vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Zásterky predné – Homemade"
Na auto pribudli zásterky za predné kolesá. Na zadné sa ešte dorobia. Tam musím kúpiť ešte vhodný gumový profil na uchytenie vnútorného konca zásterky.
Na nete som našiel rozkres, z ktorého som prvotne vychádzal. Ako materiál som použil 2 mm čiernu fóliu (asi PE) https://speedpro-classic.eu/produkt/fol ... 2mm-cerna/
Uvažoval som aj o materiály EPDM - 4 mm s jednou textilnou vložkou https://www.vjk.sk/detail-produktu/1216 ... hu-5-mpa-/
Uvidím ako bude po zime. Tá 2 mm PE fólia prišla v rolke a má tendenciu sa stáčať. Po vyrezaní zásteriek som som ich nahrieval teplovzdušnou pištoľou a boli prehnuté len nepatrne. Možno ich bolo potrebné nahriať viac. Na aute sa povytáčali. Pri vyrezávaní som ich kreslil tak, aby sa stáčali smerom dozadu.
Na auto pribudli zásterky za predné kolesá. Na zadné sa ešte dorobia. Tam musím kúpiť ešte vhodný gumový profil na uchytenie vnútorného konca zásterky.
Na nete som našiel rozkres, z ktorého som prvotne vychádzal. Ako materiál som použil 2 mm čiernu fóliu (asi PE) https://speedpro-classic.eu/produkt/fol ... 2mm-cerna/
Uvažoval som aj o materiály EPDM - 4 mm s jednou textilnou vložkou https://www.vjk.sk/detail-produktu/1216 ... hu-5-mpa-/
Uvidím ako bude po zime. Tá 2 mm PE fólia prišla v rolke a má tendenciu sa stáčať. Po vyrezaní zásteriek som som ich nahrieval teplovzdušnou pištoľou a boli prehnuté len nepatrne. Možno ich bolo potrebné nahriať viac. Na aute sa povytáčali. Pri vyrezávaní som ich kreslil tak, aby sa stáčali smerom dozadu.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"Zásterky zadné – Homemade"
Dorobené sú aj zadné zásterky. Tie sú presne podľa rozkresu - bez úprav.
Dorobené sú aj zadné zásterky. Tie sú presne podľa rozkresu - bez úprav.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Pěkný !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
pěkné a asi funkční, jen já bych měl strach , že to hned někde orvu, hlavně ve sněhu při couvání třeba
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Pěkné to je . Petře tyhle neurveš. Teda záleží, z čeho to vasco vyrobil, ale jestli je to nějaká guma, tak to vydrží nesmysl.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Myslím, že to Vasco vyráběl z té 2mm PE folie ze Speedpro.
Radku já bych se taky bál, že je v terénu urvu. Ne roztrhnu, ale vyrvu z nárazníku, případně urvu i s nárazníkem, záleží, co by v daný okamžik drželo víc. Do terénu jsou nejlepší zástěrky takový, který svět neviděl.
Radku já bych se taky bál, že je v terénu urvu. Ne roztrhnu, ale vyrvu z nárazníku, případně urvu i s nárazníkem, záleží, co by v daný okamžik drželo víc. Do terénu jsou nejlepší zástěrky takový, který svět neviděl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Primárne bolo ochrániť podbehy od soli. Podbehy sú vo veľmi dobrom stave, ale prečo im dať trpieť.
Teraz som si vedomý, že pri cúvaní v nejakom hlbšom snehu musím pamätať na zadné zásterky aby sa nevtiahli pod kolesá.
Teraz som si vedomý, že pri cúvaní v nejakom hlbšom snehu musím pamätať na zadné zásterky aby sa nevtiahli pod kolesá.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Přesně tak. Je třeba na to dávat bacha a čím delší zástěrka, tím větší. A pokud se zástěrkami člověk jezdí do terénu, tak je vhodný buď je nemít z příliš pevného materiálu, nebo je nemít příliš poctivě uchycené, aby se když tak urvala zástěrka a ne nárazník. Jinak funkčnost zástěrek na silnici je neoddiskutovatelná.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Uvažoval som, žeby som to upgradenul tak, že od diery na skrutku dám prierez smerom nahor aby sa mohla zasterka vytiahnúť ak by bola ťahaná. Pri bežnej prevádzke to podložka musí udržať. Na prednej zásterke to by nebol problém, je to cca 2–3 cm ku okraju zásterky smerom nahor, navyše predné zásterky nie sú tak na rane pri cúvaní. U zadnej zásterky je tá spodná vonkajšia skrutka podstatne ďaleko od horného okraja zásterky.VDC píše:… nebo je nemít příliš poctivě uchycené, aby se když tak urvala zástěrka a ne nárazník.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Já když montuju plasty nebo zástěrky na auto, tak používám plastový čudly a nejradši mám ten typ na obrázku. Dobře se montuje, lze ho vyndat i když je obalený blátem, na rozdíl od těch dvoudílných a v těch situacích, o kterých se bavíme, se buď ustřihne nebo vytrhne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Pred pár dňami sme prekročili stav oldmetra 250 000 km.
Dnes nad ránom ma vyplašil sen. V sne som kúpil nejakú Hondu (asi CRV) a moje SG dal do autobazáru. Bol som pevne rozhodnutý, že ráno keď vstanem, musí bežať ho vziať späť aby mi niekto nevzal. …našťastie bol to len sen a SG-ko stálo pred bytovkou
Dnes nad ránom ma vyplašil sen. V sne som kúpil nejakú Hondu (asi CRV) a moje SG dal do autobazáru. Bol som pevne rozhodnutý, že ráno keď vstanem, musí bežať ho vziať späť aby mi niekto nevzal. …našťastie bol to len sen a SG-ko stálo pred bytovkou
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
Asi jsi chtěl napsat odometr ?
V každém případě gratuluji
Ještě, že to byl jen sen
V každém případě gratuluji
Ještě, že to byl jen sen
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"LED do cúvacích svetiel"
Dal som sa inšpirovať vláknom "Šimův Forejs": "Díky lucassovi za tip:
https://www.rabex.cz/led-auto-zarovka-w ... -t15-bila/" a nasadil som zmienené LED-ky. Rozdiel je to markantný, aj keď pominiem, že som pri výmene zistil nefunkčnú žiarovku na jednej strane.
Ešte raz díky Lucassovi a Šimovi, že som šiel na istotu.
Dal som sa inšpirovať vláknom "Šimův Forejs": "Díky lucassovi za tip:
https://www.rabex.cz/led-auto-zarovka-w ... -t15-bila/" a nasadil som zmienené LED-ky. Rozdiel je to markantný, aj keď pominiem, že som pri výmene zistil nefunkčnú žiarovku na jednej strane.
Ešte raz díky Lucassovi a Šimovi, že som šiel na istotu.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
to to svítí co, já se ti ani nedivím, že jsi si jedné KO couvačky nevšiml, svítí to fakt mizerně, pokaždé jsem si to říkal, když jsem chtěl něco vidět, jasné, lepší než drátem do oka, ale bída to je, byla teda.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 297
- Registrován: čtv pro 17, 2020 11:22 am
- Jméno a příjmení: Vasil Cicák
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: vasco a SG (2004, 92 kW, LPG - ICOM)
"SERVIS BŔZD"vasco píše: ↑čtv srp 05, 2021 12:00 pm "BRZDOVÝ VALČEK NA BUBNOCH"
Pri poslednom servise sa zistilo, že na zadných bubnoch prepúšťa brzdový valček, takže čeluste na jednej strane sú opotrebované asi 1:2.
— Akú náhradu valčeka tam dať? Je to jedno čo, alebo viete odporučiť resp. nedoporučiť určitú značku?
"PLATNIČKY NA PREDNÉ BRZDY"
Platničky vpredu bude potrebné pri prezúvaní pred zimou už meniť. Na kotučoch je 1.sada platničiek, takže kotuče ešte zostanú.
Teraz tam je zostava ATE + ATE.
Zvažujem tri alternatívy:
1) opäť ATE (13.0460-5787.2), cena cca 50€.
Nenašiel som k nim koeficient trenia. Je to asi kvalitatívne ako originálne platničky. Niekde v članku ku brzdám som sa dočítal, že originálne platnička maju koeficien trenia 0,3—0,5.
2) EBC DP1661 - Ultimax (Blackstuff), cena cca 36€ (dobré brzdy.sk), koeficient trenia = 0,46, čo zodpovedá aj ich popisu ako náhrada za originálne obloženie.
Ešte som pozeral EBC DP21661 - Greenstuff, tam je cena až cca 105€ (dobré brzdy.sk), koeficient trenia = 0,55. Tie sú však v kombinácií so štandardnými kotúčmi ATE menej vhodné.
3) Black Diamond PP614FR - Predator Fast Road, cena cca 60€ (dobré brzdy.sk), koeficient trenia = 0,63–0,69. Táto značka však v tabuľke kombinácie kotúče + platničky nie je. Neviem ako by spolupracovali s ATE kotúčmi.
— Má niekto skúsenosť s Black Diamond? Resp. iné odporúčania či úvahy?
Stav km: 254 000.
Výmena platničiek na prednej náprave, prechod z ATE na EBC DP1661 - Ultimax (Blackstuff) https://www.ebcbrzdy.sk/brzdove-kotuce- ... 5/1019734/. Kotúče ostali predchadzajúce ATE. Najazdené cca 40 000 km. Pravá strana bola ešte v poriadku, ale na ľavej strane jedna platnička nešla ľahko vybrať z vodiacích plieškov. Daná platnička zodratá až na podložku. Na zadných bubnoch kvôli prepúšťajúcim brzdovým valčekom boli čeluste nesúmerne opotrebované. Výmena za čeluste ATE a valčeky BREMBO (A 12 420). Výmena brzdovej kvapaliny za kvapalinu s vyšším bodom varu. Z pôvodne ATE Breake Fluid SL DOT 4 (suchý bod varu 260 °C, mokrý 165 °C) na Motul RBF 600 Factory Line DOT4 (suchý bod varu 312 °C, mokrý 205 °C). https://olejposta.sk/Motul_RBF_600_Fact ... 50505.html
Po výmene brzdy o poznanie lepšie zaberajú.
Subaru Forester SG, 2004, 2,0 l (92 kW)
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.
Suzuki Baleno 3D, 1996, 1,3i (62 kW) — ex.