Bi-Fuel BRC diagnostika

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
danyellsan
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 50
Registrován: úte kvě 03, 2022 11:44 am
Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od danyellsan »

dracekvo píše: úte lis 29, 2022 11:45 am To bych spíš někde viděl na špatnej konektor.
Dik za tip.
Forester SH 2.0 Bifuel
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Ty jo tato diskuze me pak uz utekla... blikajici diody mám někdy taky, pak to zase neblika..nikdy jsem neřešil...
Jak jsem tady psal o tom špatném přepínání, tak to me opravdu pred rokem vyřešili u Fedora..normalne byly prehozeny kabely ke vstrikum na prave straně, takze plynovy vstriky oteviraly v uplne jiny okamzik, nez mely...no a jelikoz u nepr. vstrikovani řídí nasatí směsi do válce otevreni ventilu, tak to normalne jelo..najel jsem s tim takto asi 2000 km :)) Jinak všechna cest tenkrat u Fedora, zjistil to sikovnej mechanik pres stetoskop.. postupne si vypinal pres diagnostiku vstrikovace..
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

dethroned píše: pon pro 26, 2022 10:50 pm takze plynovy vstriky oteviraly v uplne jiny okamzik, nez mely...
To snad nemyslíš vážně? To by to opravdu nejelo. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Fakt..jelo...dokonce to nebylo vubec poznat, jenom pri tom prepinani se to právě hadalo, tim jak to prepina valec po valci. Ono u toho plynu to casovani vstriku podle me neni tak dulezity, tim jak to tam vstrikuje v plynne fázi, tak nasati smesi probehne proste jak se otevre ventil... fakt jsem u toho byl a slysel to na vlastni usi..
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Když se přehodí vstřiky v jednotce LPG, tak to stále ovládá správný vstřik, jen nesedí číslo válce z pohledu LPG jednotky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1128
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od pufko »

A prečo by to nefungovalo? Ono to trochu zakašlalo po prepnutí ako sám písal, lebo bol plyn vstreknutý v nesprávnu dobu, respektíve do nesprávneho valca, ale po pár pretočeniach kluky sa plyn nahromadí v saní a poťahuje si ho ako treba, nebolo je to ideálne, ale "nejak to šlo"
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Vidim, ze vas to bavi :) ..to je dobře:)
Prehozeny byly kabely.. tzn. konektor pro valec 4 byl zapojen do vstriku valce 2..a naopak..a ono to ne ze to nejak slo, ale jelo to úplně normalne, najel jsem takto ne 2, ale 4 tis.km, včetně dovolené u more apod...
Ptal jsem se samozřejmě tenkrát u toho Fedora, rikali, ze u toho plynu je to tak nejak jedno, kdy to tam vstrikne a docela tomu i verim. Prece prvni monotronic vstrikovani taky vstrikovalo kontinuálně pro vsechny válce, daleko pred ventilama tak, aby se to stihlo komplet odparit a zhomogenizovat.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Aha, takže konektory plynových vstřikú. Tak to pak bylo opravdu přehozené. Jestli jsou trysky navrtané do sání někde nahoře, tak to klidně mohlo fungovat. :-) Já dal trysky dolu přímo naproti benzínovým a tam by to byl asi problém.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Jelikoz je to origo z dílny BRC s tovarnim posvecenim subaru, tak je cely system udelan velmi profesionalne. Vstupy jsou navrtnane nekde pobliz benzinovych vstriku, ale vstrikovace samotne jsou na liste na sani.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Tak to nechápu že to fungovalo. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Popravdě...ja taky ne. Ale opravdu jsem byl u toho, jak se to hadalo pri prepinani, pak jsem je musel premlouvat, ze to neni normalni, tak to zacali vazne zkoumat s diagnostikou a stetoskopem, sam jsem videl, prehodil konektory a cajk. Resp. konektory prehazoval asi hodinu, protoze musel rozdelat tu kabelaz, ty svazky...
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Jestli to diagnostikovali "stetoskopem" tak už se ničemu nedivím. :-)
Já to měl po instalaci navrtané do potrubí v různých místech a to se pak nedalo nastavit. Musel jsem to předělat ale to už jsem zde psal.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od dethroned »

Ne tim od doktora :) prostě akusticky vysledoval kdy ktery vstrik otevírá, tim prisel na to, ze je to prehozene... protoze na diag vse v pořádku, logicky, a motor taky šel naprosto bez příznaků..
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Bi-Fuel BRC diagnostika

Příspěvek od mnov »

Až zprovozním Forestera, tak to vyzkouším prohodit. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Palivo“