nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bullitt
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: čtv zář 27, 2012 3:48 pm

Re: nivviriho Outback 2005

Příspěvek od Bullitt »

Gratuluji! CX-7 jsem měl, tehdy jako nástupce Forestera SF, tam byl velký posun výkonově i výbavou (bezklíč, kůže, Bose hudba...). Za léta provozu odešla jen spojka cca v 85tis. km, obecně ty 2,3 DISI s ní měly problém, i u Mazdy 6 MPS, na CX-7 fórum (nevím, zda je ještě vůbec v provozu)tehdy někdo psal, že měli ve firmě několik CX-7 a problém měly skoro všechny, u jedné měnily tuším ve 40 tis. km. Já tehdy (2016/2017) platil asi 40tis. v neautorizáku. Taky pamauji, když s ní jel někdo cizí(v servise, na STK..), nikdy se poprvé nerozjel a chcíplo mu to, protože to chtělo citlivé zacházení. A odešel mi jeden xenon, zateklo do něj v dešti(taky taková typická nemoc), v Autopalace chtěli 54tis. jen za díl, tak jsem to řešil tehdy použitým za asi 16tis. Prodával jsem jí jako 9letou, tehdy už bylo každý rok na podvozku trochu více koroze. Ale vzpomínám na ni rád (a přítelkyně do ní byla zamilovaná), svezení paráda, pohodlí, ideál na dlouhé cesty. Na výlet na Grossglockner Hochalpenstrasse se nedá zapomenout. V paměti mi utkvělo hlavně výborné zrychlení (které si člověk ale užívá chvíli a pak si zvykne:-) ) a přesné řazení. Čtyřkolka je trochu víc silniční, pamatuji, jak jsem se nemohl jednou vyhrabat ze závěje, což se s Foresterem nikdy nestalo:-) Nakonec jsem ji prodal v prvé řadě kvůli obměně za auto bezpečnější/mladší, nové potřebě městských jízd do práce (tehdy jsem měl průměr kolem 12,5 l/100 km) a poslední kapkou byly právě obavy z dalších investic. Jinak ohledně spotřeby a benzínu, dlouhé klidné jízdy v rámci limitů se daly i za 8 litrů, svižnější určitě pod 10, město viz výše. Lil jsem do toho hlavně N95 (+aditiva), protože tehdy jsem neměl kolem pumpu s N98, takže tu jsem bral většinou jen nahodile po cestách. N98 je doporučená, na N95 je provoz možný, nikdy nebyl problém a menší spotřebu jsem na N98 nikdy nezaznamenal.
Škoda, že se k nám teď ofiko nevozí nová CX-9, což je takový nástupce CX-7/CX-9, myslím, že v USA dobrý konkurent Ascentu... ale to už by bylo na téma moje auto po Subaru :-)
Přílohy
cx7.jpg
nivviri
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 122
Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
Jméno a příjmení: David Tulach

Re: nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)

Příspěvek od nivviri »

Díky za vstup @Bullitt, to je super :)
Spojka je tady stará cca 25k km, JapanParts, cca 25 tisíc oproti 65 v autorizáku (wtf na oboje, to je hrozně moc). S tou spojkou se musí umět, jinak se to brzy opotřebuje. Je to vážně auto pro řidiče, rádo to při akceleraci cuká, pokud se nevychytá správná práce s motorem. Manželka už jela po první jízdě hladce, já ještě pořád trochu zápasím.

Nad spotřebou se musí zavřít oči, holt daň za to, že jsme nevzali Fabii.

Nejlepší svezení z těch aut, které jsem teď při hledání zkoušel (a že jich nebylo málo) bylo to Subie XV 2013 2.0 s CVT - ale to by teď vyšlo zaprvé skoro dvojnásobně draho a zadruhé se Klíma na ten švýcarský import pořád hrozně mračil :-D

Ostatním taky díky, souhlas, tohle teď prostě musí vydržet. Tu péči tomu dám rád.

Jinak mmch to má světlý interiér, což jsem v česku skoro nikde neviděl, všude je to all black. To jsme po světlém OTB chtěli taky a nedoufali, že ulovíme - plus, tyhle předfacelifty mají volanty z MX-5ky :-)
Pak tam ještě musím za rádio místo CDčka zapojit kabel pro AUX, ať ten Bose systém můžeme vůbec používat. FM transmitter je kdekoliv v okolí Prahy hrůza.
Přílohy
mzdCX7int.jpg
OK2MDK
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1138
Registrován: čtv led 16, 2020 9:56 pm
Jméno a příjmení: Mira Decky
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: nivviriho Outback 2005

Příspěvek od OK2MDK »

dracekvo píše:To samozřejmě, chápu že od toho chceš mít pokoj. Mě to spíš jen zajímalo.
Jestli mám správné info, tak se nesmí vykupovat nekompletní vůz.

tohle je oblibený KEC výkupcu typu Partr.

Vykoupit musí cokoliv, v autě nemusí být motor, musí zustat kastle (to co má VIN)

Jen pak nedají prachy.


ANo i u nás, Patr tvrdí, že "auto bez baterie vám nevykoupíme" Jsou to jenom šmejdi :)
Forester SG 116kW + LPG
Dědův SG 92kW
Mondeo IV 2.0 Duratec
Mondeo II 1.8i Zetec - Srdcovka v modré bohužel zrušeno
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24355
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)

Příspěvek od sima »

Jo Partr je silně nesympatické společenství, tu ve valmezu teda jo.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10655
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)

Příspěvek od Mira »

Tak jak to nakonec jezdí? Dá se s tím pod 10 litrů?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
nivviri
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 122
Registrován: úte čer 16, 2020 3:26 pm
Jméno a příjmení: David Tulach

Re: nivviriho Outback 2005 (R.I.P.)

Příspěvek od nivviri »

Mira píše:Tak jak to nakonec jezdí? Dá se s tím pod 10 litrů?
Pod 10 ne. Kombinovaná cca 11, městská 13+.
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“