Levorg - tažné zařízení
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Levorg - tažné zařízení
Přemýšlím, že na Levorga nechám hodit kouli.
Máte někdo origo Subaru tažné? Na kolik to vyjde? Jak to vypadá? Je lepší pevné nebo odnímatelné?
Máte někdo dodělávané mimo Subaru? Jaké jste vybrali a proč? Na kolik to vyšlo?
Můžete doporučit nějaký servis v Ostravě a blízkém okolí, se kterým máte v tomhle ohledu dobrou zkušenost?
Díky za info.
Máte někdo origo Subaru tažné? Na kolik to vyjde? Jak to vypadá? Je lepší pevné nebo odnímatelné?
Máte někdo dodělávané mimo Subaru? Jaké jste vybrali a proč? Na kolik to vyšlo?
Můžete doporučit nějaký servis v Ostravě a blízkém okolí, se kterým máte v tomhle ohledu dobrou zkušenost?
Díky za info.
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6320
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Levorg - tažné zařízení
Sice nemam Levorga, alespon pro predstavu, kolik stalo origo na SJ.
Pevne cca 18, odnimatelne cca 23.
Nakonec jsem poridil Galia, to vyslo s montazi na 8,5.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pevne cca 18, odnimatelne cca 23.
Nakonec jsem poridil Galia, to vyslo s montazi na 8,5.
Sent from my iPhone using Tapatalk
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Mám ceník k Levorgu z roku 2018, tam je pevné za 14 a odnímatelné za 20, ale nevím jestli tam k tomu musím přičítat ještě kabely nebo jestli to už je v tom, a na kolik by vyšla práce...
A hlavně nevím, jaký je rozdíl mezi Subaru tažným a jiným tažným, jestli to jiné tažné vyjde do 10, tak u Subaru platím jenom za značku nebo to má i nějaké fíčury navíc?
Budu na to asi dávat časem nosič na kola, jinak se chystám zahradničit na zahrádce, tak budu potřebovat občas něco přivézt/odvézt (a klidně třeba tunu dřeva, štěpky a tak), takže chci, ať to něco vydrží...
A hlavně nevím, jaký je rozdíl mezi Subaru tažným a jiným tažným, jestli to jiné tažné vyjde do 10, tak u Subaru platím jenom za značku nebo to má i nějaké fíčury navíc?
Budu na to asi dávat časem nosič na kola, jinak se chystám zahradničit na zahrádce, tak budu potřebovat občas něco přivézt/odvézt (a klidně třeba tunu dřeva, štěpky a tak), takže chci, ať to něco vydrží...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Levorg - tažné zařízení
Ja mám odnímateľnú Westfaliu 348065. Montoval mi ju Subaru predajca gratis k novému autu. Ešte ani raz som ju nepoužil, ale tento rok sa to zmení.
Subaru Levorg 2.0i ES CVT Style Crystal White Pearl
Re: Levorg - tažné zařízení
V roce 2018 mě stalo origo tažné bajonet 27tis se vším. Když je odmomtovane vypadá to takto. Jen asi nevýhoda, ze když jsem to posledně povesil na podvozek, tak jsem musel rukama vyhrabat diru abych mohl zespoda nasadit tažné, ale to se stává jednou za 3 roky:)
Re: Levorg - tažné zařízení
Já chtěl kouli i na Imprezu,
ALE 10 000 stojí tažné a 10 000 montáž (není natahaná kabeláž a museli by rozdělat celý vnitřek auta).
Myslím, že kvůli EyeSight není možná žádná instalace mimo Subaru servis.
Tak jsem to nebral.
ALE 10 000 stojí tažné a 10 000 montáž (není natahaná kabeláž a museli by rozdělat celý vnitřek auta).
Myslím, že kvůli EyeSight není možná žádná instalace mimo Subaru servis.
Tak jsem to nebral.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - tažné zařízení
Na kouli bych se kouknul treba na Amazon.de (určitě bych si vzal sundavací) a na elektriku do německýho Subaru,nebo taky na Amazon. Ta diskuze ohledně elektroinstalace tady už byla. Osobně si myslím, že pokud treba Westfalia bude dodávat elektroinstalaci, tak to bude v pořádku. Já se rozhodnul pro difuzor .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Přišla mi nabídka z msauto:
tažné Westfalia – 5700,-
el. 7 pól – 2400,-
el. 13 pól – 2800,- + v případě potřeby spínavého +15 trvalého +30 doplňková sada 1000,-
kódování – není potřeba
práce – 2500,-
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Tedy cca 12000, když budu chtít všecko...
Ještě jsem psal přímo do Subaru, uvidím co mi nabídnou tam.
STi vzhled by se mi taky líbil, ale momentálně je priorita pro investice ta zahrada, a tedy koule za auto...
tažné Westfalia – 5700,-
el. 7 pól – 2400,-
el. 13 pól – 2800,- + v případě potřeby spínavého +15 trvalého +30 doplňková sada 1000,-
kódování – není potřeba
práce – 2500,-
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Tedy cca 12000, když budu chtít všecko...
Ještě jsem psal přímo do Subaru, uvidím co mi nabídnou tam.
STi vzhled by se mi taky líbil, ale momentálně je priorita pro investice ta zahrada, a tedy koule za auto...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - tažné zařízení
Premejšlím o držáku na kola na 5ty dveře
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Nabídka ze Subaru:
Zde je naše nabídka tažného zařízení na model Levorg (uvedeny ceny včetně DPH):
Tažné zařízení pevné – dle výběru:
Originál Subaru 14.139 Kč
Steinhof 3.927 Kč
Westfalia 5.615 Kč
Brink 6.656 Kč
+ Elektroinstalace dle výběru
Originál Subaru 13. pólová 7.397 Kč
Univerzální 7. pólová 690 Kč
Univerzální 13. pólová 1.590 Kč
+ Montáž 1.725 Kč
Takže kupodivu jsem schopný se ze Westfalii dostat níž než v nesubaru servise, což mě popravdě pozitivně překvapilo...
Zde je naše nabídka tažného zařízení na model Levorg (uvedeny ceny včetně DPH):
Tažné zařízení pevné – dle výběru:
Originál Subaru 14.139 Kč
Steinhof 3.927 Kč
Westfalia 5.615 Kč
Brink 6.656 Kč
+ Elektroinstalace dle výběru
Originál Subaru 13. pólová 7.397 Kč
Univerzální 7. pólová 690 Kč
Univerzální 13. pólová 1.590 Kč
+ Montáž 1.725 Kč
Takže kupodivu jsem schopný se ze Westfalii dostat níž než v nesubaru servise, což mě popravdě pozitivně překvapilo...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - tažné zařízení
A tak trochu to vyvrací ty keci o ES a tažným,když ti v Subaru servisu nabídnou univerzální elektriku za pár set.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
Ptal jsem se ještě na odnímatelné tažné a rozdíl mezi elktrikou univerzální a Subaru.
Moc chytrý z toho nejsem, řekl bych, že se přepsal a chtěl napsat jednodušší místo složitější...
ES nikdo neřeší, nevím taky proč by to měl být na tu Imprezu problém...
odnímatelné tažné Levorg:
Westfalia 10.304 Kč vertikální bajonet, doporučujeme! Dovozce ji má objednánu, dorazí do 14 dnů.
Brink 13.500 Kč cca za 3 týdny
Univerzální el. instalace se zapojuje na jednotlivé vodiče vzadu v kufru + se natáhne trvalé + od akumulátoru.
Originální el. instalace Subaru se připojuje na originální konektory připravené ve voze, montáž je nepoměrně složitější. Při připojení vozíku navíc o něm auto “ví”, kdežto u univerzální el. instalaci vůz tuto informaci nemá.
Redukce 13-7 stojí 215 Kč
Moc chytrý z toho nejsem, řekl bych, že se přepsal a chtěl napsat jednodušší místo složitější...
ES nikdo neřeší, nevím taky proč by to měl být na tu Imprezu problém...
odnímatelné tažné Levorg:
Westfalia 10.304 Kč vertikální bajonet, doporučujeme! Dovozce ji má objednánu, dorazí do 14 dnů.
Brink 13.500 Kč cca za 3 týdny
Univerzální el. instalace se zapojuje na jednotlivé vodiče vzadu v kufru + se natáhne trvalé + od akumulátoru.
Originální el. instalace Subaru se připojuje na originální konektory připravené ve voze, montáž je nepoměrně složitější. Při připojení vozíku navíc o něm auto “ví”, kdežto u univerzální el. instalaci vůz tuto informaci nemá.
Redukce 13-7 stojí 215 Kč
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
Re: Levorg - tažné zařízení
Pěkný. Tak to se asi znovu poptam. Asi v AWD.
Může mi někdo vysvětlit rozdíl 7 vs 13 PIN?
Chci to jen na nosič na kola
A taky co tam znamená , že auto o tom ví? Předpokládám, že pri nosic na kola to je jedno.
Diky
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
Může mi někdo vysvětlit rozdíl 7 vs 13 PIN?
Chci to jen na nosič na kola
A taky co tam znamená , že auto o tom ví? Předpokládám, že pri nosic na kola to je jedno.
Diky
Odesláno z Nokia 6.1 pomocí Tapatalk
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Levorg - tažné zařízení
O přípojkách si přečti tady. Pokud budeš mít na nosiči světelnou rampu, tak vol 13pólovou.
Já beru 13, protože to to prostě může hodit a je to jen pár stovek navíc, a redukce na 7 stojí taky pár korun a mám ošetřené vše. Opačně redukce taky existuje, ale nejsou tam ty pak nějaké ty další funkce...
Že auto o připojeném vozíku "ví" může znamenat kdeco, ale řídí řidič a ne auto, takže si osobně myslím, že to je k ničemu (obzvlášť když bych za to měl dát 6 tisíc navíc...).
Já chci tahat malý vozík, ale občas větší vozík, určitě do pár let kola s dětma, a jednou bych rád zkusil i caravan, takže zásuvku mám vyřešenou. Pořád váhám mezi pevným a odnímatelným, ale četl jsem, že odnímatelné má větší problém s nosičem kol (zvětšují se v něm vůle), takže nejspíš bude pevné (na druhou stranu to bude trochu hyzdit auto, na třetí stranu budu mít vzadu další ochranný prvek, na čtvrtou stranu to bude překážet při nakládání věcí do kufru,... a kdoví na co jsem ještě zapomněl...). No a elektriku tedy nejspíš vezmu univerzální, auto nebude vědět, že něco táhne...
Já beru 13, protože to to prostě může hodit a je to jen pár stovek navíc, a redukce na 7 stojí taky pár korun a mám ošetřené vše. Opačně redukce taky existuje, ale nejsou tam ty pak nějaké ty další funkce...
Že auto o připojeném vozíku "ví" může znamenat kdeco, ale řídí řidič a ne auto, takže si osobně myslím, že to je k ničemu (obzvlášť když bych za to měl dát 6 tisíc navíc...).
Já chci tahat malý vozík, ale občas větší vozík, určitě do pár let kola s dětma, a jednou bych rád zkusil i caravan, takže zásuvku mám vyřešenou. Pořád váhám mezi pevným a odnímatelným, ale četl jsem, že odnímatelné má větší problém s nosičem kol (zvětšují se v něm vůle), takže nejspíš bude pevné (na druhou stranu to bude trochu hyzdit auto, na třetí stranu budu mít vzadu další ochranný prvek, na čtvrtou stranu to bude překážet při nakládání věcí do kufru,... a kdoví na co jsem ještě zapomněl...). No a elektriku tedy nejspíš vezmu univerzální, auto nebude vědět, že něco táhne...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Levorg - tažné zařízení
Řešili to tady na fóru. Ze elektriku jedině origo kvůli ES. Já jim říkal, že to je blbost.zed píše:Ptal jsem se ještě na odnímatelné tažné a rozdíl mezi elktrikou univerzální a Subaru.
Moc chytrý z toho nejsem, řekl bych, že se přepsal a chtěl napsat jednodušší místo složitější...
ES nikdo neřeší, nevím taky proč by to měl být na tu Imprezu problém...
odnímatelné tažné Levorg:
Westfalia 10.304 Kč vertikální bajonet, doporučujeme! Dovozce ji má objednánu, dorazí do 14 dnů.
Brink 13.500 Kč cca za 3 týdny
Univerzální el. instalace se zapojuje na jednotlivé vodiče vzadu v kufru + se natáhne trvalé + od akumulátoru.
Originální el. instalace Subaru se připojuje na originální konektory připravené ve voze, …
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat