Problém s chladící soustavou?
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Problém s chladící soustavou?
Tak to roztěsněný nastartuj, ono ti to ještě něco vyháže
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Problém s chladící soustavou?
Nemusim mít všechno
Re: Problém s chladící soustavou?
tak právě volali ze servisu, a řekli mi, že to z největší pravděpodobností bude vodní pumpa, voda stojí, necirkuluje, a zůstává v motoru... dává to smysl, nebo to může být jen nějaká souvislost s případným těsněním pod hlavou či jiným?
já bych nerad vrazil 10 tisíc do opravy, aby se pak zjistilo, že teda přičina je trochu jinde :( otík se mi slušně sesypává..
já bych nerad vrazil 10 tisíc do opravy, aby se pak zjistilo, že teda přičina je trochu jinde :( otík se mi slušně sesypává..
OTB 2.5 AT / 121kw / 2005 / LPG
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Problém s chladící soustavou?
Jak daleko máš do rozvodů? Vodní pumpa je hnaná rozvodovým řemenem a mění se (většinou) s rozvodama. Tak by to bylo kdyžtak při jedné práci.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Problém s chladící soustavou?
Mě se to nezdá.
1. Moc servisů těmhle autům nerozumí, tak používají zkušenosti co se naučili na fábiích.
2. Kdyby nešla vodní pumpa, tak se motor behem chvilky uvaří.
Zkoušel jsi rady co jsi tu dostal, nebo jsi to rovnou odvezl do servisu?
1. Moc servisů těmhle autům nerozumí, tak používají zkušenosti co se naučili na fábiích.
2. Kdyby nešla vodní pumpa, tak se motor behem chvilky uvaří.
Zkoušel jsi rady co jsi tu dostal, nebo jsi to rovnou odvezl do servisu?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Problém s chladící soustavou?
Na té pumpě není co by se rozbilo. Maximálně hlučné ložisko, nebo by to muselo být uplně zadřéné, ale to bys slyšel. Podle mě je to zavzdušněný, takže bud někde únik, nebo těsnění hlav.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Problém s chladící soustavou?
Jeste muze spadnout vrtulka nebo pokud je plastova, tak mit rozlamany lopatky. Nebo je total zadrena a remen po ni volne klouze. Ale jeji vymena je snadna a ani dil neni drahej...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Problém s chladící soustavou?
Výměna pumpy je asi tak snadná, jak výměna rozvodů. Plastový kola mají snad STI, protože váží asi jen čtvrtinu toho co litinová. Každý ušetřený deko se počítá. Jinak pumpa je fakt za pár korun (jak která).
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Problém s chladící soustavou?
Tak nakonec byl problém v děravém chladiči, jak se mu to stalo nevim... Chladič tedy nový, systém odvzdušněn a funguje, nicméně jsem po 4 dnech zjistil, že topí pouze řidičova část výduchů a to ještě jen ta horní... Takže se prý ještě demontuje palubovka a zkontrolují se klapky ve ventilaci... Už se těším, co se sesype příště )
OTB 2.5 AT / 121kw / 2005 / LPG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Problém s chladící soustavou?
Když jsem se díval po pumpách, jakou zvolit, tak mě bylo řečeno, že jsou běžně pumpy i s plastovými lopatkami a já myslím, že jsou. Myslím že i Walter Embert mě to říkal, ale to už si nejsem jist.Mira píše:Výměna pumpy je asi tak snadná, jak výměna rozvodů. Plastový kola mají snad STI, protože váží asi jen čtvrtinu toho co litinová. Každý ušetřený deko se počítá. Jinak pumpa je fakt za pár korun (jak která).
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10646
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Problém s chladící soustavou?
To se ví, že jsou. A když se představím ten rozdíl v hmotnosti, tak její použití mi dává větší smysl než odlehčený řemenice.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Problém s chladící soustavou?
Já v takových nuancích ani nějak neumím uvažovat, mám taky jako ty SG, tím je vše dáno neodlehčím nic, naopak třeba je pořádného matrjoše
Co se týče problémů kkubasse jsem zvědav jak dopadne-š. Proč by se sešlo tolik závad najednou, to mě přijde divné, opravdu je vše dobře odvzdušněno a opětovně doplněna chladička přímo do chladiče a opravdu byl chladič děravý? Nejdřív pifka na vodo čerpadlo, pak děravý chladič, vždyť každé toto se projevuje jinak a zjištuje jinak. A teď do toho prý klapky- najednou, které předtím fungovaly snad normálně ne??? No vím, předtím "záhadně" netopilo dobře u spolujezdce...
Nevím, nevím. Snad ví co dělají a subaru znají, nevíme kdo to dělá, neznáme, teda možná jsem to přehlédl, zda jsou to subaru znalí nebo jak.
Snad se zadaří a a jen zbytečně polemizuji, láteřím téměř
Co se týče problémů kkubasse jsem zvědav jak dopadne-š. Proč by se sešlo tolik závad najednou, to mě přijde divné, opravdu je vše dobře odvzdušněno a opětovně doplněna chladička přímo do chladiče a opravdu byl chladič děravý? Nejdřív pifka na vodo čerpadlo, pak děravý chladič, vždyť každé toto se projevuje jinak a zjištuje jinak. A teď do toho prý klapky- najednou, které předtím fungovaly snad normálně ne??? No vím, předtím "záhadně" netopilo dobře u spolujezdce...
Nevím, nevím. Snad ví co dělají a subaru znají, nevíme kdo to dělá, neznáme, teda možná jsem to přehlédl, zda jsou to subaru znalí nebo jak.
Snad se zadaří a a jen zbytečně polemizuji, láteřím téměř
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Problém s chladící soustavou?
Toto opět je třeba zdůraznit. No a taky jsi neodpověděl, jestli jsi něco zkoušel sám, tahle samo indikace, pozorování věcí se totiž většinou vyplatí a rozumnému vnímavému mechanikovi pak ušetříš pátrání po příčině, on s tím autem nejezdí, hned neví, kor když to nemusí být zrovna znalý v té či oné značce. Vrtochy podivné, originální může mít každé auto, značka, model.dracekvo píše:Mě se to nezdá.
1. Moc servisů těmhle autům nerozumí, tak používají zkušenosti co se naučili na fábiích.
2. Kdyby nešla vodní pumpa, tak se motor behem chvilky uvaří.
Zkoušel jsi rady co jsi tu dostal, nebo jsi to rovnou odvezl do servisu?
Jinak pumpa může fungovat hůře, když není vhodná, seč dle všeho do auta pasuje, u mého lesníka jsou prý taky pumpy s menší vrtulí, lopatkami, prý jo. Ale to by dle mě auto nevařilo, pokud by nebyla teda pumpa totál KO.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98