Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Zdravím, tak nějak jsou ty možnosti už levnější a když sleduju jak všem skvěle funguje to slavné nezávislé topení z Alzy ( https://www.alza.cz/auto/sxt-car-heater ... 28.htm?o=2 ) které jde vlastně koupit na Aliexpresu řeba za 2500 .
Přemýšlely jste nebo máte někdo naistalováno do staršího Subárka třeba 2005 a méně? Vím že se to řeší v jiném vláknu ale chtěl ybch se zaměřit na tyhle starší vozy páč to snad bude dost podobné.
Hodně lidí tady v autě spí tak proč si nekoupit za pár kaček nezávislé topení
Nejvíc co mě vrtá hlavou tak umístění v autě a vývody výfuku a vzduchu. Jako každý bych chtěl v autě co nejméně vrtat, tak co kdyby se někde hodily tovární díry s dobrým umístěním v autě .
Za ty peníze je to naprostá paráda a hlavně mít pokaždý vyhřáty auto než nastoupím
Přemýšlely jste nebo máte někdo naistalováno do staršího Subárka třeba 2005 a méně? Vím že se to řeší v jiném vláknu ale chtěl ybch se zaměřit na tyhle starší vozy páč to snad bude dost podobné.
Hodně lidí tady v autě spí tak proč si nekoupit za pár kaček nezávislé topení
Nejvíc co mě vrtá hlavou tak umístění v autě a vývody výfuku a vzduchu. Jako každý bych chtěl v autě co nejméně vrtat, tak co kdyby se někde hodily tovární díry s dobrým umístěním v autě .
Za ty peníze je to naprostá paráda a hlavně mít pokaždý vyhřáty auto než nastoupím
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Pořídil jsem z AE za cca 2800, chystam se to nacpat do svýho Outbacka BP. Dost pravděpodobně to šoupnu v kufru do prostoru za podběh, kde je kufr nejširší. Prostup ven minimálně pro sání a výfuk spalovací komory je jasnej, vychází to v tom místě na jednu vrstvu plechu přímo do díry pro koncový tlumič výfuku - otázka je, jestli tím, že pod topením než tu výstupní hadici ohnu bude potřeba cca 5cm místa, jestli se to tam k sobě vejde, snad jo.
Elektrika - je to sice nejdál od baterky, nicméně nežere to víc než ~10 A při startu - žhavení (ještě ověřím osobně, ale podle různých videí to tak je), tak by to měla snést stávající kabeláž co je třeba k CL zásuvce. Nechci tahat další kabel skrz auto
Rozvod teplýho vzduchu - v autě to není zas takovej problém, tam stačí ta hadice co k tomu dodávají na nějaký základní nasměrování do prostoru, rozhodně se nechystam si po autě natahat hadice aby to foukalo všude na různý místa. Co bych ale chtěl je výstup ven, třeba do stanu. Z toho místa, kde to bude nainstalovaný neni takovej problém se dostat za tapec třeba směrem k nárazníku, spíš teď sháním hadici, která to zvládne. Co jsem dostal fotky od nějakýho týpka na FB, při min. výkonu je na výstupu asi 60 °C, což je v pohodě, ale na max naměřil asi 140 °C, takže bych to rád dimenzoval na tu horší variantu, ale většina VZT hadic jsou třeba do 100 °C. A hadice co zvládnou víc jsou spíš na odvod spalin, chemie, ... takže není jistá zdravotní nezávadnost. Rád bych nějakou se spirálovitou výztuhou, co půjde axiálně stlačit, abych ji mohl mít v autě třeba 5 m a nezabírala tolik místa. Ty VZT bejvaj plastový, určitá stlačitelnost tam je, ale nic extra. No a k tomu ještě nějaký rozdvojky, abych mohl do stanu vést menší průměr (chtěl bych jen 40mm), ale abych nevytvářel pro ventilátor větší odpor, takže to "rozpůlit", jeden výdech do auta, druhý do stanu. A zásadní bude vymyslet/vyrobit průchodku do toho nárazníku, to už jsem konzultoval s naším Přecedou, asi to skončí tak, že mi vyrobí něco konkrétního, protože mě nenapadá nic, co by šlo rovnou koupit. Aby to mělo přírubu na přimontování na panel, a nějaký vnitřní bajonet na vložení hadice, a zátku při nepoužívání (99 % času )
A taky ještě otázka bezpečnosti - do elektriky to musí být připojený nastálo. Ne přes bateriovou ochranu. Pokud by v plný zátěži vypla elektrika, přestane foukat ventilátor, a elektronika uvnitř topení se může roztavit. Požár by to způsobit nemělo, ale asi by se to samo zničilo. Nicméně viděl jsem chytrý řešení - drát z ŘJ k palivový pumpě prohnat skrz relé, který je při dobrym napětí baterie sepnutý. ŘJ ovládá pumpu jako normálně, a ve chvíli, kdy bateriová ochrana vypne, rozpojí se relé a pro ŘJ to je jako kdybych konektor k pumpě odpojil. Vyhodnotí to jako chybu, zahájí proces vypnutí, dochlazení, a vypne se. Ve vypnutym stavu to už žere minimum.
A prej je dobrý si pořídit detektor CO. Sice je spalovací prostor oddělenej, ale nikdy nevíš, jestli se nepodělalo něco uvnitř. Co jsem viděl videa kdy to měli rozebraný, musely by selhat dvě těsnění naráz - nicméně možný to je a to, že jedno selhalo člověk stejně nepozná, než selže i druhý, a to už může bejt pozdě.
Až to nainstaluju, určitě se tady na fóru pochlubil s tím co to obnášelo.
Elektrika - je to sice nejdál od baterky, nicméně nežere to víc než ~10 A při startu - žhavení (ještě ověřím osobně, ale podle různých videí to tak je), tak by to měla snést stávající kabeláž co je třeba k CL zásuvce. Nechci tahat další kabel skrz auto
Rozvod teplýho vzduchu - v autě to není zas takovej problém, tam stačí ta hadice co k tomu dodávají na nějaký základní nasměrování do prostoru, rozhodně se nechystam si po autě natahat hadice aby to foukalo všude na různý místa. Co bych ale chtěl je výstup ven, třeba do stanu. Z toho místa, kde to bude nainstalovaný neni takovej problém se dostat za tapec třeba směrem k nárazníku, spíš teď sháním hadici, která to zvládne. Co jsem dostal fotky od nějakýho týpka na FB, při min. výkonu je na výstupu asi 60 °C, což je v pohodě, ale na max naměřil asi 140 °C, takže bych to rád dimenzoval na tu horší variantu, ale většina VZT hadic jsou třeba do 100 °C. A hadice co zvládnou víc jsou spíš na odvod spalin, chemie, ... takže není jistá zdravotní nezávadnost. Rád bych nějakou se spirálovitou výztuhou, co půjde axiálně stlačit, abych ji mohl mít v autě třeba 5 m a nezabírala tolik místa. Ty VZT bejvaj plastový, určitá stlačitelnost tam je, ale nic extra. No a k tomu ještě nějaký rozdvojky, abych mohl do stanu vést menší průměr (chtěl bych jen 40mm), ale abych nevytvářel pro ventilátor větší odpor, takže to "rozpůlit", jeden výdech do auta, druhý do stanu. A zásadní bude vymyslet/vyrobit průchodku do toho nárazníku, to už jsem konzultoval s naším Přecedou, asi to skončí tak, že mi vyrobí něco konkrétního, protože mě nenapadá nic, co by šlo rovnou koupit. Aby to mělo přírubu na přimontování na panel, a nějaký vnitřní bajonet na vložení hadice, a zátku při nepoužívání (99 % času )
A taky ještě otázka bezpečnosti - do elektriky to musí být připojený nastálo. Ne přes bateriovou ochranu. Pokud by v plný zátěži vypla elektrika, přestane foukat ventilátor, a elektronika uvnitř topení se může roztavit. Požár by to způsobit nemělo, ale asi by se to samo zničilo. Nicméně viděl jsem chytrý řešení - drát z ŘJ k palivový pumpě prohnat skrz relé, který je při dobrym napětí baterie sepnutý. ŘJ ovládá pumpu jako normálně, a ve chvíli, kdy bateriová ochrana vypne, rozpojí se relé a pro ŘJ to je jako kdybych konektor k pumpě odpojil. Vyhodnotí to jako chybu, zahájí proces vypnutí, dochlazení, a vypne se. Ve vypnutym stavu to už žere minimum.
A prej je dobrý si pořídit detektor CO. Sice je spalovací prostor oddělenej, ale nikdy nevíš, jestli se nepodělalo něco uvnitř. Co jsem viděl videa kdy to měli rozebraný, musely by selhat dvě těsnění naráz - nicméně možný to je a to, že jedno selhalo člověk stejně nepozná, než selže i druhý, a to už může bejt pozdě.
Až to nainstaluju, určitě se tady na fóru pochlubil s tím co to obnášelo.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
To zní zajímavě, určitě to budu bedlivě sledovat. S tím místěm za podběhama je to dobrej nápad
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
V autě mám rozvod vzduchu od plynového topení takovou speciální hadicí. Nějaká vrstvená hliníková s papírem. Jen se mi nepovedlo dohledat do kolika stupňů je. A taky není moc vhodná mimo pevné montáže. Snadno se zmáčkne.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10668
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Hlavně si kupte to správný, to na Alze je dehtový.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Míro, skoro všechny jsou naftový. Nafta totiž hoří o dost kultivovaněji, než benzín, kde hoří jen výpary a ještě ke všemu agresivně, spíše vybuchují. Benzínový topení se dělají, myslím že Webasto má v nabídce, ale stojí nesrovnatelně víc. Je naprostej standard, že k tomu topení máš stejně zvlášť nádrž... Dost lidí třeba tankuje něco, co nechce pálit, resp. v topení se dá pálit i kerosene (u nás petrolej?), což hoří čistěji prej. Nebo tankují a dodávají aditiva, což topení zas nemá rádo prej, někdo nechce vrtat sondu do svojí nádrže,... prostě dost často i nafťáci maj zvlášť nádrž pro topení.
Viděl jsem video, kde zkoušel do naftovýho topení nalít benzín. Nehořelo to, spíš to tak pobouchávalo... Ostatně, videa od tohohle týpka jsou celkem přínosný v tom, co už všechno zkusil co se s tím dá dělat.
https://www.youtube.com/channel/UCQuKF1 ... yW3NLD-fsA
Viděl jsem video, kde zkoušel do naftovýho topení nalít benzín. Nehořelo to, spíš to tak pobouchávalo... Ostatně, videa od tohohle týpka jsou celkem přínosný v tom, co už všechno zkusil co se s tím dá dělat.
https://www.youtube.com/channel/UCQuKF1 ... yW3NLD-fsA
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
hele uz se dela cely kombo i s nadrzi v jednom, jen to pripojis k elektrice a zajistis privod vzduchu a odvod spalin. vyhodu vidim v tom, ze to jde pak pouzit i jinam, treba do dilny, venku si udelas pristresek a zatopis do nej, ... zase je to vetsi, ale u toho mensiho zase resis umisteni nadrze
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Láďo, "jen to připojíš k elektrice a zajistíš přívod vzduchu a odvod spalin" je v autě to nejhorší právě A nechtěl bych se drbat s tím to zas nějak vyndavat a připojovat v dílně, a pak zas připojovat v autě... I proto se chystám to mít napevno v autě, a vyvést si ven ten samotný vzduch.
Navíc to je prostorově náročnější, takhle zvlášť to jde aspoň nakombinovat jak je třeba.
Mimochodem, zapomněl jsem dodat, že za těch mých 2800 to bylo komplet balení včetně pumpy, nádrže, nějakých základních trubek a montážního materiálu, posláno v rámci EU, do týdne u mě.
Navíc to je prostorově náročnější, takhle zvlášť to jde aspoň nakombinovat jak je třeba.
Mimochodem, zapomněl jsem dodat, že za těch mých 2800 to bylo komplet balení včetně pumpy, nádrže, nějakých základních trubek a montážního materiálu, posláno v rámci EU, do týdne u mě.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Ještě k nádrži - asi nakonec budu dávat plechovku od oleje, co má 2 litry místo tý obrovský plastový krávy. Ona je sice hezky placatá, ale vysoká. Na nejnižší výkon, kdy pumpa pumpuje frekvencí 1 Hz, a každý pumpnutí je prý 0.022 ml, to vychází na cca 80 ml/h. Kdyby 100, tak budu mít výdrž na 20 h bez dolití. Dvě dlouhý noci i se snídaní v teple na pohodu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49469
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Na to kombo se chystám já. To mě nadchlo hned, jak jsem to viděl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Že zrovna ty Tome, kterej jsi schopnej si leccos vyrobit sám a líp, myslíš, že na tom bude míň práce?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49469
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Vláďo samozřejmě, že neplánuju koupit hotový kombo. Dát si to do tý škatule si to pochopitelně hodlám sám. Bylo tím myšleno, že mám v plánu tuhle formu nezávislýho topení a nechci to vestavět do auta, byť mě na pikosekundu tahle možnost napadla, když jsem viděl, jaký je to koťátko malinký. Ale hned jsem z toho zase vystřízlivěl, protože v autě nespím a spát nebudu, tak to tam nepotřebuju.
Já na instáči sleduju španělskou firmu Urocamper, která staví obytný auta a u nich kombo prvně viděl. V jejich provedení. https://www.instagram.com/p/B3hVa94iTKT ... ksral21c0h
Tehdy jsem si říkal, že to je super a že to by se mi líbilo. Až pak jsem zjistil, že takovouhle verzi vyrábí i sami číňani.
Já na instáči sleduju španělskou firmu Urocamper, která staví obytný auta a u nich kombo prvně viděl. V jejich provedení. https://www.instagram.com/p/B3hVa94iTKT ... ksral21c0h
Tehdy jsem si říkal, že to je super a že to by se mi líbilo. Až pak jsem zjistil, že takovouhle verzi vyrábí i sami číňani.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10692
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Tak to pak jo, to chápu
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Já do elektra montoval benzínové. Jelikož v autě žádná nádrž není, tak mi bylo vesměs jedno co tam namontuju. A volil jsem benzínové, protože když něco polejete benzínem, tak to chvilku smrdí a benzín se odpaří. Ale jak se něco poleje naftou, tak to smrdí měsíc a vše okolo je mastné.
Nehledě na to, že když to dolejvám z kanistru, tak si nemusím jít mejt ruce. Těch doslova pár ušetřených korun mi za to nestálo.
Nehledě na to, že když to dolejvám z kanistru, tak si nemusím jít mejt ruce. Těch doslova pár ušetřených korun mi za to nestálo.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)