Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Ahoj,
po Impreze jsem šťastným majitelem Outbacka H6 2005, sžíváme se spolu, ale s pár věcma potřebuju poradit.
1, km+trip na tachu a displej klimatizace - svící celkem pěkně, ale jakmile rozsvítím světla (stačí parkovačky), oboje zhasne na téměř neviditelné. Ovladač jasu vlevo u kolene na to nemá vliv. Dočetl jsem se o nějaké hvězdičce nahoře, ale tam mám displej od navigace, takže jsem žádnou nenašel. Myslel jsem, že jsou v háji žárovky, ale vzhledem k těm světlům to je asi vlastnost? Jak to zrušit/rozsvítit normálně za jízdy se světlama?
2, Displej u navigace mi píše "Error: System unable to access the program. Please insert proper disc." Zobrazení spotřeby, napájení atd funguje normálně, k čemu tohle je? To je jen navigace, nebo i něco jiného? Co je to za disk, kde se to dá sehnat (za kolik) atd?
3, to stupidní pískání od pásů mě ničí, a super pitomý je, že mi to bere i batoh s počítačem u spolujezdce, takže ho musím pokaždý hodit na zem. Jde tam někde něco urvat, zkratovat, nastavit v počítači apod?
4, budu nechávat komplet zkouknout uložení tlumičů a případně opravit/natřít dokud je čas, co je ještě dobrý zkouknout z hlediska problémové koroze co není na první pohled vidět?
díky
po Impreze jsem šťastným majitelem Outbacka H6 2005, sžíváme se spolu, ale s pár věcma potřebuju poradit.
1, km+trip na tachu a displej klimatizace - svící celkem pěkně, ale jakmile rozsvítím světla (stačí parkovačky), oboje zhasne na téměř neviditelné. Ovladač jasu vlevo u kolene na to nemá vliv. Dočetl jsem se o nějaké hvězdičce nahoře, ale tam mám displej od navigace, takže jsem žádnou nenašel. Myslel jsem, že jsou v háji žárovky, ale vzhledem k těm světlům to je asi vlastnost? Jak to zrušit/rozsvítit normálně za jízdy se světlama?
2, Displej u navigace mi píše "Error: System unable to access the program. Please insert proper disc." Zobrazení spotřeby, napájení atd funguje normálně, k čemu tohle je? To je jen navigace, nebo i něco jiného? Co je to za disk, kde se to dá sehnat (za kolik) atd?
3, to stupidní pískání od pásů mě ničí, a super pitomý je, že mi to bere i batoh s počítačem u spolujezdce, takže ho musím pokaždý hodit na zem. Jde tam někde něco urvat, zkratovat, nastavit v počítači apod?
4, budu nechávat komplet zkouknout uložení tlumičů a případně opravit/natřít dokud je čas, co je ještě dobrý zkouknout z hlediska problémové koroze co není na první pohled vidět?
díky
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Ahoj,
1) je to vlastnost, tenkrát se předpokládalo, že zapnutá světla budou jen za tmy, tak aby to na tebe zbytečně nešajnilo. Je na to čudl nebo přepínač, poradí jiní, já si to pamatuju jen u Forestera, tam stačilo podržet čudl (stisk byl určen pro jinou funkci) s popiskem Bright. Někde je taky kroužek na páčce u volantu se stejnou funkcí. Ale už fakt nevím, kde je co.
2) Týká se jen navigace.
4) Po odplastování je vidět skoro vše. U tohoto ročníku by zadní hrnce mohly být ještě gut. Takže akorát co je pod plasty plus "kapsy" na koncích prahů. No někdo mě určitě doplní...
1) je to vlastnost, tenkrát se předpokládalo, že zapnutá světla budou jen za tmy, tak aby to na tebe zbytečně nešajnilo. Je na to čudl nebo přepínač, poradí jiní, já si to pamatuju jen u Forestera, tam stačilo podržet čudl (stisk byl určen pro jinou funkci) s popiskem Bright. Někde je taky kroužek na páčce u volantu se stejnou funkcí. Ale už fakt nevím, kde je co.
2) Týká se jen navigace.
4) Po odplastování je vidět skoro vše. U tohoto ročníku by zadní hrnce mohly být ještě gut. Takže akorát co je pod plasty plus "kapsy" na koncích prahů. No někdo mě určitě doplní...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Ad 2) , na navigace se podívej do naši wiki, vyber si CORE1 a DVD se dají stáhnout z netu. Případně napiš, odkud jsi a možná je někdo blízko, kdo je schopen vyzkoušet své DVD a udělat klon.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
ad 1, ano, já jsem ten příspěvek o tom našel, ale palubka tam vypadá jinak (není tam displej od navi), já tam právě tu hvězdičku vůbec nemám a nevím jak to rozsvítit, musím pokaždý zhasnout světla. Kroužek na páčce podle mě není, nebo nevím na co koukat.
3, co mě právě impreza (99) shnila na zadním podběhu, tak to chci ošetřit dokud je ještě čas
quickly: díky, mrknu na to, to je fakt poslední update z 2018?
3, co mě právě impreza (99) shnila na zadním podběhu, tak to chci ošetřit dokud je ještě čas
quickly: díky, mrknu na to, to je fakt poslední update z 2018?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Bohužel nejsou novější .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
1) ovladac jasu vlevo u kolene na to ma teda zasadni vliv .. neboj se tocit az "za konec" .. ma to polohu "za", kdy se to rozviti normalne ... musi to cvaknout ..
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
U spolujezdce zapni pás a máš klid.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14875
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
No jo, to bude ono. "Kickdown" na otočném ovládači jasu. Matně si vzpomínám
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
ok, já za to nechtěl rvát jak šílenec tak to možná bylo málo, nechtěl jsem to urvat. Zkusím za to zabrathamoun píše:1) ovladac jasu vlevo u kolene na to ma teda zasadni vliv .. neboj se tocit az "za konec" .. ma to polohu "za", kdy se to rozviti normalne ... musi to cvaknout ..
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19160
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
ono to tak tezce nejde .. hlavne zadne nasili
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Ono je na to několik způsobů podle roku a výbavy...
Pokud máš předFL s navi, bude to jako u mě - rozsviť světla (takže to pohasne) a pak podrž levé tlačítko na štelování jasu na navigaci DLOUZE (asi 2s). Když ho jen zmačkneš, objeví se ti nastavení displeje navi, když ho podržíš, přepínáš režim toho ztlumení.
Jiný kombinace roku a výbavy měly buď to tlačítko "bright" (verze jen s displejem s hodinami bez navi) nebo to kolečko na štělování vlevo mělo ještě jednu extra pozici která neztlumuje. Je to prostě různý a chce to najít svůj způsob.
Tak doufám, že sis to kolečko už neserval.
A k bodu 3) pípání pásu u spolujezdce, prostě ho zapni naprázdno, nebo si pořiď z číny "oblbovák" - jen ten samotnej prázdnej klips pásu kterej tam zacvakneš místo pásu v autě, aby ti ten pás nepřekážel. Jak bych bez pásu nikdy nevyjel ani kdybych jen přeparkovával auto, dělám to takhle na různejch offroad akcích, kdy pořád vystupuješ a nastupuješ a pás překáží, navíc by byl stejně k ničemu, ale když auto hrabe tak rychlost stoupne a začne pípat. Prostě ho zapnu prázdnej a sednu si přes něj. To nedoporučuju dělat tobě, ale batohu to vadit nebude ani při případném nárazu A nebo ho připoutej taky! Aspoň ti nebude nikam lítat a až ti to tam někdo pošle z vedlejší, neskončí na zemi
Edit: A ještě k uložení tlumičů - u totohle modelu to není takovej průser jako u Imprezy/Forestera, ikdyž to samozřejmě nevadí zkontrolovat. Ale korozí tady hlavně trpí podběhy a konce prahů vzadu, drží se tam bordel a hnije to zevnitř. Taky třeba trubka s olejem před motorem, tu poznáš, je tam jediná kolmo na osu auta, vede od filtru asi k termostatu nebo kam, k výměníku olej/voda jestli se nepletu? Ta prej taky ráda rezne (víc než ostatní), stejně tak příčka co drží chladič. Jinak spodek prostě odplastuj a podívej se... Všechno je na plastových klipsech, většina se "šroubovacím jádrem" - tedy vyšroubuješ nebo vycvakneš střed toho cvočku a pak jde celej vyndat. A to jak plastový prahy, tak komplet oplastování spodku.
Pokud máš předFL s navi, bude to jako u mě - rozsviť světla (takže to pohasne) a pak podrž levé tlačítko na štelování jasu na navigaci DLOUZE (asi 2s). Když ho jen zmačkneš, objeví se ti nastavení displeje navi, když ho podržíš, přepínáš režim toho ztlumení.
Jiný kombinace roku a výbavy měly buď to tlačítko "bright" (verze jen s displejem s hodinami bez navi) nebo to kolečko na štělování vlevo mělo ještě jednu extra pozici která neztlumuje. Je to prostě různý a chce to najít svůj způsob.
Tak doufám, že sis to kolečko už neserval.
A k bodu 3) pípání pásu u spolujezdce, prostě ho zapni naprázdno, nebo si pořiď z číny "oblbovák" - jen ten samotnej prázdnej klips pásu kterej tam zacvakneš místo pásu v autě, aby ti ten pás nepřekážel. Jak bych bez pásu nikdy nevyjel ani kdybych jen přeparkovával auto, dělám to takhle na různejch offroad akcích, kdy pořád vystupuješ a nastupuješ a pás překáží, navíc by byl stejně k ničemu, ale když auto hrabe tak rychlost stoupne a začne pípat. Prostě ho zapnu prázdnej a sednu si přes něj. To nedoporučuju dělat tobě, ale batohu to vadit nebude ani při případném nárazu A nebo ho připoutej taky! Aspoň ti nebude nikam lítat a až ti to tam někdo pošle z vedlejší, neskončí na zemi
Edit: A ještě k uložení tlumičů - u totohle modelu to není takovej průser jako u Imprezy/Forestera, ikdyž to samozřejmě nevadí zkontrolovat. Ale korozí tady hlavně trpí podběhy a konce prahů vzadu, drží se tam bordel a hnije to zevnitř. Taky třeba trubka s olejem před motorem, tu poznáš, je tam jediná kolmo na osu auta, vede od filtru asi k termostatu nebo kam, k výměníku olej/voda jestli se nepletu? Ta prej taky ráda rezne (víc než ostatní), stejně tak příčka co drží chladič. Jinak spodek prostě odplastuj a podívej se... Všechno je na plastových klipsech, většina se "šroubovacím jádrem" - tedy vyšroubuješ nebo vycvakneš střed toho cvočku a pak jde celej vyndat. A to jak plastový prahy, tak komplet oplastování spodku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Vozit na místě spolujezdce cokoliv je nesmysl už jenom kvůli tomu, že při nehodě ti vylítne zbytečně pytel. A za druhé, pokud tam bude něco tak lehkýho jako batoh, tak to může začít vyhazovat chyby airbagu (červená kontrolka AIRBAG), protože pro řídící jednotku je hmotnost batohu nesmysl, kór v kombinaci se zapnutým pásem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
super, to bude ono. já mám teda teď auto v servisu na výměnu všech náplní atd, ale to kolečko se fakt nehne, napíše to "Illum 6" a dál bych ho spíš vyloupnul než by se pohlo. Vyzkouším to hned jak ho budu mít zpět.podvlada píše:Ono je na to několik způsobů podle roku a výbavy...
Pokud máš předFL s navi, bude to jako u mě - rozsviť světla (takže to pohasne) a pak podrž levé tlačítko na štelování jasu na navigaci DLOUZE (asi 2s). Když ho jen zmačkneš, objeví se ti nastavení displeje navi, když ho podržíš, přepínáš režim toho ztlumení.
Jiný kombinace roku a výbavy měly buď to tlačítko "bright" (verze jen s displejem s hodinami bez navi) nebo to kolečko na štělování vlevo mělo ještě jednu extra pozici která neztlumuje. Je to prostě různý a chce to najít svůj způsob.
Tak doufám, že …
K těm pásům - já jezdím dost v uzavřených místech, kvůli každýmu popojetí 100m ještě třeba s noťasem na klíně se nebudu furt na 5 vteřin poutat když tam jsem sám (a to jsem na silnici jinak na pásy celkem pes), ale ten zvuk je hned od začátku dost nepříjemnej, nestupňuje se. Nejradši bych tuhle stupidní kravinu vypnul někde v nastavení, bez zacvakávání pásů apod, ale je mi jasný že to asi nepůjde.
Pytle jsou mi buřt, pokud mě někdo napálí tak si milerád nechám vyměnit i druhej z jeho pojistky. Pokud to bude moje chyba, tak za blbost se platí, s tím počítám, nehledě na to že pak asi budu řešit horší věci než jeden pytel navíc.
Podběhy a konce prahů to je asi poznávací znamení Subaru s těma počítám automaticky, tu olejovou rouru zkouknu a něčím natřu, příčka už orezlá je té jsem si všiml, naštěstí ne nějak do hloubky.
díky
edit - ještě k těm pásům, ten pípák, reprák nebo co to je, je ještě k něčemu? Pípá to při nějaký chybě, údržbě apod, nebo je to jen na pásy a šlo by to odpojit?
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Já si teď nejsem jistej, ale nejde minimálně u řidiče to pípání vypnout? Nějaká sekvence jako "klíček do 2. polohy, 15x zapnout odepnout pás, vystoupit, oběhnout auto, 3 dřepy, 2 sloky japonský hymny, nastoupit, složit během 15s haiku a vypít panáka saké"?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Pohasínaní km+klimy při světlech, navi
Zapomněl jsi na 27 kliků Vláďo, ale teď nevím jestli před a nebo po dřepech
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat