Augiho placky a plečky
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Augiho placky
Augi, mně ta teplota vody leze trochu výš..., resp. když se jede po okreskách, tak se drží kolem těch 90°C, ale když je olej (motor) prohřátější a vjedu někde do vesnice, kde držím více méně předpisovou rychlost, tak mi to leze nahoru k 95°C i když to jen šolíchám. Ale to je asi normální, že při nízké rychlosti, když není nápor, tak to leze nahoru, než zapnou při těch cca 95°C sahary. A ke 100°C, kdy zapnou sahary naplno, jsem se dostal možná tak 5x za tu dobu co mám budíky nainstalované a pak jde teplota dolů rychle.
Takže za mě celkem v pohodě. Při použitém běžném chladícím médiu a běžném tlaku v chladící soustavě to začne odhadem vařit okolo 120°C, k čemuž se ani omylem nepřibližuji.
Takže za mě celkem v pohodě. Při použitém běžném chladícím médiu a běžném tlaku v chladící soustavě to začne odhadem vařit okolo 120°C, k čemuž se ani omylem nepřibližuji.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4331
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Augiho placky
Z povzdali pozoruji ty vase teploty oleju- a jsem z toho na rozpacich.
Olej na 110C dostanu na okresce pri svizne jizde pomerne rychle i s chladicem oleje (Mishimoto, ta sirsi varianta, insstalovan na vysku v AWD).
Sosnova pak neni problem 120C + po par stintech.
Pred instalaci chladice oleje, po nalazeni na vyssi vykon a pri vyssich teplotach vzduchu nebyl problem se pri konstantni jizde 150km/h na dalnici dostat na 135C po par minutach.
Tak nevim- jestli je to tim, ze mam naladeno, nebo starsi nebo jiny auto/motor, nebo stylem jizdy nebo vadnym snimacem (ci jeho instalaci)...
nemam ted moc cas tim autem jezdit, natoz s nim neco resit, ale az bude prilezitost, tak to necham zkontrolovat, cidlo a tak. Ikdyz uz to mam takhle nekolik let a to auto/motor porad bez problemu jezdi a drzi, tak nevim.
Olej na 110C dostanu na okresce pri svizne jizde pomerne rychle i s chladicem oleje (Mishimoto, ta sirsi varianta, insstalovan na vysku v AWD).
Sosnova pak neni problem 120C + po par stintech.
Pred instalaci chladice oleje, po nalazeni na vyssi vykon a pri vyssich teplotach vzduchu nebyl problem se pri konstantni jizde 150km/h na dalnici dostat na 135C po par minutach.
Tak nevim- jestli je to tim, ze mam naladeno, nebo starsi nebo jiny auto/motor, nebo stylem jizdy nebo vadnym snimacem (ci jeho instalaci)...
nemam ted moc cas tim autem jezdit, natoz s nim neco resit, ale az bude prilezitost, tak to necham zkontrolovat, cidlo a tak. Ikdyz uz to mam takhle nekolik let a to auto/motor porad bez problemu jezdi a drzi, tak nevim.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Augiho placky
OZP: Ondro, já jsem to chlazení samozřejmě loni, když mi v AWD dělali ten motor, s nimi probíral. Výsledek byl, že jsem všechno nechal sériové. Sdělili mi totiž, že od generace VA (2014+) by s chlazením neměl být zásadní problém. Za ten rok ježdění jsem skutečně nic tragického neodhalil a tak mohu v podstatě potvrdit to, co mi říkali.
S olejem nemám vůbec žádný problém. Kdyby se voda pohybovala o cca 5°C níž, tak bych se asi nezlobil, ale skutečně na těch hodnotách, které na měřácích sleduji, nevidím zásadní zádrhel, který by stál za laborování s předělávkou chlazení.
Takže ten rozdíl mezi tvou a naší generací tam v chlazení určitě bude a zdá se, že dost zásadní. Nezapomeň, že já mám taky naladěno na 340PS, 515Nm. A i přesto se stále pohybuji v celkem normálních hodnotách.
Na okruhu by to určitě vylétlo o kus výš, o tom si nedělám iluze. Prostě nejhůř to chladí při nižších rychlostech a kvaltech, což je celkem logické. Takže létání po okruhu při relativně nízkých rychlostech většinou na 2. a 3. stupeň by určitě bylo znát.
S olejem nemám vůbec žádný problém. Kdyby se voda pohybovala o cca 5°C níž, tak bych se asi nezlobil, ale skutečně na těch hodnotách, které na měřácích sleduji, nevidím zásadní zádrhel, který by stál za laborování s předělávkou chlazení.
Takže ten rozdíl mezi tvou a naší generací tam v chlazení určitě bude a zdá se, že dost zásadní. Nezapomeň, že já mám taky naladěno na 340PS, 515Nm. A i přesto se stále pohybuji v celkem normálních hodnotách.
Na okruhu by to určitě vylétlo o kus výš, o tom si nedělám iluze. Prostě nejhůř to chladí při nižších rychlostech a kvaltech, což je celkem logické. Takže létání po okruhu při relativně nízkých rychlostech většinou na 2. a 3. stupeň by určitě bylo znát.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Augiho placky
Ono to chlazení, je celkem věda, budu k tomu muset založit nějaké vlákno, a tam sepsat nějaké věci k tomu. To že dáš přidáš nebo zvětšíš chladič, neznamená, že bude líp chladit, pokud jím nebude proudit správně vzduch. Tam je největší rozdíl oproti GD a VA. VA už má chladiče lépe utesněné, takže by měli mít větší účinnost.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Augiho placky
Jeli jsme s mozkama, takže jsme se pěkně svezli Ono na okresce, když má auto řekněme 150 koní na tunu a slušný podvozek, tak pak už je to jen o řidičově hlavě.
Ondro, takhle vysoko mi olej neleze ani na blobu :( Ale zase tam mám dvoulitr, tak to asi nejde úplně porovnávat.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Augiho placky
Nějak jsem se pořád nedostal k výměně 8 let starých zimáků na STi, takže poslední dobou jezdím víc s STI, a musím říct, že jsem si to auto zamiloval. Dnes jsme dali skvělej pojezd na Křivoklátsku, s kamarádem s Evo VI.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Augiho placky
Augi, tak to je super, ze se ti s nim stale jezdi dobre a porad ho mas
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Augiho placky
Je super, že když máš na jednom autě starý gumy, tak si zkrátka vezmeš jiný auto.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20663
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Augiho placky
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Augiho placky
ne gumy, kdyz ma jedno auto moc stary, tak si zkratka veme novy :DD :P
a co rika David na evicku oproti miate?:)
a co rika David na evicku oproti miate?:)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Augiho placky
Na Miate uz tak dlouho resi repasi motoru, ze na ni skoro zapomnel
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Augiho placky
Jak už je zřejmé z předchozích příspěvků, nedostává se mi času na všechny moje víkendovky (a rodinu ), takže jsem se rozhodl nabídnout STi k prodeji, abych nemusel tříštit čas mezi příliš aut. Takže:
- Subaru Impreza WRX STi, 2004, dvoulitr, 195 kW
- VIN JF1GDBLH34G054541
- Celou dobu v ČR, já ji mám přes 7 let, předchozí majitel udělal všechny zásadní úpravy, ale starali se mu o auto jeho mechanici (má závodní team), takže k tomu chybí dokumentace. Zásadní úpravy (hlavně vykování motoru v nájezdu kolem 50k) od J. Kalisty (Sportgarage).
- Stav interiéru pěkný, exteriéru dobrý: žádná ultra leštěnka, ale rozhodně žádnej pelech, celou dobu parkováno v garáži. Jen první majitel to zřejmě vzal párkrát do kartáčů a je to při bližším zkoumání se světlem trošku vidět (vzhledem k tlouštce japonského laku mi bylo doporučeno se nepokoušet rozleštit)
- podvozek vloni na jaře ošetřen Dinitrolem u ověřeného veteranisty v Račiněvsi
- Nájezd přes 80k (kupoval jsem s nájezdem 56k)
- Aktuálně nalazeno na bezpečných 340 koní (Hajsel), ale mám i původní jednotku s 320 koňmi.
- Podvozek Protlum Race, který před asi třemi lety prošel repasí (na české okresky bezkonkurenční).
- Přední brzdy šestipístkové Movit (320 mm)
- Vyměněná převodovka za verzi s DCCD, včetně jednotky od p. Skácela.
- Kevlarová ližina pod motorem.
- Chladič oleje
- Přední a zadní rozpěry.
- Výfuk Supersprint.
- Budíky v A sloupku, turbotimer.
- Světla poladěná od SviťLíp.
- Před asi čtyřmi lety vyměněný rám pod motorem.
- Čtyřbodové pásy (používal jsem jen na okruhu přes standardní, plně funkční).
- Standardní volant s bagem, ale obšitý alcantarou (celou dobu řízeno v rukavicích)
- Letní PS4 na zlatých OZ Ultraleggera, zimní stlačená tma (DOT13) také na zlatých OZ Ultraleggera.
- Vstupní prohlídka před koupí i veškerý servis řešen v AWD v Praze.
- Jsem z Černošic (Praha - západ), ale auto často parkuje v Praze - Modřanech
- Cena do inzerce 800 000Kč, vaše predstava bude nižší, takže se dohodneme na 650 000 Kč
- V případě zájmu mi nejlépe napište na WhatsAppu nebo SMS na +420608521836
- Do běžné inzerce snad nepůjde, nechci řešit divnolidi, co se chtějí jen svézt, to si ji raději nechám
Naposledy upravil(a) Augi dne úte čer 06, 2023 10:27 pm, celkem upraveno 6 x.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Augiho placky
Sakra, to je auto, jak má být. Naštěstí teď budu cpát do baráku.
Ehm...Hamoune? :-)
Ehm...Hamoune? :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Augiho placky
Krásné auto ... ! Super stav ... nádhera ...
Já jsem úplně mimo jakoukoliv možnost ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Já jsem úplně mimo jakoukoliv možnost ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008