K: něco menšího v automatu
K: něco menšího v automatu
Nevíte někdo o něčem menším (ne kombi) typu fábka, C3 a podobně s úsporným motorem 1,4i v automatu?
Ideálně mezi 20-50 tis. Hlavně aby to jelo, řadilo a nebylo to sežraný na prach. Menší opravy nevadí.
Díky
Ideálně mezi 20-50 tis. Hlavně aby to jelo, řadilo a nebylo to sežraný na prach. Menší opravy nevadí.
Díky
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15952
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: K: něco menšího v automatu
To splňuje moje (Terky) jedničková Justy, ale nedám
Neporadím, ale bacha na robotizované pseudoautomaty, co se do malých aut obvykle dávají, protože je to levný. Neslyšel jsem na to ani slovo chvály.
Jestli ti nevadí dát třeba pade za starý auto, tak občas se dá ta Justy v AT a v pěkným stavu sehnat v Reichu. Přihlášení není žádná hrůza, jen se platí 5 tis. Eko. A je to variátor, moc příjemná věc. Předokolka s ručně připínatelným zadkem natvrdo přes kardan. V terénu se neztratí
Neporadím, ale bacha na robotizované pseudoautomaty, co se do malých aut obvykle dávají, protože je to levný. Neslyšel jsem na to ani slovo chvály.
Jestli ti nevadí dát třeba pade za starý auto, tak občas se dá ta Justy v AT a v pěkným stavu sehnat v Reichu. Přihlášení není žádná hrůza, jen se platí 5 tis. Eko. A je to variátor, moc příjemná věc. Předokolka s ručně připínatelným zadkem natvrdo přes kardan. V terénu se neztratí
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: K: něco menšího v automatu
Koukám po golfech IV 1.4i. Ale v automatu se mi žádný nelíbí a když jo, tak je to TDI, nebo 1.6i a to nechci.
Justy v inzerátech žádná není v automatu. Ale kvůli bezpečnosti, bych byl ochodtý jít jedině do té novější. Zase nechci úplného prcka.
A automat samozřejmě jen hydroměnič.
Justy v inzerátech žádná není v automatu. Ale kvůli bezpečnosti, bych byl ochodtý jít jedině do té novější. Zase nechci úplného prcka.
A automat samozřejmě jen hydroměnič.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15952
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: K: něco menšího v automatu
Novější už je Suzuki nebo Daihatsu s jiným znáčkem a když 4x4, tak je to typu haldex.
Pro tu Justy bys musel do Německa. U nás se malých aut v automatu, jejichž ojetiny se pohybují v uvedené relaci, prodalo naprostý minimum.
No je fakt, že v jedničkové Justy je lepší nebourat Ale jestli to má být do města...
Pro tu Justy bys musel do Německa. U nás se malých aut v automatu, jejichž ojetiny se pohybují v uvedené relaci, prodalo naprostý minimum.
No je fakt, že v jedničkové Justy je lepší nebourat Ale jestli to má být do města...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24414
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: K: něco menšího v automatu
Haldex to u těch malých Suzuki nebyl, tam byla snad fakt jenom viskospojka, která při prokluzu něco poslala na tu druhou nápravu...
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: K: něco menšího v automatu
Dle mě je to kombinace nerealistických pozadavku. Malé auto se slabým motorem mají maximálně robotizovanou převodovku nebo variátor. Pokud to auto melo menicovou převodovku tak to býval (nej)silnější motor v nabídce a bylo to premiovejsi auto takže dražší, třeba jako 1. řada BMW, nebo mercedesu s minimálně 1.8i
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
Re: K: něco menšího v automatu
Chci aby to jezdilo za málo, takže z tohoto důvodu 4x4 spíš ne. Nejdřív pro manželku a pak časem to zůstane pro dceru. Takže nechci ani nic silnějšího.
Bude to na ježdění po blízkém okolí po okreskách, takže i trošku tu bezpečnost by to chtělo.
2.0XT: Já myslel, že třeba takový Golf IV 1.4i má obyčejný automat. Nebo se pletu?
Ještě mám v merku i Fábku.
Bude to na ježdění po blízkém okolí po okreskách, takže i trošku tu bezpečnost by to chtělo.
2.0XT: Já myslel, že třeba takový Golf IV 1.4i má obyčejný automat. Nebo se pletu?
Ještě mám v merku i Fábku.
Naposledy upravil(a) dracekvo dne stř lis 25, 2020 1:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24414
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: K: něco menšího v automatu
Míchaj se tu dvě věci dohromady - převodovka a náhrada "spojky." Ty robotizovaný převodovky budou v podstatě manuál, takže i normální spojka. U toho variátoru záleží - variátor je jenom ta část, co mění převod a to napojení na motor je třeba ještě vyřešit... a zrovna bych si vsadil, že u těch starších japonců i u toho variátoru bude hydroměnič. Libero to třeba taky mívalo
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: K: něco menšího v automatu
Pravdu máš. Netušil jsem, že v době před DSG něco takového vůbec vyráběli do malých aut. Dle recenzi to fakt nejede, ale zároveň to oproti manuálu "žere".
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15952
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: K: něco menšího v automatu
Spm: a haldex v prvních generacích byl něco jiného? Ptám se vážně, nevím
Jo něco jako hydroměnič ten variátor asi má, dle chování soudě. Mám jednu rozbitou navíc, až jednou nebudu mít do čeho píchnout, třeba se dokopu mrknout dovnitř.
2.0XT: že by to zas tak nejelo, to mi ani nepřijde. Na poměry 55 kW auta to jede slušně, ale pocitově pro někoho, kdo je zvyklý na manuál a nějakou výkonovou špičku, to může tak působit. Spíš mi vadí, že je ta převodovka "krátká", nad 80 km/h už je na konci a výš se dostane jen růstem otáček.
Dracekvo: první Justy má 4x4 připínatelnou ručně, takže za sucha apod. se většinou jezdí FWD. Ale pod sedm s tím stejně jezdit neumím, no.
Jo něco jako hydroměnič ten variátor asi má, dle chování soudě. Mám jednu rozbitou navíc, až jednou nebudu mít do čeho píchnout, třeba se dokopu mrknout dovnitř.
2.0XT: že by to zas tak nejelo, to mi ani nepřijde. Na poměry 55 kW auta to jede slušně, ale pocitově pro někoho, kdo je zvyklý na manuál a nějakou výkonovou špičku, to může tak působit. Spíš mi vadí, že je ta převodovka "krátká", nad 80 km/h už je na konci a výš se dostane jen růstem otáček.
Dracekvo: první Justy má 4x4 připínatelnou ručně, takže za sucha apod. se většinou jezdí FWD. Ale pod sedm s tím stejně jezdit neumím, no.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: K: něco menšího v automatu
To, že to nejede bylo myšleno k té Fabii 1.4 v automatu dle dobových recenzi.
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15952
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: K: něco menšího v automatu
Aha sorry, v tom jsem se tedy ztratil
Tak ona málokterá 1.4 a míň bez turba a v automatu bude nějaký žihadlo, bez ohledu na typ převodovky
Tak ona málokterá 1.4 a míň bez turba a v automatu bude nějaký žihadlo, bez ohledu na typ převodovky
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: K: něco menšího v automatu
Tak ještě jsou i 1.6. Ale třeba u golfa říkají že nejsou povedený.
Třeba od něčeho takového nevím co čekat.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
Třeba od něčeho takového nevím co čekat.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volk ... oFrom=list
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24414
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: K: něco menšího v automatu
Se sem bojím tenhle článek postnout https://www.awdwiki.com/en/haldex/ Jednak je tam zjevná chyba na Honzovo oblíbené téma, takže až sem přijde, tak se z té distribuce momentů zase začne chytat za hlavu A druhá otázka teda je, jestli je zbytek pravdivej, když je tam zapsaná taková vyslovená kravina. Nicméně, já si myslel, že to byla elektronicky ovládaná spojka už v té první generaci, což podle té wiki tak úplně pravda není... Podle toho jak to popisujou, tak ta spojka se aktivuje rozdílem otáček, ale svírá se tím mezinápravová spojka, která se teda nejspíš umí případně sepnout úplně a připojit tu zadní nápravu teda natvrdo. Což je ten hlavní rozdíl proti jenom viskospojce, protože ta prostě přenese jenom nějaký maximální moment a víc už nic, takže principielně v tomhle by haldex měl být pořád lepší. (A ta elektronika tam je nakonec taky, ale údajně jenom na to, že umí uvolňovat - rozpojovat - tu spojku... třeba při parkování, aby se to nešponovalo).Tapan píše:Spm: a haldex v prvních generacích byl něco jiného? Ptám se vážně, nevím
Jo něco jako hydroměnič ten variátor asi má, dle chování soudě. Mám jednu rozbitou navíc, až jednou nebudu mít do čeho píchnout, třeba se dokopu mrknout dovnitř.
2.0XT: že by to zas tak nejelo, to mi ani nepřijde. Na poměry 55 kW auta to jede slušně, ale pocitově pro někoho, kdo je zvyklý na manuál a nějakou výkonovou špičku, to může tak působit. Spíš mi vadí, že je ta převodovka "krátká", nad 80 km/h už je na konci a výš se dostane jen růstem otáček.
Dracekvo: …