vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10667
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Jestli jsi měl pedál až na podlaze a nešlo nic zařadit (pákou nešlo hnout do směru zařazení stupně) tak to je jak kdyby ti spojka nerozepínala. To přece neni na výměnu, naopak, kdyby byla opotřebená, bude klouzat, vypínat brzo a v extrému, kdy by už nezabírala vůbec, by šlo řadit i bez sešlápnutí spojkovýho pedálu, tedy přesně opačná situace... nebo mi něco uniká?
Mrkni na hladinu brzdovky v nádobce pro spojku, je zvlášť. Jestli není málo a nezavzdušnila se. Případně zkus odvzdušnit.
Ale to by asi nešel zařadit kterejkoliv stupeň - ne jen 1 a 2. Jestli v tu chvíli, kdy nejde 1 a 2 jde 3 a 4, případně 5 a R, tak bych tipoval spíš něco v převodovce, resp. mrkni jestli je v pořádku táhlo od páky. Jak je na tom vůle řadící páky?
Mrkni na hladinu brzdovky v nádobce pro spojku, je zvlášť. Jestli není málo a nezavzdušnila se. Případně zkus odvzdušnit.
Ale to by asi nešel zařadit kterejkoliv stupeň - ne jen 1 a 2. Jestli v tu chvíli, kdy nejde 1 a 2 jde 3 a 4, případně 5 a R, tak bych tipoval spíš něco v převodovce, resp. mrkni jestli je v pořádku táhlo od páky. Jak je na tom vůle řadící páky?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Podvlada, díky za reakciu. Na mechanizmus riadiacej páky som myslel, keď to začalo chodiť ťažšie.podvlada píše: ↑úte kvě 16, 2023 11:17 am Jestli jsi měl pedál až na podlaze a nešlo nic zařadit (pákou nešlo hnout do směru zařazení stupně) tak to je jak kdyby ti spojka nerozepínala. To přece neni na výměnu, naopak, kdyby byla opotřebená, bude klouzat, vypínat brzo a v extrému, kdy by už nezabírala vůbec, by šlo řadit i bez sešlápnutí spojkovýho pedálu, tedy přesně opačná situace... nebo mi něco uniká?
Mrkni na hladinu brzdovky v nádobce pro spojku, je zvlášť. Jestli není málo a nezavzdušnila se. Případně zkus odvzdušnit.
Ale to by asi nešel zařadit kterejkoliv stupeň - ne jen 1 a 2. Jestli v tu chvíli, kdy nejde 1 a 2 jde 3 a 4, případně 5 a R, tak bych tipoval spíš něco v převodovce, resp. mrkni jestli je v pořádku táhlo od páky. Jak je na tom vůle řadící páky?
Spojkovú sadu som kúpil a stále ju mám už niekoľko rokov, keď raz po takom extrémnom stúpaní a potom späť lesnou cestou po balvanoch
mi začala šmýkať. Potom to bežalo bež prešmykovania, jedine čo som postrehol tak po tiahlom stúpaní s veľkým prevýšením do lyžiarského strediska bolo po zastavení cítiť zápach od spojky.
Horšie je, že môj známy (mechanik) šiel pracovať do zahraničia a vráti sa o 4 týždne. Na parkovisku pred panelákom to nepozriem zospodu. Auto potrebujem požívať denne, zaviesť deti do škôlky a na krúžky.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10667
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Tak až to příště nepůjde zařadit (1 a 2), zkus, jestli jdou ostatní stupně, cokoliv; nebo se to týká jen té 1 a 2. Tím začneme
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Včera bola situácia, že som skúšal zaradiť niečo ale nešlo to. Potom som dotlačil pedál čo to šlo a nejak zaradil.
Počas jazdy to bolo lepšie, že šlo.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Lze řadit i bez spojky, pokud se ti plynem povede sesynchronizovat otáčky.
Taky by mělo jít řadit s vypnutým motorem.
Taky by mělo jít řadit s vypnutým motorem.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
To viem. Niekedy to robím.
Musím to teraz vyskúšať ako sa to chová.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Kvapaliny som včera zbežne pozrel a boli v tolerancii.
Pozriem ešte na prevodový olej. … pod autom však nemám žiadne olejové škvrny.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
A když tam dostaneš jedničku, tak se dá s autem plynule rozjet? Spojka funguje normálně? Případně pokud jde pedál moc navolno, tak ho zkusit víckrát za sebou našlapat, jestli tam není někde vzduch.
Kamrád měl teď něco podbného, ale to bylo tím, že pálil gumy na kruháči, párkrát si pomohl spojkou utrhnout auto a strhlo se tam obložení na lamele.
Kamrád měl teď něco podbného, ale to bylo tím, že pálil gumy na kruháči, párkrát si pomohl spojkou utrhnout auto a strhlo se tam obložení na lamele.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
nechci malovat čerta na zed ale myslím že to bude prasklá vidlička na vypínání spojky
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
To by som ešte bral. Asi to objednám aby to bolo po ruke keď to bude ono. A keď nie, tak sa to aj tak vymení preventívne.macasubaru píše: ↑úte kvě 16, 2023 7:03 pm nechci malovat čerta na zed ale myslím že to bude prasklá vidlička na vypínání spojky
Macasubaru, díky za podnet.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Mám nový poznatok ku problému s radením:
- pri nenaštartovanom motore, bez stláčenia spojky, idú radiť jedotlivé rychlostné stupne vporiadku
- po naštartovaní motora, so spojkou, neide zaradiť
- keď som pri vypnutom motore zaradil rýchlosť, so stlačenou spojkou naštartoval, auto jemne sa pohyhovalo vpred pri 1.stupni resp. vzad pri spiatočke
- pri nenaštartovanom motore, bez stláčenia spojky, idú radiť jedotlivé rychlostné stupne vporiadku
- po naštartovaní motora, so spojkou, neide zaradiť
- keď som pri vypnutom motore zaradil rýchlosť, so stlačenou spojkou naštartoval, auto jemne sa pohyhovalo vpred pri 1.stupni resp. vzad pri spiatočke
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Tak to ti prostě jen blbě vystavuje spojka.
Nouzově se s tím bude dát jezdit, ale budeš si muset skočit na školení k nějakému řidiči vejtřasky, aby tě naučil meziplyn
Tohle má hydraulickou spojku, že? Pokud jí našlapeš víckrát, nezlepší se to?
Nouzově se s tím bude dát jezdit, ale budeš si muset skočit na školení k nějakému řidiči vejtřasky, aby tě naučil meziplyn
Tohle má hydraulickou spojku, že? Pokud jí našlapeš víckrát, nezlepší se to?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
To tu nalomenou vidličku dodělá úplně.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Prestalo pršať, tak som bol sa pozrieť pod kapotu. Dal som dole teleso vzduchového filtra aby som sa pozrel na časť vidličky vystupujúcu z prevodovky či niečo neidikuje.
Z postavenia vidličky nebolo nič zaražajúce. Na valčeku však je roztrhnutá manžeta a okolo valčeka mokro (asi už dlhšieho dáta). Má význam to riešiť opravnou sadou (30622AA010), alebo radšej celým valčekom (30620AA111)? https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=15076&q=
Býva chybná aj hadička ku valčeku? Nenašiel som ju v schémach. Nevie niekto jej číslo?
Z postavenia vidličky nebolo nič zaražajúce. Na valčeku však je roztrhnutá manžeta a okolo valčeka mokro (asi už dlhšieho dáta). Má význam to riešiť opravnou sadou (30622AA010), alebo radšej celým valčekom (30620AA111)? https://partsouq.com/en/catalog/genuine ... d=15076&q=
Býva chybná aj hadička ku valčeku? Nenašiel som ju v schémach. Nevie niekto jej číslo?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Ten pístek je vylezlý na maximum a tak "z pohledu vidličky" to asi není dobře.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT