Bi-Fuel BRC diagnostika

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Jackylle »

Mě čeká nějaký servis kolem LPG koncem října, tak dám vědět. Tedy zatím žádný zjevný problém, ale auto půjde na STK, tak jsme s kluky v servise domluvení, že při té příležitosti udělají nějakou předzimní údržbu, vymění k LPG filtr za lepší typ, přímaz za chytřejší (možná). Zkontrolují vstřikovače a kdo ví co všechno se přidá, bo auto za studena špatně startuje, už dlouho a teď se to horší. Zatím Jára nenaznačoval, že by se s BRC neuměl domluvit.
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
OK2MDK
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1135
Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
Jméno a příjmení: Mira Decky
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od OK2MDK »

Ahoj,

jo vstřikovač se dá koupit za 1200, mistní s BRC nechcou nic mít.
Navíc mám tu zamknutou jednotku, takže cesta celý za prostějov, doufat že se povede odemknout (italové remote) a já nevím co, navíc cesta za každý servisem někam do háje...

No zvolil sem dražší cestu, ale mám klid.

Přímaz nemám, Jinak na revize jezdím s ostaními LPG co 10tis nebo 1 ročne (co nastane dříve) výměna filtrů a čistění co 20tis km :) (Mondeo 1.8 zetec 97tis na LPG Lovato , Mondeo 2.0i Duratec 32tis na LPG Alex) :-)
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dracekvo »

Kde se dá prosím koupit vstřik za 1200,-

díky
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Jasny, rozumim tvemu reseni, ja myslel skoda, ze se nedozvime, jak by si s tim poradil Talian na dalku. Odveke mysterium kolem systemu BRC tedy dale trva :-D
Ja ho koupil na eBay. U nas za nej chtej min. 2x tolik.
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
OK2MDK
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1135
Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
Jméno a příjmení: Mira Decky
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od OK2MDK »

Ahoj, v mém příspěvku vypadlo "možná" u té ceny.
Takže já nevím, částky mi právě řikali vyšší a ještě s pořekadlem "koruda do toho vložená, je jen a pouze ztracená" :D

Takže doufám, že ted už budeme chvíli jen jezdit...
Omlouvám se, že jsem mysterium kolem unlocku BRC nerozlouskl, ale cestu jsem asi našel :D Tak když se někdo vydá :)

At to jezdí všem :)
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Pokud by si nekdo chtel menit fitry v BRC systemu svepomoci, tak bacha pri nakupu vlozky filtru plynne faze - patri tam typ zaslepeny na jednom konci (vpravo) a ne ten beznejsi s otvory na obou koncich. Plati alespon pro muj SG a filtr FJ1 HE.
Přílohy
20210120_133145.jpg
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Tak me vcera na dalnici zniceho nic opustilo BRC Bi-Fuel. Auto cuklo, zhasly ledky a zacal pistet bzucak. Od te doby nejde prepnout z benzinu na LPG, cvaknou ventily a to je vse.
Pri zapnuti zapalovani se ledky tvari, ze probehl init RJ korektne, jinak je to ale mrtvy.
Nemel to nekdo taky?
Zkusim se na to napojit a treba neco zjistim. Uvidime...
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od petr »

vy mě tu s tím BRC strašíte :-D začíná mi blbnout volnoběh na LPG , na benzín je to ok , zatím jsem s plynem žádné problémy neměl tak už to asi začíná, má to už dávno nárok se posrat, no třeba se to spamatuje samo, chvíli to nechám , ve vyšších otáčkách je vše ok, ale na volnoběh občas vynechává jeden válec, mám tam už hodně dlouho stále původní vstřikovače, tak mám podezření na ně , neví někdo jestli se to takhle projevuje ?
filtry jsou měněné , jinak jsem s tím nic nedělal
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3176
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dracekvo »

Mě se špatný BRC vstřikovače projevovali chybou chudá směs.
Ale ono se to může projevovat všelijak. Volnoběh byl úplně v pohodě i auto jelo zcela normálně.

A taky si pamatuju, že občas auto jakoby na vteřinu - dvě vypadlo. Jako kdybych vypnul klíček na tu dobu. Po výměně vstřikovačů se mi nic takového ani jednou nestalo.
Ale já už neměl BRC jednotku. Tím pádem jsem nechal vstřiky vyměnit za dost levnější Magic FX. I s nutnou předělávkou rozvodů LPG to stále vyšlo levněji jak měnit vstřiky za 10 tis.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Pajas
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 165
Registrován: stř led 10, 2018 3:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel Grolmus
Bydliště: Česká Lípa

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Pajas »

Tak se podělím o svoje zkušenosti s BRC. Výše zmíněné projevy závad už mě potkaly všechny. Když mi auto po přepnutí na plyn okamžitě přepnulo zpět na benzín, tak to bylo způsobeno vadným čidlem tlaku v sání. Vadný vstřikovač se projevil tím, že motor po přepnutí na plyn chcípnul. A kolísavý volnoběh má na svědomí unavený regulátor. Ale po najetých 240 tkm už na to má nárok.
Subaru Forester 2.0X - Bubák
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od petr »

jak to vypadá ten regulátor a co s tím? já osobně nalítal na toto lpg cca 140tkm , ale myslím že dalších minimálně 100tkm někdo přede mnou, to jen tipuju , protože hned asi rok po koupi jsem měnil bombu takže už asi 9 let přede mnou tam to Lpg bylo , takže se vlastně divím co to vydrželo , navíc provoz u mě skoro furt v terénu se potřebou cca 20L/100km, má to odmakáno svoje =)
Uživatelský avatar
Pajas
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 165
Registrován: stř led 10, 2018 3:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel Grolmus
Bydliště: Česká Lípa

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Pajas »

Regulátor je ta věc uvnitř s membránou. Možná by stačila vyměnit membrána. Plynař mi říkal, že při takovém stáří a nájezdu bývá vnitřek toho regulátoru už tak vyžraný, že je lepší ho vyměnit celý. Ale stačí ho rozebrat a podívat se v jakém je stavu. A pak zvážit zda ho vyměnit celý nebo jen membránu.
Subaru Forester 2.0X - Bubák
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od petr »

díky za tip , to by mohlo být , zkoušel jsem ještě za chodu odpojovat jeden vstřikovač po druhém , myslel jsem že třeba najdu ten špatný , ale nebylo to tak jak jsem si představoval , chod motoru se měnil u každého zhruba stejně, nešlo to určit , že by to bylo u jednoho z nich vyrazně jiné, asi to bude ten regulátor jak píšeš, no stejně musím co nejdřív k nějakému plynařovi a uvidí se co s tím
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7828
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Tohle je jen plkání a nic nevyřešíte. Vezměte si příklad z předsedy, jak zadal dotaz při problému s plynem. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Grip
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 106
Registrován: stř kvě 24, 2017 9:31 am

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od Grip »

Pro mne je tohle tlachani prinosny a jsem za ne rad. Problem BRC systemu je v tom, ze ho zatim zadny osloveny plynar neumel/nechtel umet, cili vsechno jsem si musel vyresit sam. A kazda mala informace a poznatek se hodi.
Zvlast v mezicase, kdy cekam na kabel :)
Subaru Forester SG II
ex Subaru Libero SDX-SR
Universal Carrier No.1 Mk.III
Odpovědět

Zpět na „Palivo“