Nézávislé topení obecně do staršího vozu
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Můj 2kW má 60, víc maj ty 5/8kW. Nebo se dělaj čtyři menší díry... Záleží co ti přijde
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
už to přišlo, je tam 75
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
tak dneska sem tomu zatim věnoval asi 10 minut, první zjištění je, že tam je jiný ovládání, který asi neumožňuje změnu taktu pumpy aspoň sem zatim nezjistil jak by to šlo nastavit. Takže s benzínem mam asi smůlu
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
v tomle je pointa
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
tak dneska sem si připadal jak heretik... byl sem tankovat tu smradlavou břečku do kanďáku (5 litrů) na test bufíku Netankoval sem tudle věc bratru 13 let (tehdá sem míval služební fóbii co to pálila).
No a vohledně bufíku v kufříku pár informací - nechtělo to asi 5x chytit, zřejmě byly v hadičce bubliny, vždycky to jen začmoudilo a pak chcíplo. Tak sem nechal čerpadlo trkat asi minutu a znova skusil a pak to konečně čaplo. Čerpadlo je u toho kurva hlučný, v autě bych to mít na spaní fakt nechtěl. To webasťácký pod autem prakticky neslyšim. Tělo bufíku se vohřálo na 190° (nevim kolik měl vzduch co z toho lez, ale ruku na tom udržet nešlo, což je rozdíl oproti webastu). Měl sem na výstupu zkušebně nasazený odpadový koleno (šedivý s gumovym tískem) a na něm tu hliníkovou hadici co k tomu dávaj a chtěl otestovat, jesli se koleno roztaví. Tak můžu říct, že neroztaví. Běželo to půl hodiny na plnej céres, koleno horký fest, malinko změklo, ale tvar udrželo. Za mě super - obstálo a postavim z toho vedení do auta. Benzín asi nemá smysl zkoušet bez výměny ovládání (jak sem psal vejš, u tohodle nejde nastavit frekvenci pumpy, řídí si jí to samo). Jináč v plánu je prodloužit kabel od ovládání abych ho moch mít v autě (má v sobě čidlo teploty), objednám tlumič na vejfuk (bez něj to dělá hroznej kravál). a z překližky udělám nástavec na boční okno s dírama na vstup a výstup vzduchu. Takže bufík bude vždycky vedle auta a krz okno bude foukat dovnitř. Nástavec udělam i na běžce, takže to bude univerzální řešení.
No a vohledně bufíku v kufříku pár informací - nechtělo to asi 5x chytit, zřejmě byly v hadičce bubliny, vždycky to jen začmoudilo a pak chcíplo. Tak sem nechal čerpadlo trkat asi minutu a znova skusil a pak to konečně čaplo. Čerpadlo je u toho kurva hlučný, v autě bych to mít na spaní fakt nechtěl. To webasťácký pod autem prakticky neslyšim. Tělo bufíku se vohřálo na 190° (nevim kolik měl vzduch co z toho lez, ale ruku na tom udržet nešlo, což je rozdíl oproti webastu). Měl sem na výstupu zkušebně nasazený odpadový koleno (šedivý s gumovym tískem) a na něm tu hliníkovou hadici co k tomu dávaj a chtěl otestovat, jesli se koleno roztaví. Tak můžu říct, že neroztaví. Běželo to půl hodiny na plnej céres, koleno horký fest, malinko změklo, ale tvar udrželo. Za mě super - obstálo a postavim z toho vedení do auta. Benzín asi nemá smysl zkoušet bez výměny ovládání (jak sem psal vejš, u tohodle nejde nastavit frekvenci pumpy, řídí si jí to samo). Jináč v plánu je prodloužit kabel od ovládání abych ho moch mít v autě (má v sobě čidlo teploty), objednám tlumič na vejfuk (bez něj to dělá hroznej kravál). a z překližky udělám nástavec na boční okno s dírama na vstup a výstup vzduchu. Takže bufík bude vždycky vedle auta a krz okno bude foukat dovnitř. Nástavec udělam i na běžce, takže to bude univerzální řešení.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49239
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Tak hlavně, že to funguje.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
jo, funguje, topí to až moc (má to stejnou velikost jako to 8kW, takže to nejspíš bude mít i stejný vnitřnosti), ale dá se to zredukovat (na nejmíň klesla teplota těla na 140°) a ten kufřík je celkem kompaktní, nezabere to moc místa. Jediný co, že to má blbě vyřešený sání a vejfuk zespoda tak, že to pak stojí na těch hadicích a nejde to postavit rovně. Chtělo by to tomu udělat nějaký nožičky ještě. Nebo to vevnitř votočit a udělat vývod do boku jak to má Vláďa.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
jináč koukam na vobrázky na banggoodu (otamtať sem to koupil), že maj i verzi s delšíma nožičkama kam by se už vejfuk a sání dalo navohybat. Ale maj to i u tý mý objednávky (sou tam oba typy, takže je to asi loterie co příde)...
mě přišlo todle
mě přišlo todle
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
3D tisk to vyřeší myslím na pohodu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22768
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
No jestli to telo ma 140°C, tak to bude orisek
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
jelo to i na 190°, ale dracek asi myslel udělat na tiskárně nožičky a ne vejfuk
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
jo todle je to koleno co sem testoval - pravoúhlý https://www.hornbach.cz/p/koleno-87-pro ... 75/266682/
Ještě mě napadlo na ten vejfuk použít kolínko (buď měď nebo todle https://www.hornbach.cz/p/push-fit-kole ... m/6816358/ ) a pak teprve tu nerez hadici. Tim by se to možná vymotalo i bez nožiček.
Ještě mě napadlo na ten vejfuk použít kolínko (buď měď nebo todle https://www.hornbach.cz/p/push-fit-kole ... m/6816358/ ) a pak teprve tu nerez hadici. Tim by se to možná vymotalo i bez nožiček.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Jo, myslel jsem ty nožičky, ne kolínko :D
A nepasovalo by tam nějaké měděné topenářské kolínko?
Jo a to koleno na odpad musí nějakou teplotu vydržet. Když se do odpadu nasype krtek, tak se tam taky nějaké teplíčko vytvoří. Nebo tam někdo může vylít hrnec vařící vody a taky to musí vydržet.
A nepasovalo by tam nějaké měděné topenářské kolínko?
Jo a to koleno na odpad musí nějakou teplotu vydržet. Když se do odpadu nasype krtek, tak se tam taky nějaké teplíčko vytvoří. Nebo tam někdo může vylít hrnec vařící vody a taky to musí vydržet.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14891
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
On je rozdíl tudy během několika vteřin prohnat hrnec vody z brambor nebo čerpat tam plným průtokem vroucí vodu hodinu. Kamarád si nechal trčet hrdlo odpadů ze základový desky, vařil pak okolo ipu a tam, kde vařil spoj v blízkosti toho hrdla, mu na tý trubce zevnitř zmizely rantly, který držej na místě gumičku. Takže nějaký teplo to snese, ale s teplotama nad 100 stupňů bych byl hodně opatrnej. Ono to možná chvíli bude fungovat a za pár použití třeba ten plast zkřehne, nevím, průkopníkům se nemá stát v cestě, ale jsem v tomhle trochu skeptik.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Nézávislé topení obecně do staršího vozu
Jediný co se stane, že se to koleno rozpadne, nebo zkroutí. Takže holt člověk bude mít jedno náhradní, kdyby něco.
Ale v tomhle průměru by snad neměl být problém si to vykroužit z plechu.
Nenašel přesné složení toho plastu. Bych se spíš bál o to, aby se z toho při této teplotě nezačala uvolňovat nějaká dobrota.
Ale v tomhle průměru by snad neměl být problém si to vykroužit z plechu.
Nenašel přesné složení toho plastu. Bych se spíš bál o to, aby se z toho při této teplotě nezačala uvolňovat nějaká dobrota.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)