech, tak se mi fakt hodně zalíbil komfortem Outback BR, co jsem ho měl teď na pár dní půjčený... Získám navíc komfort, ztratím trochu dynamiky... S tím asi budu umět žít...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Levorg
Sháním stále, rozpočet mam ale 500k, za to se da sehnat 2016..ale diky za nabidku, uz jich moc neni a inzeraty vyskakuji tak 1x za 2 mesice, proto za každou nabídku jsem vděčný:)
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Levorg
Díky zede za srovnání s Oťasem! Až budeme mít jednou k dítěti a psovi další dítě, tak je dobrý vědět, že i Oťas by mohla být volba díky více místa vzadu
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg
Jo, my uvažujeme o třetím dítěti, a do Oťase si umíme představit, že se vejdeme, rozhodně líp jak do Levorga...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Levorg
Jojo, akorát koukám na rozměry a Outback je podstatně širší než Levorg, což je vlastně ten klíčový údaj.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Re: Levorg
Začínají se objevovat inzeraty na Levorgy dotazene z Norska. Vypadaji celkem slusne. Jaky na to mate nazor?