Forestrologie a XVelogie
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19381
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Forestrologie a XVelogie
nafta se kratkymi jizdami posere ...
ucpe se filtr, zadela se to ...
vim jak ja na bezproblemovem motoru .. 4,5roku jsem to honil pravidelne minimalne jednou tydne dalky a uplne v pohode ..
pak Covid a konec dlouhych cest a za pul roku skakani po okrese vsecko KO (dpf filtr, egr, cerpadlo }cerpadlo by asi prosaklo i tak .. ) )...
ucpe se filtr, zadela se to ...
vim jak ja na bezproblemovem motoru .. 4,5roku jsem to honil pravidelne minimalne jednou tydne dalky a uplne v pohode ..
pak Covid a konec dlouhych cest a za pul roku skakani po okrese vsecko KO (dpf filtr, egr, cerpadlo }cerpadlo by asi prosaklo i tak .. ) )...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Forestrologie a XVelogie
Nojo, asi máš pravdu. Kdybych to měl do práce aspoň 30km a víc dálnice tak by to asi šlo, takhle to nemá cenu. Já tahal předevčírem v autoškole vlek dvě a půl hodiny za naftou, a bylo to i s manuálem tak pěkný svezení, že mne to dočasně nalomilo...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22873
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forestrologie a XVelogie
Za tech 17km se ta nafta navic ani neohreje, aby to slo nejak rozvasnovat... u toho koncernu doma jsem rad, kdyz v zime do konce dalnice (3+18km) doleze aspon rucicka vody na svuj stred...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Forestrologie a XVelogie
Ono hodně dělá když vyjíždím za libovolného mrazu s autem z garáže kde je 6°C, takže se to dá ohřát...a ve firemní garáži je i v zimě 12°C. Ale stejně to byl asi blbej nápad, i ta vyšší daň mi hodila vidle do rozpočtu.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Forestrologie a XVelogie
Ideální řešení existuje. Něco jako atmosferickej V8 5 L
Spíš je problém, že Subaru do Evropy od jistýho roku dodává (musí dodávat) auta bez motorů.
Spíš je problém, že Subaru do Evropy od jistýho roku dodává (musí dodávat) auta bez motorů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Forestrologie a XVelogie
Pán je humorista. Na tyhle auta je od letošního roku v Německu nasazená progresivní daň, tzn. ročně zaplatíš za vcelku libovolnej pouze pětilitrovej benzín přes 1000€ a to jsi ještě ani nevyjel a nemáš pojištěno.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Forestrologie a XVelogie
A mít to přihlášený v jinym státu je velkej problém? Možná už zaznělo, že jo, nevím.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Forestrologie a XVelogie
Divil bych se, kdyby to precizní němci neměli nějak vošéfovaný.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22873
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forestrologie a XVelogie
To jsme s Láďou řešili na nějakém srazu. Nějak hlídaný to je, takže úplně košér to není (ono je to nějak hlídaný i u nás, ale u nás není Německo, takže to každý vojebe )
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20730
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forestrologie a XVelogie
Je to hlidany v celý Evropě. Stačí když ti začne soused závidět a poptá se na správném místě. I když jsi jako Čech určitou dobu v zahraničí, tak by jsi si tam měl přehlasit auto. Jsou jasné daný pravidla.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: Forestrologie a XVelogie
Nevím jak je to s přihlášením auta v cizině(u nás - provoz v cizině),ale jeden známý má jachtu trvale zakotvenou v Chorvatsku a registrovanou ji má v Německu - je to levnější,jednodušší a prý i pojištění je levnější(bydlí ve Strakonicích).
__________________
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015 MT
Legacy II BG 2,2 1994 MT
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20730
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forestrologie a XVelogie
Ale to je loď. To je normální a běžný. Platí jiný pravidla.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Forestrologie a XVelogie
Potřeba auta začala být akutní, tak jsem se konečně rozhodnul co chci: XV dvoulitr facelift, nebouraný a pokud možno zachovalý. EDIT: a bez hybridu, to se rozumí samo sebou.
Je jich málo, takže se za nimi musí jezdit.
První pokus: majitel se mnou dva týdny vyjednával, poté co jsme se na všem dohodli a zbývalo potvrdit předjednaný termín předání auta a peněz majitel od prodeje odstoupil a řekl že si auto nechá.
Druhý pokus: 300 km cesty tam, noc v hotelu, druhý den zjištěno že auto je bourané a opravené z použitých dílů, interiér po rozehřátí na sluníčku divně smrdí a prodejce kromě toho, že neuvedl v inzerátu nehodu, tam napsal i další nepravdivé údaje. Takže den dovolené v hajzlu.
Třetí pokus budu dojednávat zítra. Předpokládám do třetice všeho dobrého, jsou to dvě hodiny cesty autem...
Ale aspoň jsem v tom povozil a zjistil, že se mi to moc líbí, hezky to sedí na silnici, moc to teda nejede, ale aspoň ne hůř než Outback BH dvaapůlka. Myslel jsem si, že to bude nazvedaná Impreza, ale když jsem si do toho sednul, tak mi to spíš přišlo jako zmenšenej Outback.
Pár dotazů na znalé:
Eye Sight jsem testoval tak, že jsem prostě ho nechal načíst čáry a pak si počkal až mi při opouštění pruhu cukne volantem. Stačí to? Zdálo se mi, že za to tahá docela pozdě a docela hrubě, asi jako já když se leknu - je to normální?
Je něco na co si mám dát extra pozor? Nejaká technická fíčura, co ráda zlobí i u skoro nových aut?
Je jich málo, takže se za nimi musí jezdit.
První pokus: majitel se mnou dva týdny vyjednával, poté co jsme se na všem dohodli a zbývalo potvrdit předjednaný termín předání auta a peněz majitel od prodeje odstoupil a řekl že si auto nechá.
Druhý pokus: 300 km cesty tam, noc v hotelu, druhý den zjištěno že auto je bourané a opravené z použitých dílů, interiér po rozehřátí na sluníčku divně smrdí a prodejce kromě toho, že neuvedl v inzerátu nehodu, tam napsal i další nepravdivé údaje. Takže den dovolené v hajzlu.
Třetí pokus budu dojednávat zítra. Předpokládám do třetice všeho dobrého, jsou to dvě hodiny cesty autem...
Ale aspoň jsem v tom povozil a zjistil, že se mi to moc líbí, hezky to sedí na silnici, moc to teda nejede, ale aspoň ne hůř než Outback BH dvaapůlka. Myslel jsem si, že to bude nazvedaná Impreza, ale když jsem si do toho sednul, tak mi to spíš přišlo jako zmenšenej Outback.
Pár dotazů na znalé:
Eye Sight jsem testoval tak, že jsem prostě ho nechal načíst čáry a pak si počkal až mi při opouštění pruhu cukne volantem. Stačí to? Zdálo se mi, že za to tahá docela pozdě a docela hrubě, asi jako já když se leknu - je to normální?
Je něco na co si mám dát extra pozor? Nejaká technická fíčura, co ráda zlobí i u skoro nových aut?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49367
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
Láďo držím palce, ať to do třetice klapne !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
Sledování jízdních pruhů funguje přesně jak jsi popsal
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850