Diskuse o podvozkových částech, které jsou podobné nebo stejné napříč jednotlivými modely Subaru. Typicky kosti stabilizátorů, tlumiče, pružiny, silentbloky atd...
Mira píše:Vemte to tak, že pokud z auta vyndáte stabilizátor, holt nebude stabilní a po silnici se budete pohybovat stejnou rychlostí jak v terénu. Furt jak po poli. Když chcete ...
ale prosimtě, kde jsi na takovou blbost přišel?
jezdí to bez ZADNÍHO stabilizátoru normálně stabilně 170 jako s ním...
mně fakt baví ty vaše názory a direktiva o věcech, o kterých ale lautr nic nevíte...
M a r c e l B -)
FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko) FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR) OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA MULTICAR M25 4x2 MULA IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
sima píše:Já to už beru tak,že je to podobné téma jak oleje,jeden hot,druhý čehýýý,jen bez polského testu olejů
ne Símo, není, tady se několik lidí co s danou věcí mají praktickou zkušenost, věcně vyjadřuje k blábolům jiných lidí, co s danou věcí praktickou zkušenost nemá...
M a r c e l B -)
FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko) FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR) OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA MULTICAR M25 4x2 MULA IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
nevím co chceš rozsekávat? prostě to tak je B -)
ale zas by bylo další auto (SG) do party B -)
jsou to dva, slovy DVA, šrouby, aby se to dalo vyzkoušet, tak kdo nevěří a má potřebu si to ověřit a jenom netluče prázdnou slámu na fóru, není nic snažšího, než si lehnout pod auto a kosti odpojit, projet se, vyzkoušet to a zase je tam jebnout zpátky...
předpokládám tedy, že to řeší lidi s nároky na normální a terenní jízdu, u plackařů je to úplně jinak, tam se naopak přitvrzuje, dávají se silnější tyče atd, ale to je jiná pohádka...
M a r c e l B -)
FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko) FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR) OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA MULTICAR M25 4x2 MULA IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Akorat u nekoho povolit ty dva blby srouby je proste hardcore. Ja je treba povolil az rozbruskou.
Jo a Marceli, tu tvoji vetu na wiki u montaze podlozek, ze je to prace na tri hodky v klidku a jeste si u toho stihnete vsechno fotit, tu ti jeste vyctu osobne :D
JackeOb píše:Akorat u nekoho povolit ty dva blby srouby je proste hardcore. Ja je treba povolil az rozbruskou.
Jo a Marceli, tu tvoji vetu na wiki u montaze podlozek, ze je to prace na tri hodky v klidku a jeste si u toho stihnete vsechno fotit, tu ti jeste vyctu osobne :D
jsem holt asi šikovnější B -)))
M a r c e l B -)
FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko) FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR) OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA MULTICAR M25 4x2 MULA IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Přesně tak...v terénu stabilizátor nepotřebuješ,ale na silnici a v rychlých průjezdech je to důležitý prvek který ničím nenahradíš,ba naopak se řeší uložení,materiál a průměr stabilizátoru pro větší a přesnější efekt vedení auta.
SCOOTER píše:Přesně tak...v terénu stabilizátor nepotřebuješ,ale na silnici a v rychlých průjezdech je to důležitý prvek který ničím nenahradíš,ba naopak se řeší uložení,materiál a průměr stabilizátoru pro větší a přesnější efekt vedení auta.
jj, ale při běžném ježdění to fakt poznat není...
M a r c e l B -)
FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko) FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR) OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA MULTICAR M25 4x2 MULA IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
zdravím... nevím co tady řešíte. jestli stabilizátor zadní tak to je uplně jedno terén / silnice..
rovnou vám řeknu že už jsem viděl nebo rozebíral pár legacy co zadní stab. neměly už od výroby......prostě v nosníkách byly originál záslepky přestříkané origo plastizolem.tak když jsem chtěl najít závit, tak oškrábat origo barvu na podvozku pak tu plastovou čepičku a pak tam byl závit...tak logicky jsem usoudil když to nemá jedna od výroby tak to samozřejmě nemusí mít druhá..pochybuji že by vyrobily pár kusu který mužou jezdit bez.a jiný s...nejspíš jim došly na skladě:))))) pokud někdo chce tak mu nafotím ty tyčky mezi těhlici a nápravnici kde má být držák na stabik a je čistá,,neobroušená v origo barvě...jenom kulatina. a byly to jak dvaapůlky tak dvadvojka nebo dvoulitr.
a na přední mám také svůj názor... protože když jsem zjistil že je mám ulpně utržené a očividně bylo vidět že jsou utržené hoooodně hoooodně dlouho. jen mi to klepalo. byly uplně totál v háji oba. a převážně jsem měl zapojen vlek 2000 tuny..vůbec na jízdě jsem nic nepoznal a po montáži nových jsem nepoznal že se mi něco zlepšilo. to bude třeba tím že mám málo naježděno pouze kolem 100 000 km ročně.))
Naposledy upravil(a) macasubaru dne sob dub 15, 2017 5:39 pm, celkem upraveno 1 x.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal