vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Je třeba si udělat radost, ne jen opravovat
Ten volant by se mi taky líbil, místo toho plasťáku co máme v našem SG
Ten volant by se mi taky líbil, místo toho plasťáku co máme v našem SG
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Tak nejako som to poňal
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49224
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Paráda !! Stojí to za to !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Všechno fajn, jj. Lepší cyklovač jsem si taky zabudoval a osobně ho tedy používám, už roky jo, je to dobrá věc, od instalace dešťového senzoru jsem tehdy nakonec upustil, ten by byl, když je tedy jak má být funkční, úplně nej, měl jsem ho v předešlém autě, xantii. Nicméně tenhle mě stačí taky, už nic jiného neřeším.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Dojazdové koleso"
Dnes má, zhodou okolností, dcéra (najstaršie dieťa) práve 6 rokov a po jej narodení som musel vyriešiť, z dôvodu nakladania dieťaťa do sedačky a umiestnenia kočíka do auta, kúpu iného auta. Pôvodne som mal 3-dverové Suzuki Baleno. A mal som štastie, že sa mi naskytla možnosť kúpiť terajšie SG-ko dovezené z Talianska. Vtedy som úplne nevedel do čoho idem, Subaru mi vždy bolo sympatické a nerád mávam veci čo má každý druhý. Hovoril som si, že ak za tie peniaze (4500€) to vydrži aspoň 4 roky tak budem rád. … a som rád stále .
Ale nie o tom som chcel. Keďže auto už bolo na LPG, tak kvôli vozeniu kočíka som nemal v aute rezervu ale iba lepiacu sadu s kompresorom, ktorú mi v tom čase ponúkol kolega po kúpe nové Hyundaia a prechode na plnohodnotnú rezervu.
Našťastie, nebolo potrebné za 6 rokov, riešiť defekt. Mal som to nastavené tak, že plnohodnotnú rezervu mám v pivnici a druhú sadu kolies na chalupe cca 200 km od bytu, a v prípade núdze by mi niekto pomohol skočiť po jedno z kolies čo by bolo bližšie alebo použil v nutnosti lepiacu sadu.
Momentálne ešte najmladší člen rodiny, bude mať 2 roky, má kočík, ale to už dlho nebude. Pred pár dňami som našiel inzerát na dojazdové koleso Subaru za 10€, tak nebolo čo riešiť. Je to 135/70 R16, ja používam 205/70 R15, takže rozdiel v priemere kolesa je tam až 11 %. https://tiresize.com/comparison/
Hľadám však dojazdovku za veľmi dobrú cenu z Dustra alebo Qashqai resp. iné, kde je pneumatika 145/90 R16 (majú však inú rozteč) a potom by by mal byť priemer kolesa takmer totožný, rozdiel v obvode kolesa by bol teoreticky iba 2 mm.
https://tiresize.com/comparison/
Dnes má, zhodou okolností, dcéra (najstaršie dieťa) práve 6 rokov a po jej narodení som musel vyriešiť, z dôvodu nakladania dieťaťa do sedačky a umiestnenia kočíka do auta, kúpu iného auta. Pôvodne som mal 3-dverové Suzuki Baleno. A mal som štastie, že sa mi naskytla možnosť kúpiť terajšie SG-ko dovezené z Talianska. Vtedy som úplne nevedel do čoho idem, Subaru mi vždy bolo sympatické a nerád mávam veci čo má každý druhý. Hovoril som si, že ak za tie peniaze (4500€) to vydrži aspoň 4 roky tak budem rád. … a som rád stále .
Ale nie o tom som chcel. Keďže auto už bolo na LPG, tak kvôli vozeniu kočíka som nemal v aute rezervu ale iba lepiacu sadu s kompresorom, ktorú mi v tom čase ponúkol kolega po kúpe nové Hyundaia a prechode na plnohodnotnú rezervu.
Našťastie, nebolo potrebné za 6 rokov, riešiť defekt. Mal som to nastavené tak, že plnohodnotnú rezervu mám v pivnici a druhú sadu kolies na chalupe cca 200 km od bytu, a v prípade núdze by mi niekto pomohol skočiť po jedno z kolies čo by bolo bližšie alebo použil v nutnosti lepiacu sadu.
Momentálne ešte najmladší člen rodiny, bude mať 2 roky, má kočík, ale to už dlho nebude. Pred pár dňami som našiel inzerát na dojazdové koleso Subaru za 10€, tak nebolo čo riešiť. Je to 135/70 R16, ja používam 205/70 R15, takže rozdiel v priemere kolesa je tam až 11 %. https://tiresize.com/comparison/
Hľadám však dojazdovku za veľmi dobrú cenu z Dustra alebo Qashqai resp. iné, kde je pneumatika 145/90 R16 (majú však inú rozteč) a potom by by mal byť priemer kolesa takmer totožný, rozdiel v obvode kolesa by bol teoreticky iba 2 mm.
https://tiresize.com/comparison/
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Já nedojel dvakrát. A to jen kvůli tomu, že mi vystřelil vnitřek ventilku. Jednou po myčce a podruhé při foukání kola.
Jednou mi kolo dovezli a jednou jsem použil odtahovku zdarma v rámci asistence u POV. Jinak mi vždy stačil kompresor a lepící sadu jsem nepoužil nikdy.
Vím, že existuje toto https://colbyvalve.com/ ale na ebay to i s poštou vyjde skoro na litr. A to je dost. Ještě při mém štěstí by mi tam určitě nepasoval.
Jednou mi kolo dovezli a jednou jsem použil odtahovku zdarma v rámci asistence u POV. Jinak mi vždy stačil kompresor a lepící sadu jsem nepoužil nikdy.
Vím, že existuje toto https://colbyvalve.com/ ale na ebay to i s poštou vyjde skoro na litr. A to je dost. Ještě při mém štěstí by mi tam určitě nepasoval.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Pätica na H4 žiarovku"
Pár dní dozadu mi prestala svietiť jedna H4 na stretávacom svetle, diaľkové svietili. Mám tam Osram NB Laser, tak som šiel ju vymeniť, keďže ich životnosť nie je veľká. Vytiahol som H4, nevidel som pretrhnuté vlákno, vrátil späť a svieti. Pätice sú už však teplom degradované, mimochodom aj to lepidlo/tmel je lepkavý. … NBL produkujú dosť tepla.
Našiel som keramické pätice, dva druhy — podľa toho ako sú vyvedené vodiče z pätice. Mal to niekto rozobraté na SG-ku? Ktorá sa tam bude viac hodiť?
https://www.motorove-oleje.sk/amio-kera ... arovky-h4/
https://www.motorove-oleje.sk/amio-kera ... ovky-h4-l/
Pár dní dozadu mi prestala svietiť jedna H4 na stretávacom svetle, diaľkové svietili. Mám tam Osram NB Laser, tak som šiel ju vymeniť, keďže ich životnosť nie je veľká. Vytiahol som H4, nevidel som pretrhnuté vlákno, vrátil späť a svieti. Pätice sú už však teplom degradované, mimochodom aj to lepidlo/tmel je lepkavý. … NBL produkujú dosť tepla.
Našiel som keramické pätice, dva druhy — podľa toho ako sú vyvedené vodiče z pätice. Mal to niekto rozobraté na SG-ku? Ktorá sa tam bude viac hodiť?
https://www.motorove-oleje.sk/amio-kera ... arovky-h4/
https://www.motorove-oleje.sk/amio-kera ... ovky-h4-l/
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Zrovna jsem se teď ve světlech vrtal, měnil jsem H4 parabolu za H7 projektor. Přijde mi, že místa tam je dost, ta patice je zvnějšku světlometu, není uvnitř jak u H7 pod krytkou. Pokud existuje to "L" řešení, dal bych radši ty, než přímý, ale imho to je jedno. U sebe jsem dával přímý, protože tam mám redukci z H4 patice do světlometu, kde je osazená H7; ale to je jinej use-case.
Edit - vlastně moc nechápu, proč se ptáš, když jsi to teď pár dní zpět měl v ruce, ostatně otevři kapotu a mrkni - mam dojem že origo jsou přímý, ale s L to bude ještě o něco uhlazenější.
Edit - vlastně moc nechápu, proč se ptáš, když jsi to teď pár dní zpět měl v ruce, ostatně otevři kapotu a mrkni - mam dojem že origo jsou přímý, ale s L to bude ještě o něco uhlazenější.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Tieto keramické pätice som našiel až následne. Pri výmene som sa v tom nevŕtal.
Budem musieť dať tú gumenú krytku z pätice a tak to zhodnotiť. Sa mi zdá, že z pätice smerujú vodič dole - do L, ale zo samotnej pätice môžu ísť aj priamo a potom sú len ohnuté.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Nebo se na patice uplne vykaslat. Vzal jsem kus silikonoveho 2,5mm2 kabelu, jeden konec naletoval na zbytek stareho kabelu (po ustrizeni te ohorele casti), na druhy nakrimpoval lepsi mohutny pocinovany faston, po nakrimpovani jsem zbytek pro jistotu zalil pajkou a pretahl pres to buzirku. Funguje to uz 7 let. A kdyz se pouzije buzirka bez lepidla, tak to jde i ze zarovky sundat
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Origo patice je L dolů. Já nedávno měnil pravou, protože se mi rozpadla úplně na prach a použil jsem tu modrou s vývody bokem, protože pod sáním je toho místa vedle mraky. Vlevo bych ji dal taky, protože hned za ní je baterka a místa málo.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Spojka alebo prevodovka?
Asi dva dni mi šlo ťažšie zaradiť jednotku, dvojku. Dnes som v nejakých momentoch, zo zastavenia, nevedel nič zaradiť. Spojkový pedál až na podlahe. Bude to spojka?
Čo je potrebné/vhodné pri výmene spojkovej sady vymeniť/urobiť?
- ložisko zotrvačníka?
- prevodový olej? (má asi 72000 km)
- ...?
Asi dva dni mi šlo ťažšie zaradiť jednotku, dvojku. Dnes som v nejakých momentoch, zo zastavenia, nevedel nič zaradiť. Spojkový pedál až na podlahe. Bude to spojka?
Čo je potrebné/vhodné pri výmene spojkovej sady vymeniť/urobiť?
- ložisko zotrvačníka?
- prevodový olej? (má asi 72000 km)
- ...?
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Já bych koukl i na gufera
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 301
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Obě. Předpokládám že musí jedno bejt na motoru a jedno na převodovce. Jak často odchází a jestli je lepší je preventivně vyměnit, to ale netuším.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)