Ahoj,
nesetkali jste se nekdo s podobnym problemem?
Video: https://youtu.be/AlmnPKQqIRM
Leden 2020 - po najeti na dalnici za mestem v cca 130 do mirneho stoupani zacaly otacky na 2,5tis rpm skakat +-500rpm. Delo se opakovane (zdanlive cca po ujeti cca 20-30km byval pokoj - ze by se komplet prohral system?)
Unor 2020 - autorizovany servis: na diagnostice udajne nic zajimaveho, aktualizace sw v prevodovce a ridici jednotce. Protoze to nepomohlo, vymena oleje v AT (proplachem) s komentarem, ze pokud to nepomuze, tak je to tak na rozebrani prevodovky.
Zdalo se, ze problem pak ustal (jenze Covid, takze vlastne minimum rizeni v breznu)
Pres leto byl pokoj (ze by kvůli vysokym teplotam?). A ted jak se ochladilo, tak opet uplne stejny problem.
Nenapada vas, v cem by mohl byt problem? Muze byt spatne nejake cidlo nekde?
Nez otevirat prevodovku, to bych asi radeji jezdil 100 po dalnici
(pokud by to mohlo mit jakoukoliv souvislost: motorovy olej menen ted po najeti 10tis., puvodni mel udajne oil dilution na 9% a kvuli tomu i probliklo dpfko)
(Auto bylo v cervnu 2019 na velkem servisu ve 120tis. )
Outback 2013 2.0D - skakajici otacky motoru nad 2,5tis (daln
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: Outback 2013 2.0D - skakajici otacky motoru nad 2,5tis (
trochu mě zarazila zmínka o oil dilution na 9%, já měl na svém MR2010 vždy max. 1% - olej jsem měnil po cca 10-12tis.km
možná by to mohlo mít souvislost s DPF, máš přehled o tom, po kolika km se to vypaluje a jestli ti klesá zaplnění např. při rychlejší jízdě (nebo naložený) po dálnici?
s automatem zatím moc zkušeností nemám, takže tam nedokážu říct jakoukoliv souvislost, ale s boxer dieselem jsem si něco užil, ale podobné chování jsem nezaznamenal, ikdyž drobné škubnutí kolem 2500otáček jsem také chvíli reklamoval, ale u mě to bylo nejspíše turbem, nemůžu říct na 100% protože sem měnil turbo společně s ložiskem na klice a motor byl rozebraný, takže to mohlo být i něco jiného, co se tímto vyřešilo...
každopádně zkušený servis by to měl poznat z diagnostiky, kde jsi s tím byl?
možná by to mohlo mít souvislost s DPF, máš přehled o tom, po kolika km se to vypaluje a jestli ti klesá zaplnění např. při rychlejší jízdě (nebo naložený) po dálnici?
s automatem zatím moc zkušeností nemám, takže tam nedokážu říct jakoukoliv souvislost, ale s boxer dieselem jsem si něco užil, ale podobné chování jsem nezaznamenal, ikdyž drobné škubnutí kolem 2500otáček jsem také chvíli reklamoval, ale u mě to bylo nejspíše turbem, nemůžu říct na 100% protože sem měnil turbo společně s ložiskem na klice a motor byl rozebraný, takže to mohlo být i něco jiného, co se tímto vyřešilo...
každopádně zkušený servis by to měl poznat z diagnostiky, kde jsi s tím byl?