Čerpadlo řízení + prasklá příruba
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Díky za informaci, divím se a nevím, jestli se radovat nebo ne. Na jednu stranu, nemusím řešit repas pumpy - když to stejně nejde. Na druhou stranu, kdo ví jak na tom je a pokud budu chtít dát repasovaný řízení, rád bych měl pumpu v cajku... abych pak nemusel brzy repasovat znovu. Budu doufat, že stačí vyměnit hadici (pokud je tvrdá a přisává vzduch) a známý o-kroužek; a že vnitřek, lopatky jsou v pohodě. Na ty by stejně v repas sadě nic nebylo... tak vlastně proč to řešit. A vlastně i to řízení neteče a normálně funguje, tak proč řešit i ten repas vůbec
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Jj, teď budu kupovat nějaký originál díly, tak vezmu i hadici. Kroužek jsem měnil nedávno a to moc nepomohlo. Takže hadici a vyměnit kapalinu a uvidím. Jinak se s tím kvílením asi smířím. Protože to neteče a posiluje to dost. Takže to je fakt v podstatě jenom kosmetickej projev. A repasovaný řízení to za těch 5 let taky nezničilo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Teoreticky ty pumpy by mohli být záměnný, a do stejného držáku by mohla jít dát i jiná pumpa, na kterou je repas sada. Případně to vyměnit aji s držákem. Těžko říct jak moc se liší, na opposed forces vypadají podobně Ale to by chtělo napsat třeba do subatechu, tam by mohl vyzkoušet co se kam vejde.
Co se týká výkonu pumpy tak jsem měl v autě zatím 3 řízení (originál WRX 3,0 otáček mezi rejdy, a atmosféru 3,2 otáček a teď mám STI 2,5 otáčky) a všude fungovala pumpa správně. Je pravda, že s tím STi řízením občas při parkování vynechává, ale neděje se to pravidelně, takže to bude spíš stařím pumpy nebo řízení, než kapacitním problémem. Za jízdy s tím není problém, a to na sněhu si různých vícenásobných kontra užiju fakt dost.
Co se týká výkonu pumpy tak jsem měl v autě zatím 3 řízení (originál WRX 3,0 otáček mezi rejdy, a atmosféru 3,2 otáček a teď mám STI 2,5 otáčky) a všude fungovala pumpa správně. Je pravda, že s tím STi řízením občas při parkování vynechává, ale neděje se to pravidelně, takže to bude spíš stařím pumpy nebo řízení, než kapacitním problémem. Za jízdy s tím není problém, a to na sněhu si různých vícenásobných kontra užiju fakt dost.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Čekal bych, že na různých motorizacích bude jinak velká řemenice nebo "objem" čerpadla kvůli rozdílným otáčkám motoru (hlavně na volnoběh)? Nebo jinak prostě spárovaná převodově, ať už jde o otáčky motoru nebo velikost řemenice na klice, ...? Nicméně fungovat to asi bude tak jako tak, jen to nebude ideální tak, jak to inženýři navrhli...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
To jsou pořád problémy, čím víc válců tím víc problémů Asi se čekalo, že buržousti co si můžou dovolit víc válců, si nebudou repasovat servopumpu jak čtyřválcová lůza, ale rovnou koupí novou
Hlavní řemenice pro čtyřválce jsou podle výrobního čísla stejný skoro ve všech motorech 2.0 a 2.5, turbo i atmosféra, takže pro tyhle auta by to mohlo být záměnný.
Hlavní řemenice pro čtyřválce jsou podle výrobního čísla stejný skoro ve všech motorech 2.0 a 2.5, turbo i atmosféra, takže pro tyhle auta by to mohlo být záměnný.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Tak u BL/BP se lišej decentně...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
A nam sockam se trivalcema tam servo nedali radsi vubec...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14859
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
spm: buď rád, aspoň jedna věc se ti nepodělá
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Co se týká repase řízení tatík to řešil cca rok zpátky. I v AWD i v BA mu řekli horentní sumu za celý komplet. Každopádně se pak ptal bratrance mechanika a ten zjistil že u Elitu je schopný ppřídit repas výměnou. Takze táta odvezl auto na dílnu tam se vyndalo řízení, odvezlo se do Elitu vyměnilo se za uz zrepáslý co tam měli a namontovalo se to zpátky. Funguje to pěkně. Bratranec mechanik je z Polný (kus od Jihlavy) ale v Elitu kdekoliv by mohli vědět.
Taky mě to do půl roku čeká tak uvidím jestli se vymyslí ještě něco tady nebo si udělám výlet na Vysočinu.
Taky mě to do půl roku čeká tak uvidím jestli se vymyslí ještě něco tady nebo si udělám výlet na Vysočinu.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 144
- Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Ostrava
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Příruba slepena epoxidem a na ní přilepena vyrobená podložka.
Těsnění jsem zkoušel čtyři různé. Bohužel vždy si čerpadlo přisávalo vzduch. Nakonec jsem tam vrátil původní, máznul ho silikonem (na motorové vany), máznul jsem i přírubu a po odvzdušnění je ticho. Výměnou jsem dolil cca 0,5L. Nevíte kolik L je v celém oběhu?
V pátek jedu do Subaru-Opava na přetěsnění víka automatu, výměnu filtru, atd....takže bude nové origo těsnění , jen aby to i potom nepřisávalo.
Na ebay se dají sehnat čerpadla se zárukou rok, dokonce jedno tam bylo se zárukou tři roky. Samozřejmě druhovýroba, ale cena přívětivá 2000-3000 kč.
Těsnění jsem zkoušel čtyři různé. Bohužel vždy si čerpadlo přisávalo vzduch. Nakonec jsem tam vrátil původní, máznul ho silikonem (na motorové vany), máznul jsem i přírubu a po odvzdušnění je ticho. Výměnou jsem dolil cca 0,5L. Nevíte kolik L je v celém oběhu?
V pátek jedu do Subaru-Opava na přetěsnění víka automatu, výměnu filtru, atd....takže bude nové origo těsnění , jen aby to i potom nepřisávalo.
Na ebay se dají sehnat čerpadla se zárukou rok, dokonce jedno tam bylo se zárukou tři roky. Samozřejmě druhovýroba, ale cena přívětivá 2000-3000 kč.
Subaru Outback 2,5i AT 2007
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Já s tou repasí pořád počítám, ale nemám ještě pořád ten náhradní kus, co chci nechat repasovat Tak dám pak vědět, jestli to bude u tebe ještě aktuální. Chtěl jsem zkusit pana Kracíka, kde to nechával dělat Bushman s STI. Co se týče cen, tak asi záleží taky kus od kusu (a taky záleží co je horentní suma), ale mám pocit, že to bylo něco jako 6kKč za přetěsnění, když teklo. Když tam jsou vůle, tak se dá taky, ale leze to pak výše.Cliffer píše: Taky mě to do půl roku čeká tak uvidím jestli se vymyslí ještě něco tady nebo si udělám výlet na Vysočinu.
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
No já bych mu to tam nechal a přijel si pro auto třeba za týden.
A oni nerepasujou kus co máš na autě už už tam nějaký mají. Teda pokud mají...
A oni nerepasujou kus co máš na autě už už tam nějaký mají. Teda pokud mají...
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Mělo by tam být celkem kolem 0,7 -0,8l. Napiš do Opavy, ať zkusí objednat tu novou přirubu, když máš to čislo. A lepil jsi to červeným silikonem?dzavel píše:Příruba slepena epoxidem a na ní přilepena vyrobená podložka.
Těsnění jsem zkoušel čtyři různé. Bohužel vždy si čerpadlo přisávalo vzduch. Nakonec jsem tam vrátil původní, máznul ho silikonem (na motorové vany), máznul jsem i přírubu a po odvzdušnění je ticho. Výměnou jsem dolil cca 0,5L. Nevíte kolik L je v celém oběhu?
V pátek jedu do Subaru-Opava na přetěsnění víka automatu, výměnu filtru, atd....takže bude nové origo těsnění , jen aby to i potom nepřisávalo.
Na ebay se dají sehnat čerpadla se zárukou rok, dokonce jedno tam bylo se zárukou tři roky. Samozřejmě druhovýroba, ale cena přívětivá 2000-3000 kč.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
Ten Kracík afaik repasuje akorát to, co mu přivezeš (nejsem si jistej, jestli to tam jde nechat i s autem )... Což je i důvod, proč to nemám, pač jsem čekal, až budu mít jiné řízení, které nechám zrepasovat a pak ho teprv někde někdy vyměnit...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Čerpadlo řízení + prasklá příruba
A chceš řízení, mám tu ex-geraltosovo z WRX. To by mohlo pasovat i na Outback pro buržousty.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001