XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Zdravím, chtěl bych se zeptat na doporučení , i negativní zkušenosti s XV v manualu Motor 1,6 rv 2017 Díky všem za rady
Před nákupem - najeto necelých 40t cena kolem 300t Verze před poslední verzí Mám rozšířit Vaše řady tímhle?
Před nákupem - najeto necelých 40t cena kolem 300t Verze před poslední verzí Mám rozšířit Vaše řady tímhle?
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20771
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Zkušenost s s tímhle nemám, ale obecně 1,6 moc nejede a žere jako 2l. Takže tam záleží hlavně na tvých preferencích.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19532
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
obecne se rika, ze na jezdeni po meste a blizkem okoli nebo pro nekoho, kdo jezdi v rychlostnich limitech a nepotrebuje predjizdet to bude ok ...
zkusenost taky nemam ...
zkusenost taky nemam ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Austin
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 291
- Registrován: úte zář 18, 2018 10:55 pm
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Na jízdu po městě a okolí, třeba ve dvou, a dokonce i v terénu, je 1,6 ok.
Popisují to v testech že se 1,6 chovala lépe než 2,0 lépe dávkovala výkon, nemá předvolené elektronické stupně.
Na dálnice ale moc není, nemá sílu, sbírá se jako Fabia HTP proti 1,2 TSI,
a bacha taky spousta lidí HTP provozuje a nepřipadne jim to nějak nevyhovující.
Při 40tkm by auto už mělo být zajeté tj. mělo by plnit určité dynamické parametry.
Chci tím říci, že už to asi lepší nebude, nepůjde zásadně lépe zajet (motor). Způsob zajetí motoru udělá i 10% výkonu,
takže pokud s tím jezdil klobouk je šance to trochu rozcvičit, pokud s tím ale jezdil někdo normální, lepší to nebude.
2017 má zas méně elektroniky a "později" se pokazí, je to ještě přeci jen oldschool auto bez Eyesightu a jiných kravin.
Má hezčí zadní světla.
Popisují to v testech že se 1,6 chovala lépe než 2,0 lépe dávkovala výkon, nemá předvolené elektronické stupně.
Na dálnice ale moc není, nemá sílu, sbírá se jako Fabia HTP proti 1,2 TSI,
a bacha taky spousta lidí HTP provozuje a nepřipadne jim to nějak nevyhovující.
Při 40tkm by auto už mělo být zajeté tj. mělo by plnit určité dynamické parametry.
Chci tím říci, že už to asi lepší nebude, nepůjde zásadně lépe zajet (motor). Způsob zajetí motoru udělá i 10% výkonu,
takže pokud s tím jezdil klobouk je šance to trochu rozcvičit, pokud s tím ale jezdil někdo normální, lepší to nebude.
2017 má zas méně elektroniky a "později" se pokazí, je to ještě přeci jen oldschool auto bez Eyesightu a jiných kravin.
Má hezčí zadní světla.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
XV 1,6 bych videl jako druhy auto do rodiny s tim, ze se mimo mesto podiva jen vyjimecne. Ten motor proste neni zadna slava a velikosti kufru to neni vylozene stehovak - proste typicky mestsky auto v Americe ci Autralii...
Fabia HTP 51 kW ma jen o vterinu horsi zrychleni z 0-100... Fabii HTP jsem mel a absenci vykonu jsem ji odpustil jen pro jeji ekonomickej provoz - a hlavne za ty prachy nic silnejsiho novyho tehda nebylo...
U XV 1,6 si dovolim tvrdit, ze za ty prachy uz clovek sezene lepsi auto s podobnyma vlastnostma - treba Mazdu CX5, Hondu CRV atd. Nenapada me teda jedinej racionalni argument pro XV 1,6. Osobne mam dvoulitra v manualu a casto si rikam, ze bych to 4x4 rad obetoval za trochu lepsi jizdni projev a nizsi spotrebu - ani doulitr neni dymamicky zadna slava. Na druhou stranu je spolehlivost prikladna, spotreba je v pohode (kolem 7l/100 km mimo mesto), casto jezdim do hor, takze 4x4 vyuziju pri parkovani v zaveji, pri rizeni nemam pocit ze ridim autobus... Takze nerikam, ze XV je spatny auto - ale pokud to neni super nabidka nebo 4x4 neni nutnost, tak se porozhlídni i jinde. A tu 1,6 si poradne projed....
Fabia HTP 51 kW ma jen o vterinu horsi zrychleni z 0-100... Fabii HTP jsem mel a absenci vykonu jsem ji odpustil jen pro jeji ekonomickej provoz - a hlavne za ty prachy nic silnejsiho novyho tehda nebylo...
U XV 1,6 si dovolim tvrdit, ze za ty prachy uz clovek sezene lepsi auto s podobnyma vlastnostma - treba Mazdu CX5, Hondu CRV atd. Nenapada me teda jedinej racionalni argument pro XV 1,6. Osobne mam dvoulitra v manualu a casto si rikam, ze bych to 4x4 rad obetoval za trochu lepsi jizdni projev a nizsi spotrebu - ani doulitr neni dymamicky zadna slava. Na druhou stranu je spolehlivost prikladna, spotreba je v pohode (kolem 7l/100 km mimo mesto), casto jezdim do hor, takze 4x4 vyuziju pri parkovani v zaveji, pri rizeni nemam pocit ze ridim autobus... Takze nerikam, ze XV je spatny auto - ale pokud to neni super nabidka nebo 4x4 neni nutnost, tak se porozhlídni i jinde. A tu 1,6 si poradne projed....
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14988
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Já myslím, že bydlet na horách, tak je to na dojíždění do práce pro manželku ideální auto. Mně by nevadilo ani když na horách nežiju, protože většina mých cest je příměstský provoz, trasy 20-40 km. Těch 5 cest přes půl republiky ročně by se v tom určitě dalo vydržet. Zkrátka závisí na očekáváních a na využití. Ale určitě si to (nejen tohle, ale i jakékoliv jiné auto) nejdřív projeď
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: pon úno 19, 2018 9:36 pm
- Jméno a příjmení: Martin Byrtus
- Bydliště: Stará Ves u Rýmařova
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Ahoj
Nemám zkušenost s 1,6 manuálem, ale 1,6 CVT koupeným letos nově. Měl jsem velké obavy a příspěvky typu: nejede, žere, nepředjedeš a ty mě vcelku hlodaly. Nakonec jsem jel do salonu auto s 1,6 vyzkoušel a na všechny obavy zapoměl. S autem jezdí primárně manželka s dětmi a rodiče. Absolutní spokojenost na všech stranách. Když s tím jedu osobně tak byť je to CVT tak jsem schopen jet velice svižně.
Já mám Forestra verze "socka" v 2,0 manuál a jsem nadmíru spokojen jak s projevem motoru tak z jeho zátahem apod.
Mimochodem světla u novějšího modelu jsou hezčí
A v neposlední řadě, když zaparkuješ někde u super hyper global marketu svoje auti vždy najdeš a nebudeš se dívat na 20 stejných slepic v jedné řadě atd.
Jó a teď když napadlo trochu těch bílých "sra.ek" tak jsem se marně snažil auto poslat někam trochu bokem, jelo to furt jak po kolejích no prostě hnus
Nemám zkušenost s 1,6 manuálem, ale 1,6 CVT koupeným letos nově. Měl jsem velké obavy a příspěvky typu: nejede, žere, nepředjedeš a ty mě vcelku hlodaly. Nakonec jsem jel do salonu auto s 1,6 vyzkoušel a na všechny obavy zapoměl. S autem jezdí primárně manželka s dětmi a rodiče. Absolutní spokojenost na všech stranách. Když s tím jedu osobně tak byť je to CVT tak jsem schopen jet velice svižně.
Já mám Forestra verze "socka" v 2,0 manuál a jsem nadmíru spokojen jak s projevem motoru tak z jeho zátahem apod.
Mimochodem světla u novějšího modelu jsou hezčí
A v neposlední řadě, když zaparkuješ někde u super hyper global marketu svoje auti vždy najdeš a nebudeš se dívat na 20 stejných slepic v jedné řadě atd.
Jó a teď když napadlo trochu těch bílých "sra.ek" tak jsem se marně snažil auto poslat někam trochu bokem, jelo to furt jak po kolejích no prostě hnus
Subaru XV 1,6i - S ES Comfort Lineartronic MY20
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
Subaru Forester SJ 2.0i 6MT MY18
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16181
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
U SJ CVT bylo potřeba vypnout VDC a jinak to držet stále pod plynem. Když je dobrý podklad, tak se to urve ihned. Jakmile ale dáš nohu z plynu, tak asistenti zasáhnou, i když máš VDC vypnuté (ono u nových není úplně vypnuté, ale jen částečně).Trabukowski píše:Jó a teď když napadlo trochu těch bílých "sra.ek" tak jsem se marně snažil auto poslat někam trochu bokem, jelo to furt jak po kolejích no prostě hnus
Když jsem se učil jízdu bokem u JZD ve Vysoké nad Labem, tak se mi to podařilo asi až na 5. pokus. Nejlepší to bylo se SpecB (síla a automat).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Tak hlavne aktualni generace XV ma el. rucku - coz pro blbnuti na snehu taky neni zrovna vyhodou... U ty aktualni 1,6 bude jizda dverma napred asi fakt dost orech, tomu verim.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16181
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Použitá ručka u 4x4 pod plynem je cesta do pekel. Je potřeba se naučit nejdřív rozhodit zadek a potom vše řídit plynem. Na velké ploše jsem nikdy ručku na zatočení nepoužil
tady jsou mé praprazačátky, s SJ bohužel video nemám
tady jsou mé praprazačátky, s SJ bohužel video nemám
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Ahoj. Taky jsem si ted koupil moje prvni SUBARU - XV 2.0 45000km. Auto super. Akorat me vadi ty zvysene otacky po startu a hlavne ted v zime kdy je drzi dost dlouhu. A prave nevim jestli mam cekat nez ty otacky klesnou a pak vyjet anebo muzu hned po startu cca 30s. Jde mi oto aby se co nejmin srazel benzin po stenach valcu do oleje.
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Normálně vyjed hned
Nastartuju, zapnu pasy, pustím světla a jedu.
Nastartuju, zapnu pasy, pustím světla a jedu.
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Vyjedu hned, na středovém displeji mám teplotu oleje. Dokud není aspoň 50 tak se snažím držet otáčky pod 3000, nad 60 už dám občas plnej plyn, nad 70 už nic neřeším. Benzín v oleji jsem řešil jednou za pár měsíců cíleným ohřátím oleje nad 100 stupňů, aby se co nejvíc bordelu odpařilo (i když vím že ne všechno) a všeobecně se motor protáhnul.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: XV 1,6 manual - zkušenoasti a doporučení
Dekuji. Ja jen ze mi ted vytahli asi 1.2L oleje a je hodne zredeny benzinem. Nevim jak jezdil predchozi majitel ale ja z 2500km co mam auto je 1800km dlouhy trasy Sk. Po vymene ma 5000km. Ted je olej po horni znacku a skusim ho poradne projet a mam sledovat jestly bude hladina klesat.