Naše vozy z mládí a jejich příběhy

V téhle kategorii bychom měli rozebírat věci, které se nevejdou do technických sekcí
Uživatelský avatar
Nemmo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
Bydliště: Praha

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Nemmo »

podvlada píše: pon úno 26, 2024 10:30 am Chválím Monstera, měl jsem 620, 900 byla taky chvíli v hledáčku :-)
A zajímavý zajímavosti! Taky jsem "řídil" nějaký Liazky jako malej, ale to mi bylo asi 6 a jen jsem točil volantem :-D
...já na Liazce dělal řidičák...naučíš se řadit v Liazce....zařadíš všude :-D
..no, Monster a první Multistrada jsou poslední kousky...už jsem starej na nějaký zmrzliny ...už se jen prohlížím ve výlohách, jak mi to sluší :-D ...jinak když pominu všechny Jawy a Čízy, tak jsem měl Kawasaki GPZ 500S, Honda VFR 750, Honda CB 600 Hornet,Honda CBR 929 Firebird, Honda CBR 1000 XX Blackbird, Honda VTR 1000 Firestorm, Aprilia 1000 Tuono, Husqvarna Fe 400, Husaberg 550...a když jsem testoval, tak jsem se svezl na dalších x-typech...ale jak říkám, už jsem starej, takže Moster na výlet sólo, Multoška, když se chce svézt i žena....
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od podvlada »

Monstera jsem už asi 5+ let zpět prodal, ale co se k tomu chci trochu vrátit, chtěl jsem právě Multistradu, ideálně 2005-2006. Protože mě Ducati chytlo asi jako Subaru. Jenže čím víc nad tím přemýšlím, chtěl bych už něco novějšího aspoň s ABS, takže jedině novější kusy, ale pak už zase cena... A kamarád mě namlsal na KTM 790 Adventure R :-( :-D Tak zvažuju, jestli jít touhle cestou, nebo naopak "lowcostem", třeba starší Transalp. A nebo se na to už vykašlat, to je samozřejmě nejvíc lowcost :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od pufko »

Multistrada z tých ročníkov je len 620 a 1000/1100...
Ducnu 1000DS (nemala tlmiče Öhlins) rv2003 mal brat a neviem či by som to chcel po tom čo som sa na tom vozil.
Brat rovnako nechcel "socku" 620, lebo to letmo uchytené zadné koleso skrátka vyzerá luxusne, teda kúpil 1000ccm 62kW (neskôr 68kW), ale ten motor...

Má to brutálny záťah, ale aj brutálnu brzdnú silu po zatvorení plynu a na mokrej ceste by vedela asi pekne vyškoliť pilota.
Ten motor nemal zrovna rád nízke otáčky čo vadilo pri nejakom presune cez mesto či kolonu, alebo na mokrej ceste ked človek ide zátačkami a rád by šiel s rozumom a dobrzdoval motorom do nízkych otáčok.
Čo som sa vozil na dvojvalcoch 650ccm tak to bolo úplne v pohode, ale ten 1000ccm je pre iného pilota - presne pre takého čo niečo také chce = chce tú surovosť, agresívny prejav toho motora. Nejaká 1000 s radovým 4 valcom je v spodnom pásme voči tomu poslušná ako baránok.
S motorom inak problém nebol, keby sa dali "že vraj" urobiť ventilové vôle, tak by to údajne až tolko "necukalo", respektíve o niečo menej. Údajne...

Suchá spojka, tam bude s vysokou pravdepodobnosťou vytrieskaný spojkový kôš, mal to aj brat, nový komplet set je drahý (v tej dobe bol), tak som vtedy vyrábal 3 nové koše a potom to malo aj krajší zvuk a hlavne sa dalo lahko vyradiť aj do "N".
V zasekanom opotrebenom koši to dosť lúbi poťahovať cez spojku, pretože lamely sa nevedia poriadne od seba odlepiť a tým pádom aj vyradenie do "N" sa niekedy nepodarí ani na 4-5x a ešte ked ťa poťahuje dopredu tých 62kW aj pri stlačenej spojke...
Obrázek

Spotreba tiež žiadna výhra, nejazdí to za 5, ani 6 , ale skôr 7...
Palivomer je dosť nepresný, ten budíkový display tiež často nezobrazuje poriadne a to modré podsvietenie za mna absolútne nevkusné...

Zhrnutie - niekomu sa hnusí, inému páči. Ideálna pre vyššieho jazdca, pohodlná, v červenej vyzerá sexy, ale ideálne keby ju robili s motorom 800ccm čo bol neskôr v Hypermotarde...
Obrázek
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
Nemmo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
Bydliště: Praha

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Nemmo »

...dovolím si částečně nesouhlasit, co se velikosti jezdce týče, ano, mých 170 je na piškotky...nicméně 1000Ds není vůbec žádná brutalita...z boku a ze zadu nádhera ...předek raději "No comment" ...palivoměr, to je jasný, ten kecá ale to je jedno, jestli někdo řeší u motorky spotřebu...ať si koupí skůtra a nebo elektrokolo...jinak najít neutrál u strařích Ducatek je občas trochu boj...ale to už je holt takovej druh ....
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od pufko »

Spotreba - aj riešiš aj neriešis...
Nezaškodilo by keby sa to "uspokojilo" so 6l, ale horšie je práve tá kombinácia s tým palivomerom, kedy ti začne blikať kontrolka nízkej hladiny, ešte chvíľu jazdíš a ideš pre istotu na pumpu a po dotankovaní zistíš že ti vošlo ledva 10l.
Nádrž je vedená až pod sedlo jazdca - je to taký plastový monolit a preto to asi ukazuje ako ukazuje a je to dosť otravné keď ideš každú chvíľu na pumpu. Človek by si predstavil že natankuje raz za 300km, ale tá kontrolka otravuje kľudne po 150km...
Takže by si uvítal keby to žralo menej aby kontrolka otravovala o niečo neskôr

Brutalita to je čisto z dôvodu že ten veľký dvojvalec nemá rád malé otáčky a začne cukať niekde pod 3500 RPM a nejak si to neviem spojiť že ideš dolu kopcom po zátačkach a je mokro a chceš brzdiť motorom.

Dá sa na Ducati kúpiť anti hopping spojka ktorá dosť eliminuje aby sa to cukanie motora neprenášalo na zadné koleso, ale to aj niečo stojí

Preto som aj písal že ideál by bol motor 800ccm, bolo by to menej ucukané a aj príjemnejšie na vozenie
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od podvlada »

Jojo, všechny tyhle neduhy jsem si načetl a půlku z nich znám z Monstera. Stejně bych ji měl rád. :-DDD
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Nemmo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
Bydliště: Praha

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Nemmo »

...no jo, pokud se chceš use friendly klouzat, kup si sametový čtyřvál, velkoobjemový dvouvál má svoje specifika, která ne každému vyhovují...já rád pocit, že něco řídím a musím k tomu přidat ruku ..a tělo, k dílu...a ten zvuk ...jedeš na bouři...žádná zubní vrtačka ...a to mám na Monsteru závodní Keihiny z SS cupu a "rychlopal" 1,5 cm chod plynu od otevřeného po zavřený ...kluci tomu říkají ON/OFF...ale vzhledem k výkonu ...je to vlastně jen zábava...žádný 150+koní, jako dneska
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1130
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od pufko »

Ja mám práve rád tie V2, lebo pekný zvuk (asi ako poladené Subaru), lebo V2 ťahá od spodu, lebo je tá motorka "užšia" v oblasti nádrže...
Celkove je ten motor taký pružnejší, netreba ho nahánať ako R4. Ano dá sa kúpiť aj pružný radový 4 valec - niečo ako ZRX1100, Yamaha XJR, velké CB, ale to už sú mastodonty...

Ked sa na človek pozerá nezaujato ako bežný okoloidúci, tak ked ide motorka po meste či dedine a dotyčný má R4 a trochu viac to vytočí, tak už sa o nom rozpráva že to je blázon čo lieta ako šialený atd.
Ked má človek V2, tak aj ked to poženie tak to stále prijatelne buble a nikto nehromží pästou že čo tu lietaš...
Mali sme doma aj SV650S, človek to nemusel nahánať a šlo to, ale nebol to trhač, ta Ducati 1000DS bola prejavom úplne inde, tam človek nemohol len tak hociako točiť plynom ako na SV650S...


Tiež sa mi páči niečo ako Moto Guzzi Breva, základ je 750 (vyzerá ako socka), ale už 850ccm má letmo uchytené zadné koleso, skrátka taká klasika na pohodu. A stále je to "V-éčko" akorát inak otočene, stále je to vzducháč a kardan beriem ako bonus
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
PeteBiggy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1309
Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od PeteBiggy »

Tak jsem si to taky sesumíroval. Mladý už dávno nejsem, takže to současné bych asi měl vynechat, ale tak.... chtěl jsem to mít nějak po kupě :-) Psáno na etapy, najednou bych to asi nedal :-D

MOTORKY:

-Jawa 555 (červená) - první v mém osobním vlastnictví. Ještě před řidičákem. Dovezl jsem si ji domů rozloženou na dvoukoláku. Cena 400 kč, plus 100 kč přední kolo, které v původním "legu" chybělo. Dva týdny jsme pincka s bráchou skládali, tři týdny jezdil, než se mu sekla převodovka.
Pak odstavena do stodoly a po pár měsících prodána za 900 kč. Takže jsem na tom setsakramentsky vydělal a tak nastartoval svůj obchodní um :-DDD No, užíval jsem si to do té doby, než jsem zjistil, že to byl jeden z prvních ročníků, který byl posléze velmi ceněný....

-Simson S51 Enduro (červená) - lehce jetá, v super stavu. Měl jsem tam laďák Arrow=brutální výkon! Jak říkal tehdy kámoš, "Petik, to je fakt oheň" :-D Faktem bylo, že z naší Simákové bandy jezdil suverénně nejlíp. Teda do té doby, než se mi hryznul :-( Ale rozchodil se, GO jsem nedělal. Jen už nejezdil tak dobře jako dřív.... Na tom jsem balil holky, pojezdil fakt hafo km v okolí. Taková první citová záležitost....

-Jawa 350/639 (červená) - taky docela vymazlená. Po bráchovi, předtím ji od funglovky měl soused.

-Kawasaki ZXR 400 (pro mě netypicky modrá metla) - první motorka, co mi jela přes dvě kila :-) Stav takový tehdejší "český standard". Tzn. vyválená byla, a možná ne jednou. Za to krásně nalakovaná ;-D Tacho pravděpodobně stáhlé.... Podle toho i sloužila, ale zas tak hrozný to rozhodně nebylo, koneckonců s tím jsem to i kupoval....

-Yamaha YZF 750R (ČBČ trikolóra, víc červená) - velmi málo jetá, motoricky v super stavu. Poslední ročník prodeje, pak už začínaly R6 a R1. Borci ji dovezli z Německa. Poznal jsem, že byla lehlá, ale vypadalo to jen jakože, jak se říká "na plasty". Jinak byla fakt nádherná. Stejně jsem si raději přes kámoše zařídil mechanika, který dělal přímo v Yamaze. Už když jsme tam jeli, tak klasicky říkal, "No jo dovoz, prý jen na plasty, chachá." Jakože zbytečná cesta.... Ale když jsme tam přijeli, tak mu spadla brada. V podstatě se to otočilo o 180°, najednou mě do prodeje skoro tlačil resp. říkal, že v lepším stavu jen těžko seženu. A já byl naopak velmi opatrný. Úplně se mi nezdál předek, byl takový nepatrně nervózní. Mechanik říkal že žádná hrůza a že to je určitě gumou.... No, koupil jsem ji. Ale v zimě, když jsme dělali servis vč. zamýšlené výměny oleje ve vidlích, jsme zjistili, že byly rovnané trubky >>:-@@ No, docela prekérka >:-& Jezdit jsem s tím takhle nechtěl, vidle za rozumnou cenu jsem nesehnal, takže jsme to nakonec překopali na vidle+brzdy z R1. Ale to jsem si na sebe ušil bič, pač to rozhodně nebylo bez komplikací. Samozřejmě to obnášelo třmeny, kotouče, brýle, šikovného soustružníka atd. .... No, každopádně pak byla v super stavu a pokud ji následný majitel (starší pán) někde nerozstřelil, tak to dneska může být velmi zajímavý "old schoool" superbike 90. let =)

-Aprilia RSV 1000 Mille (ČBČ trikolóra, víc černá) - má první zkušenost s italským inženýrstvím :-DDD Plyn open=zááda, plyn close=koule na nádrži, brzdy=stopie....

-Její veličenstvo Benelli TNT Café Racer (zlatá metla) - má první funglovka. Nechal jsem si ji dovézt z GB. Teprve tohle byla ta správná Italka se vším všudy :-D Neskutečná raketa [!] Ten tříhrnec=stolová hora N.m., aneb jak zažít bungee jumping při výjezdu z každé zatáčky. Ač měla v uvozovkách pouze 140 koníků, tak si troufám říci, že by smázla většinu těch téměř 200k čtyřhrnků.
Dodnes na ni vzpomínám. Byl to šperk [!] =) Měl jsem ji velmi krátce, jen necelý rok a půl. Protože jak už to tak bývá, člověk míní, ženská mění. Aneb slušně řečeno, chtěli jsme začít více cestovat, tak holt musela jít holka do světa....

-KTM 990 SMT, 2 ks (černá s bílou plus oranžové detaily) - další funglovka. Po roce, po reklamačním boji jsem dostal druhou. Co tomu bylo? Už jsem to tu myslím zmiňoval. Prostě když člověk pustil řidítka, tak stahovala na jednu stranu. Doteďka nevím, čím to bylo, myslím, že to neví možná ani továrna KTM, a rozhodně ani mechanik, který tu motorku postupně kompletně rozebral a znovu složil do šroubku.... Řekl bych, že doteďka někomu slouží, resp. byla prodaná jakožto demo bike :-/ Procestoval jsem na ni Evropu křížem krážem, sjezdila většinu z těch 31 zemí Evropy, které jsem navštívil. Překonala něco mezi 300-500 průsmyků (fakt to nejde spočítat).... A mám ji doteď =) .... Naprostý univerzál, s mou péčí opticky zánovní, kdežto to stáří a nájezd už prostě holt přece jen znát je....

AUTA:

-Škoda 1000 MB (Myší šeď-takhle zapsáno i v TP :-) ) - r.v. 1968, já to měl někdy na přelomu tisíciletí. Na to, že to už tenkrát byl pěkný veterán, tak to bylo fakt v super stavu. Najeto poctivých 87 tis. km, prakticky bez koroze.... Doteď říkám otci, že kdyby byl co k čemu, tak mě nikdy nenechal takové auto prodat [!] Mně tehdy bylo nějakých 18-20 let. Začal jsem chodit na výšku, peníze jen z brigád a měl jsem jak motorku (tehdy asi ta Ninja), tak auto. Tzn., že to byl docela problém finančně utáhnout. Každopádně, kdybych to nechal stát ve stodole.... No marné.... :-/

-Škoda Felicia 1.3 Mpi 50 kw (stříbrná metla) - auto po rodičích. Prodáno až před narozením první dcery, kdy jsem si řekl, že tohle už asi nebude nejbezpečnější vůz pro rodinu ;-D

-Dacia Duster 1.5 Dci 4x4 (bílá) - moje první funglovka mezi pixlama. Moje jediné auto s palivem satanovým. Prodáno po roce a půl s nájezdem nějakých 21 tis. km do Francie. Pak bylo ještě pár Dusterů....

-Peugeot 206c 1.4 55 kw (červená) - Auto koupené v době čekání na objednané XVčko s tím, že pokud se nebude sypat, tak zůstane manželce na mateřské jakožto druhý vůz rodině. Kupované jako 9leté, s poctivým nájezdem 39 tis. km! A kdyby tam nebyla ta záhada se zahříváním motoru, která po cca 7 letech u mně nastala, tak bychom ho pravděpodobně měli doteď. Při prodeji měl najeto stále nízkých, tuším, 92 tis. km a kastle byla prakticky bez rzi. Podotýkám rok 2006, do provozu 2007 [!]

-Subaru XV 2.0 4x4, manuál (bílá perla) - A story počínající od XV už tady někteří znáte. Mé první opravdu vysněné auto [!] A po prvním Dusterovi poslední, které jsem si naobjednal do výroby tak, jak jsem opravdu chtěl a poctivě si na něj půl roku počkal. Do té doby pro mě byla auta plechovky, které měly dvě kola navíc >B-) Tímto autem se můj vztah k čtyřkolovým přemísťovadlům změnil. Samozřejmě to bylo logickým vyústěním toho, že jsem skrz rodinu už nemohl trávit tolik času v sedle motorky.... Prodáno s těžkým srdcem kvůli očekávání druhého potomka, čili skrz malý kufr....

-Subaru Forester XT 2.0 4x4 (černá metla) - Mustad, funglovka z Estonska; jo tohle auto byla pro mě rozpolcená osobnost. Resp. spíš já ve vztahu k němu. Satanské auto; černé jak noc, tři šestky v SPZ. Kupoval jsem jej s tím, že to bylo pro rodinu větší Subaru, k tomu ještě Subaru s X factorem (bo jak to říct) a především za neskutečnou cenovku. Navíc jsem s ním zažil i to dobrodružství, když jsem si jej dovezl po ose ze severu z Estonska, přes 1400 km na jeden zátah po tamních cestách, nějakých 22 hodin jízdy [!] Od začátku se mi úplně nelíbil, s černou barvou jsem nebyl nějak vnitřně ztotožněn. Ale když jsem v něm seděl, měl jsem rohlík od ucha k uchu. Kára, u které jsem čuchnul k výkonu, který je tak návykový =) Doteď nevím, jestli jsem udělal dobře, že jsem jej prodal (i když teda po finanční stránce setsakramensky dobře). Jasně, nedostal bych se k Alfám, ale stejně, Mustad byl jen jeden [!] To auto jsem jak nenáviděl, tak miloval....

-Alfa Romeo Stelvio 2.0 B-Tech 4x4 280k verze (stříbrná Silvestrone) - dovezeno jako funglovka z Polska. Po prodeji XTčka jsem dlouho tápal. Jo, až Alfa Romeo mi učarovala.... =) Doteď nechápu, jak můžou prodávat auta s takovými technickými finesami, s takovými materiály, o kterých si můžou jiné automobilky nechat jen zdát či je prodávají u aut x-krát cenově jinde....

-Suzuki Swift 1.2 DualJet Premium hybrid - náhrada za Pažouta. Čili "mama car", ve kterém ovšem prakticky dnes a denně sedím (i) já. Trochu, no vlastně dost, mě mrzí, že to není čtyřkolka. I když vím, že to je stejně jen můj rozmar a ve finále to pro nás je k ho..., no prostě (téměř) k ničemu. Kupováno v době, kdy ta auta nebyla, takže tak trochu podpultovka ze známosti. Bohužel Allgrip v té době byl tehdy u nás prakticky nesehnatelný, tak proto ten dvoukolák. Zvažoval jsem proto dovoz ze Slovenska, kde nějaké byly, ale nakonec jsem se na to vyprdl. Teď, když stávající "ještě čtyřválcový" Swift končí, tak se objevily nějaké 4x4 ve větším počtu i u nás. Tož přemýšlím, zda jít do tohoto, na první pohled ekonomického nesmyslu, či se na to vybodnout.... :-/

-Alfa Romeo Stelvio 2.0 Veloce 4x4 280k verze, 2 ks (šedá Vesuvio) - samozřejmě zase funglovky, jeden kus z Maďarska, druhý opět z Polska. Vzhledově, technicky, výbavou naprosto stejné kusy, až na chybějící el. výklopné TZ z fabriky.... To mám v garáži doteď....


K autům více v mém vlákně....

Mezitím samozřejmě bylo i něco, co nebylo na mě napsáno, dále služební auta atp. Takže když ještě pominu takové ty rychlé výměny z různých důvodů, tak počet delší dobu užívaných a zároveň mnou vlastněných motorek byl 8 a z toho jen 2 resp. 3 nové, kdežto u aut je skóre úplně někde jinde. Obzvláště teda v kolonce "nový vůz". No nic, děcka rostou a i tohle mě utvrzuje v tom, že pomalu opět nastane čas, kdy se bude potřeba zase více pověnovat mašinám :-) :-) =)
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1656
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Harous »

podvlada píše: pon úno 26, 2024 4:41 pm A kamarád mě namlsal na KTM 790 Adventure R :-( :-D Tak zvažuju, jestli jít touhle cestou, nebo naopak "lowcostem", třeba starší Transalp.
Dneska už je to 890 Adventure R, ale KTM šla taky s cenou nahoru. Dneska je to motorka za 410. Proti tomu třeba Honda stáhla základní verzi Afriky na cca 350. Zajímavý jsou dnes i Tenerky který mají různý edice jako World Raid.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od podvlada »

Já bych právě šel spíš po bazarový 790, který se daj sehnat ke 200. Což je taky dost, proto i ta lowcost varianta se starým Transalpem. Tenere mě nezaujala v přímým srovnání s KTM Adv., za podobný peníze jsem si říkal "proč bych měl chtít něco jinýho než KTM?" :-)
Ale prd tomu rozumím, naplno nevyužiju ani jednu...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Harous
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1656
Registrován: čtv pro 26, 2013 8:05 pm
Bydliště: Kolín

Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy

Příspěvek od Harous »

Mě se tenhle Advík od KTM začal líbit až po faceliftu kdy už to byla 890 a předělali tu část vpředu kolem vidlí, to bylo možná až u MY2023:

MY2021
ktm2.jpg
MY2023
ktm1.jpg
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Odpovědět

Zpět na „Jen tak pokec“