Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Ja tomu zpetne taky nerozumim, ze si to nekdo lajznul a to i tenkrat. Ale ja sam jsem zbabele sve deti ridit nenechal, dokud si ten ridicak neudelaly. A s tou lokomotivou to bylo jen takove popojizdeni-pootocit volantem plynu, ovsem jako malej kluk jsem z toho mel oci navrch hlavy:-). Dnes by snad strovudce posadili do vezeni, kdyby vzal nekoho do kabinu (mozna si vzpomenete na ty stoparky, co vzal do kabiny strojvudce metra-prisel o praci a ty nenavistne komentare v diskuzich...).
...
Sve prvni subaru jsem si neustale fotil. A mel jsem pocit, ze takove auto zvladne uplne vse a pak jsem najel na sikmou ledovou okrsku sklonenou do boku, nastesti sikmina skoncila driv nez jsem se sesunul bokem do udoli Po druhe jsem se zahrabal ve snehu, ze moc nechybelo, abych uvizl na brise. A z jednoho blativeho pole jsem zbabele kilometr couval.
No a pak jednou na Silvestra, ze si zajedeme pred vecerem na bezky. A ze to vezmu zpet zkratkou s napisem Silnice se v zime neudrzuje. Prece mame subaru,ne? Nenapadlo mne, ze pak ve stoupani budou ve snehu vyjete koleje od traktoru. Pak jsem balancoval celej spocenej, abych nezapadl do tech korytek a nesedl si na bricho. Manzelku humor neopustil, aprej jestli budu dnes taky fotit
Nicmene by se mi asi libil outback, pac je krapet vyssi nez lego s tou 3.6, co se u nas neda koupit
...
Sve prvni subaru jsem si neustale fotil. A mel jsem pocit, ze takove auto zvladne uplne vse a pak jsem najel na sikmou ledovou okrsku sklonenou do boku, nastesti sikmina skoncila driv nez jsem se sesunul bokem do udoli Po druhe jsem se zahrabal ve snehu, ze moc nechybelo, abych uvizl na brise. A z jednoho blativeho pole jsem zbabele kilometr couval.
No a pak jednou na Silvestra, ze si zajedeme pred vecerem na bezky. A ze to vezmu zpet zkratkou s napisem Silnice se v zime neudrzuje. Prece mame subaru,ne? Nenapadlo mne, ze pak ve stoupani budou ve snehu vyjete koleje od traktoru. Pak jsem balancoval celej spocenej, abych nezapadl do tech korytek a nesedl si na bricho. Manzelku humor neopustil, aprej jestli budu dnes taky fotit
Nicmene by se mi asi libil outback, pac je krapet vyssi nez lego s tou 3.6, co se u nas neda koupit
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
No, můj názor je, že člověk, co jde do autoškoly by už měl umět ovládat auto, ale bohužel na to u nás není moc vhodná legislativa. Já teda svým dětem volant půjčím hned jak budou vědět, která je levá a která pravá, i kdyby to mělo znamenat, že budou muset jezdit na soukromym pozemku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Zrovna tak to vidim ja. Vetsina z nas uz s necim trdlala pred autoskolou a nebylo to na skodu.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Na břiše jsem zůstal viset s Polem(tahal mě traktor) i se Sportáží.
Jinak to Polo díky těžkému naftovemu motoru a gumám Michelin(dobrej záběr, ale žádný boční vedení) vyjelo neskutečný věci. Jednou jsem v něm vezl 15 děti ze sjezdovky na chatu. Nikdo jinej mimo 4x4 to nevyjel
Jinak to Polo díky těžkému naftovemu motoru a gumám Michelin(dobrej záběr, ale žádný boční vedení) vyjelo neskutečný věci. Jednou jsem v něm vezl 15 děti ze sjezdovky na chatu. Nikdo jinej mimo 4x4 to nevyjel
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
No tvl... 15 deti a Polo? Tos je mel i privazany na strese? Nas jelo jednou 9 lidi ve Volze a uz to byl masakr. Ale byli uz jsme dospeli. (stara Volha 21)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
To byli ještě malý bylo to jenom asi kilometr k chatě, ale do kopce. Vepředu byli 4 . Nebylo to po silnici!
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Proto jsem do autoškoly nikdy nechodil. Soused byl učitel autoškoly a tak jsem dělal jen závěrečné zkoušky. Ráno jsem odvezl učitele a zkušebního komisaře přes celou Prahu do autoškoly, to bylo považováno za zkušební jízdu a pak jsem si tam napsal test.podvlada píše:No, můj názor je, že člověk, co jde do autoškoly by už měl umět ovládat auto
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
No tak u nas to bylo na silnici , znamej taxikar a vsichni nacamrany.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Takhle jsme se jednou přesouvali z hospody do hospody. Opel Corsa. 8 + řidič, ten byl jedinej střízlivej . Já šel raději do kufru . Kamarád, že půjde pěšky, ale jak šel okolo auta, tak neodolal a přišel o dost později a bez papírů.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14859
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Co vy a těma autama děláte... Se mi mockrát nestalo, že bych nedojel, natož abych zůstal někde viset. Jednou cesta na laně s Renaultem 19, když přestal dobíjet. Co se při chodu stěračů začalo vypínat rádio, najel ještě možná takových 200 kilometrů a v mezičase jednou nastartoval. Na plyn (takže palivová pumpa nemusela dávat), ale stejně. Na laně posledních 30 km domů.
No a pak trapně na odtahovce, když jsem přehlídnul ten pod sněhem schovanej neoznačenej silniční ostrůvek. Teda Forester si sám vyjel na plaťák, ale 4 rezervy holt nevozím, tak to po svých nebylo. Ale jinak jsem.se vždycky všude vyhrabal, i když to párkrát bylo se štěstím.
No a pak trapně na odtahovce, když jsem přehlídnul ten pod sněhem schovanej neoznačenej silniční ostrůvek. Teda Forester si sám vyjel na plaťák, ale 4 rezervy holt nevozím, tak to po svých nebylo. Ale jinak jsem.se vždycky všude vyhrabal, i když to párkrát bylo se štěstím.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
S tím bych se ztotožnil. Ale doslova. Tedy, že člověk by měl umět ovládat auto ve smyslu spojka, brzda, plyn, žádný asistenti, žádný pomůcky, nic co ti pomůže se rozjet do kopce, nic co za tebe bude přepínat světla. Ale chápu, že je to dneska všechno jinak a spousta dnešních dětí po téhle zkušenosti netouží. Já doufám, že Tonda ten zájem mít bude, že dostavíme Justýnu a naučí se s tím jezdit dávno před tím, než bude mít nárok mít papíry.podvlada píše:No, můj názor je, že člověk, co jde do autoškoly by už měl umět ovládat auto, ale bohužel na to u nás není moc vhodná legislativa. Já teda svým dětem volant půjčím hned jak budou vědět, která je levá a která pravá, i kdyby to mělo znamenat, že budou muset jezdit na soukromym pozemku.
Já tuhle možnost neměl a za volantem jsem prvně seděl až v té autoškole.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
Dřív byly v autoškole ty trenažéry, tak si člověk alespoň zautomatizoval pohyby.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
ale nesmí se to přehánět
dělal jsem autoškolu na gymplu, ještě než mi bylo 18 a kamarád ze třídy vždycky do autoškoly přijel s patnáctistovkou žígulikem, pro mladší, na rok 1982 celkem luxusní auto, tam zaparkoval, přesedl do Škody 105, absolvoval jízdy na cvičišti a pak zase žigulikem odjel.
dělal jsem autoškolu na gymplu, ještě než mi bylo 18 a kamarád ze třídy vždycky do autoškoly přijel s patnáctistovkou žígulikem, pro mladší, na rok 1982 celkem luxusní auto, tam zaparkoval, přesedl do Škody 105, absolvoval jízdy na cvičišti a pak zase žigulikem odjel.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
hmm tak já seděl v autě (za volantem) poprvé až když jsem se přihlásil do autoškoly, dva dny před první jízdou mě otec vzal na polňačku s rodinnou Felícií 1,3 bez posilovače řízení a byl to pro mě docela problém i v autoškole jsem měl domluvený, že to nejdřív vyzkoušíme (zaplatil jsem dvě jízdy) a když to půjde, tak doplatím celý kurz, naštěstí tam už měli Fabii, takže to šlo, ale měl jsem pro případ nouze našlou i jedinou autoškolu v CZ, kde se dal udělat řidičák na auto s AT a omezením pouze na auto AT
vlastní auta jsem měl čtyři - Lancer, Impreza, Lego, Impreza
Lancer byl super letadlo 1,6GLXi 83KW už ten kulatej z 93, koupil jsem si ho ještě na škole - všechno v elektrice, když to tam bylo a nebyl místo zadních stahovaček trámek co držel okno ve dveřích s tímhle asi největší průser byl když mi vylítaly šrouby ze silentbloků na motoru a motor mi padl dolů na nápravu, den před odjezdem na vánoce na chatu, jsme na parkovišti v -10C rvali motor zpět a taky jsem s ním zažil zatím svoji jedinou nehodu spíš jsem měl služební/firemní auta, funglovku jen jednu - dvojkovou Fábii v kombajnu v tříválcový naftě, všem na firmě ve 160tis zdechl motor, mě převodovka
jinak jsem byl v kategorii firemní dojížděč takže opravování kdekoliv, odtah na laně přes půlku republiky (L200 lano 3,5t valník a vlek), jízda jen na mlhovky z Ostravy do Prahy, různý teipování všeho možného od řazení, vejfuku, naftového vedení, ... , jízda ve špičce Prahou bez spojky, jednou taky bez plynu (ručně se nastavil, zaaretoval a hurá do provozu) s autem na tyči jsem si dal i let po dálnici ta sestava jela i kilo (obě auta vrčela a brzdila jen to druhý nejelo) kupodivu mi víc vadí lano než tyč
jo a jízda s náklaďákem (Iveco EuroCargo manuál a Strallis s AT) bez karty a řidičáku na náklaďák
vlastní auta jsem měl čtyři - Lancer, Impreza, Lego, Impreza
Lancer byl super letadlo 1,6GLXi 83KW už ten kulatej z 93, koupil jsem si ho ještě na škole - všechno v elektrice, když to tam bylo a nebyl místo zadních stahovaček trámek co držel okno ve dveřích s tímhle asi největší průser byl když mi vylítaly šrouby ze silentbloků na motoru a motor mi padl dolů na nápravu, den před odjezdem na vánoce na chatu, jsme na parkovišti v -10C rvali motor zpět a taky jsem s ním zažil zatím svoji jedinou nehodu spíš jsem měl služební/firemní auta, funglovku jen jednu - dvojkovou Fábii v kombajnu v tříválcový naftě, všem na firmě ve 160tis zdechl motor, mě převodovka
jinak jsem byl v kategorii firemní dojížděč takže opravování kdekoliv, odtah na laně přes půlku republiky (L200 lano 3,5t valník a vlek), jízda jen na mlhovky z Ostravy do Prahy, různý teipování všeho možného od řazení, vejfuku, naftového vedení, ... , jízda ve špičce Prahou bez spojky, jednou taky bez plynu (ručně se nastavil, zaaretoval a hurá do provozu) s autem na tyči jsem si dal i let po dálnici ta sestava jela i kilo (obě auta vrčela a brzdila jen to druhý nejelo) kupodivu mi víc vadí lano než tyč
jo a jízda s náklaďákem (Iveco EuroCargo manuál a Strallis s AT) bez karty a řidičáku na náklaďák
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Naše vozy z mládí a jejich příběhy
No.. tak ty jsi taky dobrej kovboj!