Nezávislé topení

Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Kolben »

suubaru píše:právě DEFA je systém do mrazové zátky. Já dycky měl obavu, že ráno na to zapomenu a odjedu s urvanou prodlužkou do světa...Jó kdyby to bylo bezdrát...
Defu sem objevil když sem uz z tech palivových topeni byl zoufalej. Tak sem hledal na stránkách subaru v severských zemích co tam dávají oni a měli právě defu.

Odesláno z mého Note 20 Ultra 5G pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
xtcc
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 119
Registrován: úte bře 13, 2018 5:15 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od xtcc »

to je divný, celej svět to normálně používá, občas teda něco shoří (: ale jinak víceméně bez problémů.

Uznávám, že jestli není překlep ta 52Ah baterie, co se uvádí třeba tady v tech. datech, tak je to trochu na hlavu - impreza 2.0 92kW má 60Ah, a to je to proti H6 úplnej holomrd (krom toho že mínus dva válce a litr objemu), žádný vyhřívaný sedačky atd. Ale i tak, 110Ah altík je zase luxus, to je malá elektrárna.

Nevím jak webasto, ale u toho, co postoval HonzaCZ je příkon 45W (to není ani jedna žárovka předního světla), to je za 30min i s 50% rezervou cca 3Ah, to nemůže mít na tu baterku žádnej podstatnej vliv pokud není úplně po smrti. Stálej odběr je horší pokud by byl větší, ale ten by byl zas i na tom druhým. Divný.

Já to každopádně prubnu, ty hodnoty nevypadaj nějak tragicky. A to oproti tobě jezdím zejména velkou spoustu krátkých tras, tak uvidíme, kabely hodím radši do kufru :-)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od HonzaCZ »

Nechci rejpat, ale altík zrovna žádnej parametr, co by se dal vyjádřit v Ah nemá. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
xtcc
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 119
Registrován: úte bře 13, 2018 5:15 pm

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od xtcc »

HonzaCZ: samozřejmě A :-) jsem byl tak v šoku z tý malý baterky, že jsem napsal Ah, musím jí zítra zkontrolovat, 52Ah bych dal tak do feldy
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19065
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od hamoun »

Honza: prej "nechci rejpat" ... nejlepsi vtip vcerejsiho dne, co jsem zazil :-DDDD

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo, jsou tam tak malý akumulátory. Nevím proč, ale u subaru je to nějakej folklor. Chtěj jsem zůstat u originál velikosti/formátu a největší rozumnou, co jsem sehnal, byla Exide 65 Ah (Exide PREMIUM 12V 65Ah 580A EA654).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od HonzaCZ »

hamoun píše:Honza: prej "nechci rejpat" ... nejlepsi vtip vcerejsiho dne, co jsem zazil D

Odesláno pomocí Tapatalk
Já fakt většinou nechci, ale musím. :-DDD
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19065
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od hamoun »

no tak samozrejme ... to je zcela pochopitelne .. :-D
... je dobry, kdyz na nas nekdo dohlizi a kontroluje ty kraviny, co plodime :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21949
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak hlavně musíte zpětně kontrolovat vy mě :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od VDC »

Malý baterky jsou v japonskejch autech docela běžný. Yarouš má snad 36 A.h.
Rok jsem měl v H6 baterku 44 A.h. a i v mrazech ten motor nastartovala v pohodě. Nepotřebuje to baterku jako kráva, aby se to roztočilo.
Jinak jsem měl taky v Outbacku Exide 65 A.h. , teď tam mám Vartu 62 A.h.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2717
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od zhor »

HonzaCZ píše:Automaty můžou mít taky výměnik s vodou, takže se ohřejvá i převodovka rychleji. Každopádně to jsou možná argumenty proč nenechat auto stát na místě s blafajícím motorem, ale rozhodně to není argument proč nemít předehřev nebo nezávislý topení. Může to jenom pomoci. Jen si musí každý vybrat sprovnou variantu, která odpovídá jeho požadavkům na provoz a situace, kdy to chce použít. Asi jako se vším.
To jsme se nepochopili, to nebyly argumenty proti bufíku, ale proti tomu, že spousta lidí hledí jenom na teplotu vody a oleje v motoru, a nic jiného je nezajímá. Jakmile mají tyhle teploty v požadováné hodnotě, tak vyrazí jak Ogier do rychlostní zkoušky. Prostě auto se musí zahřát jako celek na provozní teplotu a to je nejlepší pozvolnou jízdou (ostatně i manuály uvádějí, že po nastartování se má ihned vyrazit a nezahřívat na místě).

Naopak bufík mám ve Volvu a je to nejlepší věc co tam daly ve výrobě. Je integrovaný do systému auta, takže to hlídá napětí baterky i zbývající palivo v nádrži. Občas ho zapomenu nastavit, a ten velkej diesel se zahřívá fakt dlouho. Kdybych sehnal za rozumnou cenu i do Subaru, určitě bych si ho tam dal taky.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Kolben »

Tak ono nejde jen o spotřebu bufiku, ale jak se k tomu zapnout dlasi systémy, ventilátor klimatizace nebo topeni včetně panelu a bůh ví čeho ještě tak to tu baterku prostě vycucne jako nic. Obzvlášť tu originál s nízkou kapacitou od subaru.

Odesláno z mého Note 20 Ultra 5G pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2717
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od zhor »

U Volva mám 96Ah baterku, a určitě to bude jeden z důvodů, že tam je bufík. V bufíku musí jet podávací čerpadlo na palivo, větrák hořáku, vodní čerpadlo a ještě kabinovej ventilátor (ten mi z nějakýho důvodu nesepne, takže kabinu mám studenou, ale když jde z výdechů ihned teplej vzduch, tak je mi to jedno).
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od VDC »

Vnesu do toho ještě jeden pohled na nezávislé topení, jak o něm uvažuju já. :-) Uvažuju o něm v podstatě podobně jako xtcc, jako o tepelném zdroji při spaní v zimě venku. Ale já neuvažuju o vestavěném nezávislém topení, protože nevím, jestli budu spát ve stanu na zemi, na střeše nebo někde úplně jinde. :-)

Tak se mi líbí tohle řešení. A o něm uvažuju. Stačí to připojit k elektrice a natáhnout hadici do auta nebo stanu. https://www.banggood.com/WARMTOOL-8KW-1 ... ehouse=USA

https://youtu.be/3NM4Wk5y4ho
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Nezávislé topení

Příspěvek od Kolben »

Ti je ono. Kdyz to dodají ve výrobě tak to funguje. To auto je na to připraveno. Od baterky, pres silnější alternator až po to co vše se spustí a kdy. Když to někdo dobastli at s tím má x let zkušeností tak je ten systém omezrnej tím co v tom autě bylo z výroby. A tam s tím proste a jednoduše nebylo počítáno.

Odesláno z mého Note 20 Ultra 5G pomocí Tapatalk
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Odpovědět

Zpět na „IV. gen. BL/BP (03-09)“